پرسش و پاسخ درباره قرص اسلیم کوئیک

سوالات درباره قرص اسلیم کوئیک
زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه

از زمانی که قرص‌های لاغری گیاهی جای نمونه‌های شیمیایی را گرفتند، تصور ما نسبت به عملکرد قرص‌های لاغری تغییر کرد. تا قبل از این، بیشتر ما فکر می‌کردیم داروهای لاغری، داروهایی بی فایده و پر از عوارض هستند که نمی‌توان به هیچ وجه به آن‌ها اعتماد کرد. اما قرص‌های لاغری گیاهی مانند اسلیم کوئیک، به ما ثابت کردند که با استفاده‌ی صحیح از عصاره‌های گیاهی می‌توان از خواص آن‌ها برای لاغری و کاهش وزن سریع‌تر و موثرتر کمک گرفت. قرص slim quick یکی از بهترین قرص‌های لاغری موجود در داروخانه است که به افراد زیادی برای کاهش وزن کمک کرده. با این حال هنوز هم بسیاری از ما هنگام خرید اسلیم کوئیک با سوالاتی مواجه می‌شویم که اگر پاسخ آن‌ها را بدانیم با آگاهی بیشتر تصمیم نهایی خود را می‌گیریم.

بخاطر محبوبیت بالای این قرص گیاهی برای لاغری، تصمیم گرفتیم در این مطلب از مجله سلامت مفیدطب را به پرسش‌های پرتکرار شما درباره قرص اسلیم کوئیک پاسخ دهیم و شما را بیشتر با نحوه عملکرد و تاثیرات این قرص لاغری آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اسلیم کوئیک چیست؟

همانطور که می‌دانید، قرص اسلیم کوئیک محصولی است که با هدف کمک به کاهش وزن سریع‌تر تهیه شده است. در واقع می‌توان گفت مصرف این قرص در کنار رعایت رژیم لاغری و ورزش، تلاش‌های شما برای لاغری را موثرتر می‌کند.

شرکت گل دارو با مطالعه و تحقیق روی موثرترین گیاهان برای لاغری، چندتا از بهترین آن‌ها را انتخاب کرده و در کنار هم قرار داده است تا تأثیر این عصاره‌های گیاهی را برای کاهش وزن چند برابر کند. بزرگ‌ترین مزیت این داروی لاغری گیاهی، نسبت به سایر قرص‌های لاغری شیمیایی این است که ترکیبات مؤثر موجود در آن منشاء کاملاً گیاهی دارند. این یعنی عوارض بسیار کمتر و جزئی‌تر در کنار تاثیری ماندگارتر برای کاهش وزن طبیعی!

درباره اسلیم کوئیک

ترکیبات قرص لاغری اسلیم کوئیک

عصاره‌های گیاهی به کار رفته در قرص اسلیم کوئیک، همگی جزو معروف‌ترین گیاهان مؤثر برای لاغری محسوب می‌شوند. اگر شما هم مدتی است که به دنبال راه‌های مؤثر برای لاغری هستید، به احتمال زیاد اسم این گیاهان را زیاد شنیده‌اید. کرفس، چای سبز و شوید سه گیاهی هستند که از عصاره آن‌ها و مواد مؤثر موجود در آن‌ها برای کمک به کاهش وزن در قرص slim quick استفاده شده است.

تاثیرات گیاهان به کار رفته در قرص اسلیم کوئیک برای لاغری بر کسی پوشیده نیست. زیرا این گیاهان سال‌هاست که در دمنوش‌های لاغری، به عنوان راه‌های خانگی برای کاهش وزن استفاده می‌شوند کنار هم قرار گرفتن آن‌ها در اسلیم کوئیک، آن را به یکی از انواع بهترین قرص لاغری در ایران تبدیل کرده است. در ادامه با توضیح نحوه‌ی عملکرد قرص اسلیم کوئیک، بیشتر با خواص این گیاهان برای لاغری آشنا می‌شوید.

جدول ترکیبات اسلیم کوئیک گل دارو

عصاره‌های گیاهی مقدار در هر قرص
اندام هوایی کرفس ۱۰ میلی‌گرم
پودر بذر کرفس ۱۰ میلی‌گرم
اندام هوایی شوید ۲۰ میلی‌گرم
پودر بذر شوید ۲۰ میلی‌گرم
برگ چای سبز ۱۹۰ میلی‌گرم

قرص اسلیم کوئیک slim quick برای چیست؟

حال که با ترکیبات اسلیم کوئیک آشنا شدید، می‌خواهیم به شما بگوییم که این عصاره‌های گیاهی چگونه در کنار هم و بدون دخالت مواد شیمیایی مصنوعی و دست ساز می‌توانند به شما در کاهش چربی‌ها و رهایی از اضافه وزن کمک کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با عملکرد قرص اسلیم کوئیک برای لاغری بیشتر آشنا کنیم.

اسلیم کوئیک برای کاهش وزن
کاهش اشتها و لاغری با قرص اسلیم کوئیک

اسلیم کوئیک برای لاغری و کاهش اشتها

اولین و مهم‌ترین هدف شرکت گل دارو از تهیه این دارو، کمک به کاهش وزن است. افرادی که به دلیل مصرف قرص‌ها خاص یا ابتلا به بیماری‌های هورمونی یا سبک زندگی غلط دچار اضافه وزن شدید شده‌اند، معمولاً اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند و امید خیلی کمی به کاهش وزن طبیعی و سالم دارند. معمولاً بیشتر افرادی هم که به سراغ رژیم‌های لاغری می‌روند، به دلیل گرسنگی کشیدن و نداشتن کنترل روی اشتهای خود، در رعایت رژیم شکست می‌خورند.

قرص اسلیم کوئیک به این افراد کمک می‌کند که با کنترل اشتهای خود بتوانند دوباره به روند کاهش وزن طبیعی خود بازگردند. کرفس و شوید موجود در این قرص سرشار از فیبرهای رژیمی و آنتی اکسیدان‌های قوی هستند. فیبرها در روده با جذب آب بیشتر باعث ایجاد حس سیری می‌شوند. به همین دلیل می‌گویند کرفس برای لاغری معجزه می‌کند!

ترکیبات مؤثر در شوید نیز سوختن چربی‌ها و تولید انرژی از چربی‌های ذخیره شده در بدن را تسهیل می‌کنند. در نتیجه‌ی این دو مکانیسم مراکز گرسنگی در مغز دیرتر فعال شده و حس سیری پایدارتری ایجاد می‌شود.

کاهش اشتها و کاهش میل به ریزه خوری و خوردن میان وعده‌های ناسالم و غیر ضروری در طول روز، تأثیر بسیار زیادی در کاهش وزن دارد. با این اوصاف اگر دچار افزایش وزن شده‌اید و از رژیم لاغری خود ناامید شده‌اید، قرص اسلیم کوییک می‌تواند شما را در پایبندی به این برنامه غذایی جدید کمک کند.

اسلیم کوئیک برای لاغری
تاثیر اسلیم کوئیک برای چربی سوزی

قرص اسلیم کوئیک برای چربی سوزی

چربی سوزی یکی دیگر از محورهای مهم کاهش وزن طبیعی و بدون بازگشت است. معمولاً متخصصین تغذیه برای فعال کردن متابولیسم چربی‌ها در بدن، ورزش کردن را پیشنهاد می‌کنند. فعالیت بدنی، باعث می‌شود بدن برای تولید انرژی به سراغ سوزاندن چربی‌ها برود. اما در بیشتر مواقع چربی‌ها سفت و سخت به محل ذخیره‌ی خود چسبیده‌اند و سوزاندن و به اصطلاح آب کردن آن‌ها کار ساده‌ای نیست.

در ادامه‌ی توضیح چگونگی کاهش وزن با قرص اسلیم کوئیک باید بگوییم که عصاره‌ی چای سبز موجود در این قرص، دو ماده مؤثر دارد که برای سوزاندن چربی‌ها به کمک بدن می‌آیند. اولی کافئین است. کافئین با مهار آنزیم‌های ذخیره کننده‌ی چربی و کاهش مقاومت به انسولین باعث افزایش سوخت و ساز چربی‌ها می‌شود. ماده مؤثر دوم کاتشین است که با افزایش غلظت کاتکول‌آمین ها (از جمله نور اپی نفرین) به شکستن راحت‌تر چربی‌ها کمک می‌کند.

این دو فرایند باعث می‌شود هنگامی که ورزش می‌کنید، چربی سوزی سریع‌تر و با بازده بیشتر از حالت عادی در بدن شما انجام شود. به همین دلیل است که می گوییم قرص slim quick تلاش‌های شما برای لاغری را موثرتر می‌کند.

اسلیم کوئیک برای لاغری
کاهش فشار خون با قرص اسلیم کوئیک

اسلیم کوئیک برای کاهش فشار خون و چربی بدن

کرفس، شوید و چای سبز هر سه در کنار هم قدرتمندترین آنتی اکسیدان‌ها را برای بدن فراهم می‌کنند تا بدن مجهزتر به جنگ چربی‌ها برود. فرایندهایی که در بخش‌های قبل توضیح دادیم، علاوه بر کاهش اشتها و چربی سوزی، به کاهش چربی خون نیز کمک می‌کنند. در واقع این آنتی اکسیدان‌ها همه‌ی چربی‌های تجمعی در بدن (در کبد، رگ‌ها، شکم و…) را هدف قرار می‌دهند و تا جای ممکن آن‌ها را از بین می‌برند. از بین رفتن چربی درون رگ‌ها، باعث کاهش گرفتگی آن‌ها و کاهش فشار خون می‌شود.

اثر سینرژیک این سه عصاره‌ی گیاهی در قرص اسلیم کوئیک هم برای کاهش وزن و هم برای سلامت رگ‌ها و قلب تاثیرگذارند.

خرید سریع قرص اسلیم کوئیک

طریقه مصرف قرص اسلیم کوئیک

بهترین زمان مصرف قرص اسلیم کوئیک، نیم ساعت قبل از غذاست. برای کاهش وزن طبیعی کافی است روزی ۳ عدد از این قرص را در سه وعده با فاصله‌ی ۸ ساعتی مصرف کنید. در صورت نیاز و با مشورت کارشناس تغذیه می‌توانید این تعداد را به دو عدد در هر وعده افزایش دهید.

برای ایجاد نتیجه‌ی مطلوب از دارو، بهتر است این قرص را تا سه ما به طور مداوم و مرتب استفاده کنید. پس از سه ماه اگر هنوز هم به وزن ایده آل خود نرسیدید، با مشورت پزشک یا کارشناس تغذیه مصرف دارو را ادامه دهید.

عوارض قرص اسلیم کوئیک چیست؟

خیلی از شما قبل از خرید این قرص لاغری از تکنیسین فنی داروخانه می‌پرسید که قرص اسلیم کوئیک چه عوارضی دارد؟ یا عوارض قرص اسلیم کوئیک چه مشکلاتی برای ما ایجاد می‌کند؟ ما در ادامه می‌خواهیم به این سؤال پاسخ دهیم.

این قرص لاغری گیاهی در ترکیبات خود مقدار زیادی آمینو اسید دارد. این موضوع ممکن است باعث شود در اوایل مصرف این قرص، ناراحتی‌های گوارشی جزئی را تجربه کنید. البته این مشکل با تداوم مصرف از بین می‌رود.

در کل اگر این قرص لاغری گیاهی به میزان توصیه شده مصرف شود، عوارضی نخواهد داشت. اما مصرف آن برای افرادی که معده حساس دارند، ممنوع شده است. افرادی که به شوید، کرفس، رازیانه، جعفری و زیره حساسیت دارند هم باید در مصرف قرص slim quick احتیاط کنند.

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر نگران اثر قرص های لاغری بر تیروئید خود هستید، مقاله ارتباط قرص اسلیم کوئیک و تیروئید مطالعه کنید. در این مقاله به طور مفصل درباره تاثیرات این قرص گیاهی روی تیروئید توضیح داده ایم.

پرسش و پاسخ درباره اسلیم کوئیک
پرسش و پاسخ درباره قرص اسلیم کوئیک

اسلیم کوئیک و کبد چرب چه ارتباطی باهم دارند؟

اثر ترکیبات مؤثر چای سبز، کرفس و شوید از تجمع چربی در کبد و ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند. البته معنی این تأثیر این نیست که قرص Slim Quick می‌تواند برای درمان یا کنترل کبد چرب مؤثر باشد؛ بلکه مصرف این قرص در افراد دارای اضافه وزن ممکن است از چرب شدن کبد جلوگیری کند.

تأثیر قرص اسلیم کوئیک بر قاعدگی چگونه است؟

یکی از نگرانی‌های خانم‌ها در استفاده از قرص اسلیم کوئیک، تأثیر آن بر نظم قاعدگی است. برخی از پزشکان معتقدند که قرص‌های گیاهی ممکن است باعث عقب افتادن یا آمنوره (توقف قاعدگی) در زنان شود. اما در ترکیبات اسلیم کوئیک، عصاره‌ی هیچکدام از گیاهانی که به طور مستقیم روی هورمون های زنانه تاثیر دارند (مانند رازیانه، زیره، زنیان و…) تاثیر می گذارد، دیده نمی‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت این قرص به طور مستقیم در نظم قاعدگی تاثیری ندارد.

اسلیم کوئیک؛ نیروی کمکی برای کاهش وزن

در این متن سعی کردیم هرآنچه باید از اسلیم کوئیک بدانید را به شما بگوییم و سؤالات پرتکرار شما درباره این قرص لاغری را پاسخ دهیم. همانطور که در متن هم گفتیم، مصرف قرص اسلیم کوئیک برای لاغری به تنهایی کافی نیست. بلکه باید همراه آن برنامه‌ای برای فعالیت بدنی منظم و رعایت رژیم لاغری هم داشته باشید. در این صورت قرص اسلیم کوئیک به عنوان یک نیروی کمکی برای کاهش وزن سریع‌تر و موثرتر به کمک شما می‌آید.

خرید بهترین مکمل کاهش وزن و لاغری

برای خرید قرص اسلیم کوئیک یا سایر قرص‌های لاغری گیاهی در سریع‌ترین زمان، کافی است وارد داروخانه آنلاین مفیدطب شوید. در مفیدطب از بین بهترین برندهای قرص لاغری می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در مدت زمان کوتاهی درب منزل خود تحویل بگیرید.

در ادامه سعی کردیم بیشتر سوالات پرتکرار درباره‌ی قرص اسلیم کوئیک را پاسخ دهیم. اگر بازهم سوالی درباره این قرص لاغری در ذهن شما باقی مانده، آن را با ما درمیان بگذارید. ما سؤالات شما را با نظر دکتر داروساز پاسخ می‌دهیم. همچنین مشتاق خواندن نظرات شما در مورد اسلیم کوئیک نیز هستیم.

سوالات شما درباره‌ی قرص لاغری اسلیم کوئیک

تا اینجا تقریباً همه‌ی آنچه درباره قرص اسلیم کوئیک باید می‌دانستید را برای شما شرح داده‌ایم. حال نوبت آن رسیده که سؤالات پرتکرار شما درباره این داروی لاغری را پاسخ دهیم.

قرص اسلیم کوئیک چه عوارضی دارد؟

کل اگر این قرص لاغری گیاهی به میزان توصیه شده مصرف شود، عوارضی نخواهد داشت. اما مصرف آن برای افرادی که معده حساس دارند، ممنوع شده است.

قرص اسلیم کوئیک برای چه سنی مناسب است؟

استفاده از قرص اسلیم کوئیک برای کودکان و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع شده است و تنها بزرگسالان برای کاهش وزن خود می‌توانند از این دارو استفاده کنند.

قرص اسلیم کوئیک و کبد چرب باهم ارتباطی دارند؟

چای سبز، کرفس و شوید از تجمع چربی در کبد و ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند. از این رو بلکه مصرف این قرص در افراد دارای اضافه وزن ممکن است از چرب شدن کبد جلوگیری کند.

قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می‌کند؟

میزان کاهش وزن و لاغری در دوره مصرف اسلیم کوئیک بیشتر به عملکرد خود شما بستگی دارد. اینکه تا چه میزان به رژیم لاغری و فعالیت بدنی روزانه خود پایبند بوده‌اید، تعیین کننده‌ی میزان کاهش وزن شما در طول یک ماه است.

قرص اسلیم کوئیک بر قاعدگی چه اثری دارد؟

در ترکیبات اسلیم کوئیک، عصاره‌ی هیچکدام از گیاهانی که به طور مستقیم روی هورمون های زنانه تاثیر دارند (مانند رازیانه، زیره، زنیان و...) تاثیر می گذارد، دیده نمی‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت این قرص به طور مستقیم در نظم قاعدگی تاثیری ندارد.

بیشتر بخوانید


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی و نیز توسط متخصصین ما تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

14 دیدگاه دربارهٔ «پرسش و پاسخ درباره قرص اسلیم کوئیک»

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، شرکت گل دارو تولید کننده اسلیم کوئیک مصرف این قرص را در بزرگسالان ذکر کرده است و محدوده سنی دقیقی برای آن ذکر نشده است. با این حال بهتر است جهت کاهش وزن درسنین زیر ۲۰سال زیر نظر متخصص تغذیه صورت گیرد زیرا نیاز های تغذیه ای در سنین رشد متفاوت با بالغین می باشد و ممکن است با رژیم نامناسب مشکلاتی درخصوص رشد و بلوغ پیش آید.
      با احترام دکتر داروساز

  1. سلام من تقریبا یک بسته از قرص اسلیم کوءیک رو استفاده کردم الان تقریبا ۱۸ روز از پریود من گذشته هنور پریود نشدم میتونه از عوارض قرص باشه

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام گیاهان به کار رفته در اسلیم کوئیک بطور معمول سبب تغییر سیکل ماهانه نمی شوند. ممکن است عقب افتادن پریود در شما ناشی از عامل دیگری باشد.
      با احترام دکتر داروساز

  2. سلام من یک سال پیش کنسر برست داشتم الان درمانم تمام شده .دکترم در پیج خودشون چندتا قرص که یکیشون اسلیم کوئیک بود معرفی کردند آیا این قرص برای من بی ضرره؟ با تشکر

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص اسلیم کوئیک در افرادی که سابقه کنسر برست دارند منع یا احتیاط مصرف ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  3. سلام من هم ۱۵ سالمه و از این دارو یک روزه دارم استفاده می کنم ولی دکتر نگفته خودم از داروخانه گرفتم می خواستم بدونم ضرر داره یا نه ؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام داروهای لاغری گیاهی از جمله اسلیم کوئیک برای بزرگسالان طراحی و تولید شده اند. مصرف این داروها در افراد زیر ۱۸ سال مجاز نیست. در سن ۱۵ سالگی برای کاهش وزن باید زیر نظر پزشک متخصص تغذیه باشید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      مصرف قرص اسلیم کوئیک اگر همراه با رژیم غذایی کم کالری باشد، به کاهش وزن کمک می کند، حتی اگر ورزش نکنید. با این حال، حداکثر اثر این قرص زمانی است که هم رژیم غذایی کم کالری و هم ورزش منظم داشته باشید.
      با احترام دکتر داروساز

  4. سلام خوب هستید من دختر هستم و ۱۵ سالمه یه دکتر طب سنتی این قرص رو به من داده بخورم ایا تاثیری بر روی من داره ؟و مشکلی برام ایجاد نمی کنه ؟

    1. سلام
      اگر پزشک متخصص طب سنتی تجویز کرده مشکلی نداره و طبق دستور استفاده کنید، در کنار ورزش و کاهش کالری مصرفی.
      با احترام، مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز)

  5. سلام ببخشید من واکسن کرونا برکت زدم میخواستم بدونم میتونم قرص اسلیم کوئیک رو مصرف کنم یا تداخل ایجاد میکنه

    1. با سلام
      مشکلی ندارد، میتوانید مصرف کنید.

      با احترام، مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره