رفع اختلالات قاعدگی و یائسگی با قرص آگنوگل گل دارو

همه چیز درباره قرص آگنوگل گل دارو
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قرص آگنوگل حاوی ۲.۳ تا ۸.۴ میلی‌گرم عصاره میوه ویتکس آگنوس کاستوس یا پنج انگشت بوده و یکی از محصولاتی است که از آن به منظور درمان اختلالات پیش از قاعدگی، قاعدگی و یائسگی و بخصوص تنظیم دوره‌های قاعدگی استفاده می‌شود. برای آن که از عوارض گوارشی احتمالی این محصول جلوگیری شود در هر بسته، ۱۰۰ عدد قرص به صورت روکشدار تهیه شده است.

با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید تا نحوه مصرف، عوارض جانبی و اثرات قابل توجه قرص گیاهی آگنوگل در بدن را به اطلاع شما برسانیم.

طریقه مصرف قرص آگنوگل

طریقه مصرف آگنوگل به هدف شما از استفاده از آن بستگی دارد. اگر قصد دارید از این محصول به منظور رفع اختلالات قاعدگی و تنظیم دوره قاعدگی استفاده کنید، از شب پنجم شروع قاعدگی، شبی یک عدد به مدت ۲۱ شب از این محصول استفاده کرده و سپس به مدت ۷ شب مصرف آن را قطع کرده و دوباره از ابتدا به همین صورت مصرف قرص آگنوگل را ادامه دهید.

برای رفع اختلالات یائسگی نیز بایستگی روزانه یک عدد از این قرص را مصرف نمایید.

عوارض قرص آگنوگل

این محصول گیاهی ممکن است سبب خارش بدن گردد و یا با عوارض گوارشی همراه باشد که روکش دار بودن این قرص سبب شده است که این عوارض گوارشی خفیف باشد و کمتر رخ دهد.

موارد منع مصرف

  • مصرف آگنوگل در دوران بارداری و شیردهی منع می‌باشد.
  • از مصرف همزمان این قرص با داروهای ضدبارداری، استروژن، پروژسترونی و آنتاگونیست های دوپامین خودداری شود.

رفع لکه بینی و تنظیم تخمک گذاری با قرص آگنوگل

آیا مصرف آگنوگل به رفع لکه بینی کمک می‌کند؟

این محصول می‌تواند سبب تنظیم تخمک گذاری و تنظیم دوره آن گردد. با این حال اگر هنگام لکه بینی با علائم دیگری دارید بهتر است برای بررسی علل احتمالی آن به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

اثر قرص آگنوگل بر کیست تخمدان

مصرف این قرص می‌تواند به درمان کیست تخمدان کمک کند اما برای رفع سندروم تخمدان پلی کیستیک بهتر است مصرف آن تحت نظر پزشک انجام شود چرا که ممکن است تاثیر معکوس داشته و مضر واقع شود.

رفع جوش صورت با آگنوگل

با توجه به تاثیر گیاه پنج انگشت در بالانس کردن سطح هورمون‌های زنانه می‌تواند به رفع آکنه‌هایی که منشا هورمونی دارند کمک کند.

آیا مصرف قرص آگنوگل برای رفع گرگرفتگی یائسگی موثر است؟

طبق مطالعات انجام شده بر روی گیاه پنج انگشت، این گیاه می‌تواند گرگرفتگی‌ها بخصوص گرگرفتگی‌های شبانه ناشی از یائسگی را کنترل نماید.

درمان تنبلی تخمدان به کمک قرص آگنوگل

تاثیر این قرص در رفع تنبلی تخمدان به علل و علائم همراه با آن بستگی دارد. اگر آمنوره یا قطع قاعدگی به دلیل زیاد بودن سطح پرولاکتین و یا گاهی اوقات سندرم پلی کیستیک تخمدان باشد، مصرف این قرص می تواند به رفع تنبلی تخمدان کمک کند اما بهتر است در این گونه موارد با پزشک متخصص مشورت نمایید چرا که گاهی لازم است آزمایش یا عکسبرداری انجام شود تا بهترین رژیم درمانی توسط پزشک برای شما تجویز گردد.

ویدئو معرفی قرص گیاهی آگنوگل

شما می‌توانید توضیحات خانم دکتر ضحا مرتضوی در مورد این قرص گیاهی را در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

سخن پایانی

آگنوگل یکی از محصولات محبوب حاوی عصاره میوه پنج انگشت بوده که می‌تواند به رفع مشکلات زنانه از جمله اختلالات قاعدگی و یائسگی کمک کند. شما می‌توانید سوالات خود را در مورد قرص آگنوگل گل دارو در صفحه این محصول در سایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی با ما در میان بگذارید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

قرص اگنوگل

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره