افزایش سیستم ایمنی کودکان به کمک کپسول پروکید

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پروبیوتیک­‌ها، باکتری­‌های سودمندی هستند که فواید فراوانی برای سیستم­‌های مختلف بدن و حفظ سلامت ما دارند. کپسول پروکید از جمله فرآورده­‌های پروبیوتیک بوده که حاوی مقادیر زیادی از ۴ سویه باکتری سودمند می‌باشد. با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید تا موارد مصرف و هشدارهای مصرفی کپسول پروکید گسترش میلاد فارمد را به اطلاعتان برسانیم.

موارد مصرف کپسول پروکید

پروبیوتیک‌ها و به طور کل کپسول پروکید منظور پیشگیری و درمان انواع اسهال­‌ها و رفع نفخ و یبوست، پیشگیری از انواع آلرژی، افزایش قدرت ایمنی بدن، حفظ تعادل فلور میکروبی دستگاه گوارش و بهبود علائم بیماری­‌های التهابی گوارشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه این فرآورده فاقد هر گونه نگهدارنده، بلوتن، شکر و تخم مرغ که ممکن است حساسیت ایجاد نماید می‌باشد، در نتیجه با خیال آسوده می‌توان از آن برای اطفال استفاده نمود.

نکته مثبت دیگر این محصول اینست که برخلاف اغلب فرآورده‌­های پروبیوتیکی دیگر نیازی به نگهداری در دمای ۲ الی ۸ درجه سانتی گراد نداشته و می‌توان از آن در دمای محیط نگهداری کرد.

بیشتر بخوانید: پروبیوتیک چیست؟

تقویت سیستم ایمنی بدن با کپسول پروکید

طریقه مصرف

اگر پزشک دستوری را برای فرزند شما توصیه کرده است، دستور پزشک ارجحیت دارد. اما به صورت کلی می توانید روزانه یک عدد کپسول را باز کرده و روی غذای فرزند خود بریزید و یا با آب میوه و یا آب ترکیب نمایید.

عوارض جانبی

ترکیبات پروبیوتیک عارضه خاصی ندارند اما ممکن است در اویل مصرف عوارض گوارشی خفیفی ایجاد شود که با گذشت زمان این عوارض برطرف می‌شوند.

تداخل دارویی کپسول پروکید

پروکید با آنتی بیوتیک‌ها تداخل داشته و بهتر است با فاصله حداقل دو ساعت از هم مصرف شوند.

ویدئو معرفی کپسول پروکید

شما می‌توانید توضیحات خانم دکتر مرتضوی در مورد این محصول بی نظیر را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

سخن پایانی

پروکید از جمله محصولات حاوی پروبیوتیک بوده که می‌تواند به پیشگیری و درمان انواع اسهال­‌ها و رفع نفخ و یبوست، پیشگیری از انواع آلرژی و افزایش قدرت ایمنی بدن کمک کند. شما می توانید سوالات خود را در مورد کپسول پروکید ۱۰ عددی گسترش میلاد فارمد در صفحه این محصول در سایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی با ما در میان بگذارید تا به آنها پاسخ دهیم.

خرید کپسول پروکید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره