کپسول زینتوما دارویی برای رفع تهوع و دردهای مفصلی

معرفی کپسول زینتوما گل دارو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کپسول زینتوما یکی از فرآورده‌های گیاهی ضد تهوع است که هر کپسول آن شامل ۲۵۰ میلی گرم گرانول پودر ریزم زنجبیل بوده و به منظور رفع تهوع صبحگاهی بارداری و بهبود بیماری حرکت و دردهای مفصلی همچون دردهای ناشی از بیماری آرتریت روماتوئید مصرف می‌گردد.

با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید تا هشدارهای مصرفی و عوارض جانبی کپسول گیاهی زینتوما را به اطلاعتان برسانیم.

هشدارهای مصرفی کپسول زینتوما

  • افرادی که دارای اختلالات خونریزی دهنده هستند و یا افرادی که داروهای ضدانعقاد مصرف می‌کنند بهتر است در مصرف این کپسول احتیاط کنند.
  • مصرف این محصول در دوران بارداری مشکلی ندارد اما مقدار آن نباید از ۱۰۰۰ میلی گرم یعنی در نهایت ۴ عدد کپسول در روز برای کنترل تهوع بارداری بیشتر شود.
  • مصرف این محصول برای کمک به درمان آرتروپاتی در کودکان بالای ۶ سال دوزین دارد.

نحوه مصرف کپسول زینتوما در دوران بارداری

طریقه مصرف زینتوما

نحوه مصرف این کپسول برای هر یک از موارد مصرف آن متفاوت است که بر روی جعبه محصول و داخل بروشور آن با جزئیات کامل ذکر شده است.

عوارض جانبی

عوارض خاصی برای کپسول زینتوما گزارش نشده است با این حال ممکن است عوارض گوارشی خفیفی برای برخی از افراد ایجاد نماید.

تاثیر قرص زینتوما برای لاغری و کاهش وزن

زنجبیل در برخی از دوزها و یا اشکال دارویی می‌تواند بر روی متابولیسیم بدن تاثیر بگذارد اما زینتوما به دلیل شکل دارویی، دوز و موارد مصرفی که دارد، تاثیری در لاغری و کاهش وزن نخواهد داشت.

ویدئوی معرفی محصول

شما می‌توانید برای مشاهده معرفی زینتوما توسط دکتر ضحا مرتضوی، ویدئوی زیر را تماشا کنید:

سخن پایانی

زینتوما یکی از محصولات بی‌نظیر و فوق العاده حاوی گرانول ریزم زنجبیل بوده که برای رفع تهوع صبحگاهی در دوران بارداری و بهبود دردهای مفصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید سوالات خود را در مورد کپسول زینتوما گل دارو در صفحه این محصول در سایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی با ما در میان بگذارید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

خرید کپسول زینتوما

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط