درباره بهترین قرص تاخیری برای زنان چه می‌دانید؟

بهترین قرص تاخیری برای زنان
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

مردان تنها کسانی نیستند که ممکن است در رابطه جنسی زودتر از موعد به اوج لذت برسند. بر اساس یک مطالعه، درصدی از زنان نیز ارگاسم زودرس را تجربه می‌کنند. اگرچه آمار دقیقی از درصد زنانی که زودتر از زمان دلخواهشان در رابطه جنسی به ارگاسم (اوج لذت جنسی) می‌رسند، وجود ندارد، اما احتمالا این موارد درصد زیادی را شامل نمی‌شود. در این مقاله از مجله سلامتی داروخانه آنلاین مفیدطب موضوع ارگاسم زودرس در زنان را بررسی کرده و درباره راهکارها و گیاهان دارویی برای تقویت جنسی خانم ها و بهترین قرص تاخیری برای زنان توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

ارگاسم زودرس در زنان

قبل از پرداختن به «بهترین قرص تاخیری برای زنان»، بهتر است کمی داده‌های علمی موجود درباره مشکل مربوط به این داروها را بررسی کنیم. ارگاسم زودرس در زنان به ندرت مورد پژوهش قرار گرفته است زیرا تعداد زنانی که از ارگاسم زودرس شکایت دارند بسیار کم است. اکثر زنانی که ارگاسم زودرس دارند، پس از ارگاسم همچنان تحریک می‌شوند، می‌توانند رابطه جنسی را ادامه دهند و ارگاسم‌های متعدد را تجربه کنند.

بر اساس یک مطالعه، درصد کمی از زنان ارگاسم زودرس را تجربه می‌کنند. تحقیقات، که یک نظرسنجی از زنان پرتغالی را شامل می‌شد، نشان داد که ۴۰ درصد از زنان گاهی اوقات در طول رابطه جنسی سریع‌تر از آنچه که می‌خواهند به ارگاسم می‌رسیدند و ۱۴ درصد به طور مکرر این موضوع را تجربه می‌کردند (این افراد، چنین تجربه‌ای را باعث نگرانی یا ناراحتی نمی‌دانستند). اما برای حدود ۳ درصد از زنان، این مشکل مزمن یا آزاردهنده بود. یکی از اعضای تیم محقق گفته است که «ما فکر می‌کنیم که مشکل ارگاسم زودرس در زنان به اندازه زود انزالی در مردان آزاردهنده است.»

به طور سنتی، اختلالات جنسی زنان به اندازه اختلالات جنسی مردان مورد توجه قرار نگرفته است و ارگاسم زودرس در زنان نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حالی که انزال زودرس در مردان یک اختلال جنسی رسمی است که در مرجع روانپزشکی اصلی، یعنی راهنمای تشخیصی و آماری اختلال‌های روانی (DSM) ذکر شده است، هیچ دسته‌ای برای ارگاسم غیرقابل کنترل و زودرس در زنان وجود ندارد.

ارگاسم زودرس زنان مشکل بسیار شایعی نیست
طبق یک مطالعه، حدود ۳ درصد زنان ارگاسم زودرس را به عنوان مشکل گزارش کرده‌اند.

استفاده از گیاهان و داروهای «تاخیری» برای زنان

اگر چه برای مشکل زود به ارگاسم رسیدنِ خانم ها تحقیقات زیادی انجام نشده و محققان برای رفع این مشکل به نتیجه قطعی نرسیده‌اند، برخی ترکیبات و گیاهان می‌توانند به طور کلی به تقویت جنسی خانم ها کمک کنند و نهایتا ممکن است در کنترل بر زمان ارگاسم نیز تاثیر مثبتی به همراه آورند. این ترکیبات در انواع بهترین قرص تاخیری برای زنان (تقویت جنسی) هم استفاده می‌شوند. بهترین موارد از این دسته ترکیبات عبارتند از:

  • ریشه ماکا: ریشه ماکا که قرن‌ها در پرو به عنوان درمانی برای اختلالات جنسی استفاده شده، به عنوان یک «ویاگرای پرویی» شناخته می‌شود.
  • آشواگاندا: این گیاه هندی به عنوان یک تقویت‌کننده طبیعی میل جنسی مطرح شده و برخی از مطالعات نشان داده‌اند که می‌تواند به بهبود عملکرد جنسی در هر دو جنس کمک کند.
  • جینسینگ: جینسینگ کره‌ای از قدیم الایام به عنوان تقویت‌کننده میل جنسی معرفی شده و ممکن است به افزایش میل جنسی کمک کند.
  • خارخاسک: این گیاه به طور معمول برای افزایش میل جنسی و بهبود عملکرد جنسی استفاده می‌شود.
  • زینک: تحقیقات نشان داده که مکمل‌های زینک می‌توانند سطح تستوسترون را افزایش داده و میل جنسی را بهبود بخشند.
خارخاسک برای تقویت جنسی زنان
خارخاسک یک گیاه دارویی شناخته‌شده برای تقویت جنسی محسوب می‌شود.

بهترین قرص تاخیری برای زنان

هیچ داروی رسمی به عنوان «قرص تاخیری برای زنان» وجود ندارد. با این حال، برخی از داروها و مکمل‌ها می‌توانند به بهبود عملکرد جنسی و تقویت جنسی زنان کمک کنند.

به عنوان مثال، DHEA (دی‌هیدرو‌اپی‌آندروسترون – یک هورمون استروئیدی اندوژن) هورمونی است که ممکن است به بهبود میل جنسی در زنان پیش از یائسگی و زنان با اختلالات جنسی کمک کند.

در گزارشی غیر رسمی، برخی از زنان ذکر کردند که پس از استفاده از داروهای دسته SSRI (مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین) افزایش زمان ارگاسم را تجربه کرده‌اند؛ گرچه این موضوع صرفا یک تجربه است و از نظر علمی قابل اتکا نیست و حتما باید در این رابطه با پزشک مشورت شود.

در ادامه به داروها و بهترین قرص های تاخیری زنان (تقویت جنسی) می‌پردازیم.

کپسول فیمیل بوست نوتراکس

کپسول فیمیل بوست نوتراکس یک مکمل گیاهی تقویت جنسی زنان است که به افزایش قدرت و میل جنسی کمک می‌کند. از قرص فیمیل بوست برای حفظ تعادل هورمون‌ها در خانم‌ها استفاده می‌شود. فیمیل بوست نوتراکس شامل ترکیبی از ۱۴ ماده موثره از جمله عصاره‌های گیاهی می‌باشد که در کمک به افزایش میل بانوان و کمک به متعادل شدن سطح هورمون‌های زنانه موثر است.

ویتامین ب۳، زینک، عصاره خارخاسک، عصاره تونکات علی، عصاره علف بز شاخدار، ال-آرژنین، عصاره ریشه ماکا، دهیدرواپی آندروسترون، عصاره شنبلیله، عصاره لوبیا مخملی، عصاره جینسینگ، پروتئین آب پنیر، آسپارتیک اسید و برن، مواد تشکیل‌دهنده قرص فیمیل بوست نوتراکس هستند.

قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید یک مکمل تقویت قوای جنسی مناسب برای زنان و مردان است. این مکمل ترکیباتی که دارد در افزایش میل جنسی، کاهش زود انزالی و بهبود روابط جنسی تأثیر زیادی دارد. این مکمل حاوی عصاره‌های گیاهی بسیار مؤثر از جمله جینسینگ آسیایی، جینسینگ سیبری، خارخاسک و اپیمدیوم است. این عصاره‌ها حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد التهاب قوی از جمله ساپونین ها، آلکالوئیدها و لگنین هستند که خون رسانی به اندام جنسی را بهبود بخشیده و استرس را کاهش می‌دهند. همین موضوع قرص ایکس اید را به اصطلاح به یکی از انواع بهترین قرص تاخیری برای زنان تبدیل کرده است.

قرص آفرودیت گل دارو

قرص آفرودیت یکی از موارد دسته بهترین قرص افزایش میل زنان در داروخانه است که محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد. این قرص با استفاده از گیاهان مفید برای سرد مزاجی تهیه شده است. ترکیبات قرص آفرودیت شامل میوه خارخاسک، زنجبیل، زعفران و دارچین میباشد که همگی تاثیر خوبی در افزایش میل جنسی و تقویت عملکرد جنسی دارند.

قرص آفرودیت

کپسول دامینست ادیب اکسیر

قرص دامینست ادیب اکسیر داروی گیاهی دیگر برای بهبود میل بانوان است. این محصول از عصاره خارخاسک، عصاره خشک برگ دامیانا و عصاره خشک دانگ کویی در ترکیباتش استفاده کرده است. این ترکیبات در کنار هم به درمان سرد مزاجی خانمها و افزایش میل جنسی در آن‌ها کمک می‌کنند.

همچنین مصرف دامینست می‌تواند در افزایش تولید ترشحات و رطوبت واژن در هنگام رابطه جنسی تاثیر مثبتی به همراه داشته باشد.

کپسول دامینست ادیب اکسیر

کپسول لیبیدوفم بانوان بهتا دارو

کپسول لیبیدوفم که معمولا آن را با نام قرص لیبیدوفم می‌شناسند، یک فرآورده کاملا گیاهی و بدون عوارض جهت افزایش میل و لذت جنسی است. این کپسول موجب بهبود تحریک و برانگیختگی و ارگاسم در بانوان می‌شود.

از مهم‌ترین مزایای قرص لیبیدوفم می‌توان به ۱۰۰ درصد گیاهی بودن آن اشاره کرد. این کپسول حاوی گیاه ماکا، آشواگاندا، جینسینگ سیبریایی و رودیولا روزا است. همه این ترکیبات می‌توانند لیبیدوفم را به یکی از انواع بهترین قرص تاخیری برای زنان تبدیل کنند.

راهکارهای مفید برای به تاخیر انداختن ارگاسم در زنان

علاوه بر استفاده از گیاهان دارویی، مکمل‌ها و بهترین قرص تاخیری برای زنان، تکنیک‌های زیر می‌توانند به بهبود کنترل بر ارگاسم زنان کمک کنند:

  • تمرینات کگل: این تمرینات می‌توانند به تقویت عضلات کف لگن کمک کنند و کنترل بر ارگاسم را افزایش دهند.
  • تکنیک‌های تنفسی: یادگیری کنترل تنفس و آرام‌سازی می‌تواند در کاهش اضطراب و بهبود کنترل بر ارگاسم موثر باشد.
  • استفاده از تکنیک‌های آرامش‌بخش: فعالیت‌هایی مانند یوگا و مدیتیشن که می‌تواند به کاهش استرس و افزایش رضایت جنسی کمک کند.
  • ماساژ و تمرینات حسی: این تمرینات می‌تواند در افزایش آگاهی از بدن و کنترل بیشتر بر احساسات جنسی تاثیرات مثبتی به همراه داشته باشد.
  • صحبت با شریک جنسی: صحبت کردن با شریک جنسی در مورد نیازها و خواسته‌ها می‌تواند به کاهش استرس و بهبود تجربه جنسی کمک کند.
  • مشاوره جنسی: مشاوره با یک متخصص جنسی می‌تواند به شناسایی و حل مشکلات روانشناختی مرتبط با ارگاسم زودرس کمک کند.

جمع بندی

در این مقاله درباره ارگاسم زودرس در زنان صحبت کردیم. در ادامه با چند مورد از انواع بهترین قرص تاخیری برای زنان آشنا شدید و راهکارهایی برای کمک به رفع این مشکل خواندید. توصیه می‌کنیم مکمل‌های تقویت جنسی از جمله انواع قرص افزایش میل زنان در داروخانه را از فروشگاه‌های معتبر مانند داروخانه آنلاین مفیدطب (دکتر اصیلی) تهیه کنید. از طریق مفیدطب می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و کالاهای خود را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

مشاهده و خرید انواع قرص تقویت جنسی زنان

  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط