قرص جنطیانا چیست و چگونه می‌تواند به درمان مشکلات جنسی کمک کند؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

ضعف جنسی در آقایان با عناوین و دلایل مختلفی در سطح گسترده وجود دارد. دلایلی مثل سن، بیماری‌های دیابت و مشکلات قلبی عروقی، شرایط عصبی و استرس، فشار خون، چاقی، سیگار کشیدن و مصرف برخی از داروها و عناوینی نظیر اختلال نعوظ، زود انزالی، سردمزاجی و… .

این مشکلات هر کدام به‌نوبه خود می‌توانند بنیاد روابط و خانواده‌ها را تحت فشار قرار داده و به آن آسیب بزند، از طرفی باعث از بین رفتن آرامش و اعتمادبه‌نفس فرد نیز خواهد شد.

آیا درمانی وجود دارد؟

مهم‌ترین نکته در درمان بیماری‌های جنسی آگاهی و ریشه‌یابی آن‌هاست. بعد از آگاهی، روش‌ها‌ی مختلفی برای درمان وجود دارد که بهترین و اصلی‌ترین روش از نظر ما استفاده از داروهای گیاهی جهت تقویت قوای جنسی و به طور کلی تقویت عمومی بدن است. سال هاست که خواص اعجاب‌انگیز گیاهان، دانشمندان و محققان بسیاری را از شرق چین تا غرب امریکا به جستجو و تحقیق واداشته است. قرص جنطیانا درمانی گیاهی و مؤثر برای مشکلات جنسی است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

قرص جنطیانا حکیم مومن

با مطالعه ادامه مطلب به پاسخ سؤال‌های زیر خواهید رسید:

  • چگونه قوای جنسی‌مان را تقویت کنیم بدون اینکه عوارض و آسیبی در پی داشته باشد؟
  • برای تقویت اسپرم چی بخوریم؟
  • بهترین داروی تقویت قوای جسمی کدام است؟
  • راه‌های تقویت کمر مردان چیست؟
  • راه‌های افزایش مدت رابطه زناشویی و داروی افزایش نعوظ در مردان؟
  • خوراکی‌های تقویت‌کننده نعوظ؟

قرص جنطیانا چیست؟

پاسخ تمام سؤال‌های بالا اینجاست. قرص جنطیانا یا به قول بعضی جنتیانا، یک داروی طبیعی و گیاهی می‌باشد که معجون تقویت نعوظ نام گرفته است و استرس را در شما کاهش می‌دهد. این دارو میل و قوای جنسی را افزایش داده و به طور کلی بدن را تقویت می‌کند.

ترکیبات موجود در این داروی تقویت قوای جنسی، گیاهان شناخته‌شده‌ای است که ترکیب آن‌ها این داروی مؤثر و شگفت‌انگیز را به وجود آورده است. قرص جنطیانا توسط شرکت داروسازی حکیم مؤمن تبریزی تولید شده و تقویت عمومی بدن، جلوگیری از انزال زودرس، تقویت جنسی آقایان و درمان سردمزاجی در بانوان از عمده‌ترین فواید آن است. قرص گیاهی جنطیانا برای چاقی نیز مفید است زیرا باعث افزایش اشتها  می‌شود.

فواید قرص جنطیانا

  • تقویت‌کننده عمومی بدن
  • درمان زودانزالی
  • افزایش قوای جنسی آقایان
  • کاهش سردمزاجی در خانم‌ها
  • ضد استرس و آرام‌بخش

مصرف این قرص فقط مخصوص آقایان نیست و در بانوان نیز سردمزاجی را رفع و میل جنسی را تقویت می‌کند. قرص گیاهی جنطیانا که از گیاهان دارویی موجود در ایران تولید شده است، ترکیبی مناسب و ایده‌آل برای آقایان می‌باشد.

مصرف معجون تقویت نعوظ و سفتی کمر جنطیانا در بلندمدت زودانزالی را نیز برطرف نموده و به عنوان محرک جنسی عالی برای آقایان در دوران مصرف عمل می‌کند. این قرص گیاهی همچنین ترشح آدرنالین را سریع‌تر می‌کند و سبب بهبود خون‌رسانی به اندام جنسی آقایان می‌شود که آمادگی و قدرت بیشتر را در رابطه جنسی به همراه دارد. آقایانی از ضعف بدنی و ضعف جنسی برخوردار هستند، می‌توانند از این دارو هم به‌منظور تقویت بدن و هم تقویت جنسی استفاده کنند.

تقویت قوای جنسی با محصولی از چند گیاه ساده و مصلحات آن

قرص جنطیانا که یک داروی گیاهی شناخته‌شده و بسیار مؤثر در درمان زود انزالی و ضعف قوای جنسی است، در واقع ترکیبی از دارچین، میخک، سنبل‌الطیب، بهارنارنج و مصلحات مربوطه است.

قرص جنطیانا چیست؟

مزیت درمان ضعف جنسی با داروی گیاهی جنطیانا در همین چند جمله بالا نهفته است، این محصول از مطالعه و بررسی‌های افراد روی داروها و ترکیبات گیاهی‌ ساخته‌شده است که اغلب برای ما شناخته‌شده اند و می‌توانیم آن‌ها را با اطمینان خاطر و آرامش مصرف کنیم و از فواید چندگانه آن بهره ببریم.

ترکیبات قرص جنطیانا حکیم مومن

  • دارچین: از جمله گیاهان دارویی به کار رفته در تهیه قرص گیاهی جنطیانا است که جزو گیاهان بسیار مفید برای درمان زود انزالی می‌باشد. دارچین از زمان‌های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است و امروزه هم این گیاه دارویی یکی از بهترین راه‌های درمان انزال زودرس و مشکل نعوظ مردان است.
  • میخک: میخک یکی دیگر از ترکیبات داروی تقویت نعوظ مردان جنطیانا است که یک افزایش‌دهنده‌ی میل جنسی طبیعی و مؤثر به حساب می‌آید. میخک موجود در جنطیانا حکیم مؤمن باعث گشادی رگ‌ها و افزایش جریان خون در ناحیه‌ی آلت تناسلی می‌شود. قرص جنظیانا برای تقویت قوای جنسی و جسمی افرادی که مشغله‌ی ذهنی‌ زیادی دارند و تحت فشار روحی و جسمی هستند مفید است.
  • سنبل‌الطیب: این گیاه اثرات آرام‌بخش، ضد تب و ضد میکروب داشته و به دلیل طبع گرمی که دارد موجب تقویت میل و قوای جنسی می‌گردد.
  • بهارنارنج:از دیگر عصاره‌های گیاهی موجود در داروی تقویت نعوظ مردان جنطیانا می‌باشد که به رفع اسپاسم‌های شکمی، کاهش درد و افزایش اشتها کمک می‌کند. این گیاه همچنین تأثیرات آرام‌بخش و ضد استرس دارد و از این طریق به برقراری یک رابطه جنسی لذت‌بخش کمک می‌کند.

شما می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین از داروخانه مفید طب تهیه فرمایید. مفید طب یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای فروش انواع داروی گیاهی، فرآورده‌های طب سنتی، مکمل‌ها، محصولات بهداشتی، عصاره‌ها و روغن‌ها است که دارای مجوز از سازمان غذا و دارو بوده و نماد اعتماد الکترونیکی دارد.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

8 دیدگاه دربارهٔ «قرص جنطیانا چیست و چگونه می‌تواند به درمان مشکلات جنسی کمک کند؟»

  1. سلام
    قرص جنطیانا برای افراد با مزاج گرم مشکلی ایجاد نمیکند؟ برای افرادی که فشار خون دارند چطور؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص جنطیانا در افراد با مزاج گرم منعی برای استفاده ندارد. این محصول همچنین در افرادی که فشار خون بالا دارند یا داروی فشار خون مصرف می کنند منع یا احتیاط مصرف ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  2. سلام در مورد مصرف قرص جنتیانا روی جعبه بعد غذا نوشته اما روی قوطی قبل غذا.مصرف دقیق را بفرمائید
    نحوه مصرف جنتیانا با قرص جنسالین به چه نحوی هست. تشکر

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام جنطیانا با توجه به ترکیباتی که دارد هم بصورت قبل از غذا و هم بعد از غذا قابل استفاده است و بسته به ترجیح خودتان می توانید آن را به هر یک از این دو روش مصرف نمایید.
      جنطیانا و جنسالین هر کدام ترکیبات متفاوتی دارند و با هم تداخلی ندارند هر کدام را به روش توصیه شده در بروشور استفاده کنید.
      با احترام دکتر داروساز

  3. سلام در مورد این قرص جنتیانا سوالی داشتم ایا این قرص با مصرف بلند مدت اثر دارد یا با خوردن یک قرص تاثیرش را حس میکنیم و از کجا میتوان تهیه کرد سایت تون خرید اینترنتی نداره اگر در عطاری خاصی در تهران پخش میکنید ادرس بدهید تهیه کنیم ممنون

    1. سلام، مصرف قرص جنطیانا برای تکمیل اثر تقویت جنسی و بهبود زودانزالی حدودا ۲ ماه طبق دستور توصیه میشه. شما میتونید از طریق این لینک محصول رو خریداری کنید:
      https://www.mofidteb.com/product/1784/%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D8%AC%D9%86%D8%B7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%DA%A9%DB%8C%D9%85-%D9%85%D9%88%D9%85%D9%86
      اگه سوال دیگه‌ای در مورد قرص جنطیانا دارید، توی صفحه محصول کامنت بذارید تا دکتر داروساز به سوال شما پاسخ بدن

      1. با سلام ، آیا قرص جنتیانا بعد مصرف یک دوره درمانی مثلا ۲ یا ۳ ماهه اثر دائمی دارد ؟ یا نه به مرور زمان مشکل زود انزالی به حالت قبلی بر می گرده . و باید دوباره درمان رو شروع کرد ؟

        1. با سلام
          جنتیانا در صورتی که علت اختلال جنسی شما ساختاری و فیزیکی و بخاطر بیماریهای دیگر نباشد، باعث رفع و درمان میشود.
          اگر علت اصلی دیگری مثل افسردگی یا اضطراب برای اختلال نعوظ وجود داشته باشد، با قطع مصرف جنطیانا (یا هر داروی دیگری) مشکل شما برخواهد گشت.
          با احترام، مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره