بهترین کرم برای درمان پسوریازیس
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

بهترین کرم برای درمان پسوریازیس محصولی است که با کمترین عوارض جانبی و بیشترین تاثیر، علایم بیماری را کاهش دهد. همان طور که می‌دانید پسوریازیس بیماری خود ایمنی است و تقریبا هیچ گاه به طور دائمی درمان نمی‌گردد. با این حال افرادی که درگیر پسوریازیس شده اند می‌توانند با تغییر سبک زندگی و مصرف داروهای مناسب، علایم را بهبود دهند یا به طور قابل توجهی رفع کنند.

مقاله پیش رو از مجله سلامت مفید طب به معرفی بهترین کرم برای درمان پسوریازیس اختصاص پیدا کرده است. اگر به اطلاعات کافی و دقیق در این زمینه نیاز دارید، در ادامه با ما همراه باشید. یکی از بهترین داروهای موضعی پسوریازیس را معرفی می‌کنیم، به مکانیسم اثر بهترین کرم برای درمان پسوریازیس می پردازیم و ترکیبات آن را نیز نام می‌بریم. نکات مفید دیگری نیز در ارتباط با پسوریازیس در سایر بخش‌های مقاله گنجانده شده‌اند، که می‌توانند برای شما مفید باشند.

معرفی بهترین کرم برای درمان پسوریازیس

کرم درما پسوریازیس محصولی از شرکت سریتا است و تاثیرات شگفت انگیزی در درمان پسوریازیس دارد. پسوریازیس بیماری خود ایمنی است که در طی آن، سیستم ایمنی بدن به تولید بیش از حد سلول‌های پوستی روی می‌آورد. در نتیجه، ناحیه‌های مختلف از پوست بدن که دچار این بیماری شده‌اند ملتهب و پوسته پوسته می‌شوند. بهترین کرم برای درمان پسوریازس، کرمی است که بتوانید روند ریزش پوسته‌های خشک شده را تسریع نماید. همچنین التهاب موجود در اطراف ناحیه‌های درگیر را کاهش دهد.

عوارض پسوریازیس
بهترین کرم برای درمان پسوریازس، کرمی است که بتوانید روند ریزش پوسته‌های خشک شده را تسریع نماید. همچنین التهاب موجود در اطراف ناحیه‌های درگیر را کاهش دهد.

کرم درما پسوریازیس سریتا تولید شده در لابراتورهای تخصصی داخلی، برای کاهش و بهبود علایم پسوریازیس موثر است. این محصول می‌تواند با داروهای موضعی خارجی که برای درمان پسوریازیس به کار می‌روند نیز رقابت کند. بسیاری از مصرف کنندگان، نظرات رضایت‌بخشی درباره تاثیرات کرم درما پسوریازیس در فضای مجازی درج کرده‌اند. اگر علایم پسوریازیس را مشاهده کرده‌اید و پزشک متخصص نیز ابتلای شما را به این عارضه تایید کرده، می‌توانید برای درمان از کرم درما پسوریازیس کمک بگیرید.

حتما پیش از مصرف هر نوع دارو برای درمان پسوریازیس با پزشک یا داروساز مشورت کنید. بخش نظرات در انتهای این مقاله نیز به سوالات شما درباره بهترین کرم برای درمان پسوریازیس اختصاص دارد. سوالات خود را مطرح نمایید تا داروسازان مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. برای خرید آنلاین کرم درما پسوریازیس روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید کرم درما پسوریازیس سریتا

چرا کرم درما پسوریازیس سریتا پیشنهاد می‌شود؟

پسوریازیس بیماری شایع و مزمن پوستی است که میلیون‌ها نفر در جهان به آن مبتلا هستند. این بیماری منجر به ایجاد تکه‌های ضخیم و شبیه فلس ماهی روی ناحیه‌های مختلف پوست بدن می‌گردد. گاهی بخش‌های درگیر دچار التهاب، خارش، تورم و حتی درد می‌شوند. کرم درما پسوریازیس سریتا به عنوان بهترین کرم برای درمان پسوریازیس معرفی می‌شود چرا که خشکی و ضخامت ناحیه‌های درگیر را درمان می‌نماید. این محصول با آب رسانی مناسب به پوست، تاثیر چشمگیر و ایمنی برای درمان پسوریازیس دارد.

نکته: اگر پسوریازیس در پوست سر مشاهده می‌گردد، توصیه می‌کنیم از شامپو برای پسوریازیس پوست سر استفاده کنید. لطفا به یاد داشته باشید که پیش از مصرف این شامپو با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

شامپو برای درمان پسوریازیس
اگر دچار پسوریازیس پوست سر شد‌ه‌اید، از شامپوی مناسب برای درمان این عارضه کمک بگیرید.

ویژگی‌های بهترین کرم برای درمان پسوریازیس

در بخش قبلی به این نکته اشاره کردیم که بهترین کرم برای درمان پسوریازیس با آب رسانی مناسب به پوست، علایم این عارضه را برطرف می‌کند. سایر ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • تحریک سنتز کلاژن و الاستین برای ترمیم پوست
  • رطوبت رسانی
  • حفظ چربی در لایه‌های مختلف پوست
  • تسریع درمان پلاک‌های پوستی ناشی از پسوریازیس
  • حاوی ویتامین‌های A، B، C، D3 و E
  • دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد میکروب
  • رفع خارش و کاهش التهاب پوست در ناحیه‌های درگیر
  • ترمیم پوست و رفع قرمزی پوست

ترکیبات موثر کرم درما پسوریازیس سریتا چیست؟

کرم درما پسوریازیس به واسطه ترکیبات موثر و بی‌خطری که دارد می‌تواند به درمان بیماری پسوریازیس کمک کند. در این بخش، برخی ترکیبات موثر محصول سریتا یعنی بهترین کرم درمان پسوریازیس نام می‌بریم.

روغن‌های گیاهی (شی باتر و آرگان)

ترکیب دو روغن گیاهی (شی باتر و آرگان) در کرم درما پسوریازیس سریتا جهت درمان خشکی پوست و کمک به ترمیم آن موثر هستند. روغن آرگان سرشار از ویتامین E بوده که به ترمیم، جوانسازی و کاهش حسایت پوست کمک می‌کند. مقادیر بالایی از اسیدهای چرب غیر اشباع در روغن آرگان وجود دارند که باعث آبرسانی دائمی، حفظ رطوبت و طراوت پوست می‌شوند. روغن‌های گیاهی عموما در کاهش التهابات پوستی، تاثیر شگفت انگیزی دارند و به همین دلیل در ترکیبات بهترین کرم برای درمان پسوریازیس به کار رفته‌اند.

فلاونوئیدهای موجود در روغن شی باتر و سایر عصاره‌های گیاهی موجود در کرم درما پسوریازیس، با مهار فسفولیپاز مانع از رهاسازی اسید آراشیدونیک از غشای سلولی شده و باعث مسدود شدن مسیر سیکلواکسیژناز و لیپواکسیژناز می‌شوند. به دنبال این فرآیند، سنتز مدیاتور‌های التهابی مانند پروستاگلاندین‌ها و لکوترین‌ها مهار می‌گردد.

اسید سالیسیلیک

اسید سالیسیک موجود در بهترین کرم برای درمان پسوریازیس فواید متعددی دارد. این ماده می‌تواند با خواص کراتولیتیکی باعث ریزش سلول‌های مرده پوستی شود. در نتیجه سطح پوست، از ضایعه‌های فلسی شکل و ورقه های اضافی ناشی از پسوریازیس پاکسازی می‌گردد. شایان ذکر است که اسید سالیسیک خاصیت ضد التهابی نیز دارد.

زینک

عنصر زینک دارای خواص ضد میکروبی و ضد قارچی است. در برچسب ترکیبات بهترین کرم برای درمان پسوریازیس می‌توانید نام زینک را نیز مشاهده کنید. از جمله مهم ترین عوارض ناشی از بیماری پسوریازیس، بیماری‌های قارچی و درماتیت سبورئیک هستند. از طرفی بیماری‌های قارچی باعث تشدید علائم پسوریازیس مانند التهاب می‌شوند. زینک موجود در کرم درما پسوریازیس سریتا، با از بین بردن قارچ های مضر، این عامل مخرب را حذف می‌کند.

برخی ویتامین‌ها

ترکیبی از ویتامین‌های مفید در ترمیم پوست، رفع التهابات و کاهش حساسیت‌های پوستی در کرم ضد پسوریازیس سریتا وجود دارند. این ترکیبات شامل ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین D3 هستند. تنظیم تکثیر اپیدرم، جلوگیری از تجمع کراتین و ورقه شدن پوست، جلوگیری از اکسیداسیون اسیدهای چرب غیر اشباع، کاهش خارش، تنظیم تکثیر کراتینوسیت‌ها و… از جمله فواید ترکیب ویتامین‌ها در کرم ضد پسوریازیس سریتا است.

خارش در پسوریازیس
تنظیم تکثیر اپیدرم، جلوگیری از تجمع کراتین و ورقه شدن پوست، جلوگیری از اکسیداسیون اسیدهای چرب غیر اشباع، کاهش خارش،  تنظیم تکثیر کراتینوسیت‌ها و… از جمله فواید ترکیب ویتامین‌ها در کرم ضد پسوریازیس سریتا است.

عصاره موم زنبور عسل

عصاره موم زنبور عسل جهت درمان پسوریازیس در طب سنتی و همچنین برای درمان سوختگی‌ها، کاهش التهاب و ترمیم پوست کاربرد دارد. این ماده در ترکیبات بهترین کرم برای درمان پسوریازیس موجود است.

خرید کرم درما پسوریازیس سریتا

سخن پایانی

مطالبی را در رابطه با معرفی بهترین کرم ضد پسوریازیس در اختیار شما قرار دادیم. بسیاری از مصرف کنندگان درباره کاهش کرم‌های ضد پسوریازیس خارجی در داروخانه‌های داخل کشور، نظراتی را در فضای مجازی درج کرده‌اند. خوشبختانه نمونه ایرانی این نوع کرم، یعنی کرم درما پسوریازیس سریتا تاثیرات قابل توجهی در درمان عارضه مذکور داشته و پیشنهاد می‌گردد. چنانچه این کرم یا سایر داروهای موضعی برایتان مفید واقع نشدند، باید از پزشک متخصص پوست کمک بگیرید (ممکن است به داروهای خوراکی نیاز داشته باشید).

برای خرید داروی پسوریازیس می‌توانید به داروخانه آنلاین دکتر اصیلی (مفید طب) مراجعه کنید. تمام فرآیند خرید یا دریافت مشاوره‌های تخصصی به صورت آنلاین در وب سایت مفید طب انجام می‌شوند. سوالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید و از مشاوره رایگان و تخصصی داروسازان مفید طب بهره‌مند شوید.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره