ایا قرص فلوردو لاغر میکند
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

قرص فلوردو یکی از بهترین مکمل‌های لاغری حاوی ترکیبات گیاهی است که به عنوان یک داروی گیاهی موثر و قوی برای کاهش وزن شناخته می‌شود. در این مقاله از مجله سلامت مفید طب با ما همراه باشید تا در مورد این که ایا قرص فلوردو لاغر میکند و چه ویژگی‌هایی دارد، بیشتر بدانید.

فلوردو حاوی شش گیاه دارویی مختلف می‌باشد که  سال‌هاست ترکیب آن‌ها برای درمان ناراحتی‌های مزمن دستگاه گوارشی و کاهش انباشته شدن چربی تجویز می‌شود. قرص لاغری فلوردو به کاهش میزان جذب قند، رفع گرسنگی کاذب و از بین رفتن چربی‌های زائد بدن به‌ویژه در نواحی شکم و پهلو کمک می‌کند. به علاوه این قرص در کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و اسید اوریک نیز موثر است. همچنین موجب تقویت معده و بهبود کبد چرب شده و انواع ناراحتی‌های گوارشی از جمله نفخ، ترش کردن، رفلاکس معده و التهاب‌های گوارشی را درمان می‌کند.

فواید و تاثیرات قرص فلوردو

  • لاغری و کاهش وزن
  • رفع چربی های زائد
  • کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و اسید اوریک
  • درمان مشکلات گوارشی چون یبوست، نفخ، ترش کردن و…
  • تقویت معده
  • رفع رفلاکس معده
  • از بین بردن اشتهای کاذب
  • کنترل جذب کالری
  • کاهش جذب قند
  • درمان چربی کبد
  • بهبود توانایی‌های کلیه

خرید قرص لاغری فلوردو

ترکیبات تشکیل‌دهنده قرص فلوردو

نعناع فلفلی، ختمی، سیاه توسه، علف طلایی، چای سبز و انجدان از جمله گیاهان دارویی به کار رفته در تهیه این قرص لاغری می‌باشند. در ادامه به بررسی فواید برخی از این گیاهان می پردازیم:

قرص لاغری گیاهی

نعناع فلفلی، ختمی، سیاه توسه، علف طلایی، چای سبز و انجدان از جمله گیاهان دارویی به کار رفته در تهیه این قرص لاغری می‌باشندچای سبز

یکی از شناخته ‌شده‌ ترین گیاهان برای لاغری، چای سبز است. چای سبز موجب افزایش متابولیسم بدن، افزایش اکسیداسیون چربی و تسریع روند چربی سوزی در بدن می‌شود. چای سبز حاوی کافئین (۲۴ تا ۴۰ میلی‌گرم در هر فنجان) است که طبق تحقیقات به بهبود روند سوزاندن چربی‌ها کمک می‌کند. همچنین سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی قوی به نام کاتچین است. EGCG مهم‌ترین کاتچین موجود در این گیاه است که می‌تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد. وجود کافئین و EGCG در چای سبز اثر هم افزایی داشته و باعث می‌شود تا فرآیند چربی‌سوزی در بدن سرعت بیشتری پیدا کند.

نعناع فلفلی

چای نعناع فلفلی به عنوان یک نوشیدنی معطر و کم کالری محبوبیت بسیار بالایی دارد. نعناع فلفلی در کاهش اشتهای کاذب و افزایش چربی سوزی بدن موثر است. این گیاه همچنین می‌تواند در بهبود روند هضم غذا در بدن موثر باشد. نعناع فلفلی نیز سرشار از کافئین و کاتچین بوده و در افزایش متابولیسم بدن موثر است.

علف طلایی

یکی دیگر از ترکیبات تشکیل‌دهنده قرص فلوردو گیاه علف طلایی است. این گیاه دارویی که با نام علف طلایی کانادایی یا اروپایی نیز شناخته می‌شود، منبعی غنی از مواد معدنی بوده و اثرات آنتی اکسیدان و ضد قارچ قوی دارد. تحقیقات انجام شده بر روی این گیاه نشان داده است علف طلایی سنتز چربی و اندازه سلول‌های چربی را کنترل کرده و به این ترتیب باعث لاغری و کاهش وزن می‌شود.

انجدان

این گیاه که با نام انگدان نیز شناخته می‌شود، از خانواده جعفری است و طعمی شبیه به کرفس دارد. مصرف این گیاه در بهبود مشکلات معده، روده و ناراحتی‌های گوارشی مثل نفخ موثر است و به بهبود هضم غذا کمک می کند. انجدان می‌تواند در کاهش وزن و کاهش اشتها نیز موثر باشد.

ایا قرص فلوردو لاغر میکند؟

ترکیبات موجود در این قرص لاغری به تقویت عملکرد ماهیچه های معده، کنترل جذب کالری و کاهش جذب قند کمک می کنند. یکی از مهم‌ترین فواید این قرص تنظیم اخلاط اربعه و در نتیجه جلوگیری از تولید رسوب و چاقی مفرط در بدن می‌باشد. این دارو به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی در بهبود عملکرد دستگاه گوارش، درمان چربی کبد و افزایش توانایی‌های کلیه نقش مهمی ایفا می‌کند.

قرص گیاهی فلوردو
تاثیر قرص فلوردو برای افراد مختلف متفاوت است و به مواردی چون رژیم غذایی، متابولیسم بدن، میزان ورزش و فعالیت بدنی و… بستگی دارد

قرص فلوردو چند کیلو کم میکنه؟

یکی از سوالات رایج در مورد این قرص این است که با قرص فلوردو می توان چند کیلو کاهش وزن داشت؟

تاثیر قرص فلوردو برای افراد مختلف متفاوت است و به مواردی چون رژیم غذایی، متابولیسم بدن، میزان ورزش و فعالیت بدنی و… بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان نتیجه یکسانی را برای تمام مصرف کنندگان انتظار داشت. اما آمار بالای رضایت مصرف کنندگان این محصول نشان‌دهنده آن است که مصرف منظم این قرص لاغری در کاهش اشتها و کاهش وزن موثر می‌باشد.

قرص فلوردو برای چه کسانی منع مصرف دارد؟

مصرف این دارو برای خانم‌های باردار و کودکان ممنوع بوده و بیماران مبتلا به کولیت شدید روده باید این قرص را تحت نظارت پزشک مصرف نمایند. در افراد دارای زخم معده و التهابات گوارشی لازم است پیش از مصرف این دارو با پزشک مشورت شود.

عوارض قرص فلوردو چیست؟

این قرص محصولی منحصر به فرد و بدون عوارض جانبی می‌باشد. و نه تنها مصرف این قرص در طولانی مدت عوارض جانبی خاصی ندارد، بلکه به کنترل فشار، قند و چربی خون نیز کمک می‌کند. این قرص فقط در برخی موارد ممکن است باعث ایجاد ناراحتی‌های شکمی خفیفی مانند قولنج یا کرامپ شود. سوزش سر دل، تهوع و اسهال از دیگر عوارض جانبی این محصول می‌باشند.

تداخلات دارویی قرص فلوردو

گاهی اوقات مصرف همزمان دو یا چند دارو باعث بروز عوارض جانبی ناخواسته‌ای می شود. در برخی موارد نیز مصرف یک دارو می‌تواند بر روی اثر بخشی داروی دیگر تاثیر منفی داشته باشد. برای جلوگیری از این تداخل‌های دارویی باید بین مصرف قرص فلوردو  و سایر داروها  ۲ ساعت فاصله زمانی وجود داشته باشد. مصرف این قرص با داروهای ادرارآور، کورتون ها، ملین ها، دیگوکسین و وارفارین، آسپرین، کلوپیدوگرل، آتورواستاتین، انوکساپارین و هپارین ممکن است باعث تداخل شود.

طریقه مصرف قرص فلوردو

دستور مصرف این دارو روزانه یک عدد قرص قبل از وعده‌ های غذایی نهار و شام می‌باشد. در مواردی که سابقه کم خونی، افت فشار، ضعف عمومی، خستگی شدید و یا مصرف زیاد چای وجود دارد، بهتر است این قرص بعد از غذا مصرف شود. طول دوره مصرف این دارو به نیاز هر فرد و میزان اضافه وزن بستگی دارد. افراد زیر ۱۸ سال باید قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایند

جمع بندی

تا اینجا با ترکیبات و عملکرد قرص فلوردو آشنا شدیم و فهمیدیم که این قرص لاغری گیاهی با حداقل عوارض و تاثیر قوی به لاغری کمک می کند. و برای افرادی که به دنبال قرص لاغری گیاهی مناسب  هستند مفید است .

هر سوال دیگری در مورد قرص لاغری فلوردو داشتید، می‌توانید در صفحه آن در داروخانه آنلاین مفیدطب ثبت کنید، متخصصین داروساز ما به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

اکنون شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول به لینک زیر مراجعه کرده و آن را در هر نقطه‌ای از کشور که هستید تحویل بگیرید.

خرید قرص لاغری فلوردو

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «آیا قرص فلوردو لاغر میکند؟»

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، خیر قرص فلوردو قابلیت استفاده در سنین زیر ۱۸سال را ندارد.و نیز با توجه به نیاز های رشدی کودکان در سنین پایین کاهش وزن در انها حتما باید زیر نظر متخصص تغذیه صورت گیرد.تا اختلالی در روند رشد،و بلوغ آنها صورت نگیرد.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره