نظرات مصرف کنندگان قرص اسلیم کوئیک

نظرات مصرف کنندگان قرص اسلیم کوئیک
زمان مطالعه: ۱۲ دقیقه

اسلیم کوئیک از جمله مکمل‌های لاغری گیاهی است که به دلیل تاثیر مناسبی که بر کاهش وزن دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته سوالات و ابهامات زیادی نیز درمورد این قرص لاغری گیاهی وجود دارد که برای برخی افراد باعث ایجاد تردید در مصرف آن شده است. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به بررسی کامل این قرص، خواص و عوارض آن می‌پردازیم و نظرات مصرف کنندگان قرص اسلیم کوئیک را بیان خواهیم کرد. مطمئنا بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید به راحتی درمورد خرید قرص اسلیم کوئیک و مصرف آن تصمیم بگیرید.

قرص اسلیم کوئیک چیست؟

همه ما می‌دانیم که بهترین راه برای کاهش وزن و رهایی از چاقی، داشتن رژیم غذایی مناسب در کنار یک برنامه ورزشی منظم است. متاسفانه در زندگی امروز معضل اضافه وزن برای بسیاری از افراد وجود دارد که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما خوشبختانه داشتن اندام متناسب و تلاش برای رسیدن به وزن دلخواه، به یکی از اهداف ثابت انسان‌ها تبدیل شده است که این امر موجب می‌شود افراد به رژیم غذایی و سبک زندگی خود اهمیت بیشتری بدهند. با این وجود در برخی مواقع ممکن است به دنبال راه حل سریع‌تری برای لاغری و کاهش وزن باشیم.

استفاده از برخی مکمل‌های لاغری به خصوص قرص‌های گیاهی که عوارض جانبی چندانی ندارند، می‌تواند در کنار رژیم و فعالیت ورزشی به کاهش وزن سریع‌تر شما کمک کند. قرص اسلیم کوئیک محصولی گیاهی از شرکت داروسازی گل دارو است که جزو فرآورده‌های پرمصرف در بازار دارویی ایران در زمینه کاهش وزن محسوب می‌گردد.

قرص اسلیم کوئیک، با مکانیسم‌های مختلفی از جمله افزایش سوخت و ساز چربی‌ها و کاهش اشتها سبب کاهش وزن سریع می‌شود. این قرص کاملاً گیاهی بوده و از خواص چربی‌سوز کرفس، شوید و چای سبز در آن بهره گرفته شده است.

عصاره کرفس، عصاره شوید و عصاره چای سبز، هر سه این ترکیبات در سوخت و ساز چربی‌ها تاثیر دارند. اسلیم کوئیک از جمله معدود فرآورده‌هایی است که از عصاره کرفس در ترکیبات آن استفاده شده است. در ادامه شما را با مکانیسم اثر و خواص بی‌نظیر این سه عصاره در کاهش اشتها و چربی‌سوزی آشنا می‌کنیم.

ترکیبات قرص لاغری اسلیم کوئیک

هر یک از ترکیبات مکمل لاغری اسلیم کوئیک دارای خواص زیر هستند:

کرفس: این گیاه مشهور در کاهش وزن، سرشار از آمینو اسیدها و فیبرهای رژیمی است که با جذب در روده، اشتهای فرد را کاهش می‌دهد. کالری بسیار پایین و ویژگی جذب آب بیشتر در روده‌ها، باعث شده کرفس به یک گیاه فوق العاده برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند تبدیل شود.

شوید: خاصیت اصلی شوید چربی‌سوزی است. گیاه شوید با در اختیار داشتن عناصر ضروری مانند آهن، کلسیم، فولات، منیزیم و فولات، کمبودهای تغذیه‌ای را نیز جبران می‌کند. این گیاه هنگام جذب در روده، متابولیسم چربی‌ها را افزایش داده و سبب شکستن چربی‌های اضافی در بدن می‌شود. شوید برای بالا بردن بازده فعالیت‌های روزانه در قرص اسلیم کوئیک به کار رفته است.

چای سبز: چای سبز یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که علاوه بر حفاظت از DNA و پروتئین‌های ساختاری اجزاء داخلی بدن، التهاب‌های داخلی بدن را نیز کاهش می‌دهد. کاتچین موجود در عصاره این گیاه، از تجمع چربی در رگ‌های خونی جلوگیری کرده و سبب کاهش فشار خون می‌شود. همچنین، چای سبز نقش موثری در کاهش جذب چربی‌های اضافی در بدن دارد.

قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر میکنه

مطالعات بالینی نشان داده است که اسانس‌های کرفس و شوید دارای اثر مثبتی بر روی مراکز اشتها در مغز بوده و موجب وقفه در انتقال حس گرسنگی می‌شوند. علاوه بر این اثرات پایین آورنده چربی و کلسترول خون این دارو نیز در آزمایشات بالینی به اثبات رسیده است.

مواد مؤثره موجود در فرآورده اسلیم کوئیک بطور شدیدی سوخت و ساز چربی‌ها را افزایش داده و چربی‌های خون را کاهش می‌دهد، ضمناً از جذب چربی در روده پیشگیری می‌نماید.

خرید قرص اسلیم کوئیک
برای خرید قرص اسلیم کوئیک جهت کاهش وزن و لاغری کلیک کنید.

تحقیقات جدید نشـان داده است که در چای سبز مشتقات گلوتامین به نام ال تئانین همراه با دیگر مواد، وزن بدن را کاهش می‌دهد. علاوه بر این چای سبـز اثر انسولین را در بدن تقویت می‌کند. چای سبز با افزایش اکسیداسیون (سوخت و ساز چربی) در کبد موجب کاهش چربی در حفره شکم شده و از آثار مضر آن جلوگیری می‌کند.

بدین ترتیب مصرف قرص اسلیم کوئیک موجب کاهش چربی در دور شکم می‌شود و استعداد به دیابت را نیز کاهش می‌دهد. قرص اسلیم کوئیک با کم کردن اشتها و افزایش سوخت و ساز چربی‌ها و متابولیسم بدن، به کاهش وزن کمک می‌کند. اما درمورد اینکه این قرص تا چه اندازه کاهش وزن ایجاد می‌کند، باید بگوییم این مسئله برای هر شخص متفاوت است. همانطور که افزایش وزن و چاقی به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد، تاثیر ورزش، رژیم غذایی و مکمل‌های لاغری نیز در افراد متفاوت است.

طرز خوردن قرص اسلیم کوئیک

طریقه مصرف این قرص را پزشک برای شما تعیین می‌کند. در غیر این صورت می‌توانید طبق مقدار توصیه شده معمول آن، یعنی روزی ۳ بار و هربار ۱ عدد قرص را نیم ساعت قبل از غذا میل کنید.

شما می‌توانید بر اساس نیاز خود تعداد مصرفی قرص‌ها در هر وعده را به ۲ عدد نیز افزایش دهید. اما در ابتدای مصرف بهتر است از دوز پایین (۱ قرص در هر وعده) شروع کنید. جهت حصول نتیجه‌گیری مورد نظر لازم است قرص اسلیم کوئیک را به مدت سه ماه به صورت مداوم مصرف کنید. مصرف طولانی‌مدت این قرص عارضه‌ای ایجاد نمی‌کند ولی اگر پس از سه ماه هنوز به کاهش وزن نیاز داشتید، با مشورت پزشک مصرف دارو را ادامه دهید.

درمورد مصرف قرص اسلیم کوئیک در بارداری و شیردهی باید بگوییم ترکیبات این قرص ممکن است بر جنین یا نوزاد تاثیر بگذارد. لذا این قرص در این دوران نباید مصرف شود.

عوارض قرص اسلیم کوئیک

درمورد عوارض قرص اسلیم کوئیک سوالات زیادی پرسیده می‌شود و ابهاماتی وجود دارد. در صورتی که اسلیم کوئیک را به اندازه تعیین شده مصرف کنید، عارضه جانبی جدی ایجاد نخواهد شد. البته در اوایل مصرف آن به دلیل داشتن مقدار زیادی آمینو اسید، ممکن است باعث ایجاد اختلالات جزئی گوارشی شود. اما این حالت با ادامه یافتن مصرف فرآورده از بین خواهد رفت.

درمورد قرص اسلیم کوئیک لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • افرادی که معده حساس دارند یا به گیاهان موجود در این قرص حساسیت دارند، نباید از این قرص اسلیم کوئیک استفاده کنند.
  • افرادی که داروهای کاهنده فشار خون مصرف می‌کنند و بیماران مبتلا بهبه مشکلات کبدی، اختلالات انعقاد خون و اختلالات اضطرابی در مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک احتیاط کنند.
  • افرادیکه به رازیانه، جعفری، زیره، قاصدک و هویج حساسیت دارند ممکن است به صورت متقاطع به شوید و کرفس موجود در این محصول هم حساسیت داشته باشند.

همچنین درمورد ارتباط قرص اسلیم کوئیک و تیروئید نیز سوالات زیادی از متخصصان ما پرسیده می‌شود. در بین نظرات مصرف کنندگان قرص اسلیم کوئیک نیز این سوال زیاد به چشم می‌خورد. طبق نظر متخصصان، هیچکدام از ترکیبات این قرص گیاهی لاغری در عملکرد تیروئید سالم اختلال ایجاد نمی‌کنند. آزمایشات بالینی نیز نشان داده است که تأثیر کرفس، شوید و چای سبز به گونه‌ای نیست که در عملکرد تیروئید در افراد سالم تأثیر منفی بگذارد.

اما نکته مهم این است که افرادی که دچار هیپوتیروئیدیسم (کم کاری تیروئید) و  هایپرتیروئیدیسم (پرکاری تیروئید) هستند، نباید از این قرص استفاده کنند. زیرا کرفس و شوید موجود در اسلیم کوئیک، می‌تواند سبب اختلال در عملکرد تیروئید ناسالم در این افراد شود.

نظرات مصرف کنندگان قرص اسلیم کوئیک

تا اینجا با خواص و عوارض قرص لاغری اسلیم کوئیک به خوبی آشنا شدیم. در این قسمت نظرات مصرف کنندگان قرص اسلیم کوئیک را با هم بررسی خواهیم کرد. این نظرات در صفحه این محصول در سایت داروخانه اینترنتی مفیدطب ثبت شده است. برای مشاهده این نظرات می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید قرص اسلیم کوئیک

لازم به توضیح است که اغلب نظرات داده شده توسط کاربران به صورت سوالاتی است که از متخصصین داروساز ما درمورد نحوه مصرف این قرص، عوارض جانبی و میزان تاثیر آن داشته‌اند. به همین دلیل ما این نظرات را همراه با پاسخ دکتر داروساز به صورت نقل قول در این قسمت بیان کرده‌ایم:

  • سلام من اسلیم کوئیک استفاده میکنم اما اشتهام اصلا کم نشده و تجمع چربیم بیشتر قسمت شکم و پهلوهام هست ورزش هم دارم باید چکار کنم

پاسخ دکتر داروساز: با سلام تاثیر اسلیم کوئیک بر کاهش اشتها بلافاصله شروع نمی شود و مدتی زمان می برد بهتر است مصرف اسلیم کوئیک را مطابق دستور ادامه دهید. همچنین رژیم غذایی سالم و ورزش منظم داشته باشید.

  • سلام وقت بخیر ببخشید من ازین قرص اسلیم کونیک استفاده میکنم ولی شکمم کار نمیکنه فشار خون هم دارم ضرر نداره

پاسخ دکتر داروساز: با سلام اسلیم کوئیک در برخی افراد عوارض گوارشی ایجاد می کند. بر همین اساس، ممکن است حالت یبوست در شما ناشی از مصرف این قرص باشد. شما می توانید با افزایش مصرف مایعات، گنجاندن سبزیجات و میوه جات در رژیم غذایی تان، و ورزش منظم، این یبوست را برطرف کنید.  اسلیم کوئیک ممکن است سبب افزایش تاثیرگذاری داروهای ضد فشار خون شود. به همین دلیل افرادی که داروهای ضد فشار خون استفاده می کنند بهتر است در روزهای ابتدایی مصرف اسلیم کوئیک، فشار خون خود را پایش کنند.  شما باید قبل از هر چیز از نظر بیماری های زمینه ای مانند کمکاری تیروئید بررسی شوید. در وهله بعد، باید با رژیم غذایی سالم و ورزش منظم وزن خود را کاهش دهید. مصرف قرص لاغری گیاهی در کنار این دو اقدام به تسریع کاهش وزن کمک می کند.

  • ببخشید چرا این همه از عوارض اسلیم کویک میگن خطر داره؟ من ۵۰ کیلو اضافه وزن دارم

پاسخ دکتر داروساز: با سلام دوست عزیز اسلیم کوئیک مثل همه داروهای گیاهی می تواند در افرادی که به گیاهان سازنده آن حساسیت دارند، ایجاد حساسیت کند. این دارو همچنین ممکن است در روزهای ابتدایی مصرف ایجاد مشکلات گوارشی کند که با ادامه مصرف، از بین می رود. عوارض اسلیم کوئیک همین دو مورد است و عارضه دیگری ندارد. در واقع این دارو هیچ عارضه خطرناکی ندارد.

  • سلام این قرص عارضه بی خوابی نداره و آرم سیب سلامت و بهداشت داره .خدای نکرده مثل محصولاتی ک الان در بازار موجود و داخلش شیشه ریخته شده این محصول خاطر جعمه؟

پاسخ دکتر داروساز: با سلام قرص اسلیم کوئیک محتوی کرفس، شوید و چای سبز است. این محصول دارای مجوز تولید و عرضه از سازمان غذا و دارو است و سیب سلامت هم دارد. قرص اسلیم کوئیک عارضه خواب آوری ندارد و فاقد هرگونه ترکیب مخدر یا محرک یا اعتیادآور می باشد.

  • سلام.من میتونم سه ماه از اسلیم کوئیک استفاده کنم بعد ازاون بیام قرص اسلیم مکس بخورم؟برای اضافه وزنم قدم ۱۶۷هست وزنم۷۲ سن ۲۵

پاسخ دکتر داروساز: با سلام مصرف اسلیم کوئیک برای سه ماه، و بعد از آن مصرف اسلیم مکس، مانعی ندارد و مشکلی ایجاد نمی کند.

  • سلام من ۷۸کیلو وزن دارم قدم ۱۵۵.دوس دارم ۲۰ کیلو کم کنم .کدوم دارو رو پیشنهاد میکنید .طبعم سرده اصلا لاغر نمیشم چیکار کنم…..

پاسخ دکتر داروساز: با سلام دوست عزیز برای تشخیص و تعدیل طبع باید به پزشک متخصص طب سنتی مراجعه کنید.  برای کاهش وزن می توانید از قرص اسلیم کوئیک استفاده کنید. این محصول آمار رضایت بالایی دارد.

  • سلام وقت بخیر من گواتر دارم اما در ازمایش خون تیروییدم فعال نبوده و دکتر هیچ دارویی نداد. من برای کاهش وزن میتونم از اسلیم کوئیک استفاده کنم و چقدر در روز

پاسخ دکتر داروساز: با سلام قرص اسلیم کوئیک در موارد گواتر منع یا احتیاط مصرف ندارد. با این حال، بهتر است قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

  • سلام من ۴۶ سال سن ۱۰۸ کیلو وزن و قدم ۱۷۲ است به نظر شما برای من قرص اسلیم کوئیک بهتر است یا هزال

پاسخ دکتر داروساز: با سلام اسلیم کوئیک و هزال هر دو محصولات گیاهی با حداقل عارضه هستند و آمار رضایت بالایی دارند. می توانید یک دوره اسلیم کوئیک و یک دوره هزال استفاده کنید و بسته به اینکه کدامیک برای شما موثرتر است، مصرف را ادامه دهید.

  • سلام ببخشید میخواستم بپرسم میگن قرص های لاغری عوارض داره اینم مثل بقیشون عوارض داره

پاسخ دکتر داروساز: اسلیم کوئیک قرصی کاملا گیاهی است و عوارض خطرناکی ایجاد نمیکند، ممکن است تا حدی باعث نفخ یا عوارض این چنینی بشود‌. قرصهای لاغری که گفته میشود عوارض دارند، قرصهایی هستند که توسط منابع غیرمعتبر و با ادعاهای بزرگ لاغری قطعی و… تبلیغ میشوند و تحت نظارت وزارت بهداشت نیستند. این محصولات در بسیاری موارد حاوی مشتقات آمفتامین شیشه هستند و مصرف تبعات خطرناکی دارد.

  • سلام من حدود ده روز هست دارم قرص اسلیم کوئیک را مصرف می کنم اماکاهش وزن نداشتم و اصلا احساس نمیکنم اشتهام کم شده باشه البته خودم رعایت می کنم اما احساس کاهش اشتها ندارم ، الان میخوام بدونم خوردن قرص را ادامه بدهم یا خیر ؟

پاسخ دکتر داروساز: ده روز زمان کمی برای ارزیابی اثر اسلیم کوئیک است و این دارو برای اثر گذاری احتیاج به زمان دارد. میتوانید روزی سه بار هر بار یک قرص نیم ساعت قبل از غذا میل کنید. درصورت اضافه وزن زیاد، میتوان میزان مصرف را به روزی ۳ بار و هربار ۲ قرص افزایش داد. مصرف اسلیم کوئیک را حداقل به مدت ۸ هفته ادامه دهید .بعد از مدت سه ماه اگر کاهش وزن مطلوب نداشتید، جهت دریافت درمانهای قویتر به پزشک مراجعه کنید.

  • سلام ودرود برای سن ۷ تا ۸ سال موردی نداره قرص کوییک اسلیم مصرف کنه؟؟؟

پاسخ دکتر داروساز: مصرف قرص اسلیم کوئیک برای اطفال توصیه نمی‌شود. به طور کلی تشخیص اضافه وزن و اقدام به درمان جهت اضافه وزن در اطفال بایستی تحت نظر پزشک متخصص باشد.

  • من بااین قرص ورعایت رژیم ۲۸کیلو کم کردم خدایی راضیم
  • سلام… واقعا تاثیر خوبی رو اشتها داره
  • سلام ، ۳ سال پیش حدودا ۳ ماه مرتب استفاده کردم و حدود ۷ کیلو کم کردم . اشتها رو کم میکنه و میل به شیرینیجات رو توی انسان کمتر و یا از بین می بره . من راضی ام از مصرفش در ضمن نیم ساعت قبل از غذا مصرف کنید و اگه یادتون رفت میتونید وسط غذا هم استفاده کنید .
  • کاملا تاثیر گذار و مفیده. ممنووون😍

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید بیشتر نظرات مصرف کنندگان قرص اسلیم کوئیک مثبت است و این قرص رضایت افرادی که از آن استفاده کرده‌اند را به دست آورده است. با این حال باز هم تاکید می‌کنیم که مکمل‌های لاغری در هر شخصی تاثیر متفاوتی دارد. بهترین و مطمئن‌ترین راه برای داشتن کاهش وزن اصولی و بدون مشکل، مشورت با پزشک و متخصص تغذیه است. اگر بیماری زمینه‌ای ندارید و داروی خاصی مصرف نمی‌کنید، معده حساسی ندارید و به گیاهان موجود در این فرآورده حساسیت ندارید، می‌توانید از قرص اسلیم کوئیک برای کاهش وزن استفاده کنید. لازم به ذکر است جهت گرفتن بهترین نتیجه، این قرص را طبق دستور تعیین شده و به مدت سه ماه به صورت مداوم مصرف کنید.

برای خرید این محصول و سایر انواع قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه

هر سوال دیگری در مورد قرص اسلیم کوئیک و سایر محصولات داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

قرص اسلیم کوئیک برای چی خوبه؟

اسلیم کوئیک یک مکمل لاغری گیاهی است که با افزایش سوخت و ساز چربی‌ها و کاهش اشتها موجب کاهش وزن و چربی‌سوزی می‌شود. از این قرص در کنار رژیم غذایی و فعالیت ورزشی برای لاغری و کاهش وزن استفاده می‌شود.

قرص اسلیم کوئیک چه موقع مصرف شود؟

برای استفاده از این محصول، روزانه ۳ مرتبه هربار ۱ قرص را به صورت نیم ساعت بعد از غذا مصرف کنید. این روش بهترین نتیجه با اثرگذاری بیشتر را برای شما خواهد داشت.

قرص اسلیم کوئیک قیمت آن چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت به روز این محصول و نحوه خرید آن به صورت اینترنتی به سایت داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه نمایید. لینک خرید این محصول در این مقاله گذاشته شده است.

آیا قرص اسلیم کوئیک در چربی سوزی موثر است؟

بله عصاره چای سبز و شوید که از ترکیبات این قرص هستند، به طور موثری به افزایش متابولیسم بدن، شکستن چربی‌ها و عدم تجمع آن‌ها در بدن کمک می‌کنند.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

10 دیدگاه دربارهٔ «نظرات مصرف کنندگان قرص اسلیم کوئیک»

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، مصرف این دارو در دوران بارداری توصیه نشده و استفاده از آن در زمان شیردهی زیرنظر پزشک معالج انجام شود.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، روزی سه بار هر بار ۱ قرص روکشدار اسلیم کوئیک نیم ساعت قبل از صرف غذا با کمی آب میل نمایید.
      مصرف دارو به مدت ۳ ماه تاحصول وزن مطلوب توصیه می شود.
      بعد از مدت سه ماه اگر هنوز وزن ایده آلی حاصل نشده باشد مصرف دارو زیر نظر پزشک توصیه می گردد.
      توجه داشته باشید در روند کاهش وزن ورزش و تغذیه صحیح بسیار حائز اهمیت است و مکمل های کاهش وزن تنها کمک می نمایند این روند تسریع یابد.
      با احترام دکتر داروساز

  1. سلام وقتتون بخیر ، قرص اسلیم کوییک با قرص آنتی بیوتیک آزیترومایسین،دخالتی ندارد…یا مشکلی دارد مصرف همزمان این دو قرص؟

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، تداخلی بین قرص اسلیم کوئیک و آزیترومایسین نمی باشد. با این حال بهتر است فاصله ی چندین ساعته رو بین آن ها رعایت نمایید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص اسلیم کوئیک سرطانزا نیست و روی ارضا شدن آقایان هم تاثیر سوئی ندارد.
      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز 

  2. سلام این قرص لاغری را میتوانیم در هنگامی قاعده گی استفاده کنیم کدام مشکل ندارد؟ ومن هنگامی مصرف دل تنگی اضطراب پیدا کردیم استفاده اش را ادامه دهم یا خیر ؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مصرف اسلیم کوئیک در روزهای پریودی، و همچنین در هنگام دلتنگی و اضطراب، نباید قطع شود.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط