قوی ترین قرص چاقی در داروخانه
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

افرادی که به دنبال روش‌هایی برای افزایش وزن و به اصطلاح توپر شدن هستند، در اغلب موارد هر راهی که امتحان می‌کنند، به بن بست می‌خورد. شاید فکر کنید چاق شدن خیلی آسان‌تر از لاغر شدن است. در حالی که وقتی یک شخص از لاغری مفرط رنج می‌برد، افزایش وزن برایش بسیار سخت خواهد بود. در همین راستا این افراد همیشه به دنبال قوی ترین قرص چاقی در داروخانه ها هستند. محصولات دارویی زیادی در بازار وجود دارد که ادعای اثر چاق‌کنندگی دارند. اما فراموش نکنید که همه این محصولات سالم و ایمن نیستند. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب قصد داریم شما را با دو نوع از قویترین قرص‌های چاقی در داروخانه آشنا کنیم که دارای کمترین عوارض جانبی می‌باشند و طرفداران زیادی نیز دارند.

دلایل چاق نشدن افراد چیست؟

برخی از افراد با وجود اینکه تغذیه کافی و حتی زیادی دارند، باز هم دچار لاغری هستند و از این مسئله رنج می‌برند. این لاغری مفرط می‌تواند موجب بروز مشکلات جسمی و برخی بیماری‌ها شود. از همین رو جهت درمان مطمئن و بدون بازگشت، باید ابتدا علت لاغری و چاق نشدن فرد مشخص شود که می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • ژنتیک: افرادی که به دلایل ژنتیکی دچار لاغری هستند، چاق شدن برای آن‌ها بسیار سخت خواهد بود. چرا که مسائل ژنتیکی می‌تواند بر روی متابولیسم، سیستم عصبی و سیگنال‌های غذایی تاثیر بگذارد.
  • سوء تغذیه: عامل مهم دیگر چاق نشدن برخی افراد، نداشتن تغذیه مناسب است. در صورتی که مصرف کالری کمتر از نیاز بدن باشد، افزایش وزن به سختی انجام می‌گیرد.
  • فعالیت بدنی زیاد: کسانی که فعالیت بدنی بالایی دارند، از جمله کار سخت و ورزش‌های سنگین، ممکن است با مشکل کمبود انرژی برای افزایش وزن روبه رو شوند.
  • متابولیسم بالا: برخی افراد سوخت و ساز بالایی در بدن خود دارند، در واقع کالری‌های دریافتی آن‌ها بسیار سریع سوزانده شده و در نتیجه به سختی وزن اضافه می‌کنند.
  • بیماری‌ها: وجود برخی از بیماری‌ها مانند مشکلات تیروئید، دیابت و ناراحتی‌های گوارشی می‌تواند موجب کاهش اشتها و یا لاغری زیاد شوند.
  • استرس و اضطراب: عامل دیگر لاغری برخی از افراد، استرس و اضطراب است. این مسئله می‌تواند به کاهش اشتها و یا افزایش سوزاندن کالری منجر شود.
  • اختلالات غذایی: بی‌اشتهایی عصبی یکی از انواع اختلالات غذایی است که باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود.
  • مصرف برخی داروها: داروهایی وجود دارند که مصرف آن‌ها با عوارضی چون کاهش اشتها همراه است.

علت بی اشتهایی و کاهش وزن

همانطور که گفتیم برخی از افراد با وجود داشتن اشتهای مناسب و کافی باز هم دچار لاغری مفرط هستند. در بخش قبل با برخی از دلایل چاق نشدن این افراد آشنا شدیم. اما کاهش اشتها و بی اشتهایی نیز عامل بسیار مهم لاغری است که برای خیلی از اشخاص اتفاق می‌افتد. شناسایی علت بی اشتهایی نیز اهمیت بالایی دارد چرا که به صورت بالقوه با لاغری ارتباط مستقیمی برقرار می‌کند.

یکی از دلایل بی اشتهایی تغذیه نامتعادل است. زمانی که غذاهای مصرفی شما فاقد مواد مغذی مانند آهن، زینک و ویتامین‌های گروه B باشد، با کمبود این ریزمغذی‌ها روبرو خواهید شد. که این مسئله منجر به از دست دادن اشتها می‌گردد. علاوه بر این برخی مشکلات پزشکی مانند ناراحتی‌های گوارشی، عوامل هورمونی و مسائل تغذیه با اشتها رابطه مستقیمی دارند. فراموش نکنید که وضعیت روحی یک فرد نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر اشتهای او داشته باشد. استرس، افسردگی و اضطراب از جمله مواردی هستند که موجب عدم توانایی چاق شدن در افراد می‌شوند.

شما می‌توانید جهت خرید سایر مکمل های افزایش وزن داروخانه ای به لینک دسته بندی زیر مراجعه کنید:

خرید مکمل های افزایش وزن و اشتها آور

راه‌های افزایش وزن اصولی

قبل از اینکه به دنبال قوی ترین قرص چاقی در داروخانه باشید، بهتر است راه‌های افزایش وزن اصولی را امتحان کنید. این روش‌ها می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای باعث چاق شدن شما شوند. به طوری‌که هیچگونه عوارض جانبی را نیز تجربه نکنید. در ادامه شما را با برخی از راه‌های سالم برای چاق شدن آشنا می‌کنیم:

  1. غذاهای با کالری بیشتر بخورید. انتخاب مواد غذایی با کالری بالا، پروتئین‌ها، چربی‌های سالم و کربوهیدرات پیچیده می‌تواند به افزایش وزن شما کمک کند.
  2. بهتر است در وعده‌های غذایی خود تنوع بیشتری ایجاد کنید و غذاهای مورد علاقه‌تان را به لیست اضافه کنید.
  3. استفاده از چاشنی‌ها مانند سس، ترشی‌جات و ادویه‌ها می‌تواند کالری زیادی به هر وعده غذایی شما بیفزاید و همچنین باعث افزایش اشتهای شما نیز می‌شود.
  4. برخی روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون، روغن آفتابگردان و روغن کانولا دارای کالری زیادی هستند و جزو قویترین چاق کننده گیاهی به شمار می‌روند.
  5. از آجیل‌ها و گیاهان افزایش‌دهنده اشتها نیز کمک بگیرید. رازیانه، نعناع فلفلی، فلفل سیاه، گشنیز، زنجبیل و دارچین علاوه بر بهبود اشتها، موجب برطرف شدن نفخ نیز می‌شوند. این خاصیت ضد نفخ باعث بهتر شدن تغذیه فرد می‌شود.
  6. خواب و استراحت کافی می‌تواند در بهبود متابولیسم و ساخت و ساز بدن تاثیر مثبت داشته باشد.
  7. برخی از خوراکی‌ها مانند منابع پروتئینی گوشت، مرغ، تخم مرغ، لبنیات و پودر آب پنیر به افزایش وزن و عضلات کمک بسیار موثری می‌کنند که باید آن‌ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
  8. همانطور که گفتیم کمبود برخی ریزمغذی‌ها مانند آهن، زینک و ویتامین‌های گروه B موجب کاهش اشتها می‌شوند. از همین رو مصرف مکمل‌های این مواد مغذی می‌تواند علاوه بر تقویت سلامتی در بهبود اشتها نیز موثر واقع شود.

قوی ترین قرص چاقی در داروخانه

تا اینجا با دلایل کاهش اشتها و چاق نشدن افراد آشنا شدیم و برخی از راهکارهای موثر در افزایش وزن اصولی را بیان کردیم. اگر با رعایت اصول تغذیه و اصلاح سبک زندگی خود باز هم به وزن مورد نظرتان نرسیدید، پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. در این شرایط یک متخصص می‌تواند با بررسی شرایط بالینی شما و شناسایی علت لاغری، بهترین روش درمان را به شما معرفی کند.

اگر بخواهید قوی ترین قرص چاقی در داروخانه را انتخاب کنید، باید به دنبال محصولی باشید که در آن از ترکیبات طبیعی استفاده شده باشد که بتواند روی افزایش اشتهای شما تاثیر بگذارد. البته لازم به ذکر است که نحوه اثرگذاری قرص‌های چاقی بر افراد مختلف با یکدیگر فرق دارد. مثلا یک قرص چاقی ممکن است روی اشتهای یک فرد تاثیر چشم‌گیری داشته باشد و برای شخص دیگری تاثیرگذار نباشد. پس لازم است تحت نظر پزشک برخی از داروهای پیشنهادی را امتحان کنید تا مناسب‌ترین قرص را که برای شما موثر عمل می‌کند، بیابید. اما توجه داشته باشید که محصولات چاق‌کننده‌ای که انتخاب می‌کنید، حتما دارای مجوز سازمان غذا و دارو باشند.

در ادامه دو نوع از قوی ترین قرص چاقی در داروخانه مفیدطب را به شما معرفی می‌کنیم که از سازمان غذا و دارو مجوز دارند. این دو محصول حاوی ترکیبات گیاهی موثر در افزایش وزن و اشتها هستند و بسیاری از مصرف‌کنندگان آن‌ها رضایت کامل دارند. فراموش نکنید که روند افزایش وزن باید همانند کاهش وزن، به صورت آهسته انجام بگیرد تا آسیبی به بدن شما وارد نشود. در این صورت می‌توان گفت یک راه افزایش وزن اصولی و بدون بازگشت را انتخاب کرده‌اید.

قرص شیکوریدین دینه

قرص شیکوریدین یک مکمل کاملا گیاهی است که علاوه بر افزایش اشتها و وزن به جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی بدن نیز کمک می‌کند. ویژگی بارز این قرص که به عنوان قوی ترین قرص چاقی در داروخانه در نظر گرفته می‌شود، ترکیبات طبیعی آن است که شامل ریشه و عصاره کاسنی، دانه شنبلیله و اسانس رازیانه می‎باشد. از مکمل اشتها آور شیکوریدین دینه می‌توان جهت رفع احساس ضعف عمومی، چاقی صورت و بازیابی توان جسمی در دوران نقاهت افراد بیمار و سالمند استفاده کرد. علاوه بر این قرص شیکوریدین موجب بهبود بی‌نظمی‌های گوارشی، کبدی و صفراوی نیز می‌شود.

خرید قرص شیکوریدین دینه
جهت خرید قرص شیکوریدین دینه برای افزایش اشتها و وزن روی عکس کلیک کنید.

طی یک مطالعه بالینی در بخش بیماران سرطانی تحت نظارت دانشگاه اصفهان، بیمارانی که با تومور بدخیم پیشرفته به دلیل بی‌اشتهایی دچار کاهش وزن و ضعف بنیه تحت درمان بودند، نشان داده شد که مصرف روزی ۳ عدد قرص شیکوریدین دینه به مدت ۸ هفته باعث بهبود اشتها و افزایش وزن می‌شود. همچنین مشخص شد که این قرص بدون هیچ عارضه جانبی در افزایش قطر عضله، بهبود فاکتورهای بدنی و کیفیت زندگی این بیماران شده است.

شما می‌توانید جهت مصرف قرص شیکوردین برای چاقی سه بار در روز، هر مرتبه یک یا دو قرص را نیم ساعت قبل از غذا میل کنید. بهتر است این قرص را به مدت ۴ الی ۸ هفته مصرف کرده و سپس مصرف را به تدریج کم کرده و قطع کنید. بعد از چند ماه در صورت نیاز مجددا می‌توانید با همان مقدار تعیین شده مصرف را ادامه دهید.

قرص مخمر آب جو هلث اید

یکی دیگر از قوی ترین قرص چاقی در داروخانه که دارای ترکیبات طبیعی است، قرص مخمر آب جو محصول شرکت هلث اید انگلستان است. این قرص یک مکمل اشتها آور بوده که موارد مصرف بسیار متنوعی دارد. از قرص مخمر آب جو هلث اید جهت کاهش سطح کلسترول خون، بهبود عملکرد سیستم گوارشی، تقویت پوست، مو و ناخن، تنظیم قند خون، کمک به رفع مشکلات خواب و پیشگیری از سرطان‌ها می‌توان استفاده کرد.

قرص مخمر آب جو هلث اید یک منبع غنی از ویتامین‌های گروه B، اسیدهای آمینه و مواد معدنی است که با تامین مواد مغذی بر سلامت عمومی بدن تاثیر گذاشته و ضعف را از بین می‌برد. مخمر آب جو به واسطه ویتامین‌های گروه B در تنظیم اشتها، آزاد کردن انرژی، کاهش خستگی و همچنین کاهش استرس که همگی از عوامل موثر در چاق نشدن هستند، کمک‌کننده است.

علاوه بر این قرص مخمر آبجو به سبب بهبود عملکرد سیستم گوارشی نیز می‌تواند به سوخت و ساز بهتر کمک کند. با مصرف این محصول به عنوان قوی ترین قرص چاقی در داروخانه ها می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. این قرص علاوه بر بهبود اشتها و افزایش وزن می‌تواند با تامین مواد مغذی مورد نیاز بدنتان، بسیاری از مشکلات جسمانی شما را نیز کنترل کند. جهت مصرف قرص مخمر آبجو می‌توانید روزانه ۶ تا ۸ عدد قرص میل کنید. این دستورالعمل برای بزرگسالان و کودکان بالای ۶ سال صدق می‌کند.

خرید قرص مخمر آبجو هلث اید
جهت خرید قرص مخمر آبجو هلث اید با قیمت مناسب از داروخانه مفیدطب روی عکس کلیک کنید.

 

خرید قوی ترین قرص چاقی در داروخانه

در این مقاله به معرفی دو نمونه از قوی ترین قرص چاقی در داوخانه که در دسته محصولات گیاهی قرار می‌گیرند، پرداختیم. این فرآورده‌های حاوی ترکیبات طبیعی هستند که بدون ایجاد عوارض جانبی می‌توانید از آن‌ها جهت افزایش وزن و چاقی استفاده کنید. جهت خرید قرص شیکوریدین دینه و یا خرید قرص مخمر آب جو هلث اید می‌توانید به داروخانه اینترنتی مفیدطب مراجعه کنید. سفارش شما به صورت آنلاین ثبت شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده خواهد شد.

شما می‌توانید جهت خرید سایر مکمل های افزایش وزن داروخانه ای به لینک دسته بندی زیر مراجعه کنید:

خرید مکمل های افزایش وزن داروخانه ای

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌های افزایش وزن و چاقی و نحوه مصرف آن‌ها داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

 


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

17 دیدگاه دربارهٔ «قوی ترین قرص چاقی در داروخانه»

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      اگر لاغری شما علت خاصی مثل مصرف داروی خاص یا وجود بیماری زمینه ای خاصی نباشد، مکمل های حاوی زینک بسیار کمک کننده هستند. پودر مسمن نیاک و یا پودر جنرال تونیک دینه نیز انتخاب های مناسبی برای شما خواهد بود. ضمنا توصیه می‌شود با پزشک متخصص تغذیه نیز مشورت داشته باشید.
      با احترام دکتر داروساز

  1. سلام من قرص جیسینگ میخورم واسه چاقی صورت چاق نمیش صورتم این قرص که گفتید خوبه هزینش چقدمیش من کلان اشتها ب عذا ندارم چون دستم خالیه قرص بخرم چاق بشم بیکارم کرفتاری مالی دارم

  2. سلام این دو نوع قرص برای کلیه ها ضرری ندارد یا افرادی که سنگ کلیه دارند میتوند از این دو نوع قرص چاقی استفاده کنند؟
    باتشکر

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص شیکوریدین و قرص مخمر آبجو عارضه جانبی کلیوی ندارند و در افراد دچار سنگ کلیه منع یا احتیاط مصرف ندارند.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز 

    1. سلام من خودم الان هردوتاقرص رادارممیخورم وواقعا هردوتاش واقعا بدون عوارض وضررکرد واسه بدن ندارد پیشنهادم به دوستان که قسط ۳الی ۴کیلودرماه رودارن پیشنهادمیکنم واقعا جواب میده درضمن شربت زینک وقرص جیسنگ هم عالی تشکر

      1. دکتر نفیسه کیامنش

        با سلام دوست عزیز از اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.
        با احترام دکتر داروساز 

      1. دکتر نفیسه کیامنش

        با سلام بر خلاف پودر گین آپ، قرص گین آپ مجوز از سازمان غذا و دارو ندارد لطفا از مصرف این قرص خودداری کنید.
        ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز 

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز از اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.
      با احترام دکتر داروساز 

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز از اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.
      با احترام دکتر داروساز 

  3. سلام من ۳۰ سالمه بعضی وقتا زیاد غذا میخورم بعضی وقتا کم لاغر هستم وتریشیجات یاشیرینی جان میخورم غلط گلو میگیرم ک غلط توگلوم گیر می‌کنه نمیاد بیرون غذای سنگین میخورم معده درد میگیرم ولی هیچوقت شکم باد نمی‌گیرم همیشه عضلاتم ضعیف هست چکار باید کرد خانم دکتر ریحانه

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با لسام دوست عزیز برای تشخیص و تعدیل طبع باید به پزشک متخصص طب سنتی مراجعه کنید. اگر در خصوص عوارض جانبی، تداخلات دارویی، موارد منع مصرف و سایر مسائل مربوط به اطلاعات دارویی سوالی داشتید، در خدمت شما هستیم.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط