بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

قرص کلاژن گلد آدریان یک محصول ضد چروک و جوان‌کننده پوست است که در مدت کوتاهی توانسته محبوبیت بالایی کسب کند. این مکمل سلامت و زیبایی پوست، حاوی کلاژن هیدرولیز شده نوع ۱ و ۳ است و از همین رو نسبت به سایر محصولات مشابه دارای برتری می‌باشد. مصرف‌کنندگان قرص کلاژن گلد سوالات زیادی راجع به نحوه استفاده از آن پرسیده‌اند. اگر شما هم ابهامی درمورد بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد و دوره مصرف آن دارید، این مقاله از مجله سلامت مفیدطب می‌تواند اطلاعات کاملی در اختیارتان بگذارد.

قرص کلاژن گلد چیست؟

همانطور که می‌دانید کلاژن در زیبایی و تقویت پوست نقش پررنگی ایفا می‌کند. حدود یک سوم از پروتئین‌های بدن را کلاژن تشکیل می‌دهد که همین مسئله نشانگر اهمیت این پروتئین است. کلاژن جزو اصلی‌ترین ساختار بافت همبند بدن مانند پوست است که استحکام و قوام آن را تامین می‌کند. اما متاسفانه تولید کلاژن همیشگی نیست و با افزایش سن، مقدار تولید کلاژن کمتر می‌شود. علاوه بر این عواملی مانند سیگار کشیدن و نور خورشید نیز بر روند کاهش کلاژن تاثیرگذار هستند. همین اتفاق موجب ایجاد چین و چروک و تضعیف پوست می‌گردد.

اما خبر خوب این است که پروتئین کلاژن از طریق مکمل‌ها قابل تامین می‌باشد. یکی از انواع این مکمل‌ها قرص کلاژن گلد آدریان است که با تامین کلاژن مورد نیاز بدن، به کاهش چین و چروک و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. این قرص در بسته‌های ۶۰ عددی و توسط شرکت توسعه طب آدریان سلامت تولید می‌شود.

خرید قرص کلاژن گلد

ترکیبات قرص کلاژن گلد آدریان

قبل از اینکه درمورد نکات استفاده و بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد صحبت کنیم، اجازه دهید با ترکیب اصلی این محصول یعنی کلاژن هیدرولیز شده بیشتر آشنا شویم. منظور از هیدرولایز شدن کلاژن، گروهی از پیتیدها با وزن مولکولی کم هستند که سرشار از آمینو اسیدهای از قبیل گلای سین، ال- پرولین و ال-هیدروکسی پرولین می‌باشند. در صورتی که این ترکیبات به بدن وارد شوند، باعث تولید کلاژن جدید خواهند شد.

کلاژن هیدرولیز شده و مکمل‌های آن در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند چرا که می‌توان از آن‌ها به عنوان محصولات ضد پیری یاد کرد. این مکمل‌ها در لایه‌های عمیق‌تر پوست اثر گذاشته و فیزیولوژی و ظاهر پوست را بهبود می‌بخشند. همچنین باعث افزایش آبرسانی، خاصیت ارتجاعی و استحکام، کاهش چین و چروک و جوان‌سازی پوست می‌گردند. از همین رو مصرف‌کنندگان مکمل‌های کلاژن هیدرولیز شده مانند قرص کلاژن گلد آدریان روز به روز بیشتر می‌شوند.

قرص کلاژن گلد برای چیست؟

همانطور که گفتیم قرص کلاژن گلد به جهت خاصیت ضد پیری و جوان‌کنندگی پوست طرفداران زیادی دارد. اما این مکمل پوست، علاوه بر کاهش چین و چروک، در آبرسانی پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی پوست، افزایش استحکام و تقویت پوست، رفع تیرگی‌ها و کمک به درمان لک‌های پوستی ناشی از آفتاب نیز موثر شناخته شده است. وجود کلاژن هیدرولیز شده در ترکیبات این قرص باعث شده که بتواند در لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کرده و با افزایش آبرسانی و هیدراته کردن پوست، باعث تقویت خاصیت ارتجاعی آن شود.

به طور کلی در پاسخ به سوال قرص کلاژن گلد برای چیست، می‌توانیم موارد زیر را به صورت تیتروار بیان کنیم:

  • کمک به درمان لک‌های پوستی ناشی از آفتاب
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • ضد پیری و جوان‌کننده پوست
  • کمک به حفظ سلامت پوست
  • افزایش آبرسانی پوست
  • حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست
  • رفع تیرگی‌های پوست
خرید-قرص-کلاژن-گلد
جهت خرید قرص کلاژن گلد آدریان سلامت با قیمت مناسب روی عکس کلیک کنید.

طریقه مصرف قرص کلاژن گلد

خب تا اینجا با فواید قرص کلاژن گلد آدریان و ترکیبات آن آشنا شدیم. اما مبحث اصلی ما در این مقاله درمورد نحوه استفاده و بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد است. قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع دقیق از طریقه مصرف این قرص همانند هر داروی دیگری با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. پزشک بهتر از هر منبع دیگری می‌تواند دوز مصرفی یک دارو را با توجه به شرایط بالینی شما تعیین کند.

اما قرص کلاژن گلد از جمله داروهایی است که بدون نسخه پزشک نیز قابل تهیه و استفاده است. شما می‌توانید جهت مصرف این قرص مطابق با دستورالعمل پیشنهادی بروشور آن عمل کنید. در صورتی که دستور دیگری برای شما تجویز نشده باشد، می‌توانید هر شب ۳ عدد قرص کلاژن گلد را به همراه آب میل نمایید.

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد

اگر بخواهیم بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد را ارزیابی کنیم، باید بگوییم محدودیتی برای خوردن مکمل‌های حاوی کلاژن از نظر زمانی وجود ندارد. یعنی شما در هر ساعتی از روز می‌توانید این قرص را مصرف کنید. البته در درجه اول نظر پزشک اولویت خواهد بود.

در برخی منابع بهترین زمان مصرف مکمل‌های کلاژن را زمانی که معده شما خالی است ذکر می‌کنند. چرا که وقتی هنوز وعده غذایی را میل نکرده باشید، اسید معده نمی‌تواند اثری منفی در جذب کلاژن داشته باشد. اما مصرف دارو با معده خالی در برخی افراد که دچار ناراحتی‌های معده و مشکلات گوارشی هستند، ایجاد عارضه خواهد کرد. باز هم تاکید می‌کنیم، مکمل‌های کلاژن را در هر ساعتی می‌توانید مصرف کنید و اشکالی در تاثیرگذاری آن پیش نمی‌آید. به همین دلیل افراد مبتلا به اختلالات گوارشی بهتر است این قرص را در کنار وعده‌های غذایی خود میل کنند.

قرص کلاژن گلد را می‌توانید بعد از شام و در زمان قبل از خواب هم میل کنید. در این صورت این مکمل می‌تواند به خواب بهتر شما نیز کمک کند. در بروشور این محصول نیز بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد، شب‌ها پیشنهاد شده است.

دوره مصرف قرص کلاژن

مصرف قرص کلاژن گلد را می‌توان به صورت مستمر ادامه داد. اما توصیه می‌شود، دوره استفاده از این قرص را به مدت ۴ الی ۱۲ هفته در نظر بگیرید. با این حال این مدت زمان ممکن است بنا بر نظر پزشک شما کم و یا زیاد شود.

توجه داشته باشید که مصرف این فرآورده برای بزرگسالان می‌باشد و برای استفاده کودکان و همچنین در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود. در صورتی که به نارسایی کلیوی و کبدی مبتلا هستید، مصرف قرص کلاژن گلد به احتیاط و مشورت با پزشک احتیاج دارد.

عوارض قرص کلاژن گلد

در صورتی که قرص کلاژن گلد مطابق با مقدار توصیه شده مصرف شود، ایجاد عوارض جانبی نخواهد کرد. این فرآورده در موارد نادر می‌تواند موجب واکنش حساسیتی و عوارض گوارشی مانند سنگینی و نفخ معده شود. در صورت حساسیت به هر یک از اجزای این فرآورده از ادامه مصرف خودداری نمایید و مقدار توصیه شده در بروشور و نسخه پزشک را افزایش ندهید.

جمع بندی

مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات کافی در مورد قرص کلاژن گلد آدریان و  بهترین زمان مصرف آن را کسب کنید. این مکمل در جلوگیری از ایجاد چین و چروک، جوان‌سازی پوست، آبرسانی و حفظ استحکام آن، درمان لک‌های پوست و رفع تیرگی‌های پوستی نقش قابل توجهی دارد.

برای تهیه قرص کلاژن گلد می‌توانید به داروخانه‌های سطح شهر خود مراجعه کنید. اما یک راه آسان‌تر جهت خرید و اطلاع از قیمت قرص کلاژن گلد، سفارش اینترنتی این محصول از سایت داروخانه آنلاین مفیدطب است. این فروشگاه با ارائه تخفیفات ویژه و تامین انواع مکمل‌های اصل و معتبر، سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل می‌دهد. شما می‌توانید جهت خرید قرص کلاژن گلد و سایر مکمل‌ها شامل بهترین قرص ویتامین برای پوست به لینک دسته بندی زیر مراجعه نمایید.

خرید بهترین قرص ویتامین برای پوست

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌ها و محصولات گیاهی ما داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

قرص کلاژن گلد برای چاقی صورت مناسب است؟

مکمل‌های کلاژن معمولا حاوی هیچ نوع هورمون و ترکیب چاق‌کننده یا کالری اضافی نیستند که چاقی صورت و بدن را به همراه داشته باشند. اما این مکمل‌ها از جمله قرص کلاژن گلد با آبرسانی پوست و تحریک خاصیت ارتجاعی آن، باعث بهبود ظاهر پوست صورت می‌شوند و ممکن است فرد این تغییر در ظاهر را به معنی پرشدن صورت در نظر بگیرد.

قرص کلاژن گلد برای چه سنی مناسب است؟

قرص کلاژن گلد برای بزرگسالان بوده و مصرف آن در کودکان توصیه نمی‌شود. بهتر است افراد زیر ۱۸ سال از این قرص بدون مشورت با پزشک استفاده نکنند.

طریقه مصرف قرص کلاژن گلد برای چین و چروک چگونه است؟

مصرف مکمل‌های حاوی کلاژن از جمله کلاژن هیدرولیز شده تا حد قابل قبولی می‌تواند روند پیری را به تعویق بیندازند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کند. جهت مصرف قرص کلاژن گلد می‌توانید هر شب ۳ عدد از این قرص را همراه آب میل کنید. طول دوره درمان با قرص کلاژن گلد بهتر است به مدت حداقل ۴ الی حداکثر ۱۲ هفته ادامه پیدا کند.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

4 دیدگاه دربارهٔ «بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد»

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام برای اثربخشی موثر و مناسب این دارو بهتر است طبق بروشور شرکت سازنده هر شب ۳ عدد قرص (۲۵۰۰ میلی گرم) به همراه آب به مدت ۴ الی ۱۲ هفته میل گردد. در صورت مصرف کمتر ممکن است اثر مطلوب را نبینید. با احترام دکتر داروساز

  1. سلام و خسته نباشید و تشکر از اطلاعات مفیدتان، در حال حاضر از کلاژن با مارک دیگه استفاده میکنم وقتی تمام شد حتما از کلاژن گلد استفاده خواهم کرد در صورت قیمت مناسب

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.
      با احترام دکتر داروساز 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط