قرص ول وومن اورجینال
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

قرص ول وومن اورجینال ویتابیوتیکس یک مکمل مولتی ویتامین مخصوص خانم‌هاست که به حفظ سلامت عمومی بدن و شادابی کمک می‌کند. در این مقاله از مجله سلامت مفید طب به معرفی این محصول می‌پردازیم و در انتها به سوالات متداول درباره آن پاسخ می‌دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قرص ول وومن اورجینال چیست؟

قرص ول وومن اورجینال ویتابیوتیکس یک مکمل مولتی ویتامین برای خانم‌هاست که حاوی روغن گل گاوزبان اروپایی (starflower oil) و روغن گل مغربی (evening primrose oil) می‌باشد. این محصول به‌طور ویژه برای کمک به حفظ سلامت کلی و شادابی تهیه شده است.

قرص ول وومن اورجینال حاوی چندین ماده مغذی است. از جمله این مواد و کاربرد آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد مغذی ویژه: این محصول حاوی روغن گل گاوزبان اروپایی و گل مغربی است.
  • ویتامین B6: به تنظیم فعالیت هورمونی کمک می‌کند.
  • ویتامین‌های B12، B6 و آهن: به آزادسازی طبیعی انرژی کمک می‌کنند.
  • آهن: به تشکیل طبیعی گلبول‌های قرمز و هموگلوبین کمک می‌کند.
  • سلنیوم و زینک: به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی کمک می‌کنند.

قرص ول وومن برای چیست؟

قرص ول وومن اورجینال یک مولتی ویتامین است که فقط مخصوص خانم‌هاست و برای نیازهای زندگی مدرن و کمک به جنبه‌هایی از سلامتی که بیشترین اهمیت را برای زنان دارد، طراحی شده است.

این مولتی ویتامین جامع روزانه حاوی مواد مغذی و عناصر کمیاب از جمله روغن گل مغربی و گل گاوزبان اروپایی است.
برخی از فواید قرص ول وومن اورجینال برای خانم‌ها عبارتند از:

حمایت تغذیه‌ای همه جانبه

قرص ول وومن اورجینال حاوی طیفی از ریزمغذی‌ها برای حمایت تغذیه‌ای همه جانبه است. از جمله این ریز مغذی‌ها می‌توان به ویتامین‌های B6 و B12 و آهن اشاره کرد که به آزادسازی طبیعی انرژی کمک می‌کنند.

همچنین فولات (فولیک اسید)، پانتوتنیک اسید و ویتامین B12 به کاهش خستگی کمک می‌نمایند.

کمک به سلامت زنان

در قرص ول وومن اورجینال، برای کمک به جنبه‌هایی از سلامتی که برای زنان مهم است، در کنار طیف وسیعی از مواد مغذی و عناصر کمیاب، از روغن گل مغربی و روغن گل گاوزبان اروپایی استفاده شده است.

این محصول حاوی ویتامین B6 است که به تنظیم فعالیت هورمونی کمک می‌کند. علاوه بر این، آهن به تشکیل طبیعی گلبول‌های قرمز و هموگلوبین کمک می‌نماید که این مسئله در طول عادت ماهانه زنان مهم است.

همچنین هر قرص ول وومن اورجینال حاوی ۴۰۰ میکروگرم فولیک اسید می‌باشد که در تشکیل لوله عصبی جنین نقش دارد و اگر قصد بارداری دارید یا احتمال باردار شدنتان وجود دارد، این ماده مهم است.

سلامت سیستم ایمنی

مراقبت از سلامت ایمنی بدن در تمام طول سال (نه فقط در ماه‌های زمستان) مهم است. قرص ول وومن اورجینال حاوی زینک و سلنیوم می‌باشد که به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند.

همچنین ویتامین‌های B6 و B12 به عملکرد نرمال سیستم عصبی کمک می‌نمایند.

خرید قرص ول وومن اورجینال

کمک به سلامت پوست، مو و ناخن

بیشتر ما مایل هستیم کمی بیشتر به سلامت پوست، مو و ناخن خود کمک کنیم.

قرص ول وومن اورجینال حاوی ویتامین C است که به کلاژن سازی طبیعی برای عملکرد نرمال پوست کمک می‌کند. کلاژن ماده‌ای است که به پوست خاصیت ارتجاعی می‌دهد.

علاوه بر این بیوتین، نیاسین (ویتامین B3)، زینک و ریبوفلاوین (ویتامین B2) همه به حفظ پوست طبیعی و نرمال کمک می‌کنند. همچنین زینک به حفظ ناخن‌های نرمال و بیوتین به حفظ موهای نرمال کمک می‌نمایند.

سلامت پوست، مو و ناخن با ول وومن اورجینال
قرص ول وومن اورجینال حاوی ویتامین C است که به کلاژن سازی طبیعی برای عملکرد نرمال پوست کمک می‌کند.

دارای فرمول متعادل شده علمی

فرمول جامع قرص ول وومن اورجینال بر اساس سال‌ها تحقیق بالینی، به خوبی متعادل شده است.

حتی این فرمول شامل میزان دقیق فولیک اسید توصیه شده توسط وزارت بهداشت بریتانیا (UK Department of Health) برای زنان، از روز اول لقاح تا هفته دوازدهم بارداری است. زیرا زنان در سنین باروری، حتی قبل از اینکه بدانند باردار هستند به حمایت تغذیه‌ای نیاز دارند.

ترکیبات قرص ول وومن اورجینال

ترکیبات قرص ول وومن اورجینال عبارتند از:

عنوان

مقدار در هر کپسول

روغن گل گاوزبان اروپایی ۱۰۰ میلی‌گرم
روغن گل مغربی ۱۰۰ میلی‌گرم
بیوفلاونوئیدهای مرکبات ۱۰ میلی‌گرم
بتاکاروتن ۲ میلی‌گرم
ویتامین D (به صورت D2) ۱۰ میکروگرم
ویتامین E ۳۰ میلی‌گرم
ویتامین K ۹۰ میکروگرم
ویتامین C ۶۰ میلی‌گرم
تیامین (ویتامین B1) ۱۰ میلی‌گرم
ریبوفلاوین (ویتامین B2) ۵ میلی‌گرم
نیاسین (ویتامین B3) ۳۶ میلی‌گرم
ویتامین B6 ۱۰ میلی‌گرم
فولیک اسید ۴۰۰ میکروگرم
ویتامین B12 ۳۰ میکروگرم
بیوتین ۵۰ میکروگرم
اسید پانتوتنیک (ویتامین B5) ۶ میلی‌گرم
منیزیم ۱۰۰ میلی‌گرم
آهن ۱۴ میلی‌گرم
زینک ۱۵ میلی‌گرم
مس ۱۵۰۰ میکروگرم
منگنز ۲.۵ میلی‌گرم
سلنیوم ۱۰۰ میکروگرم
کروم ۵۰ میکروگرم

توجه: در این محصول از روغن سویا استفاده شده است که ممکن است برای برخی از افراد حساسیت زا باشد.

این محصول فاقد رنگ مصنوعی، مواد نگهدارنده، نشاسته، قند، مخمر و گلوتن است و بدون تست حیوانی می‌باشد.

مکمل‌های غذایی نباید جایگزین یک رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالم شوند. 

افراد زیر باید قبل از مصرف این محصول (مانند هر مکمل دیگری) با پزشک یا داروساز مشورت کنند:

  • افراد تحت نظر پزشک
  • زنان باردار یا شیرده
  • افراد مبتلا به صرع
  • افراد مبتلا به هموکروماتوز یا بیش آهنی
  • افرادی دچار آلرژی غذایی یا آلرژی به هر کدام از ترکیبات این محصول

قرص ول وومن برای کودکان مناسب نیست. 

قرص ول وومن اورجینال حاوی ویتامین K است. افرادی که داروهای ضد انعقاد مصرف می‌کنند، نباید از این محصول استفاده کنند (مگر به توصیه پزشک). 

قرص ول وومن اورجینال را در مکانی خشک و زیر ۲۵ درجه و دور از دید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

قرص ول وومن را چه موقع باید خورد؟

روزانه یک عدد کپسول همراه با غذای اصلی خود مصرف کنید. نکاتی مهم درباره مصرف قرص ول وومن اورجینال:

  • کپسول را با آب یا نوشیدنی سرد قورت دهید و آن را نجوید. 
  • این قرص را با معده پر میل کنید.
  • بیشتر از میزان توصیه شده مصرف نکنید.
  • هنگامی که از این محصول استفاده می‌کنید نیازی به مصرف مولتی ویتامین دیگری نیست.

عوارض جانبی قرص ول وومن اورجینال

تا کنون قرص ول وومن اورجینال در صورت مصرف طبق دستور، عارضه جانبی شناخته شده‌ای نداشته است. هرگز بیش از مقدار توصیه شده مصرف نکنید. در صورت مصرف بیش از حد (اوردوز) فورا به پزشک مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله از مجله سلامت مفید طب به معرفی قرص ول وومن اورجینال ویتابیوتیکس پرداختیم. همان‌طور که گفته شد ول وومن اورجینال یک مولتی ویتامین مخصوص خانم‌ها است که ترکیبات آن حاوی روغن گل مغربی، روغن گل گاوزبان اروپایی، ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد.

شما می‌توانید برای تهیه قرص ول وومن اورجینال ویتابیوتیکس از سایت داروخانه آنلاین مفید طب روی عکس زیر کلیک کنید:

خرید قرص ول وومن اورجینال

سوالات متداول

قرص ول وومن برای چیست؟

قرص ول وومن اورجینال برای نیازهای زندگی مدرن طراحی شده است. این مولتی ویتامین جامع روزانه حاوی مواد مغذی و عناصر کمیاب از جمله روغن گل مغربی و گل گاوزبان اروپایی است. در ول وومن اورجینال بر خلاف سایر مکمل‌های مولتی ویتامین، سطح ریزمغذی‌ها به دقت متعادل شده است و این محصول به جنبه‌هایی از سلامتی که برای زنان بیشترین اهمیت را دارد کمک می‌کند.

چه کسانی باید از قرص ول وومن اورجینال استفاده کنند؟

قرص ول وومن اورجینال به عنوان یک مکمل غذایی روزانه برای سلامت عمومی و شادابی به همه زنان از تمام سنین توصیه می‌شود. ول وومن برای زنانی که سبک زندگی فعالی دارند، ایده‌آل است. این محصول حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی و عناصر کمیاب برای کمک به جنبه‌هایی از سلامتی است که بیشتر مناسب زنان می‌باشد. از جمله این مواد مغذی می‌توان به ویتامین B6 اشاره کرد که به تنظیم هورمونی کمک می‌کند. علاوه بر این، آهن به تشکیل طبیعی گلبول‌های قرمز خون که در هنگام قاعدگی حائز اهمیت است، کمک می‌کند.

قرص ول وومن برای چه سنی مناسب است؟

خانم‌های بالای ۱۸ سال تا سن یائسگی می‌توانند از ول وومن استفاده کنند. البته بعد از یائسگی نیز قابل استفاده است اما مکمل‌های مخصوص خانم‌های یائسه بعد از ۵۰ سالگی مناسب‌تر هستند.

آیا می‌توان از ول وومن در بارداری و شیردهی استفاده کرد؟

پیشنهاد می‌کنیم برای دوران بارداری از یک مولتی ویتامین مخصوص دوران بارداری مانند پرگناکر استفاده کنید. قرص پرگناکر ویتابیوتیکس، حاوی ترکیبی دقیق از ۱۹ ویتامین و مواد معدنی است که مخصوصاً برای استفاده از قبل از لقاح، در تمام دوران بارداری و همچنین در دوران شیردهی ساخته شده است. پرگناکر را می‌توانید به محض شروع به تلاش برای بچه دار شدن مصرف کنید. با این حال، اگر در حین مصرف قرص ول وومن اورجینال باردار شوید، مشکلی به‌وجود نمی‌آید. زیرا این قرص حاوی مقدار توصیه شده فولیک اسید (۴۰۰ میکروگرم) و ویتامین B12 است. در صورت نیاز می‌توان از این محصول در دوران شیردهی هم استفاده کرد.

آیا می‌توان همزمان با مصرف سایر داروها از ول وومن استفاده کرد؟

به‌طور کلی می‌توان از ول وومن در کنار سایر داروها استفاده کرد زیرا این محصول فقط دارای سطح متوسطی از ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده و فاقد هر گونه دارو یا هورمون است. همچنین می‌توان از این محصول در کنار قرص‌های ضد بارداری نیز استفاده کرد. برای دریافت توصیه‌های خاص درباره مصرف قرص ول وومن اورجینال همراه با سایر داروها با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

نحوه مصرف قرص ول وومن به چه صورت است؟

روزانه یک عدد کپسول ول وومن همراه با غذای اصلی یا بلافاصله بعد از آن توصیه شده است. این قرص را بدون جویدن همراه با آب یا یک نوشیدنی سرد قورت دهید. مصرف این قرص همراه با یک وعده غذایی بزرگ باعث می‌شود جذب مواد مغذی آن به حداکثر برسد و می‌تواند تهوعی را که گاهی در اثر مصرف مولتی ویتامین ها با شکم خالی ایجاد می‌شود کاهش دهد. قرص ول وومن اورجینال را حتما باید با شکم پر مصرف کنید. این قرص باید با مایعات فراوان مصرف شود، اما نه با چای یا قهوه، زیرا ممکن است باعث شود کپسول خیلی زود تجزیه شود.

قرص ول وومن چه ویتامین هایی دارد؟

مواد مغذی اصلی کپسول ول وومن اورجینال عبارتند از: ویتامین D، ویتامین K، ویتامین C، ویتامین B3، ویتامین B6، فولیک اسید، آهن، زینک، کروم، روغن گل مغربی و روغن گل گاو زبان اروپایی. برای مشاهده لیست کامل این مواد مغذی به قسمت ترکیبات قرص ول وومن در این مقاله مراجعه کنید.

چقدر طول می‌کشد تا فواید مصرف ول وومن را مشاهده کنیم؟

نتایج در افراد متفاوت است. اما در بیشتر موارد انتظار داریم که اثرات مفید ویتامین ها و مواد معدنی موجود در قرص ول وومن اورجینال در طی چند هفته بیشتر شود و نتایج قابل توجه طی یک تا سه ماه حاصل شود. برای مدت زمانی که می‌توان از ول وومن استفاده کرد محدودیتی وجود ندارد. مصرف این مولتی ویتامین به صورت منظم توصیه می‌شود.

منبع: سایت vitabiotics


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع