کاهش وزن با مصرف قرص اسلیم کوئیک گل دارو

معرفی قرص لاغری اسلیم کوئیک
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قرص اسلیم کوئیک یکی از فرآورده‌های گیاهی پر مصرف در بازار دارویی ایران بوده که به منظور کاهش وزن از آن استفاده می‌شود. این فرآورده گیاهی حاوی عصاره پودر بذر کرفس، عصاره و پودر بذر شوید و عصاره چایی سبز می‌باشد. با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید تا اثرات قرص گیاهی اسلیم کوئیک بر لاغری، نحوه مصرف و عوارض آن را به اطلاعتان برسانیم.

تاثیرات قرص اسلیم کوئیک بر کاهش وزن

طبق مطالعات انجام شده ترکیبات موجود در قرص اسلیم کوئیک، شامل عصـاره خشک و پودر بذر گیاه کرفس، عصاره خشک و پودر بذر گیاه شوید و چای سبز، می‌توانند از طریق اثر بر مراکز مغزی اشتها، سبب کاهش تمایل بیش از اندازه فرد به خوردن شده و منجر به کاهش وزن شوند. همچنین این داروی گیاهی لاغری، به واسطه وجود کافئین در عصاره چای سبز، با افزایش سوخت و ساز چربی‌ها می‌تواند سبب افزایش متابولیسم چربی و کاهش توده چربی در حفره شکم شود.

نحوه مصرف

طریقه مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک به صورت روزانه سه بار و هر بار یک عدد، نیم ساعت قبل از وعده غذایی به همراه مقدار کمی آب است. توضیحات کامل این قرص در داخل بروشور آن درج شده است که می‌توانید مطالعه نمایید.

در صورتی که از این نحوه مصرف نتیجه‌ای دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با توجه به اضافه وزن خود مصرف اسلیم کوئیک را به روزی سه بار و هر بار دو عدد قرص افزایش دهید.

تا سه ماه شما می‌توانید این قرص را مصرف نمایید. اگر تمایل دارید مصرف این قرص را بیش از سه ماه ادامه دهید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض گوارشی قرص اسلیم کوئیک

عوارض جانبی قرص اسلیم کوئیک

افرادی که معده‌های حساسی دارند در ابتدای مصرف این فرآورده ممکن است با دچار عوارض گوارشی خفیف شوند. اما روکش گوارشی اسلیم کوئیک سبب شده است تا عوارض گوارشی این قرص نسبت به محصولات دیگر با ترکیبات مشابه کمتر شود و معمولا این عوارض بعد از گذشت مدتی از مصرف آن به صورت خود به خود برطرف می‌شوند.

احتیاط در مصرف

  • مصرف قرص اسلیم کوئیک برای اطفال توصیه نمی‌شود.
  • افراد مبتلا به فشار خون بهتر است در مصرف این قرص احتیاط کنند.

آیا مصرف قرص اسلیم بر عملکرد تیروئید تاثیر می‌گذارد؟

کرفس و شوید در مقادیر مختلف ممکن است در افرادی که دچار کم کاری و پرکاری تیروئید هستند، تغییراتی ایجاد کنند و بهتر است این افراد در مصرف آن‌ها احتیاط نمایند مصرف این قرص در افرادی مشکل تیروئید ندارند، اثری روی عملکرد تیروئید آن‌ها نخواهد داشت.

ویدئو معرفی قرص اسلیم کوئیک

شما می‌توانید در ویدئو زیر توضیحات خانم دکتر ضحا مرتضوی را در مورد این قرص لاغری مشاهده نمایید:

سخن پایانی

قرص لاغری اسلیم کوئیک به دلیل ترکیباتی نظیر عصاره بذر شوید، عصاره بذر کرفس و چای سبز می‌تواند با کاهش اشتها و افزایش متابولیسم چربی‌ها به کاهش وزن کمک کند. شما می‌توانید سوالات خود را در مورد این قرص گیاهی در صفحه این محصول در سایت داروخانه اینترنتی مفیدطب با ما در میان بگذارید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

خرید قرص اسلیم کوئیک

شما می‌توانید انواع قرص و داروی گیاهی برای کاهش وزن و بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه را در مفیدطب یافته و طی خرید اینترنتی آسان، در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

سوالات متداول

مصرف قرص اسلیم کوئیک در دوران شیردهی مجاز است؟

خیر، قرص اسلیم کوئیک گل دارو، در دوران شیردهی نباید مصرف شود. زیرا ترکیبات موجود در آن برای رشد نوزاد مناسب نیست.

عوارض قرص اسلیم کوئیک چیست؟

قرص اسلیم کوئیک اگر به میزان لازم مصرف شود، عوارض بسیار جدی نخواهد داشت. البته در اوایل مصرف آن به دلیل داشتن مقدار زیادی آمینو اسید، ممکن است باعث ایجاد اختلالات جزئی گوارشی شود. اما این حالت در تداوم مصرف از بین خواهد رفت. گرچه قبل از مصرف لازم است به احتیاطات مصرف در صفحه اسلیم کوئیک توجه کنید.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع