مصرف قرص هماتینیک برای پوست صورت
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

برخی از افراد به طور طبیعی صورت لاغری دارند و به دنبال راهی برای پر کردن صورتشان و زیبایی بیشتر می‌گردند. همچنین بسیاری از کسانی که از رژیم‌های لاغری پیروی می‌کنند، با مشکل افتادگی صورت مواجه می‌شوند. از همین رو چاقی صورت می‌تواند یکی از دغدغه‌های ما باشد. امروزه مکمل‌های افزایش‌دهنده اشتها و وزن با تنوع زیادی در بازار وجود دارند. یکی از این محصولات قرص مخمر آبجو هلث اید است که توانسته رضایت خوبی از مصرف‌کنندگان خود کسب کند. در این مقاله با هم بررسی می‌کنیم که نحوه مصرف قرص آبجو برای چاقی صورت چگونه است.

مخمر آبجو چیست؟

مخمر آبجو در واقع نوعی قارچ تک سلولی است که به طور معمول در رازک رشد می‌کند و از آن برای تهیه آبجو، نان و دیگر منابع کربوهیدراتی استفاده می‌کنند. مخمر آبجو می‌تواند همانند یک پروبیوتیک (باکتری‌های مفید) عمل کند. به این معنی که قادر است به تعادل مناسب مخمر و باکتری در روده کمک کند و باعث ارتقاء سلامت روده شود. مخمر آبجوی استفاده شده در قرص مخمر هلث اید، سلول‌های خشک‌شده و غیر فعال ساکارومایسس سرویزیه است که خاصیت تخمیرکنندگی خود را از دست داده‌اند.

این ترکیب به واسطه غنی بودن از انواع ویتامین‌ها، پروتئین، آمینواسیدها و مواد معدنی موثر، فواید بی‌شماری برای سلامتی دارد. از همین رو قرص مخمر آبجو می‌تواند به درمان، کنترل و بهبود بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات بدن کمک کند. مخمر آبجو حاوی ۱۸ نوع اسید آمینه، ۱۴ نوع ماده معدنی ضروری، اسید نوکلئیک، پروتئین، فیبر و ویتامین‌های گروه B است. این مواد مغذی شامل موارد زیر هستند:

اسیدهای آمینه: آلانین، آرژنین، اسید آسپارتیک، اسید گلوتامیک، گلایسین، هیستیدین، ایزولوسین، سیستئین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، پرولین، ترئونین، سرین، تیریپتوفان، تیروزین و والین
مواد معدنی: کروم، پتاسیم، سلنیم، آهن، فسفر، سدیم، مولیبدیوم، مس، منگنز، منیزیم، ید، روی، وانادیم و لیتیم
ویتامین‌های گروه B: تیامین (B1)، ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3)، پانتوتنیک اسید (B5)، پیریدوکسین (B6)، فولیک اسید (B9) و بیوتین (B7)
سایر ترکیبات: اسید نوکلئیک از نوع RNA، فیبر، پروتئین

قرص مخمر آبجو هلث اید

در بخش قبل مشاهده کردید که مخمر آبجو حاوی ترکیبات مغذی زیادی است و قرص هلث اید نیز از همه این ریزمغذی‌ها بهره می‌برد. این قرص حاوی ۱۸۰۰ میلی‌گرم مخمر آبجو است که در موارد زیادی کاربرد دارد. از مهم‌ترین خواص قرص مخمر آبجو هلث اید می‌توان به مواردی همچون تنظیم اشتها، تنظیم قند خون، کنترل وزن، کمک به رفع مشکلات خواب، پیشگیری از سرطان‌ها، بهبود عملکرد سیستم گوارشی، بهبود کیفیت پوست، تقویت مو و ناخن و کاهش سطح کلسترول خون اشاره کرد.

همانطور که می‌بینید این قرص یک مکمل غذایی کامل است که منبعی غنی از ویتامین‌های گروه B، اسیدهای آمینه و مواد معدنی ضروری می‌باشد. قرص مخمر آبجو هلث اید بر سلامت عمومی بدن تاثیر گذاشته و بسیاری از بیماری‌ها را کنترل می‌کند.

خرید قرص مخمر آبجو

خواص قرص مخمر آبجو

قرص‌های حاوی ترکیب مفید مخمر آبجو با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها محصول تولیدی شرکت هلث اید است. این قرص در موارد متنوعی کاربرد داشته و به واسطه فرمولاسیون منحصر به فرد خود توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند. توجه داشته باشید که علاوه بر کارایی، اعتبار برند نیز از جمله فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب بهترین قرص مخمر آبجو است. از مهم‌ترین خواص قرص مخمر آبجو هلث اید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل وزن: این قرص حاوی مقادیر خوبی از ماده معدنی کروم است که می‌تواند با تنظیم قند خون به کنترل وزن نیز کمک کند. مخمر آبجو می‌تواند به سوزاندن چربی‌ها در بافت‌های چربی کمک کرده و آن را به انرژی تبدیل کند.
  • افزایش اشتها: مخمر آبجو یک منبع کامل از ویتامین‌های گروه B به شمار می‌رود. این مخمر می‌توانند برای افرادی که به دلیل کمبود ویتامین دچار بی‌اشتهایی شده‌اند، کمک کند تا اشتهای طبیعی خود را به دست بیاورند.
  • افزایش انرژی: قرص مخمر آبجو در کاهش خستگی و افزایش انرژی نقش موثری دارد. وجود ویتامین‌های گروه B، کروم، پتاسیم، سلنیوم، پروتئین و اسیدهای آمینه به بالا بردن سطح انرژی فرد مصرف‌کننده این قرص کمک می‌کند.
  • کاهش کلسترول خون: بر اساس برخی مطالعات مخمر آبجو می‌تواند به پایین آورن کلسترول بد خون و بالا بردن کلسترول خوب کمک کند.
  • بهبود عملکرد سیستم گوارشی: همانطور که قبلا اشاره کردیم، مخمر آبجو همانند یک پروبیوتیک عمل کرده و می‌تواند در بهبود مشکلات گوارشی و سلامت روده موثر تاثیرگذار باشد.
  • تنظیم قند خون: خاصیت دیگر قرص مخمر آبجو تنظیم قند خون است که به واسطه عنصر کروم در این مورد نقش دارد. این ماده می‌تواند در جلوگیری از افزایش قند خون و پیشگیری از دیابت سودمند باشد.
  • رفع مشکلات خواب: مخمر آبجو به دلیل دارا بودن ویتامین‌های گروه B، زینک و منیزیم، کیفیت خواب را بهبود بخشیده و سبب ایجاد حالت خواب‌آلودگی می‌شود.
  • تقویت سیستم ایمنی: افرادی که به علت کمبود ویتامین‌های B با ضعف سیستم ایمنی مواجه شده‌اند، می‌توانند با مصرف قرص مخمر آبجو با این مشکل روبرو شوند.
  • تقویت پوست و مو: این مکمل حاوی مواد مغذی زیادی است که برخی از آن‌ها در تقویت پوست و جلوگیری از ریزش مو موثر هستند. بیوتین، اسیدهای آمینه و زینک از جمله ترکیبات موثر در بهبود کیفیت پوست و مو در قرص مخمر آبجو محسوب می‌شوند.

قرص مخمر آبجو برای چاقی یا لاغری؟

در بخش قبل با خواص و کاربردهای قرص مخمر آبجو هلث اید آشنا شدیم. همانطور که مشاهده کردید، این قرص هم در کاهش اشتها نقش دارد و هم می‌تواند به کنترل وزن و چربی‌سوزی نیز کمک کند. اینجاست که این ابهام به وجود می‌آید که بالاخره قرص مخمر آبجو برای چاقی خوب است یا برای لاغری؟ پاسخ به این سوال به خود شخص بستگی دارد. اگر بخواهیم به زبان ساده این ابهام را برای شما برطرف کنیم، باید به طریق زیر توضیح دهیم.

قرص مخمر آبجو و سایر مکمل‌های حاوی این ماده، می‌توانند به تنظیم وزن کمک کنند. عنصر کروم موجود در این مخمر عامل اصلی این تاثیر است. این ریزمغذی می‌تواند با تنظیم قند خون در کنترل وزن نیز تاثیرگذار باشد. البته اثر این قرص در مقایسه با تاثیر ورزش و رژیم در چربی‌سوزی، نمی‌تواند قابل توجه باشد. اما برخی افراد به علتی که در ادامه مطرح می‌کنیم، بعد از مصرف قرص مخمر آبجو با افزایش اشتها روبرو می‌شوند.

افرادی که به علت کمبود ویتامین‌های گروه B و عنصر زینک دچار کاهش اشتها یا بی‌اشتهایی شده باشند، پس از مصرف مکمل‌های حاوی این ریزمغذی‌ها اشتهای طبیعی خود را به دست می‌آورند. قرص مخمر آبجو نیز یک مکمل غنی از ویتامین‌های گروه B است که به همین دلیل می‌تواند باعث افزایش اشتها شود. پس قرص مخمر آبجو می‌تواند دارای تاثیر چاق کنندگی باشد. اما توجه داشته باشید که برای رسیدن به این هدف، باید به دنبال افزایش اشتها به مصرف غذاهای مناسب و پرکالری بپردازید تا بهترین تاثیر را مشاهده کنید.

کنید.

خرید قرص مخمر آبجو هلث اید
جهت خرید قرص مخمر آبجو هلث اید با قیمت مناسب از داروخانه مفیدطب روی عکس کلیک کنید.

نحوه مصرف قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت

سوالی که بسیاری از کاربران از متخصصان ما درمورد این محصول می‌پرسند، نحوه مصرف قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت است. در ابتدا باید بگوییم درست است که مخمر آبجو و مکمل‌های آن می‌توانند به چاقی کمک کنند، اما اینکه منحصرا این اثر روی صورت انجام بگیرد و سایر اندام‌ها تغییری نداشته باشند، ممکن نیست. در واقع هیچ محصول سالمی فقط روی صورت یا بخش خاص دیگری از بدن اثر چاق‌کنندگی ندارد. اما شما می‌توانید به کمک برخی راهکارها در کنار مصرف قرص مخمر آبجو به پر تر دیده شدن صورتتان کمک کنید.

مصرف زیاد آب می‌تواند نقش موثری در چاقی صورت داشته باشد. بهتر است زمان مصرف نوشیدنی‌ها مخصوصا آب قبل از صرف غذا نباشد، چرا که باعث احساس سیری می‌شود. پس قرص مخمر آبجو را به همراه مقدار زیادی آب میل کنید. ماساژ دادن گونه‌ها با استفاده از روغن‌هایی مانند روغن بادام، نارگیل و آووکادو علاوه بر داشتن خاصیت نرم‌کنندگی می‌تواند به پرتر شدن صورت کمک کند. عامل مهم دیگر در چاقی صورت مصرف شیر است. این ماده غذایی سرشار از پروتئین، چربی و کربوهیدرات بوده که مصرف مرتب آن می‌تواند شما را در رسیدن به هدفتان یاری کند.

زمان مصرف قرص مخمر آبجو برای چاقی

جهت اطلاع از نحوه و زمان مصرف قرص مخمر آبجو برای چاقی بهتر است با پزشک مشورت داشته باشید. توجه کنید که مصرف این قرص فقط برای بزرگسالان و کودکان بالای ۶ سال مجاز است. شما می‌توانید روزانه ۶ تا ۸ عدد قرص مخمر آبجو هلث اید را همراه با آب فراوان میل کنید.

کیا با قرص مخمر آبجو چاق شدند؟

افرادی که به دنبال افزایش وزن به کمک مکمل‌های چاق‌کننده هستند، درمورد میزان تاثیرگذاری آن‌ها سوالات زیادی می‌پرسند. اینکه نحوه مصرف قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت چگونه است و یا کیا با قرص مخمر آبجو چاق شدن، از جمله سوالات متداول مربوط به این محصول است.

در پاسخ باید بگوییم، قرص مخمر آبجو خواص بی‌شماری برای بدن داشته و به عنوان یک مکمل غذایی غنی از ویتامین‌ها و ریزمغذی‌ها ارزش زیادی دارد. اما میزان تاثیرگذاری این قرص بر افزایش وزن قابل توجه نیست. با این حال در صورتی که در کنار مصرف این مکمل از یک رژیم غذایی پرکالری پیروی کنید و راهکارهای افزایش وزن را به درستی انجام دهید، قرص مخمر آبجو می‌تواند به پایبندی شما در این راه کمک کند. این قرص با دارا بودن ویتامین‌های گروه B می‌تواند در افزایش اشتها و میل بیشتر برای دریافت وعده‌های غذایی پرکالری موثر باشد.

جمع بندی

در این مقاله به موضوع نحوه مصرف قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت پرداختیم. همانطور که گفتیم میزان تاثیرگذاری قرص مخمر آبجو برای چاقی در هر شخصی می‌تواند متفاوت باشد. این قرص می‌تواند موجب زیاد شدن اشتها شود و در کنار راهکارهایی مانند مصرف آب زیاد، شیر و استفاده از روغن نارگیل و آلوئه ورا به پر تر دیده شدن صورت شما کمک کند.

برای خرید و اطلاع از قیمت قرص مخمر آبجو و سایر انواع مکمل های افزایش وزن داروخانه ای، می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

خرید بهترین پودر چاقی در داروخانه ها

هر سوال دیگری در مورد قرص مخمر آبجو داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

 


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط