ویدیو معرفی قرص فلوردو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قرص لاغری گیاهی فلوردو یکی از پرطرفدارترین قرص‌های گیاهی لاغری است که به عنوان یک داروی موثر و قوی در کاهش وزن شناخته می‌شود. این قرص حاوی شش گیاه دارویی مختلف است که سال‌هاست ترکیب آن‌ها توسط حکمای قدیم طب سنتی ایرانی و اساتید بزرگ گیاه درمانی، برای درمان ناراحتی‌های مزمن گوارشی و کاهش انباشت چربی تجویز می‌کنند.

شرکت داروسازی سینافرآور از تجربه گذشتگان و علم امروز کمک گرفته و قرص لاغری فلوردو را با استاندارد کردن دوز گیاهان فراوری شده به بازار عرضه کرده‌است. این قرص گیاهی علاوه بر آنکه باعث کاهش میزان جذب قند، رفع گرسنگی کاذب و از بین رفتن چربی های زائد بدن به ویژه در نواحی شکم و پهلو می‌شود، در کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و اسید اوریک نیز موثر می باشد.

تقویت معده، بهبود کبد چرب شده و درمان انواع ناراحتی‌های گوارشی از جمله نفخ، ترش کردن، رفلاکس معده و التهاب های دستگاه گوارش از جمله دیگر فواید قرص لاغری فلوردو است. این قرص گیاهی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان بوده و دارای شماره پروانه ساخت (IRC) به شماره ۰۹۸ – ۹۱ – س می باشد.

شما می‌توانید با مشاهده ویدیو قرص فلوردو با فواید و ویژگی‌های این قرص لاغری آشنا شوید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص فارماتون چیست؟

قرص فارماتون یک مکمل غذایی است که شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره جینسینگ می‌باشد. این قرص به منظور کاهش خستگی روزانه و