با انواع قویترین داروی گیاهی افزایش میل زنان آشنا شوید!

داروی گیاهی افزایش میل زنان
زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه

میل جنسی را می‌توان یکی از فاکتورهای اصلی لذت جنسی و روابط زناشویی رضایت بخش دانست. بسیاری از بانوان به دلایل مختلف و تحت شرایطی مثل استرس، تغذیه، مصرف برخی از داروها و مشکلات رابطه، کاهش میل جنسی را تجربه می‌کنند. غیر از وجود مشکل، بسیاری از زنان تمایل دارند به طور کلی میل جنسی خود را افزایش دهند. خوشبختانه برای این افراد راهکارهای موثر و مفیدی مثل استفاده از انواع داروی گیاهی افزایش میل زنان وجود دارد. هر چند لازم است در کنار مصرف این داروها، به عوامل احتمالی ایجاد کننده مشکل کاهش میل جنسی نیز توجه داشت. در این مقاله از مجله سلامت داروخانه آنلاین مفیدطب، ضمن معرفی چند گیاه دارویی مفید برای افزایش میل زنان، داروهای گیاهی موثر برای این هدف را نیز معرفی می‌کنیم و در آخر نکات تکمیلی برای درمان خانگی بی میلی زنان را توضیح می‌دهیم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

گیاهان دارویی افزایش میل زنان

گیاهان دارویی از قدیم‌الایام برای رفع یا بهبود مشکلات و بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند. با پیشرفت علم پزشکی هم بسیاری از این گیاهان مورد آزمایش‌های مختلف قرار گرفته و اثر بخشی بسیاری از آن‌ها نشان داده شده‌است. در این بخش بهترین گیاهان دارویی مفیدی را که در انواع داروی گیاهی افزایش میل زنان هم از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند، در ادامه معرفی می‌کنیم.

شنبلیله

گیاه شنبلیله یکی از مواد غذایی پرکاربرد در غذاهاست. این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان است و خواص زیادی برای سلامتی دارد. از جمله استفاده‌هایی که از شنبلیله می‌شود، برای افزایش شیر مادر در زمان شیردهی است. علاوه بر همه این خواص، شنبلیله برای افزایش میل جنسی زنان هم مفید است. با وجود این که بیشتر تحقیقات، خواص این گیاه برای افزایش میل پایین در مردان را نشان می‌دهند، اما شنبلیله برای میل زنان نیز از خود پتانسیل نشان داده است.

ماکا

این ماده یکی از قدیمی‌ترین تقویت کننده های جنسی است. ماکا سرشار از ترکیبات مغذی گیاهی و زینک بوده و طبق تحقیقات، میل جنسی را در زنان افزایش می‌دهد. این ترکیب در برخی از محبوبترین انواع داروی گیاهی افزایش میل جنسی زنان هم استفاده می‌شود.

زعفران

زعفران، این گیاه خوش عطر، حاوی آنتی اکسیدان های مفید کروسین، پیکروکروسین و سافرانال است که با رادیکال‌های آزاد در بدن مقابله می‌کنند. این گیاه برای تقویت عملکرد جنسی و افزایش میل زنان مفید واقع می‌شود و یکی از بهترین درمان های خانگی بی میلی زنان است.

خانمهایی که از برخی از داروهای ضد افسردگی (مثل فلوکستین) استفاده می‌کنند و در اثر آن ها عوارضی مثل کاهش میل جنسی را تجربه می‌کنند، می‌توانند از این گیاه برای افزایش میل خود بهره‌مند شوند.

خارخاسک

این گیاه از قدیم‌الایام به عنوان گیاه دارویی افزایش میل جنسی خانم ها مصرف می‌شده است. خارخاسک به خاطر خواص ویژه‌ای که برای افزایش انرژی و بهبود خلق و خو دارد، در ترکیبات برخی از انواع محبوب داروهای گیاهی افزایش میل زنان استفاده می‌شود. این گیاه گیرنده‌های آندروژنی را تحریک می‌کند و از طریق به بدن کمک می‌کند که به هورمون های جنسی واکنش بیشتری نشان دهد.

آشواگاندا

آشواگاندا، یکی از مهم‌ترین گیاهان در طب آیورودا، هورمون‌های استرس از جمله کورتیزول را کاهش می‌دهد. همچنین این گیاه برای بهبود جریان خون در اندام‌های جنسی زنان مفید است.

جینسنگ

ریشه گیاه جینسینگ ترکیب محبوب دیگری برای افزایش میل جنسی زنان است و در ترکیبات برخی از داروهای گیاهی افزایش میل زنان هم کاربرد دارد. جینسینگ یک تونیک و تقویت کننده عمومی بدن به خصوص هنگام خستگی و ضعف محسوب می‌شود.

گوارانا

دانه‌ میوه گوارانا را افزایش دهنده میل جنسی می‌دانند. این دانه مقدار قابل توجهی کافئین دارد و از این طریق هم به افزایش انرژی کمک می‌کند.

جینکو بیلوبا

این گیاه از طریق تاثیرات مثبتی که روی مغز می‌گذارد، می‌تواند در بهبود میل جنسی زنان مفید واقع شود (تاثیر آن غالبا مستقیم نیست.) جینکوبیلوبا همچنین با بهبود جریان خون و افزایش نیتریک اکسید می‌تواند به افزایش میل زنان کمک کند.

دامیانا

دامیانا گیاهی است که بسیاری از افراد آن را به عنوان یک افزایش دهنده قوی میل جنسی می‌شناسند. فلاونوئیدها، فنولیک‌ها، گلیکوزیدها، ترپنوئیدها و حتی کافئین موجود در این گیاه می‌توانند به کاهش استرس و افزایش جریان خون در بدن به خصوص در ناحیه لگن کمک کنند. این بهبود جریان خون در تحریک جنسی بهتر و بیشتر تاثیرگذار است. نهایتا این گیاه دارویی می‌تواند تاثیر مثبتی در افزایش میل زنان و عملکرد جنسی آن‌ها داشته باشد.

بهترین داروی گیاهی افزایش میل زنان

در این بخش چهار نمونه از بهترین داروهای گیاهی افزایش میل زنان را معرفی می‌کنیم که اغلب از گیاهان دارویی مفید در این زمینه در ترکیبات آن‌ها استفاده شده است. این چهار قرص گیاهی برای سرد مزاجی زنان توسط شرکت‌های داروسازی معتبر در کشور تولید شده و در دسترس قرار گرفته‌اند.

فیمیل بوست نوتراکس

فیمیل بوست نوتراکس دارویی مفید برای کمک به افزایش قدرت و میل جنسی بانوان است. ترکیبات این محصول شامل ترکیبی از ۱۴ ماده موثره از جمله عصاره گیاهان دارویی مفیدی مثل خارخاسک، ماکا، شنبلیله و جینسینگ و مواد مغذی موثری مثل زینک، ویتامین B3 و ال آرژنین است.

در هر بسته فیمیل بوست ۳۰ عدد کپسول موجود است.

طریقه مصرف کپسول فیمیل بوست نوتراکس به صورت روزانه یک عدد کپسول یا طبق دستور پزشک، به همراه با یک لیوان آب می‌باشد. حداکثر ۴ کپسول در هفته باید مصرف شود و بیشتر از این استفاده نشود.

تداخلات دارویی، منع مصرف و اطلاعات دیگر درباره قرص فیمیل بوست نوتراکس را از طریق لینک زیر می‌توانید مشاهده کنید:

مشاهده و خرید قرص فیمیل بوست

قرص فیمیل بوست نوتراکس

قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید گلدن لایف یک مکمل تقویت قوای جنسی برای خانم ها و آقایان است. این مکمل ترکیباتی که دارد در افزایش میل جنسی و بهبود روابط جنسی تأثیر خوبی دارند.

ایکس اید حاوی عصاره‌های گیاهی مؤثر از جمله جینسینگ کره‌ای، جینسینگ سیبری و خارخاسک است. این عصاره‌ها حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد التهاب قوی از جمله ساپونین‌ها و آلکالوئیدها هستند که خونرسانی به اندام جنسی را بهبود می‌بخشند.

این مکمل افزایش دهنده میل زنان، به بهبود سطح انرژی بدن و مقابله با استرس نیز کمک می‌کند.

در هر بسته ایکس اید گلدن لایف، ۶۰ عدد قرص روکشدار وجود دارد.

طریقه مصرف ایکس اید جهت تقویت جنسی بانوان، مصرف یک قرص همراه غذا به صورت روزانه است.

شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی درباره این داروی گیاهی افزایش میل بانوان را در لینک زیر مشاهده کنید:

مشاهده و خرید قرص ایکس اید

قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص آفرودیت گل دارو

قرص آفرودیت یکی از انواع داروی گیاهی افزایش میل زنان است که محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد. این قرص با استفاده از گیاهان مفید برای سرد مزاجی تهیه شده است. ترکیبات قرص آفرودیت شامل میوه خارخاسک، زنجبیل، زعفران و دارچین میباشد که همگی تاثیر خوبی در افزایش میل جنسی دارند.

در هر بسته قرص آفرودیت ۳۰ عدد قرص وجود دارد.

نحوه مصرف آفرودیت ۳ بار در روز هر بار یک قرص بعد از غذا میل است. یک ویژگی مثبت این داروی گیاهی افزایش میل جنسی زنان این است که اغلب عارضه خاصی نداشته و برای طولانی مدت نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

تداخلات دارویی، منع مصرف و اطلاعات دیگر درباره قرص آفرودیت را در لینک زیر مشاهده کنید:

مشاهده و خرید قرص آفرودیت

قرص آفرودیت گل دارو

کپسول دامینست ادیب اکسیر

قرص دامینست ادیب اکسیر داروی گیاهی دیگر برای بهبود میل بانوان است. این محصول از عصاره خارخاسک، عصاره خشک برگ دامیانا و عصاره خشک دانگ کویی در ترکیباتش استفاده کرده است. این ترکیبات در کنار هم به درمان سرد مزاجی خانمها و افزایش میل جنسی در آن‌ها کمک می‌کنند. همچنین مصرف دامینست میتواند در افزایش تولید ترشحات و رطوبت واژن در هنگام رابطه جنسی تاثیر مثبتی به همراه داشته باشد.

هر بسته محصول دامینست ادیب اکسیر حاوی۶۰ عدد کپسول است.

نحوه مصرف دامینست به صورت روزانه دو عدد کپسول با فاصله می‌باشد. دومین کپسول باید یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود.

تداخلات دارویی، منع مصرف و اطلاعات دیگر درباره کپسول دامینست را از طریق لینک زیر مطالعه کنید:

مشاهده و خرید قرص دامینست

کپسول دامینست ادیب اکسیر

نکات دیگر و راهکارهای درمان خانگی بی میلی زنان

در کنار بهره‌مندی از داروهای گیاهی افزایش میل زنان، می‌توانید راهکارهای دیگری هم برای کمک به این هدف به کار ببرید؛ بعضی از این راهکارها به نحوی درمان خانگی بی میلی زنان محسوب می‌شوند. اولین نکته‌ای که توصیه می‌کنیم به آن توجه کنید، فکر کردن به این موضوع است که آیا عاملی باعث شده است میل جنسی شما کاهش پیدا کند؟ به طور کلی سرد مزاج هستید یا مشکلی در رابطه شما و پارتنرتان به وجود آمده است؟ این عوامل رایج کاهش میل جنسی و بی میلی زنان را در نظر داشته باشید:

  • مشکلات جسمی یا سبک زندگی مثل:
    • اختلالات جنسی
    • بیماری
    • کمبود خواب
    • مصرف الکل، مواد مخدر و برخی از داروها
  • مشکلات روانی مثل:
    • استرس
    • افسردگی
    • عزت نفس پایین
    • سابقه مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفتن
  • وجود مشکل در رابطه مانند:
    • عدم توانایی متقابل در بیان ترجیحات جنسی
    • بحث و دعوای حل نشده
    • عدم اعتماد
  • تغییرات هورمونی:
    • یائسگی
    • بارداری یا شیردهی

البته ممکن است شما مشکلی نداشته باشید و در اثر آن میل جنسی شما کاهش پیدا نکرده باشد؛ بلکه تنها تمایل دارید که به طور کلی میل جنسی خود را افزایش دهید. در این صورت نیز هم انواع داروی گیاهی افزایش میل زنان و هم راهکارهای دیگر از جمله درمان های خانگی بی میلی زنان که در ادامه توضیح می‌دهیم، می‌توانند به شما کمک کنند.

مصرف غذاهای افزایش دهنده میل جنسی

مصرف انجیر، موز و آووکادو می‌تواند به افزایش میل شما کمک کند. این میوه ها با تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی ممکن است کمک کنند جریان خون در بدن بهبود پیدا کرده و در نهایت به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنند.

به علاوه، خوردن شکلات می‌تواند به افزایش ترشح سروتونین کمک کند و در بهبود خلق و خوی شما تاثیر مثبتی به همراه داشته باشد.

اصلاح سبک زندگی

سعی کنید با داشتن یک رژیم غذایی متنوع و متعادل به بدن خود کمک کنید تا مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کند. همچنین ورزش و تحرک کافی می‌تواند در حسی که نسبت به بدنتان دارید، تاثیر مثبتی داشته باشد و در نهایت به افزایش میل جنسی شما کمک کند.

داشتن خواب کافی نیز می‌تواند تاثیرگذاری بالایی در میل شما باشد.

هرچند اصلاحات سبک زندگی ممکن است بسیار ساده به نظر برسند، اما این تغییرات را می‌توان پایه‌‌ای‌ترین درمان خانگی بی میلی زنان به حساب آورد.

کاهش استرس با تکنیک‌های مختلف

اگر زندگی پر استرس و فشاری دارید، سعی کنید با بهره‌مندی از روش‌هایی مثل مدیتیشن از استرس خود کم کنید؛ چرا که استرس می‌تواند تاثیر مستقیمی در کاهش میل شما داشته باشد.

علاوه بر مدیتیشن، فعالیت‌های دیگری مانند ورزش، یوگا و تای چی نیز می‌توانند به شما کمک کنند که استرس کمتری داشته باشید.

تمرکز بر بهبود رابطه با پارتنرتان

ممکن است دلیل کاهش میل جنسی شما به خاطر بروز مشکلاتی در رابطه با پارتنرتان باشد. در این صورت، مادامی که این مشکلات را از طریق صحبت کردن با پارتنر خود، مشورت گرفتن از روانشناس، مشاور یا فرد مورد اعتماد هردوی شما و… حل نکنید، حتی مصرف قویترین داروی گیاهی افزایش میل زنان و بقیه راهکارها احتمالا کارساز نباشد! بنابراین در این شرایط، تمرکز کردن بر بهبود روابط و حل کردن مشکلات بر راهکارهای دیگر اولویت دارد.

به علاوه، صحبت کردن درباره رابطه جنسی، انجام فعالیت های مورد علاقه در حین رابطه (در صورت توافق طرفین) یا پرهیز از انجام کارهای ناخوشایند برای یک نفر و به طور کلی منتقل کردن احساسات در این حوزه به یکدیگر، از توصیه‌های مهم برای بهبود کیفیت رابطه جنسی است.

حل کردن مشکلات رابطه برای افزایش میل زنان
تمرکز روی حل مشکلات رابطه؛ استفاده از داروی گیاهی افزایش میل زنان هنگامی که مشکلات رابطه باعث کاهش میل جنسی شده‌اند، می‌تواند تنها تاثیر کمی داشته باشد.

جمع بندی

در این مقاله درباره گیاهان دارویی مفید برای بهبود میل جنسی خانمها صحبت کردیم. در ادامه با چند داروی گیاهی افزایش میل زنان آشنا شدید و راهکارهایی برای کمک به این هدف خواندید. توصیه می‌کنیم مکمل‌های تقویت جنسی از جمله انواع قویترین قرص افزایش میل زنان در داروخانه را از فروشگاه‌های معتبر مانند داروخانه آنلاین مفیدطب (دکتر اصیلی) تهیه کنید. از طریق مفیدطب می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و کالاهای خود را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

مشاهده انواع قویترین قرص افزایش میل زنان

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط