پرطرفدارترین قرص‌های لاغری گیاهی در داروخانه آنلاین مفیدطب

بهترین قر‌ص های لاغری گیاهی در داروخانه مفیدطب
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

در دنیای پرسرعت و رقابتی امروز، هرچه سریع‌تر بتوانیم به اهداف خود برسیم، امتیاز و اعتبار بیشتری برای خود کسب کرده‌ایم! شاید به نظر برسد این عجله و سرعت فقط برای اهداف کاری است، اما همه ما برای رسیدن به یک سبک زندگی سالم و وزن ایده آل نیز به دنبال راهی با سرعت بیشتر و بازده بهتر هستیم! به همین دلیل هم پای قرص‌های لاغری به صنعت داروها باز شد. البته که بسیاری از ما بخاطر مصرف قرص‌های شیمیایی لاغری عوارض زیادی را متحمل شدیم، اما خوشبختانه امروزه قرص‌های لاغری گیاهی جایگزین آن‌ها شده و به ما در رسیدن به هدفمان کمک می‌کند. اما نکته مهم دیگر این است که اکثر ما در هنگام خرید بین برندهای مختلف این قرص‌ها احتمالا سردرگم می‌شویم.

با توجه به محبوبیت بالای داروهای گیاهی برای لاغری و تنوع زیاد موجود در بازار، ما در این مطلب از مجله سلامت مفیدطب، تصمیم گرفتیم به سراغ قفسه‌های داروخانه مفیدطب برویم و پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین قرص‌های لاغری گیاهی را به شما معرفی کنیم.

قرص هزال؛ بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه مفیدطب

قرص کاهش اشتهای هزال محصولی از شرکت داروسازی سینافرآور است که این روزها محبوبیت بسیار زیادی بین قرص‌های لاغری گیاهی پیدا کرده. این قرص کاملاً از عصاره‌های طبیعی گیاهی تهیه شده و هیچگونه ماده شیمیایی لاغری در ترکیبات خود ندارد. به همین دلیل هم برای اکثر افراد بدون عوارض است و توسط دستگاه گوارش نیز به خوبی تحمل می‌شود.

قرص لاغری هزال؛ بهترین قرص لاغری در داروخانه آنلاین
قرص هزال؛ بهترین قرص لاغری گیاهی در داروخانه آنلاین مفیدطب

قرص لاغری هزال، با ترکیبات گیاهی و مؤثر خود نه تنها باعث افزایش چربی سوزی در بدن می‌شود، بلکه برای کاهش گلیسیرید و کلسترول بد خون و تقویت معده نیز کاربرد دارد. در ادامه بیشتر با ترکیبات و ویژگی‌های این قرص آشنا می‌شویم.

ترکیبات قرص رژیمی هزال

رازیانه:

این گیاه سرشار از فیبر و املاح معدنی بوده و موجب کاهش اشتهای فرد برای مصرف کالری اضافی می‌شود. املاح معدنی رازیانه در افزایش متابولیسم چربی‌ها در بدن نقش موثری دارد.

زیره سیاه:

زیره سیاه بیشتر در چربی سوزی و تولید انرژی از شکستن چربی‌ها نقش دارد. این گیاه در کاهش کلسترول و چربی خون انباشته شدن در رگ‌ها نیز بسیار مؤثر است.

زنیان:

این گیاه از سال‌ها پیش برای تقویت معده استفاده می‌شده. عصاره زنیان باعث کاهش جذب چربی و قند در روده شده و از جذب کالری اضافی و تجمع چربی در بدن جلوگیری می‌کند.

سداب:

افرادی که دچار افزایش وزن هستند، معمولاً مشکلات گوارشی متعددی را تجربه می‌کنند. عصاره گیاه سداب بیشتر برای کاهش نفخ و اسپاسم معده و عملکرد بهتر گوارشی در قرص لاغری هزال قرار داده شده است.

خرید قرص لاغری هزال

ویژگی‌های قرص هزال برای لاغری

  • افزایش چربی سوزی (به خصوص در هنگام ورز)
  • کاهش اشتهای کاذب
  • کاهش جذب چربی و قند در روده
  • کاهش چربی خون
  • تقویت دستگاه گوارش
بهترین قرص کاهش اشتها برای لاغری
فلوردو؛ بهترین قرص کاهش اشتها برای لاغری

قرص فلوردو؛ بهترین قرص کاهش اشتها برای لاغری

در لیست بهترین قرص‌های لاغری گیاهی در داروخانه آنلاین مفیدطب، فلوردو در رده دوم قرار می‌گیرد. این قرص نیز محصولی از شرکت سینافرآور است و برای افرادی تهیه شده که به گیاهان موجود در هزال حساسیت دارند. شرکت سینافرآور با شناسایی خواص بالقوه گیاهان برای لاغری، این محصول را تهیه کرده تا همه ما بتوانیم از خواص عصاره‌های گیاهی برای رسیدن به وزن ایده آل خود بهره ببریم.

قرص فلوردو از ترکیب ۶ گیاه مؤثر برای لاغری تهیه شده که شامل سیاه توسه، نعناع فلفلی، ختمی، چای سبز، علف طلایی و انجدان است. در ادامه خواص مهم‌ترین آن‌ها را به طور مختصر شرح می‌دهیم.

ترکیبات قرص لاغری فلوردو

چای سبز:

یکی از پرطرفدارترین گیاهان دارویی برای کاهش وزن چای سبز است که از آن به تنهایی نیز برای افزایش چربی سوزی استفاده می‌شود. این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان های قوی است که متابولیسم چربی‌ها را افزایش می‌دهد.

نعناع فلفلی:

حضور مقدار قابل توجهی از منتول و فلاونوئیدها در این گیاه، باعث افزایش چربی سوزی در بدن شده و اشتهای کاذب را نیز از بین می‌برد.

علف طلایی:

علف طلایی نیز در کاهش پروفایل چربی در بدن بسیار مؤثر است و در کنار سایر ترکیبات قرص فلوردو از جمله ختمی، انجدان و سیاه توسه به عملکرد بهتر کبد نیز کمک می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تاثیرات و عوارض قرص فلوردو به این مطلب در مجله مفیدطب مراجعه کنید.

ویژگی‌های قرص کاهش وزن فلوردو

  • کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و اسید اوریک خون
  • کاهش مشکلات گوارشی (یبوست، نفخ، ترش کردن و…)
  • تقویت معده و روده
  • کمک به درمان کبد چرب
  • تسریع کاهش وزن

خرید قرص لاغری فلوردو

اگر پس از آشنایی با این قرص های لاغری گیاهی از شرکت سینافرآور، هنوز در انتخاب یکی از آن‌ها دو دل هستید، با خواندن مقاله مقایسه قرص هزال و فلوردو مطمئناً می‌توانید به انتخاب نهایی مناسب خود برسید.

قرص کاهش وزن اسلیم کوئیک
اسلیم کوئیک؛ پرفروش ترین قرص کاهش وزن داروخانه آنلاین مفیدطب

اسلیم کوئیک؛ پرفروش‌ترین قرص برای کاهش وزن

در ادامه معرفی بهترین قرص‌های لاغری گیاهی در داروخانه مفیدطب می‌رسیم به سومین قرص لاغری پرفروش، یعنی قرص اسلیم کوئیک. این قرص محصولی از برند پرطرفدار گل دارو است که تاکنون داروهای گیاهی بسیار با کیفیتی برای مشکلات مختلف تولید کرده و همه آن‌ها نیز با استقبال خوبی مواجه شده است.

قرص اسلیم کوئیک از عصاره گیاهان بسیار مشهوری تهیه شده که اکثر ما درباره خواص آن‌ها برای کاهش وزن زیاد شنیده‌ایم. این قرص همانطور که از نامش پیداست به ما کمک می‌کند تا در زمان کمتری به وزن ایده آل خود برسیم.

ترکیبات قرص کاهش وزن اسلیم کوئیک

کرفس:

آوازه کرفس برای لاغری سال‌هاست که گوش همه ما را پر کرده! این گیاه کم کالری و سرشار از فیبر، با تأثیر بر عملکرد روده، باعث کاهش اشتهای کاذب شده و در رعایت رژیم لاغری به ما کمک می‌کند. وجود این گیاه در افزایش تاثیر اسلیم کوئیک برای کاهش وزن نقش پررنگی دارد.

چای سبز:

چای سبز نیز جزو گیاهان معروف برای کاهش وزن است. ماده کاتچین موجود در این گیاه، مجموعه‌ای از آنتی اکسیدان های قوی را در خود جای داده که باعث افزایش چربی سوزی و کاهش التهاب ناشی از تجمع چربی در بدن می‌شود.

شوید:

عصاره شوید پر از املاح معدنی ضروری مانند آهن، کلسیم و منیزیم است که برای جبران کمبودهای تغذیه‌ای و عملکرد بهتر روده در بدن کاربرد دارند. این املاح همراه با فولیک اسید باعث افزایش تولید انرژی از شکستن چربی‌های اضافی بدن شده و توانایی فعالیت ورزشی را افزایش می‌دهند.

خرید قرص اسلیم کوئیک

ویژگی‌های مهم قرص اسلیم کوئیک گل دارو

  • کاهش اشتها با جذب آب در روده
  • افزایش بازده فعالیت بدنی
  • افزایش متابولیسم چربی‌ها
  • کاهش چربی و فشار خون
  • کاهش میل به شیرینی جات
  • خاصیت آنتی اکسیدانی بالا
قرص چربی سوز گرین فیت باریج
گرین فیت؛ بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو

قرص لاغری گرین فیت؛ بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو

شرکت داروسازی باریج، یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده داروهای گیاهی است. این شرکت داروسازی با تحقیق روی گیاهان پر استفاده برای لاغری، عصاره آن‌ها را به صورت استاندارد درآورده و با ایجاد یک ترکیب مؤثر، به کاهش وزن سریع‌تر با کبدی سالم‌تر کمک می‌کند.

قرص چربی سوز گرین فیت باریج حاوی ترکیباتی از جمله زیره کرمانی و مرزنجوش است که برای کاهش ذخایر چربی در بدن و کاهش اشتها بسیار مؤثر عمل می‌کنند. علاوه بر این، عصاره‌های گیاهی موجود در این قرص لاغری گیاهی، ب کاهش چربی کبد، کاهش چربی خون و کاهش سموم بدن نیز کمک می‌کند.

ترکیبات قرص گرین فیت باریج

زیره کرمانی:

منبع غنی از فیبر، آهن، ویتامین B6، منیزیم و آنتی اکسیدان های قوی است که برای بهبود گوارش و افزایش متابولیسم چربی‌ها در بدن کاربرد دارند. این ریز مغذی‌ها اشتهای کاذب را از بین برده و انرژی بیشتری در بدن تولید می‌کنند.

زنیان:

زنیان نیز با در اختیار داشتن فیبر، آهن، کلسیم و فسفر برای مشکلات گوارشی به خصوص روده بسیار مؤثر است. این عصاره گیاهی برای کاهش چربی شکم نیز بسیار مؤثر است.

مرزنجوش:

حضور آنتی اکسیدان های قوی مانند ویتامین‌های A، C، K و فولیک اسید و املاح معدنی از جمله آهن و منیزیم در عصاره این گیاه باعث بهبود عملکرد ورزشی ما می‌شود. همچنین مرزنجوش در کاهش فشار خون و چربی سوزی نیز نقش پررنگی دارد.

رازیانه:

از رازیانه بیشتر برای تنظیم هورمون‌های زنانه استفاده می‌شود. اما این گیاه برای کاهش التهاب‌های داخلی بدن (التهاب کبد) و کاهش چربی خون نیز بسیار مؤثر است.

خرید قرص گرین فیت باریج

ویژگی‌های مهم قرص لاغری گیاهی گرین فیت

  • افزایش چربی سوزی در بدن
  • بهبود عملکرد ورزشی
  • سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی
  • کمک به آب شدن چربی‌های شکم و پهلو
  • کمک به بهبود کبد چرب
  • کاهش چربی خون
قرص اسلیم مکس چربی سوز قوی گیاهی
اسلیم مکس؛ قرص چربی سوز قوی گیاهی

قرص اسلیم مکس؛ قرص چربی سوز قوی گیاهی

آخرین پیشنهاد ما در لیست بهترین قرص‌های لاغری گیاهی در داروخانه آنلاین مفیدطب، اسلیم مکس است. این محصول از شرکت قائم دارو از ترکیب ۴ گیاه مؤثر در کاهش وزن (رازیانه، دانه گشنیز، ریشه کاسنی و عصاره خشک چای سبز) تهیه شده و تأثیر زیادی در چربی سوزی و تولید انرژی از چربی‌ها در بدن دارد.

قرص اسلیم مکس قائم دارو یک داروی گیاهی لاغر کننده است که با افزایش سوخت و ساز بدن و افزایش چربی سوزی به کاهش وزن سریع‌تر ما کمک می‌کند. این قرص بدون ایجاد عوارض جدی، در طول فرایند لاغری، از سیستم گوارش نیز حفاظت کرده و عملکرد آن را بهبود می‌دهد.

ترکیبات قرص لاغری اسلیم مکس

رازیانه:

اگر بخش‌های قبل را خوانده باشید، متوجه می‌شوید که از عصاره رازیانه در بیشتر قرص‌های لاغری گیاهی استفاده شده است. این موضوع تأثیر شگفت انگیز این گیاه در چربی سوزی نشان می‌دهد. املاح معدنی رازیانه برای تقویت عملکرد گوارشی نیز مؤثر است.

گشنیز:

تخم گشنیز هم مانند مرزنجوش، املاح مغذی زیادی در خود جای داده است که برای کاهش وزن نقش موثری دارند. ویتامین‌های A,C و K همراه با فیبرهای رژیمی و املاحی از جمله آهن، سلنیوم و منیزیم برای کاهش اشتها کاذب و افزایش چربی سوزی بسیار کاربردی هستند.

کاسنی:

سال‌هاست که از عصاره کاسنی برای تقویت معده و کاهش مشکلات روده استفاده می‌شود. این گیاه با فیبر و املاح خود نه تنها به کاهش اشتها کمک می‌کند، بلکه از بروز مشکلات کبدی و گوارشی در طی دوره لاغری نیز جلوگیری می‌کند.

چای سبز:

فواید چای سبز برای لاغری را تاکنون چندبار تکرار کرده‌ایم. زیرا این گیاه نیز جزو عصاره‌های پراستفاده در قرص‌های لاغری گیاهی است و تاثیرات اثبات شده‌ای برای چربی سوزی و کاهش وزن سریع‌تر دارد.

خرید قرص اسلیم مکس

ویژگی‌های مهم قرص گیاهی اسلیم مکس

  • چربی سوزی قوی
  • افزایش متابولیسم چربی‌ها در بدن
  • کاهش پروفایل چربی بدن
  • تولید انرژی از متابولیسم چربی‌ها
  • کمک به عملکرد کبد
  • کاهش چربی خون
  • کاهش اشتهای کاذب
قرص لاغری را تنها مصرف نکنید
برای کاهش وزن سالم فقط به امید مصرف قرص‌های لاغری گیاهی نباشید!

تنها مصرف قرص‌های لاغری گیاهی کافی نیست!

در این مقاله قصد داشتیم با استفاده از تجربه خود، پرطرفدارترین قرص‌های لاغری گیاهی در داروخانه آنلاین مفیدطب را معرفی کنیم. آشنایی با ویژگی‌ها و ترکیبات این قرص‌های لاغری مشهور به ما کمک می‌کند انتخاب مناسب‌تر و سازگارتری داشته باشیم. اما نکته‌ای که نباید فراموش کنیم این است که مصرف قرص لاغری برای کاهش وزن به تنهایی کافی نیست. این قرص‌ها قرار نیست برای ما معجزه کنند. بلکه اگر به دنبال کاهش وزن سریع‌تر و سالم‌تر هستیم، باید در کنار مصرف این قرص‌ها یک رژیم لاغری متعادل را همراه با فعالیت بدنی منظم در پیش بگیریم.

برای خرید انواعی از پرفروش‌ترین و بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه کافی است به اپلیکیشن یا وبسایت داروخانه آنلاین مفیدطب بروید و از بین برندهای معتبر محصولات گیاهی، بهترین آن را برای خود انتخاب کنید.

خرید انواع قرص لاغری از مفیدطب

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «پرطرفدارترین قرص‌های لاغری گیاهی در داروخانه آنلاین مفیدطب»

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      سپاس، خوشحالیم مطلب براتون مفید بوده
      با آرزوی سلامتی برای شما🌺

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره