قرص فرتیل اید برای چیست؟ با این مکمل باروری آشنا شوید.

قرص فرتیل اید برای چیست؟
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

کپسول فرتیل اید محصولی از برند فیرهون هلث است که به عنوان یک مکمل غذایی جهت بهبود قوای باروری مورد مصرف قرار می‌گیرد. این کپسول با نام “قرص فرتیل اید” نیز شناخته می‌شود و در دو بسته‌بندی مخصوص آقایان و خانم‌ها تولید می‌گردد. قرص فرتیل اید مردانه و قرص فرتیل اید زنان هر دو حاوی تعداد زیادی از ریزمغذی‌های ضروری و برخی عصاره‌های گیاهی هستند و در جهت افزایش توان باروری آقایان و خانم‌ها به کار گرفته می‌شوند. اگر شما هم قصد استفاده از این محصولات را دارید و می‌خواهید به طور دقیق‌تر بدانید که قرص فرتیل اید برای چیست، تا انتهای این مقاله از مجله سلامت مفیدطب همراه ما باشید.

معرفی قرص فرتیل اید فیرهون هلث

همانطور که گفتیم فرتیل اید (Fertilaid) محصولی از برند فیرهون هلث است که در ایران تحت لیسانس کمپانی Fairhavenhealth آمریکا تولید می‌شود. شرکت فروغ سلامت مهرگان دارنده پروانه ساخت این دارو می‌باشد. این مکمل در دو نوع کپسول فرتیل اید آقایان و کپسول فرتیل اید خانم ها به جهت بهبود باروری تهیه شده است. هر دو محصول فرتیل اید حاوی انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی ضروری و برخی عصاره‌های گیاهی هستند که به عنوان یک مکمل غذایی در جهت افزایش توان باروری آقایان و خانم‌ها به کار گرفته می‌شوند.

فرتیل اید مردانه و فرتیل اید زنان هر دو به صورت قوطی‌های حاوی ۹۰ عدد کپسول بسته‌بندی می‌شوند، اما عموم مردم به اشتباه این محصول را با نام قرص فرتیل اید می‌شناسند. این مکمل‌ها به جهت ترکیبات غنی خود، دارای مزایای زیادی هستند. قرص فرتیل اید مردانه و قرص فرتیل اید زنان، هر دو حاوی انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی ضروری و عصاره‌های گیاهی بوده که در افزایش قوای باروری تاثیرگذار هستند. در بخش‌های بعدی به طور مفصل توضیح می‌دهیم که قرص فرتیل اید برای چیست و به واسطه چه خواصی تا این اندازه محبوبیت پیدا کرده است.

کپسول‌های فرتیل اید فیرهون هلث دارای یک ویژگی هستند که آن‌ها را از سایر مکمل‌های مشابه متمایز می‌سازد. این دو محصول فاقد گلوتن، رنگ مصنوعی، لبنیات یا نگهدارنده‌های مصنوعی هستند که همین مسئله باعث شده برای بسیاری از گروه‌های دارای حساسیت به این مواد نیز قابل استفاده باشند.

قرص فرتیل اید مردانه

همانطور که گفتیم هر دو کپسول فرتیل اید حاوی انواع ریزمغذی‌های ضروری برای حفظ سلامتی و تقویت باروری هستند. اما در این بخش به طور مجزا، ترکیبات قرص فرتیل اید مردانه را بررسی می‌کنیم تا بهتر متوجه شویم که قرص فرتیل اید برای چیست.

این قرص حاوی انواع ویتامین‌ها (شامل ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین K و ویتامین‌های گروه B)، مواد معدنی ضروری (شامل منگنز، زینک، ید، سلنیوم، مس، منیزیم و کروم) به همراه ال کارنیتین، کو کیوتن و عصاره‌های گیاهی ماکا، هسته انگور، جینسینگ آسیایی می‌باشد.

از قرص فرتیل اید مردان در جهت تامین ریزمغذی‌های مورد نیاز آقایان به عنوان یک مکمل تغذیه‌ای طبیعی و بدون عوارض جانبی استفاده می‌شود. کپسول فرتیل اید مردانه می‌تواند به افزایش تعداد اسپرم‌ها، بالا بردن تحرک اسپرم و بهبود شکل اسپرم‌ها کمک کند. کپسول فرتیل اید دارای حق ثبت اختراع آمریکا به عنوان یک محصول موثر برای بهبود باروری مردان می‌باشد. همین مسئله نشان می‌دهد که دلیل محبوبیت زیاد کپسول فرتیل اید آقایان فیرهون هلث چیست.

خرید قرص فرتیل اید مردان

خرید قرص فرتیل اید مردانه
کپسول فرتیل اید مردانه برای افزایش قوای باروری آقایان و تقویت اسپرم

قرص فرتیل اید زنان

کپسول فرتیل اید زنان فیرهون هلث نیز حاوی انواع ویتامین‌ها (از جمله ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D3، ویتامین E و ویتامین‌های گروه B)، مواد معدنی ضروری (شامل آهن، زینک، ید، سلنیوم، مس و منیزیم) به همراه عصاره‌های گیاهی شبدر قرمز، پارا آمینو بنزوئیک اسی (PABA)، جینسینگ سیبری، گیاه پنج انگشت و جینکو بیلوبا می‌باشد.

اگر دقت کنید، ترکیبات دو کپسول فرتیل اید برای زنان و آقایان از نظر ویتامین‌ها و مینرال‌ها تقریبا یکسان است. اما در این دو محصول از عصاره‌های گیاهی متفاوتی استفاده می‌شود. هر یک از این گیاهان خواص ویژه‌ای در تقویت قوای باروری برای آقایان و خانم‌ها دارند. قرص فرتیل اید برای زنان به تنظیم سیکل قاعدگی آن‌ها کمک کرده و می‌تواند عملکرد دستگاه تناسلی را بهبود ببخشد. علاوه بر این قرص فرتیل اید زنان فیرهون هلث در افزایش توان باروری خانم‌ها موثر عمل می‌کند و دارای حق ثبت اختراع آمریکا در این زمنیه می‌باشد.

خرید قرص فرتیل اید زنان

قرص فرتیل اید زنان
کپسول فرتیل اید زنان برای افزایش قوای باروری خانم‌ها و تنظیم تعادل هورمون‌ها

قرص فرتیل اید برای چیست؟

تا این بخش از مقاله به طور مجزا با دو کپسول فرتیل اید مردانه و فرتیل اید مخصوص خانم‌ها آشنا شدیم. در این قسمت قصد داریم این موضوع را بیشتر برای شما باز کنیم که قرص فرتیل اید برای چیست و هر یک از این دو محصول دارای چه مزایایی هستند. برای این منظور، مکانیسم کپسول فرتیل اید را در موارد زیر مورد بررسی قرار داده‌ایم که مطالعه آن به شما در شناخت بیشتر این محصول کمک می‌کند.

قرص فرتیل اید برای بارداری

دریافت ناکافی ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند آهن و زینک می‌تواند روی کاهش شانس باروری خانم‌ها تاثیر بگذارد. قرص فرتیل اید برای زنان می‌تواند این کمبود مواد مغذی را جبران کرده و ریزمغذی‌های مورد نیاز آن‌ها را تامین کند. از طرف دیگر این کپسول می‌تواند تعادل هورمونی زنان را بهبود دهد و از سلول‌های جنسی خانم‌ها محافظت کند. لذا یک مکمل بسیار مناسب جهت افزایش شانس باروری محسوب می‌شود. قرص فرتیل اید در بهبود باروری دارای حق ثبت اختراع در آمریکا می‌باشد.

مزیت دیگر قرص فرتیل اید برای بارداری، دارا بودن موادی چون فولیک اسید، ید، زینک و آهن است که برای دوران بارداری خانم‌ها بسیار مهم هستند. در واقع کپسول فرتیل اید علاوه بر اینکه ۱۰۰ درصد ترکیبات مورد نیاز برای قبل از بارداری را تامین می‌کند، ویتامین‌ها و املاح لازم در دوران بارداری را نیز دارا می‌باشد. قرص فرتیل اید زنان کاملا طبیعی است و هیچ‌گونه عوارضی ایجاد نمی‌کند. همین مسئله باعث می‌شود که این محصول از سایر فرآورده‌های مشابه خود متمایز باشد.

قرص فرتیل اید برای اسپرم

در موارد زیادی به دلیل کیفیت پایین یا کم بودن تعداد اسپرم‌ها، مشکل باروری در آقایان وجود دارد. برای حل این مشکل انواع مکمل‌های غذایی و داروهای تقویت باروری به بازار ارائه شده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان با مشورت پزشک گزینه‌های مناسب را انتخاب کرد. کپسول فرتیل اید آقایان فیرهون هلث از مکمل‌های بسیار پرفروش در آمریکا است که جزو مکمل‌های بهبود دهنده باروری آقایان قرار می‌گیرد.

مردانی که قصد بچه دار شدن دارند و تحت درمان روش‌های باروری از جمله IVF هستند، با مصرف این مکمل‌ها می‌توانند شانس موفقیت خود را بالا ببرند. قرص فرتیل اید مردانه در جهت بهبود کیفیت اسپرم عمل می‌کند. به این معنی که حرکت اسپرم‌ها را تقویت کرده، شکل آن‌ها را بهبود می‌بخشد و تعداد آن‌ها را افزایش می‌دهد.

از آنجا که فرایند تولید اسپرم‌ها حدود ۳ ماه طول می‌کشد، قرص فرتیل اید برای اسپرم نیز باید به مدت سه ماه مصرف شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

قرص فرتیل اید برای ذخیره تخمدان

یکی از مزایای قرص فرتیل اید زنان فیرهون هلث، ایجاد تعادل هورمونی و کمک به تخمک‌گذاری طبیعی است که این مسئله به بهبود باروری کمک می‌کند. کپسول فرتیل اید به واسطه دارا بودن ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری، در بهبود رشد و بالا بردن کیفیت تخمک‌ها تاثیرگذار است. این مکمل با تنظیم هورمون‌هایی همانند FSH و LH، به تخمک‌گذاری منظم و ovulatory cycles منظم کمک می‌کند.

این ارتقای کیفیت تخمک‌ها و تنظیم هورمون‌ها باعث بالا رفتن شانس باروری در خانم‌ها می‌شود.

قرص فرتیل اید برای تعیین جنسیت

برخی از کاربران این سوال را پرسیده‌اند که آیا قرص فرتیل اید برای تعیین جنسیت تاثیر دارد؟ در پاسخ باید بگوییم خیر کپسول فرتیل اید مردانه در تقویت اسپرم‌ها و افزایش میزان و تحرک آن‌ها تاثیرگذار است. این کپسول می‌تواند شکل اسپرم‌ها را بهبود ببخشد و به طور کلی باعث افزایش توان باروری در مردان می‌شود، پس تاثیری بر تعیین جنسیت ندارد.

کپسول فرتیل اید زنان نیز می‌تواند توان باروری خانم‌ها را افزایش دهد و هیچ تاثیری بر تعیین جنسیت جنین نخواهد داشت.

قرص فرتیل اید مردان برای چیست؟

در بخش‌های قبل به طور مفصل بررسی کردیم که هر یک از قرص فرتیل اید برای چیست و در چه مواردی بیشترین کاربرد را دارد. در این قسمت مقاله برای اینکه به یک جمع‌بندی برسیم و مزایای دو کپسول فرتیل اید را واضح‌تر بشناسیم، به صورت تیتروار موارد مصرف آن‌‌ها را بیان خواهیم کرد.

در پاسخ به این سوال که قرص فرتیل اید مردان برای چیست، می‌توان به مزایای زیر اشاره کرد:

  • تقویت توان باروری آقایان
  • افزایش تعداد اسپرم، تحرک اسپرم و بهبود شکل اسپرم‌ها
  • مکمل تغذیه‌ای طبیعی و بدون عوارض جانبی
  • تامین انواع ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و مواد معدنی ضروری
  • دارای حق ثبت اختراع در آمریکا بعنوان یک محصول موثر برای بهبود باروری مردان
  •  فاقد گلوتن، رنگ مصنوعی، لبنیات یا نگهدارنده‌های مصنوعی
قرص فرتیل اید برای بارداری
از قرص فرتیل اید برای بهبود باروری استفاده می‌شود.

قرص فرتیل اید زنان برای چیست؟

اگر بخواهیم به صورت تیتروار بیان کنیم که قرص فرتیل اید زنان برای چیست، موارد زیر جزو مزایای این مکمل باروری محسوب می‌شوند:

  • کمک به افزایش توان باروری خانم‌ها
  • بهبود عملکرد دستگاه تناسلی
  • تنظیم سیکل قاعدگی و ایجاد تعادل هورمونی
  • کمک به تخمک گذاری طبیعی
  • دارای ۱۰۰ درصد ترکیبات مولتی ویتامین و املاح لازم برای قبل از بارداری
  • مکمل تغذیه‌ای طبیعی و بدون عوارض جانبی
  • تامین انواع ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و مواد معدنی ضروری
  • دارای حق ثبت اختراع در آمریکا بعنوان یک محصول موثر برای بهبود باروری زنان

جمع بندی

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب شما را با دو کپسول بسیار پرفروش در زمینه بهبود و افزایش قوای باروری زنان و مردان آشنا کردیم. به طور کامل توضیح دادیم که قرص فرتیل اید برای چیست و کپسول فرتیل اید مردانه با کپسول فرتیل اید زنان چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی دارند. مطالعه این مطلب به شما کمک می‌کند تا اطلاعات کاملی در مورد این دو مکمل تقویت باروری کسب کنید.

شما می‌توانید جهت خرید هر یک از محصولات و سایر مکمل‌های افزایش قوای جنسی به سایت داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. محصولات مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده می‌شود. همچنین می‌توانید از تخفیفات ویژه این فروشگاه و امکان خرید اقساطی داروها و مکمل‌ها نیز بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

عوارض قرص فرتیل اید مردان چیست؟

خوشبختانه قرص فرتیل اید یک فرآورده ایمن است و ترکیبات موجود در آن برای افرادی که در موارد منع مصرف قرار ندارند، عوارض جانبی ایجاد نمی‌کند. البته توجه داشته باشید که همانند هر داروی دیگری، مصرف بیش از اندازه فرتیل اید نیز خطر مسمومیت را به همراه دارد..

قرص فرتیل اید برای پسر دار شدن تاثیر دارد؟

قرص فرتیل اید می‌تواند به افزایش شانس باروری زنان کمک کند و در بهبود عملکرد تخمک‌ها و تعادل هورمونی نقش دارد. این قرص هیچ تاثیری برای تعیین جنسیت جنین و پسر دار شدن یا دختر دار شدن مادر ندارد.

قیمت قرص فرتیل اید زنانه چقدر است؟

شما می‌توانید جهت اطلاع از جدیدترین قیمت قرص فرتیل اید زنانه و مردانه به فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه آن بهره ببرید.



  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط