بهترین شربت سندروس در داروخانه آنلاین مفیدطب

بهترین شربت سندروس
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

در طول سال‌های اخیر، شرکت‌های داروسازی ایرانی پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند و در محصولات بسیار با کیفیتی هم تولید کرده‌اند که امروزه در سبد محصولات پرطرفدار در داروخانه‌ها قرار گرفته‌اند. سندروس یکی از مشهورترین شرکت‌های داروسازی ایرانی است که اولین شربت مولتی ویتامین ایرانی را به بازار عرضه کرده است. علاوه بر این، سایر محصولات این برند ایرانی هم محبوبیت زیادی دارند. به همین دلیل ما در این مطلب از مجله سلامت مفیدطب به سراغ قفسه محصولات سندروس در داروخانه آنلاین مفیدطب رفته‌ایم و می‌خواهیم چند مورد از بهترین شربت‌های سندروس را به شما معرفی کنیم.

اگر به دنبال بهترین شرب مولتی ویتامین ایرانی یا بهترین شربت آهن ایرانی هستید، در ادامه این متن آن را پیدا می‌کنید.

درباره شرکت داروسازی سندروس

بد نیست قبل از معرفی بهترین شربت سندروس، کمی با این برند دارویی ایرانی آشنا شویم. برند سندروس در واقع متعلق به شرکت فرشته جویان است که در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را برای تولید انواع مکمل‌های دارویی آغاز کرد. این شرکت تاکنون ۱۴ محصول را وارد بازار کرده و در همه این سال‌ها نیز بر روی بهبود کیفیت و به روز بودن آن‌ها تمرکز داشته است.

این شرکت داروسازی ایرانی برای افزایش کیفیت و اثرگذاری محصولات خود، به خصوص مکمل‌های غذایی، با شرکت میرباکو آمریکا همکاری کرده و از تحقیقات و پژوهش‌های این شرکت نیز استفاده می‌کند. به همین دلیل محصولات سندروس در بین محصولات ایرانی، کیفیت قابل قبولی دارد و کاملاً قابل اطمینان است.

شربت مولتی ویتامین سندروس
شربت سندروس زینک پلاس؛ بهترین شربت مولتی ویتامین ایرانی

شربت سندروس پلاس زینک؛ بهترین شربت مولتی ویتامین ایرانی

همانطور که در مقدمه گفتیم، اولین شربت مولتی ویتامین ایرانی توسط شرکت سندروس تولید شده است. شربت سندروس پلاس زینک دقیقاً همین محصولی است که از آن صحبت می‌کنیم. این شربت با طعم شکلاتی که دارد، باب دل کودکان است و حتی نوجوانان نیز تأمین نیازهای بدن خود در سنین رشد استفاده می‌کنند.

شربت سندروس زینک پلاس یک مولتی ویتامین ایرانی باکیفیت است که نیازهای اصلی بدن از جمله زینک و ویتامین‌های B را برای سنین رشد تأمین می‌کند. البته این شربت فقط برای کودکان و نوجوانان نیست. بلکه بزرگسالان و والدین نیز می‌توانند برای جبران کمبودهای تغذیه‌ای خود از آن استفاده کنند.

خرید شربت سندروس زینک پلاس

ویژگی‌های شربت سندروس زینک پلاس

  • اولین شربت مولتی ویتامین ایرانی
  • کمک به افزایش قد و وزن کودکان
  • تقویت سیستم ایمنی و قدرت دفاعی
  • افزایش مقاومت بدن در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا
  • بهبود رشد مو و ناخن
  • افزایش اشتها و بهبود سوخت و ساز بدن
  • تقویت ذهن و قدرت یادگیری

ترکیبات شربت مولتی ویتامین سندروس

شربت سندروس مولتی ویتامین، از ریزمغذی‌های مختلفی تهیه شده که همه در کنار هم برای افزایش رشد قد و وزن گیری در سنین رشد ضروری هستند. در جدول پایین ترکیبات شربت زینک پلاس سندروس را مشاهده می‌کنید.

ترکیبات مقدار در هر ۵ میلی لیتر
Vitamin D3 ۱۰۰ IU
Vitamin E ۴ mg
(Vitamin B1 (Thiamine ۱ mg
ویتامین B6 (پیریدوکسین) ۱ mg
(Vitamin C (Ascorbic Acid ۴۰ mg
Biotin ۲۰۰ mcg
ویتامین B12 (سیانوکوبالامین) ۱ mcg
Folic Acid ۱۵۰ mcg
Calcium ۵۰ mg
روی (زینک) ۳۵ mg
Vitamin A ۱۰۰۰ IU
(Iron (Ferrous Gluconate ۸ mg
بهترین شربت سندروس
شربت آهن سندروس؛ بهترین شربت آهن ایرانی

شربت آهن سندروس؛ بهترین شربت آهن ایرانی

اگر برای خرید شربت آهن ایرانی به سراغ داروخانه‌ها بروید، احتمال زیاد اکثر آن‌ها شربت آهن سندروس را به شما معرفی می‌کنند. زیرا این شربت سال‌هاست که عنوان بهترین شربت آهن ایرانی را به خود اختصاص داده و برای رفع کم خونی در کودکان بالای ۲ سال بسیار مؤثر است. البته علاوه بر پیشگیری از کم خونی، این شربت برای افزایش اشتها و انرژی در کودکان و بزرگسالان هم قابل استفاده است.

خرید شربت آهن سندروس

ویژگی‌های شربت آهن ایرانی سندروس

  • پیشگیری و بهبود کم خونی ناشی از فقر آهن و ویتامین B
  • افزایش خون رسانی به اندام‌های مهم بدن
  • افزایش اشتهای کودکان
  • بهبود سطح انرژی و شادابی در کودکان و بزرگسالان
  • تأمین آهن و فولیک اسید مورد نیاز بدن

ترکیبات شربت آهن سندروس

در این شربت علاوه بر آهن، سایر عناصری که عامل کم خونی هستند و ریز مغذی‌های مؤثر در جذب آهن نیز دیده می‌شود. همین موضوع نیز این شربت را به یکی از بهترین مکمل های آهن موجود در بازار تبدیل کرده است. ترکیبات شربت آهن سندروس در جدول زیر آمده است:

ترکیبات مقدار در هر ۵ میلی لیتر
Vitamin B1 ۰.۵ mg
Vitamin B2 ۰.۵ mg
Vitamin B3 ۵ mg
Vitamin B5 ۲ mg
Vitamin B6 ۰.۵ mg
(Folic Acid (Vitamin B9 ۱۵۰ mcg
Vitamin B12 ۱ mcg
Vitamin C ۴۰ mg
Copper (Copper Gluconate) ۰.۲ mg
Iron (Ferrous Gluconate) ۱۰ mg
بهترین شربت سندروس
شربت کلسیم منیزیم سندروس (کلتریت)

شربت کلسیم منیزیم سندروس

یکی دیگر از مکمل‌های غذایی پرطرفدار ایرانی در داروخانه آنلاین مفیدطب، شربت کلتریت سندروس است. این محصول به شربت کلسیم منیزیم سندروس نیز شهرت دارد و بیشتر برای تقویت استخوان‌ها و افزایش قد کودکان و نوجوانان استفاده می‌شود. این شربت سندروس، برای ما بزرگسالان نیز قابل استفاده است و با استفاده از آن می‌توانیم از سلامت استخوان‌های خود در میانسالی محافظت کنیم.

یکی دیگر از کاربردهای مهم شربت کلتریت سندروس، پیشگیری از پوکی استخوان در دوران یائسگی است. خانم‌ها با مصرف این مکمل کلسیم می‌توانند از بروز شایع‌ترین عارضه یائسگی، یعنی پوکی استخوان، به راحتی جلوگیری کنند. زیرا این شربت علاوه بر کلسیم و منیزیم، ویتامین D3 و زینک نیز در ترکیبات خود دارد که برای حفظ تراکم استخوان در سنین بالا ضروری است.

خرید شربت کلتریت سندروس

ویژگی‌های شربت کلسیم سندروس

  • افزایش استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها در کودکان و نوجوانان
  • پیشگیری از بروز پوکی استخوان در میانسالی
  • افزایش کلاژن سازی برای حفظ بافت پوست و استخوان‌ها
  • حاوی کلسیم، منیزیم زینک و ویتامین D3

ترکیبات شربت کلتریت سندروس

برای تقویت استخوان‌ها و افزایش تراکم آن‌ها، علاوه بر کلسیم ریزمغذی‌های دیگری هم نیاز است که به جذب کلسیم در استخوان و تکثیر سلول‌های استخوانی کمک کنند. ویتامین D3 و منیزیم این کار را به خوبی بر عهده می‌گیرند. همچنین زینک نیز با ساخت کلاژن به تکمیل ساختمان اسکلتی بدن کمک می‌کند. در جدول زیر ترکیبات شربت کلتریت سندروس را مشاهده می‌کنید:

ترکیبات مقدار در هر ۵ میلی لیتر
Calcium ۲۵۰ mg
Magnesium ۸۰ mg
Selenium ۲۰ mg
Vitamin D3 ۲۰۰ IU
Vitamin E ۵ mg

بهترین محصولات سندروس را از مفیدطب بخواهید

محصولاتی که در این متن به شما معرفی کردیم، پرطرفدارترین محصولات سندروس بودند که تاکنون کودکان و بزرگسالان زیادی از آن‌ها استفاده کرده‌اند. به سختی می‌توان از بین این سه محصول، بهترین شربت سندروس را انتخاب کرد. زیرا هرکدام با توجه به ترکیبات خود کارکرد بسیار خوبی دارند. شما می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن یا وبسایت داروخانه آنلاین مفیدطب، بر اساس نیازها و کمبودهای بدن خود، بهترین را از بین آن‌ها انتخاب کنید و در کمتر از یک دقیقه سفارش خود را ثبت کنید. مفیدطب سفارش شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند.

اگر تجربه استفاده از شربت های سندروس را دارید یا پرسشی درباره این محصولات ذهنتان را مشغول کرده است، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید تا ما با نظر دکتر داروساز به آن پاسخ دهیم.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دوره مصرف پیگمنتا

دوره مصرف پیگمنتا چه مدت است؟

پیگمنتا درمکس یک مکمل محبوب و پرطرفدار برای روشن کردن پوست و رفع لک های تیره پوستی است. این مکمل همچنین با داشتن فرمولی ویژه،

قرص فارماتون چیست؟

قرص فارماتون یک مکمل غذایی است که شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره جینسینگ می‌باشد. این قرص به منظور کاهش خستگی روزانه و