آیا قرص اکتی درم برای چاقی صورت مفید است؟

قرص اکتی درم برای سلامت پوست
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

قرص اکتی درم برای چاقی صورت به واسطه طراوت پوست موثر است. در واقع مکمل‌های غذایی مجاز مانند اکتی درم، با تامین ریزمغذی‌های ضروری برای بدن، به جوانسازی و افزایش حالت ارتجاعی پوست کمک کنند. آگاه باشید که هیچ محصولی قادر به ایجاد چاقی موضعی نیست و نمی‌تواند برای شما گونه‌های برجسته بسازد.

افراد سودجو با تبلیغات اغراق آمیز، محصولات غیر موثری را برای چاقی صورت به فروش می‌رسانند. اگر می‌خواهید اسیر این تبلیغات نشوید و اطلاعات دقیقی درباره چاقی صورت به کمک مکمل‌ غذایی مناسب به دست بیاورید، این صفحه  از مجله سلامت مفید طب را از دست ندهید. بررسی فواید قرص اکتی درم برای چاقی صورت از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی در مقاله پیش رو است. برای آگاهی از نکات کلیدی در این زمینه با ما همراه باشید.

آیا قرص اکتی درم برای چاقی صورت موثر است؟

قرص اکتی درم برای چاقی صورت موثر است اما میزان این تاثیرات درافراد مختلف، متفاوت گزارش می‌شود. همان طور که در بخش ابتدایی اشاره کردیم، هیچ محصولی قادر به ایجاد چاقی یا لاغری موضعی نیست. با این حال مکمل‌های غذایی (مانند اکتی درم) با تامین ریزمغذی های ضروری بدن، در بهبود اشتها، جذب ویتامین‌ها و مواد معدنی از غذاها، افزایش کلاژن سازی و… موثر واقع شده و نهایتا تا حدودی باعث چاقی صورت می‌شوند.

قرص اکتی درم حاوی بعضی ویتامین‌ها، مواد معدنی و ریزمغذی‌های مفیدی است که به طور مستقیم و غیر مستقیم به سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌کند. علاوه بر ترکیبات معمولی که در بعضی انواع مکمل پوست و مو وجود دارند، چند ماده سودمند دیگر نیز در قرص اکتی درم گنجانده شده‌اند. به همین دلیل، تاثیرات شگفت انگیز قرص اکتی درم برای نشاط پوست قابل توجه هستند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر، در بخش‌های بعدی با ما همراه باشید. در صورت تمایل برای خرید قرص اکتی درم روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید قرص اکتی درم

نکته: پیش از مصرف هر گونه مکمل غذایی برای چاقی صورت، باید ابتدا به درک صحیح در این زمینه برسید و انتظارات معقول داشته باشید. تاثیرات مکمل‌های غذایی بر چهره به اندازه عمل‌های زیبایی، ملموس نیستند. با این حال مصرف محصولاتی مانند قرص اکتی درم برای چاقی صورت راه حل بی‌خطری بوده و همچنین فواید متعددی برای سلامت شما دارند.

ترکیبات موثر قرص اکتی درم برای چاقی صورت

در بخش قبلی گفتیم بعضی انواع مکمل‌های غذایی به طور مستقیم و غیر مستقیم به طراوت پوست و نشاط چهره کمک می‌کنند. اگر انتظارات معقولی از تاثیرات مکمل‌های غذایی داشته باشیم، می‌توانیم از قرص اکتی درم برای چاقی صورت استفاده کنیم. این محصول دارای بعضی ویتامین‌ها، مینرال‌ها و ریز مغذی‌های سودمندی است که با ارتقای سطح سلامت بدن و به ویژه پوست شما، به جوانی چهره کمک می‌کند.

برای اینکه متوجه شوید میزان تاثیر قرص اکتی درم برای چاقی صورت تا چه اندازه است، لطفا به لیست ترکیبات و فواید هر کدام توجه کنید.

قرص اکتی درم برای چاقی صورت
برای اینکه متوجه شوید میزان تاثیر قرص اکتی درم برای چاقی صورت تا چه اندازه است، لطفا به لیست ترکیبات و فواید هر کدام توجه کنید.

تعدادی از ویتامین‌های گروه B (B5، B6 و B7)

این ویتامین‌ها در کلاژن سازی موثر بوده و حالت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهند. همچنین با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد در بدن، به جلوگیری از ایجاد چین و چروک‌های جدید کمک می‌کنند. ویتامین‌های گروه ب برای ساخت ماده‌ای به نام سرامید موثر هستند. سرامید، ظرفیت نگهداری رطوبت را در سلول‌های پوست افزایش داده و باعث طراوت پوست می‌شود. ویتامین‌های B5، B6 و B7  جزو ترکیبات موثر قرص اکتی درم برای چاقی صورت هستند.

وقتی که پوست حالت ارتجاعی خود را بازیابد، رطوبت بیشتری داشته باشد، چین و چروک‌های عمیق روی آن مشاهده نشود، بسیار بانشاط‌‌‌‌‌ تر خواهد بود. ممکن است برای برخی از اطرافیان شما، این تغییرات، مانند چاق شدن صورت به نظر برسد.

ال سیستئین

ال سیستین از دیگر ترکیبات موثر قرص اکتی درم برای چاقی صورت است. البته این ماده هم نمی‌تواند به طور مستقیم باعث افزایش حجم گونه‌ها باشد اما تاثیرات مثبت متعددی دارد. ال سیستئین پیش ساز ماده‌ای به نام گلوتانیون است که مقاومت سلول‌ها را در برابر استرس‌های ناشی از اکسیداتیو سلولی افزایش می‌دهد.  همچنین ال سیستئین در تسریع بهبود زخم، روشن کنندگی پوست، جلوگیری از التهاب، جوش و لکه‌ای پوستی نیز مفید است. ال سیستئین به سلامت پوست شما کمک می‌کند. اغلب، روشن شدن و زیباتر شدن پوست، بخش مهمی از زیبایی چهره تلقی می‌شوند. وقتی افتادگی‌ها و تیرگی‌ها برطرف شوند، صورتتان لاغر و تکیده نخواهد بود.

مخمر آبجو

مخمر آبجو قارچ تک سلولی ازخانواده ساکاروماسیس‌ها است. این قارچ در سنتز و پروسس مواد مورد نیاز پوست، شگفت انگیز عمل می‌کند. دیواره قارچ مخمر آبجو، از بتاگلوکان ساخته شده که تاثیر مثبتی بر تحریک کلاژن سازها دارد. تحریک کلاژن ساز‌ها، باعث افزایش این ماده در سلول‌های پوست شده و حال ارتجاعی آن را تقویت می‌نماید.

فواید مخمر آبجو محدود به موارد ذکر شده نیست. این ماده خواص مفیدی برای بهبود عملکرد روده و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.  مخمر آبجو حاوی مقادیری کرومیوم، مس، سلنیوم، پتاسیم، لیتیوم، آهن، روی، منیزیوم، پروتئین، پروبیوتیک‌ها، نیکوتینامید و ریبوزید است. تمام این مواد در ارتقا سطح سلامت بدن مفید هستند و به زیبایی پوست کمک می‌کنند.

مخمر آبجو برای چاقی صورت
مواد موجود در مخمر آبجو برای ارتقا سطح سلامت بدن مفید هستند و به زیبایی پوست کمک می‌کنند.

وجود مخمر آبجو در قرص اکتی درم برای چاقی صورت موثر است. همان طور که گفتیم این ماده، حالت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد، به سنتز و پروسس مواد مورد نیاز برای پوست کمک می‌کند. افزایش قوام و الاستیسیته پوست، چهره شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد. همچنین فواید مخمر آبجو به بهبود عملکرد روده و جذب بهتر غذاها کمک می‌کند. بعید نمی‌دانیم که بهبود اشتها به واسطه قرص اکتی درم، مشکلات کمبود وزن شما را حل کنند.

آیا قرص اکتی درم باعث چاقی می‌شود؟

قرص اکتی درم به طور مستقیم باعث افزایش وزن نمی‌گردد. ممکن است برخی ترکیبات قرص اکتی درم مانند ویتامین‌های گروه ب، زینک و… به بهبود اشتها کمک کنند. اگر وزن شما کمتر از وزن سلامت است با افزایش اشتها، غذاهای سالم مصرف کنید تا کمبود وزن جبران شود. افزایش وزن در اغلب موارد باعث چاقی صورت نیز می‌گردد. بنابراین قرص اکتی درم برای چاقی صورت به این شکل مفید واقع می‌گردد.

اگر تمایل به افزایش وزن ندارید اما با مصرف قرص اکتی درم، افزایش اشتها پیدا کرده‌اید، کافی است خود را کنترل کنید و بیش از اندازه غذا نخورید. پس قرص اکتی درم به خودی خود باعث چاقی نمی‌شود. این نکته برای اغلب انواع قرص جلوگیری از ریزش مو نیز صدق می کند.

مصرف قرص اکتی درم برای چه افرادی ممنوع است؟

مصرف قرص اکتی درم برای بزرگسالان ممنوعیت ندارد. خانم‌های باردار، مادران شیرده، مبتلایان به دیابت، بیماری کرون و سیروز کبدی باید پیش از مصرف قرص اکتی درم با پزشک یا داروساز مشورت کنند.

غیر از مصرف قرص اکتی درم برای چاقی صورت چه کنیم؟

گفتیم مصرف برخی مکمل‌های غذایی مانند قرص اکتی درم تا حدودی برای چاقی صورت موثر هستند. البته این تاثیرات مستقیم نیست و نمی‌توان انتظار تغییرات شگرف و ملموسی در چهره داشت. اگر شما به واسطه ویژگی‌های ژنتیکی، افزایش سن، نوسانات شدید وزنی، فشارهای روحی، بی‌خوابی و… دارای چهره‌ای تکیده یا لاغر هستید و می‌خواهید آن را تغییر دهید نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • به زیبایی و ویژگی‌های ظاهری به اندازه معقول اهمیت دهید. برای تقویت اعتماد به نفس خود، بر خصوصیات مثبت اخلاقی یا توانایی‌های هنری یا شغلی تمرکز داشته باشید. روانکاوان مجرب نیز می‌توانند به شما برای حل مشکلات در این زمینه کمک کنند.
  • اگر احساس می‌کنید چروک‌های صورتتان بسیار عمیق شده‌اند، گونه‌ها برجسته نیستند و…، با پزشک متخصص پوست مشورت کنید. در صورت نیاز، پزشک با عمل‌های سرپایی می‌تواند این مشکلات را در جلسات معدود حل کند.
  • سبک زندگی سالم را دنبال کنید. خواب کافی، عدم مصرف دخانیات، رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم، کنترل خشم و استرس از جمله مواردی هستند که می‌توانند به زیبایی و نشاط چهره شما کمک کنند.
  • از امتحان کردن رژیم‌های لاغری غیر استاندارد بپرهیزید. کاهش وزن ناگهانی یا غیراصولی، در اغلب موارد باعث لاغر و تکیده شدن صورت می شوند. همچنین تکرار نوسانات وزنی به افتادگی پوست دامن می‌زند.
  • برخی روش‌های مثبت مانند ماساژ صورت را برای برجستگی بیشتر گونه‌ها و بالا رفتن پلک‌ها امتحان کنید.

کلام آخر

در مطالبی که از نظر گذراندید درباره میزان تاثیرات قرص اکتی درم برای چاقی صورت صحبت کردیم. تبلیغات بسیاری برای محصولات چاق کننده صورت در رسانه‌ها منتشر می‌شوند. متاسفانه اغلب این محصولات، دارای تاثیرات مثبت یا کارآمدی نیستند. گفتیم هرگز با مصرف هیچ نوع دارو یا مکملی نمی‌توانیم به چاقی صورت یا موضع خاصی از بدن برسیم. در بهترین حالت، دارو باعث افزایش وزن شما شده و به دنبال آن امکان چاق شدن صورت وجود دارد.

مکمل‌های غذایی مجاز مانند قرص اکتی درم نیز به واسطه ارتقا سلامت بدن و به ویژه پوست می‌توانند نشاط را به پوست شما برگردانند. این محصول به بهبود اشتها نیز کمک می‌کند و چنانچه میزان مصرف غذا افزایش پیدا کند، باعث اضافه شدن وزن و به دنبال آن، چاقی صورت خواهد بود.

در انتخاب مکمل‌های غذایی دقت کنید، فقط محصولات مجاز را از داروخانه‌های معتبر تهیه نمایید و فقط به نظرات پزشکان و داروسازان درباره داروها و مکمل‌ها اهمیت بدهید. داروخانه آنلاین دکتر اصیلی (مفید طب)، مرجع معتبر برای تهیه انواع داروها و مکمل‌های پوست و مو است. در صورتی که سوالات بیشتری درباره قرص اکتی درم دارید، آن‌ها را در بخش نظرات ثبت کنید تا داروسازان مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

خرید قرص اکتی درم


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

8 دیدگاه دربارهٔ «آیا قرص اکتی درم برای چاقی صورت مفید است؟»

  1. سلام ممنون بابت مطالب آموزنده و مفیدتون
    سوالم اینه که دوره ی مصرف این مکمل چه مدت باید باشه یعنی من میتونم تا چندسال هر روز مصرف کنم یا باید بین دوره ها وققه بدم و مجدد شروع به مصرف کنم؟
    و آیا استفاده ی طولانی مدت این مکمل برای بدن ضرر داره یا نه؟
    ممنون میشم جواب بدید.

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام اکتی درم دوره مصرف ثابت و مشخصی ندارد و فاقد ترکیبات پرعارضه یا خطرناک می باشد، اما به طور کلی توصیه می شود یک مکمل را برای مدت طولانی استفاده نکنید. (معمولا بیش از سه دوره طولانی محسوب می شود).
      احتیاجی به گذاشتن فاصله زمانی بین دوره های مصرف اکتی درم ندارید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام بابت اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.
      با احترام دکتر داروساز

    1. سلام خانم دکتر . لطفاً بفرمایید که قرص اکتی درم برای چاقی صورت موثرتراست یا قرص مخمر آبجو . ضمنأ قرص کدام شرکت خوب تراست چونکه چندنوع قرص مخمر وجوددارد باتشکر فراوان از لطف شما

      1. دکتر نفیسه کیامنش

        با سلام هم اکتی درم و هم مخمر آبجو سلامتی و شفافیت پوست را بهبود می دهند و از این طریق می توانند باعث شوند صورت چاق تر به نظر برسد. برای اینکه از خواص هر دو این محصولات استفاده کنید، شما می توانید این دو را بصورت روز در میان استفاده کنید. مخمر آبجو هلث اید محصولی با کیفیت است و آمار رضایت بالایی دارد.
        با احترام دکتر داروساز 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع