نظر دکتران در مورد پودر گین آپ چیست؟

نظر دکتران در مورد پودر گین آپ
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

به افرادی که دچار لاغری شدید هستند و به دنبال افزایش توده عضلانی خود می‌باشند، توصیه می‌شود از مکمل‌های غذایی استفاده کنند. یکی از بهترین مکمل‌های افزایش‌دهنده وزن، پودر چاقی گین آپ است. این پودر در دو نوع مخصوص کودکان و بزرگسالان توسط شرکت داروسازی کارن تولید می‌شود. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب پس از ارائه اطلاعاتی درمورد این مکمل‌های تقویتی با هم بررسی می‌کنیم که نظر دکتران در مورد پودر گین آپ چیست. همچنین شما را با فواید و عوارض و نحوه مصرف پودر گین آپ کارن آشنا خواهیم کرد.

پودر گین آپ چیست؟

پودرهای گین آپ محصولی از صنایع داروسازی و مکمل‌های غذایی حیاتی کارن هستند که برای افزایش بزرگسالان و کودکان در طعم‌های مختلف تولید می‌شود. مواد اولیه این مکمل‌ها از بهترین و معتبرترین شرکت‌های اروپایی تامین می‌گردد. همچنین ترکیب ویتامینی موجود در آن از شرکت dsm سوئیس می‌باشد.

از پودر گین آپ کودکان جهت افزایش وزن کودکان بی‌اشتها، لاغر و بدغذا استفاده می‌شود و می‌تواند به تامین پروتئین و انرژی روزانه آن‌ها کمک می‌کند. این پودر چاق کننده حاوی ۱۲ نوع ویتامین برای تامین نیاز روزانه کودکان می‌باشد.

اما پودر گین آپ بزرگسالان یک مکمل غذایی است که هم برای ورزشکاران و هم افراد غیر ورزشکار که دچار لاغری هستند. این فرآورده مغذی به واسطه فرمولاسیون منحصر به فردی که دارد در تامین انرژی روزانه و پروتئین در افراد کم وزن یا دچار سوء تغذیه موثر عمل می‌کند. در ادامه قبل از اینکه به بررسی نظر دکتران در مورد پودر گین آپ بپردازیم، با دو مکمل گین آپ بزرگسالان و کودکان آشنا می‌شویم.

پودر گین آپ بزرگسالان

گین آپ بزرگسالان یک مکمل غذایی-ورزشی است که در تامین انرژی و کمک به افزایش وزن بدن موثر است. این پودر چاق‌کننده به افزایش حجم عضلات در مراحل ابتدایی بدنسازی کمک می‌کند. پودر گین آپ نوعی مکمل کربو پروتئین یا ویت گینر است که حاوی ۶۸% کربوهیدرات پیچیده از منبع مالتودکسترین ذرت، ۲۲% پروتئین‌های شیر و پروتئین وی (با ارزش‌ترین پروتئین رژیم غذایی)، ۱/۶% چربی، فیبر و ۱۲ نوع ویتامین (تامین‌کننده ۱۰۰% نیاز روزانه) و مخلوط آنزیم هضمی (موثر در هضم و جذب سریع پروتئین‌ها) می‌باشد.

خرید پودر گین آپ بزرگسالان

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و فواید پودر گین آپ بزرگسالان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکمل افزایش وزن
  • مناسب افراد ورزشکار و غیر ورزشکار
  • نسبت ۳ به ۱ کربوهیدرات به پروتئین
  • هضم آسان‌تر و جذب بهتر
  • تأمین انرژی و پروتئین مورد نیاز برای افراد مبتلا به سوء تغذیه
  • کمک به افزایش وزن بدن و حجم عضلات در مراحل ابتدایی بدنسازی
  • دارای ۲۲% پروتئین از مخلوط پروتئین‌های whey و شیر
  • حاوی مجموعه آنزیمی برای کمک به هضم و جذب هرچه بهتر پروتئین‌ها
  • دارای ۱۲ نوع ویتامین برای تأمین ۱۰۰% نیاز روزانه

خرید پودر گین آپ بزرگسالان

پودر گین آپ کودکان

گین آپ کودکان یک مکمل تغذیه‌ای است که به افزایش وزن کودکان بی‌اشتها، لاغر و بد غذا کمک می‌کند. این فرآورده مغذی حاوی ۱۷.۶% پروتئین از مخلوط پروتئین وی و شیر، ۱۲ نوع ویتامین ضروری و کربوهیدرات‌های پیچیده بوده و به ترکیبات آن مجموعه آنزیمی برای کمک به هضم و جذب بهتر پروتئین‌ها اضافه شده است. پودر گین آپ کودکان در طعم‌های متنوعی نظیر موزی، وانیلی، شکلاتی، بیسکوییتی و توت فرنگی ارائه می‌شود که مصرف آن را برای خردسالان دلپذیرتر کرده است.

از مهم‌ترین مزیت‌های پودرهای گین آپ کودکان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به افزایش وزن کودکان بی‌اشتها، لاغر و بد غذا
  • تامین انرژی روزانه و پروتئین کودکان
  • حاوی کربوهیدرات‌های پیچیده
  • حاوی ۱۷/۶% پروتئین از مخلوط پروتئین‌‏های شیر و Whey (با ارزش‌ترین پروتئین رژیم غذایی)
  • حاوی مجموعه آنزیمی برای کمک به هضم و جذب هرچه بهتر پروتئین‌ها
  • حاوی ۱۲ نوع ویتامین برای تامین نیاز روزانه
  • کم لاکتوز

خرید پودر گین آپ کودکان

خرید پودر گین آپ کودکان

نظر دکتران در مورد پودر گین آپ

تا این بخش از مقاله به طور مختصر با پودرهای گین آپ کودکان و بزرگسالان کارن آشنا شدیم. حال ببینیم نظر دکتران در مورد پودر گین آپ چیست و آیا پزشکان مصرف این مکمل‌ها را توصیه می‌کنند یا خیر؟

پودر گین آپ به واسطه دارا بودن ترکیبات بسیار مغذی و فرمولاسیون منحصر به فرد خود، توسط بسیاری از پزشکان برای افرادی که وزن کمی دارند توصیه می‌شود. مصرف این پودرهای مکمل برای افراد ورزشکار، غیر ورزشکار و کودکان ایمن بوده و هیچ‌گونه عوارض جانبی ندارند. البته باید توجه داشته باشید که مطابق با میزان توصیه‌شده از این محصولات استفاده کنید.

نظر دکتران در مورد پودر گین آپ و دوره مصرف آن‌ها این است که می‌توان به صورت طولانی‌مدت و تا رسیدن به وزن دلخواه از این مکمل‌های افزایش دهنده وزن استفاده کرد. پس از رسیدن به وزن مورد نظر و به منظور حفظ آن، میزان مصرف را به نصف مقدار اولیه کاهش دهید. البته باید توجه داشته باشید جهت جلوگیری از کاهش وزن دوباره، لازم است کالری دریافتی خود را بالا نگه دارید تا وزن از دست ندهید.

نکته دیگری که پزشکان به افراد مصرف‌کننده پودر گین آپ تذکر می‌دهند درمورد مقدار کم شکر موجود در این فرآورده است که مصرف آن را برای افراد دیابتی ممنوع می‌کند. همچنین از آنجایی که این محصول حاوی فنیل آلانین می‌باشد، در بیماران مبتلا به فنیل کتونوری نباید مصرف شود. طبق نظر دکتران در مورد پودر گین آپ ، استفاده از این مکمل در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی و بیمارانی که هرگونه داروی خاص مصرف می‌کنند، باید تحت نظر پزشک باشد.

طریقه مصرف پودر چاقی گین آپ

توصیه می‌کنیم مطابق با نظر دکتران در مورد پودر گین آپ نسبت به مصرف آن اقدام نمایید. در صورتی که نسخه خاصی برای شما تجویز نشده باشد، می‌توانید از جدول راهنمای مصرف این محصول که در زیر آمده است، استفاده کنید:

گروه سنی مقدار توصیه شده
۲ تا ۵ سال یک پیمانه پودر گین آپ کودکان در ۱/۴ لیوان آب
۶ تا ۱۳ سال دو پیمانه پودر گین آپ کودکان در نصف لیوان آب
۱۴ سال و بالاتر سه پیمانه پودر گین آپ کودکان در یک لیوان آب
بزرگسالان غیر ورزشکار ۱ تا ۲ پیمانه پودر گین آپ بزرگسالان در یک لیوان آب
بزرگسالان ورزشکار ۱ تا ۲ پیمانه پودر گین آپ بزرگسالان در یک لیوان آب

شما می‌توانید پودر گین آپ را در آب، شیر یا آبمیوه حل کرده و میل نمایید. توصیه می‌شود از پودر گین آپ بزرگسالان یک ساعت بعد از هر وعده غذایی استفاده کنید و در مجموع ۵ پیمانه در روز مصرف نمایید. درمورد ورزشکاران می‌توان بسته به زمان تمرین بعد از وعده‌های غذایی (صبحانه، نهار یا شام) از این پودر استفاده کرد. در صورت انجام تمرینات ورزشی، ۱ تا ۲ پیمانه را سه ساعت قبل از تمرین و ۱ تا ۲ پیمانه را نیم ساعت پس از تمرین میل کنید.

عوارض پودر گین آپ

در مورد مضرات پودر گین آپ بزرگسالان باید گفت این مکمل برای تمام گروه‌ها به جز مواردی که گروه در منع مصرف قرار دارند، ایمن بوده و فاقد هرگونه عوارضی می‌باشد. ترکیبات موجود در این پودر افزایش وزن مشابه غذای مصرفی بوده و متناسب با میزان نیاز افراد بزرگسال هستند و از هیچ‌گونه مواد مضری مانند کورتون، هورمون و… در آن استفاده نشده است.

عوارض پودر گین آپ کودکان نیز کاملا ناچیز بوده و مصرف آن برای کودکان بالای دو سال ایمن می‌باشد. این فرآورده به صورت کم لاکتوز تهیه می‌شود و حاوی مجموعه آنزیمی است که به هضم و جذب هرچه بهتر پروتئین‌ها کمک می‌کند. توجه داشته باشید که از پودر گین آپ کودکان فقط باید به عنوان میان وعده استفاده کنید و نباید آن را قبل از وعده غذایی یا به عنوان جایگزین غذا مصرف نمایید.

جمع بندی

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب اطلاعات کاملی درمورد پودرهای چاق کننده گین آپ ارائه کردیم. این مکمل‌های غذایی در دو نوع مخصوص کودکان و بزرگسالان و با طعم‌های مختلف وجود دارد که به افزایش وزن افراد لاغر کمک می‌کنند. ترکیبات پودرهای گین آپ محتوی مخلوطی از پروتئین‌ها، انواع ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و کربوهیدرات‌های پیچیده است که در تامین مواد مغذی روزانه موثر عمل می‌کند. در این مطلب به بررسی نظر دکتران در مورد پودر گین آپ نیز پرداختیم که بتوانید با خیال راحت از این مکمل‌ها برای خودتان یا فرزندتان استفاده کنید.

برای تهیه پودر افزایش وزن گین آپ می‌توانید به داروخانه‌های سطح شهر خود مراجعه کنید. اما یک راه آسان‌تر جهت خرید پودر گین آپ کودکان و بزرگسالان سفارش اینترنتی این محصول از سایت داروخانه آنلاین مفیدطب است. این فروشگاه با ارائه تخفیفات ویژه و تامین انواع مکمل‌های اصل و معتبر، سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل می‌دهد. شما می‌توانید جهت خرید انواع مکمل‌های افزایش وزن از جمله بهترین پودر چاقی در داروخانه ها به لینک دسته بندی زیر مراجعه نمایید.

خرید بهترین پودر چاقی در داروخانه ها

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌ها و محصولات گیاهی ما داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

نظرات در مورد پودر گین آپ کودکان چگونه است؟

گین آپ کودکان یک پودر افزایش وزن برای کودکانی است که دچار بی اشتهایی، بد غذایی و یا سوء تغذیه هستند. اغلب والدینی که از این مکمل برای وزن گیری کودک خود استفاده کرده‌اند، نظر مثبتی داشته و آن را به دیگران توصیه می‌کنند. این محصول بدون عوارض جانبی بوده و هیچ ضرری برای کودکان ندارد.

پودر گین آپ چند روزه چاقی میکند؟

در مورد اینکه پودر گین آپ چند روزه چاق میکند نمی‌توان نظری قطعی داد، چرا که شرایط بدنی هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. شما می‌توانید از پودر گین آپ تا رسیدن به وزن دلخواه خود استفاده کنید.

قیمت پودر گین اپ در داروخانه چقدر است؟

شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت پودر گین اپ در داروخانه به سایت داروخانه اینترنتی مفیدطب مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. محصولات مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده می‌شوند.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط