مصرف قرص هیرویت در شب، همه سوالات در مورد مصرف هیرویت

مصرف قرص هیرویت در شب یا صبح
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

هیرویت نام یکی از معروف‌ترین مکمل‌های تقویت پوست و مو است که به دلیل کیفیت بالا و تاثیرگذاری مناسب، توانسته رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان خود را کسب کند. از قرص هیرویت در جهت جلوگیری و درمان ریزش مو، تقویت پوست و ناخن‌ها و بهبود عملکرد سیستم ایمنی استفاده می‌شود. به دلیل فروش بالای این مولتی ویتامین، سوالات زیادی نیز در مورد خواص و نکات مصرف آن پرسیده می‌شود. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به سوالاتی همچون بهترین زمان مصرف قرص هیرویت، تاثیر مصرف قرص هیرویت در شب و مواردی از این قبیل پاسخ می‌دهیم.

معجزه قرص هیرویت

قرص هیرویت محصولی از برند هلث اید انگلستان است که حاوی ترکیبی از انواع ویتامین‌های گروه B، اسیدهای آمینه و املاح معدنی می‌باشد. مکمل هیرویت نه تنها در ایران بلکه بسیاری از کشورهای دیگر نیز در جهت تقویت موها و جلوگیری از ریزش مو استفاده می‌شود. آزمایشات مربوط به اثرگذاری و سلامت داروی هیرویت در معتبرترین آزمایشگاه‌های کشور انگلیس انجام شده است. از خواص قرص هیرویت برای مو می‌توان به تقویت فولیکول‌های مو، جلوگیری از ریزش موها، افزایش ضخامت مو و بهبود بافت آن اشاره کرد.

البته موارد مصرف مکمل محبوب هیرویت فقط به ویژگی‌های تقویت مو ختم نمی‌شود. در واقع زمانی معجزه قرص هیرویت شامل کاربردهای زیر است:

  • تامین ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی ضروری مانند زینک و آهن
  • درمان شکنندگی ناخن‌ها و افزایش ضخامت آن‌ها
  • درمان ریزش موی ناشی از کم خونی
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • مؤثر برای افزایش ضخامت موها
  • جلوگیری از افزایش ریزش مو
  • کمک به رشد مجدد موها
  • تقویت پوست و بهبود آکنه و جوش
  • بهبود عملکرد سیستم عصبی
  • تقویت سیستم ایمنی

خرید قرص هیرویت

ترکیبات قرص هیرویت هلث اید

قبل از اینکه به سوالاتی همچون نحوه مصرف قرص هیرویت، بهترین زمان مصرف این محصول و میزان تاثیر مصرف قرص هیرویت در شب پاسخ دهیم، بهتر است ابتدا به طور مختصر ترکیبات این مکمل مولتی ویتامین را بشناسیم. این فرآورده دارای فرمولاسیون بی‌نظیری است که انواع ویتامین‌های گروه B، زینک، آهن، متیونین و سیستئین را شامل می‌شود.

  • ویتامین B1: در اکسیژن‌رسانی به فولیکول‌های مو و تولید انرژی برای تغذیه سلول‌ها موثر است و از ریزش موها جلوگیری می‌کند.
  • ویتامین B2: به سلامت پوست و مو کمک می‌کند و از پیری زودرس پوست ممانعت می‌کند.
  • ویتامین B3: در بهبود گردش خون پوست سر نقش مهمی دارد و به بازسازی کراتین مو و کاهش التهاب پوست سر کمک می‌کند.
  • ویتامین B5: سلول‌های مو را تقویت کرده، آکنه و اگزما را بهبود می‌بخشد و از پیری و خشکی پوست جلوگیری می‌کند.
  • ویتامین B6: ترشح چربی پوست سر را متعادل می‌کند و محیطی سالم برای رشد موها ایجاد می‌کند.
  • ویتامین B7: این ویتامین مختص پوست و مو نقش مهمی در تولید کراتین مو ایفا می‌کند.
  • ویتامین B12: این ویتامین در جلوگیری از ریزش موها موثر بوده و برای پوست مفید است.
  • آهن: تامین آهن کافی برای بدن می‌تواند به کاهش ریزش مو و همچنین رشد مجدد موها کمک کند.
  • زینک: این ماده معدنی ارتباط مستقیمی با تقویت پوست و مو و سیستم ایمنی بدن دارد. از ریزش مو و مشکلات پوستی همچون آکنه و اگزما جلوگیری کرده و در درمان آن‌ها نیز موثر است.
مصرف قرص هیرویت در شب
هیرویت؛ بهترین قرص برای افزایش رشد موها

سوالات متداول در مورد مصرف قرص هیرویت

تا این بخش از مقاله نگاهی کلی به مکمل تقویت پوست و موی هیرویت داشتیم و با ترکیبات آن آشنا شدیم. در چندین مقاله دیگر از مجله سلامت مفیدطب، تمامی نکات و توضیحات مورد نیاز شما در مورد این قرص را ارائه کرده‌ایم که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. اما در این بخش قصد داریم به سوالات شما درباره نحوه مصرف قرص هیرویت مانند مصرف قرص هیرویت در شب و یا خوردن قرص هیرویت بعد از ناهار و مواردی از این قبیل پاسخ دهیم.

نحوه مصرف قرص هیرویت

توجه داشته باشید که بهترین مرجع برای اطلاع از نحوه مصرف قرص هیرویت همانند هر داروی دیگری، مراجعه به پزشک و یا مشورت با یک دکتر داروساز است. در نتیجه در صورتی که پزشک این دارو را برای شما تجویز کرده باشد، مطابق با نسخه تجویزی عمل کنید. البته قرص هیرویت را می‌توانید بدون نسخه نیز از داروخانه‌ها تهیه کنید، که در این صورت طبق بروشور محصول، باید روزانه یک کپسول میل کنید. این مکمل برای بزرگسالان و افراد بالای ۱۶ سال تهیه شده است.

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت

قرص هیرویت را می‌توانید همراه با وعده غذایی میل کنید. طبق توصیه متخصصان بهترین زمان مصرف قرص هیرویت هنگام صبحانه است. به دلیل آنکه این قرص حاوی املاحی چون زینک و آهن است، توصیه می‌شود مصرف آن با دو ساعت فاصله زمانی از فیبرهای غذایی، لبنیات، سبوس و مواد حاوی فسفات، کلسیم و کافئین باشد.

به صورت کلی اگر مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای می‌باشید، در دوران بارداری و شیردهی هستید و یا به طور مزمن دارو مصرف می‌کنید، توصیه می‌شود پیش از مصرف قرص هیرویت با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

مصرف قرص هیرویت در شب

در بخش قبل گفتیم که قرص هیرویت را می‌توانید همراه با یک وعده غذایی میل کنید که توصیه می‌شود هنگام صبحانه این قرص را مصرف کنید تا جذب بهتری داشته باشید. در مورد مصرف قرص هیرویت در شب باید بگوییم، از آنجایی که هیرویت حاوی ویتامین‌هایی است که می‌تواند سطح هوشیاری را افزایش دهد بهتر است با فاصله از زمان خواب مصرف شود.

خوردن قرص هیرویت بعد از ناهار

برخی از کاربران در مورد خوردن قرص هیرویت بعد از ناهار پرسیده بودند. شما می‌توانید این مکمل را همراه با هر کدام از وعده‌های غذایی که راحت‌تر هستید، مصرف کنید اما همانطور که در بخش‌های قبل گفتیم بهترین زمان مصرف قرص هیرویت هنگام صبحانه است. برای افرادی که دارای معده حساس هستند و نمی‌توانند داروها را با معده خالی بخورند، توصیه می‌شود بعد از وعده غذایی مانند صبحانه یا ناهار قرص هیرویت را مصرف کنند.

دوره مصرف قرص هیرویت

برای آنکه بتوانید حداکثر تاثیر مصرف این مکمل را روی موهای خود مشاهده کنید، می‌بایست استفاده از قرص هیرویت را ۳ الی ۶ ماه ادامه دهید. پس از گذشت این مدت ریزش موها به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده و کیفیت و سلامت مو نیز افزایش پیدا می‌کند.

این دوره مصرف برای همه یکسان نیست، کسانی که رژیم غذایی مناسبی دارند در مدت زمان کوتاه‌تری تاثیر مثبت مصرف قرص هیرویت را احساس خواهند کرد. در صورتی که پس از گذشت سه ماه از مصرف این مکمل بهبودی در ریزش مو‌های خود مشاهده نکردید، توصیه می‌کنیم به پزشک متخصص مراجعه کنید تا دیگر دلایل احتمالی برای ریزش مو (مشکلات هورمونی، عفونت‌های قارچی، ژنتیک و…) را در شما بررسی کند.

آیا قرص hair vit چاق کننده است؟

درمورد اینکه آیا قرص هیرویت چاق کننده است یا خیر؟ باید بگوییم این محصول همانند سایر مکمل‌های حاوی زینک و ویتامین‌های گروه B، می‌تواند اشتها را به سطح نرمال خود بازگرداند. اما این اتفاق فقط در افرادی می‌افتد که به دلیل کمبود این ریزمغذی‌ها دچار کم‌اشتهایی شده باشند و در نتیجه با جبران این کمبود، افزایش اشتها به صورت طبیعی مشاهده خواهد شد.

سخن پایانی

این مقاله از مجله سلامت مفیدطب را به سوالات متداول شما در مورد مصرف قرص هیرویت اختصاص دادیم تا بهتر متوجه شوید که مصرف قرص هیرویت در شب بهتر است یا صبح. مطالعه این مطلب به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل از این مکمل تقویت پوست و مو استفاده کنید و به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید.

برای خرید کپسول هیرویت و انواع بهترین قرص برای رشد ناخن و مو می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

خرید بهترین قرص برای رشد ناخن و مو

هر سوال دیگری در مورد قرص هیرویت و سایر محصولات داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

 


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط