با قرص تقویت سیستم ایمنی ایمیونس بیشتر آشنا شوید

قرص ایمیونس بهترین مکمل تقویت سیستم ایمنی
زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه

مسلماً هیچ کس خوشش نمی‌آید حتی به یک سرماخوردگی ساده مبتلا شود چون بهرحال ساده‌ترین مریضی هم مدتی آدم را از کار و زندگی می‌اندازد. به همین دلیل هم همه ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با خوردن غذاهای سالم بدنمان را در برابر عوامل بیماری زا مقاوم کنیم. اما گاهی تنها تغذیه سالم برای تقویت سیستم ایمنی کافی نیست. زیرا برخی ریزمغذی‌ها به سختی در غذاها یافت می‌شود و باید آن‌ها را از مکمل‌های دارویی بدست آوریم. قرص ایمیونس یکی از همین مکمل‌های دارویی است که در ایران طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده و بهبود سریع‌تر سرماخوردگی و آنفولانزا نیز توسط پزشکان تجویز می‌شود.

اگر شما هم به دنبال یک مکمل خوب برای افزایش ایمنی بدن خود هستید و می‌خواهید بدانید قرص ایمیونس چیست؛ چه ترکیباتی دارد و چطور به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند، در ادامه این مطلب از مجله سلامت مفیدطب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های قرص ایمیونس ویتابیوتیکس

  • خاصیت آنتی اکسیدان
  • افزایش تولید گلبول‌های سفید
  • مقاومت بیشتر در برابر عفونت‌ها
  • کاهش حمله‌های آلرژیک سیستم ایمنی
  • پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا
  • مهار عفونت‌های ویروسی، باکتریایی، قارچی و…
  • حفاظت از سلول‌های بدن در برابر حمله خود ایمنی
  • تقویت سلول‌های دفاعی در حمله به عوامل بیماری زا
  • بهبود سریع‌تر بیماری‌های رایج ویروسی (سرماخوردگی و آنفولانزا)

قرص ایمیونس از چه ترکیباتی تشکیل شده است؟

شرکت ویتابیوتیکس برای تولید قرص ایمیونس همانند شربت آن عمل کرده تا افرادی که نمی‌توانند از شربت ایمیونس استفاده کنند، از ترکیبات آن در قالب قرص بهره مند شوند. اگر هنوز نمی‌دانید شربت ایمیونس چیست و چه مزایایی برای سیستم ایمنی دارد؟، این مقاله از مجله سلامت مفیدطب را از دست ندهید.

ترکیبات قرص تقویت سیستم ایمنی ایمیونس شامل ویتامین‌ها، املاح، آنتی اکسیدان ها و آمینواسیدهای ضروری برای فعالیت سیستم ایمنی است که معمولاً در بدن اکثر ما کمتر یافت می‌شود یا به دلیل تغذیه ناسالم دچار کمبود آن هستیم.

ویتامین‌های قرص تقویت ایمنی ایمیونس
ویتامین‎‌های قرص ایمیونس برای تقویت سیستم ایمنی

ویتامین‌های قرص تقویت ایمنی ایمیونس

این بخش از ترکیبات این مکمل دارویی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، حاوی ویتامین‌های محلول در آب و محلول در چربی است که برای افزایش قدرت دفاع سلول‌های دفاعی بدن و مبارزه با عفونت‌ها ضروری‌اند.

ویتامین C

اسکوربیک اسید یا ویتامین C به عنوان بهترین ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن شناخته می‌شود. این آنتی اکسیدان قوی برای تقویت ایمنی ذاتی و اکتسابی بدن مؤثر است و با افزایش ترشح ترکیبات ضد التهابی و تجهیز سلول‌های دفاعی در میکروب کشی باعث ایمنی زایی در بدن می‌شود.

ویتامین‌های گروه B

ویتامین‌های B1، B2، B3، B5(پانتوتنیک اسید)، B6، B9(فولیک اسید) و B12 در ترکیبات قرص ایمیونس گنجانده شده است. ویتامین‌های B6، B12 و فولیک اسید در ساخت گلبول‌های سفید دفاعی و گلبول‌های قرمز، برای خونرسانی بهتر در هنگام حمله دفاعی، نقش مستقیم دارند. سایر ویتامین‌های B نیز برای تغذیه سلول‌های دفاعی و تقویت آهن‌ها مؤثر هستند و جلوی حملات آلرژیک را در بدن می‌گیرند.

ویتامین D

یک ویتامین محلول در چربی که بیشتر برای تقویت استخوان‌ها آن را می‌شناسیم. اما این ویتامین برای حفاظت از سلامت پوست (اولین سد دفاعی بدن) و ترمیم سریع‌تر زخم‌ها و جلوگیری از ایجاد عفونت بسیار مؤثر است.

ویتامین E

این ویتامین نیز محلول در چربی است و علاوه بر تنظیم هورمون‌های جنسی، آنزیم‌های نابودگر عوامل بیماری زا را در بدن به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. ویتامین E برای تأمین انرژی سیستم ایمنی در حملات دفاعی نقش موثری دارد.

ویتامین A

مهم‌ترین نقش ویتامین A یا رتینول برای افزایش ایمنی بدن، حفاظت از لایه مخاطی و اپیدرم پوست است. لایه مخاطی در دستگاه تنفسی (بینی، حلق، شش‌ها، روده، معده و…) در دفع عوامل عفونی و گیر انداختن آن‌ها نقش مهمی دارند. بنابراین حفاظت از سلامت آن‌ها باعث افزایش ایمنی بدن می‌شود.

ویتامین K

ویتامین K با تقویت سلول‌های T کشنده در سیستم ایمنی، پاسخ این سیستم در برابر عوامل بیماری زا را شدیدتر می‌کند. از طرفی ضد التهاب بودن این ویتامین محلول باعث کاهش بیماری خود ایمنی و بیماری‌های التهابی مانند اگزما می‌شود.

املاح معدنی موجود در بهترین مکمل تقویت سیستم ایمنی
املاح معدنی موجود در بهترین مکمل تقویت سیستم ایمنی

املاح معدنی موجود در بهترین مکمل تقویت سیستم ایمنی

املاح معدنی‌ای که در این مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن گنجانده شده است، بسیار کامل بوده و همه نیازهای سیستم ایمنی را برطرف می‌کند. این املاح شامل موارد زیر می‌شود:

آهن

اولین ضعف سیستم ایمنی با کمبود آهن نمایان می‌شود. زیرا کمبود این عنصر باعث کاهش خونرسانی و اکسیژن رسانی به بافت‌های آسیب دیده شده و از شدت پاسخ ایمنی می‌کاهد. جبران کم خونی ناشی از فقر آهن این مشکل را برطرف می‌کند.

منیزیم

کمبود منیزیم در بدن تولید بیش از حد آنتی بادی، بروز آلرژی و عفونت‌های ویروسی و قارچی را به همراه دارد. منیزیم کافی در بدن علاوه بر تقویت استخوان‌ها و عضلات باعث کاهش عوامل التهابی می‌شود.

زینک

زینک نیز یک آنتی اکسیدان قوی است که بیشتر برای تقویت پوست و مو به کار می‌رود. اما حضور کافی این عنصر در بدن، به خصوص در سنین رشد، برای تکامل سلول‌های دفاعی بدن و توانایی پاسخگویی آن‌ها در برابر عوامل بیماری زا ضروری است.

سلنیوم

این عنصر نیز در دسته آنتی اکسیدان های قوی قرار می‌گیرد و در خنثی کردن استرس اکسیداتیو در بدن نقش دارد. سلینوم باعث ایجاد مقاومت بیشتر در برابر ویروس‌ها شده و پاسخ سلول‌های دفاعی را سریع‌تر و موثرتر می‌کند.

ید

ید ماده‌ای ضروری برای عملکرد صحیح غده تیروئید است. این ماده در تولید هورمون‌های تیروئید نقش دارد و این هورمون‌ها هم نقش‌های متنوعی در متابولیسم طبیعی بدن، پاسخ‌های سیستم ایمنی و سلامت استخوان‌ها دارند.

آمینواسیدها و سایر ترکیبات در مکمل تقویت ایمنی ایمیونس

آمینو اسیدها و سایر مواد مغذی در قرص تقویت سیستم ایمنی ایمیونس شامل ال-سیستئین، ال-کارنیتین، بتاکاروتن و بیوفلانونوئیدها است. دو ترکیب اول آمینواسیدهایی هستند که در ساخت پروتئین‌های دفاعی، آزادسازی انرژی و افزایش غلظت ایمونوگلوبولین ها نقش دارند. بیوفلاونوئیدها و بتاکاروتن نیز آنتی اکسیدان های بسیار قوی هستند که واکنش‌های آلرژیک را در بدن کاهش داده و احتمال ابتلا به بیماری‌های التهابی مانند آسم را کاهش می‌دهند.

شاید علاقه‌مند باشید بخوانید: تقویت سیستم ایمنی با مواد غذایی؛ آیا ممکن است؟

جدول ترکیبات قرص ایمیونس برای تقویت سیستم ایمنی

ترکیبات مقدار در هر قرص درصد نیاز مصرف روزانه
ویتامین A (معادل ۲۶۴۴IU) ۸۰۰ µg RE %۱۰۰
ویتامین D ( به عنوان D3 400 IU) ۱۰ µg %۲۰۰
ویتامین E ۴۰ mg α-TE %۳۳۳
ویتامین K ۷۰ µg %۹۳
ویتامین C ۱۵۰ mg %۱۸۸
تیامین ( ویتامین B1) ۱۸ mg %۱۶۳۶
ریبوفلاوین(ویتامین B2) ۶ mg %۴۲۹
نیاسین (ویتامین B3) ۲۷ mg NE %۱۶۹
ویتامین B6 ۱۰ mg %۷۱۴
فولیک اسید ۵۰۰ µg %۲۵۰
ویتامین B12 ۱۴ µg %۵۶۰
اسید پانتوتنیک (B5) ۲۰ mg %۳۳۳
منیزیم ۵۰ mg %۱۳
آهن ۸ mg %۵۷
زینک ۱۵ mg %۱۵۰
کوپر ۵۰۰ µg %۵۰
منگنز ۴ mg %۲۰۰
سلنیوم ۱۸۰ µg %۳۲۷
کروم ۱۰۰ µg %۲۵۰
ید ۲۰۰ µg %۱۳۳
بتاکاروتن (کاروتنوئیدهای طبیعی) ۳ mg **
آل- سیستئین ۴۰ mg **
ال-کارنیتین ۳۰ mg **
بیوفلاوونویدها ۳۰ mg **
قرص ایمیونس برای چی خوبه؟
قرص ایمیونس برای چی خوبه؟

قرص مکمل ایمیونس برای چی خوب است؟

اگر بخش ترکیبات قرص ایمیونس را خوانده باشید، تا حدی متوجه اثرات این مکمل دارویی برای تقویت سیستم ایمنی شده‌اید. تا اینجای متن هم زیاد به این مطلب اشاره کرده‌ایم که برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های واگیردار و شایع مصرف قرص ایمیونس انتخاب بسیار خوبی است. اما هنوز نگفتیم که  ایمیونس چگونه باعث افزایش ایمنی بدن می‌شود و چه اثرات دیگری در بدن دارد؟ در ادامه به این سؤال پاسخ می‌دهیم.

تقویت سیستم ایمنی با مکمل ایمیونس

اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر بگوییم که چگونه با قرص ایمیونس می‌توان به قوی کردن سیستم ایمنی کمک کرد؟ باید ابتدا به بخش‌های مختلف این سیستم اشاره کنیم. ایمنی در بدن به دو بخش کلی ذاتی و اکتسابی تقسیم می‌شود. دفاع‌های غیر اختصاصی (دفاع از طریق پوست و لایه‌های مخاطی و واکنش‌های التهابی) در دسته ایمنی ذاتی و دفاع اختصاصی (از طریق لنفوسیت‌ها و آنتی بادی) در دسته ایمنی اکتسابی قرار می‌گیرند.

مواد مغذی از جمله ویتامین C، E، D، A و زینک  از پوست و لایه مخاطی بدن محافظت کرده و ایمنی ذاتی بدن را بهبود می‌بخشند. این ترکیبات همراه با سایر عناصر ضروری مانند آهن، سلنیوم، منیزیم و آمینواسیدها نیز باعث افزایش تعداد سلول‌های ایمنی اکتسابی (لنفوسیت‌ها) شده و در تولید آنتی بادی نقش دارند.

علاوه بر این، آنتی اکسیدان های قوی مانند ویتامین C و فلاونوئیدها از آسیب به سلول‌های ایمنی و حملات خود ایمنی نیز جلوگیری می‌کنند. در نتیجه مصرف قرص ایمیونس از هر جهت برای قوی کردن سیستم ایمنی مؤثر و مفید است.

البته شربت ایمیونس با همین ترکیبات برای افرادی که مشکل بلع دارند نیز موجود است و به راحتی می‌توانند از آن بهره ببرند.

خرید شربت ایمیونس

قرص ایمیونس برای ریزش مو

تأثیر دیگر قرص ایمیونس که کمتر کسی با آن آشناست تقویت مو و کاهش ریزش مو است. البته این تأثیر بیشتر جزو تاثیرات مثبت جانبی این محصول محسوب می‌شود. زیرا تمامی ترکیبات به کار رفته در آن، کمبودهای احتمالی بدن که باعث ریزش مو شده است را جبران می‌کند.

آهن، زینک، ویتامین E و ویتامین‌های گروه B همگی در افزایش خونرسانی به فولیکول‌های مو، تغذیه بهتر فولیکول‌ها و تقویت ساقه موها مؤثر هستند. از طرفی هم ترکیباتی مانند ویتامین C، K و E و سایر ترکیبات ایمیونس باعث کاهش واکنش‌های التهابی و فعالیت قارچ‌ها در بدن، به خصوص پوست سر، می‌شود. در نتیجه ریزش مو در اثر بیماری‌های التهابی یا قارچی نیز کاهش می‌یابد.

سوالات پرتکرار درباره قرص ایمیونس
پاسخ به سوالات پرتکرار درباره قرص ایمیونس

پاسخ به سؤالات پرتکرار درباره قرص ایمیونس

تا اینجای متن سعی کردیم شما را به طور کامل با قرص مکمل ایمیونس، ترکیبات و تاثیرات آن آشنا کنیم. احتمالاً با خواندن این اطلاعات سوالاتی هم در ذهنتان ایجاد شده است یا از قبل برای خرید قرص ایمیونس با آن‌ها مواجه شده‌اید. ما در ادامه این مطلب به پرتکرارترین سوالاتی که درباره این قرص تقویت ایمنی پرسیده‌اید، پاسخ می‌دهیم.

قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی و درمان آن تاثیری دارد؟

بیماری زگیل تناسلی یا HPV یک بیماری ویروسی است که یکی از دلایل اصلی بروز آن ضعف سیستم ایمنی است. هنوز درمان قطعی برای درمان این بیماری وجود ندارد. اما استفاده از مکمل‌های تقویت سیستم ایمنی مانند قرص ایمیونس می‌تواند باعث ایمنی زایی در بدن شده و با مصرف مداوم آن در یک دوره درمان بدن زودتر این ویروس را تشخیص داده و آن را نابود می‌کند.

از قرص تقویت ایمنی ایمیونس در بارداری می‌توان استفاده کرد؟

بله. استفاده از مکمل‌های تقویت ایمنی در بارداری مشکلی ندارد. اما اگر باردار هستید، حتماً قبل از مصرف این محصول یا هر مکمل دیگری با پزشک خود مشورت کنید.

برای تقویت ایمنی قرص ایمیونس بهتر است یا شربت آن؟

شرکت ویتابیوتیکس قرص و شربت ایمیونس را با یک ترکیب یکسان تهیه کرده است. بنابراین مصرف هرکدام از آن‌ها برای تقویت سیستم ایمنی تفاوتی ندارد.

قرص ایمیونس برای کودکان و تقویت ایمنی آن‌ها هم خوب است؟

بله. شما می‌توانید برای بهبود سرماخوردگی و آنفولانزا در کودک خود یا پیشگیری از ابتلای او به این بیماری‌ها از قرص ایمیونس استفاده کنید. همچنین این محصول برای بهبود اشتها در کودکان بدغذا نیز کاربرد دارد. البته دقت کنید که مصرف بی رویه این محصول به دلیل میزان آهنی که دارد، ممکن است برای کودکان مشکل ساز باشد. پس حتماً قبل از مصرف برای تعیین میزان دوز مناسب با پزشک اطفال مشورت کنید.

قرص ایمیونس چاق کننده است؟

ترکیبات قرص ایمیونس از جمله آهن، زینک و ویتامین‌های گروه B باعث بهبود اشتها در افرادی که دچار کمبود این ریزمغذی‌ها هستند، می‌شود. بنابراین احتمالاً با یک دوره مصرف این قرص افراد کمی افزایش وزن خواهند داشت. اما این قرص باعث چاقی نمی‌شود.

بهترین زمان مصرف قرص ایمیونس چه موقع است؟

برای تأثیر بیشتر مکمل‌های مولتی ویتامین مانند ایمیونس، بهترین زمان در هنگام صبح و همراه با غذا است. زیرا ویتامین‌ها و املاح جذب بهترین دارند و انرژی روز شما را تأمین می‌کنند.

بهترین جایگزین قرص ایمیونس برای تقویت بدن چیست؟

اگر قرص ایمیونس را پیدا نکردید و به دنبال یک جایگزین خوب برای آن هستید، ما شربت دایان ایمیون را به شما معرفی می‌کنیم. این شربت از ترکیب عصاره‌های گیاهی قوی برای تقویت سیستم ایمنی تشکیل شده و بسیار پرطرفدار است.

راحت‌ترین راه خرید اینترنتی قرص ایمیونس

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی را از قرص ایمیونس و نحوه عملکرد آن برای تقویت سیستم ایمنی در اختیار شما قرار دهیم. این اطلاعات کمک در هنگام خرید به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را برای خود نهایی کنید. برای خرید قرص تقویت سیستم ایمنی ایمیونس، کافی است به اپلیکیشن یا وبسایت داروخانه دکتر اصیلی (مفیدطب) مراجعه کنید. در مفیدطب می‌توانید در کمتر از یک دقیقه سفارش خود را ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

در نهایت اگر بازهم نظر یا سوالی درباره شربت یا قرص ایمیونس دارید، با ما درمیان بگذارید تا پاسخ خود را از دکتر داروساز دریافت کنید.

خرید سریع قرص ایمیونس

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

26 دیدگاه دربارهٔ «با قرص تقویت سیستم ایمنی ایمیونس بیشتر آشنا شوید»

  1. با سلام
    من حدودا یک ماهو نیمه دارم هرروز قرص ایموننس برا درمان زگیل میخورم
    ولی از زمانی که خوردن این قرصو شروع کردم خوابم بهم ریخته
    شبها حدودا دو الی ساعت میخابم بعد یهو بیدار میشم و تا صبح چشام بسته س ولی ذهنم بیداره
    قبلا به هیچ عنوان اینطوری نبودم
    و ازون تایمی که مصرف این قرص را شروع کردم خوابم دچار اختلال شده
    و ازونجایی که خواب خوب خودش رو سیستم ایمنی اثر داره خیلی برام مهمه این مشکل حل بشه

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی؛ وجود منیزیوم در قرص ایمیونس حتی می‌تواندباعث بهبود عملکرد خواب شود.با این حال بهتر است در صورتی که بعد مصرف دچار بی‌خوابی می‌شوید.صبخ ها از ان مصرف کنید.و یا در صورت تکرار بی خوابی از سایر داروهای تقویت سیستم ایمنی مانند پاورفیت استفاده فرمایید.
      با احترام دکتر داروساز

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر دارو ساز
    ببخشید من سیستم ایمنی بدنم‌ ضعیف شده یعنی پوستمم حساس شده و دکتر رفتم گفتن لیکن پلان هست ی بیماری خود ایمنی ایا قرص ایمیونیس مصرف کنم‌ خوبه؟ اصلا جدا ازاین مشکل پوستی شخص سالم هم میتونه استفاده کنه؟ ممنون میشم هردو سوالمو جواب بدید باتشکر

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام ابتلا به بیماری خودایمنی به معنی ضعف سیستم ایمنی نیست، بلکه یعنی سیستم ایمنی دارد به بافت خودی حمله می کند. مصرف داروهای تقویت کننده ایمنی در چنین شرایطی منطقی نیست و توصیه نمی شود.
      فرد سالم می تواند از ایمیونیس استفاده کند بله.
      با احترام دکتر داروساز

  3. سلام وقتتون بخیر من کم کاری تیرویید دارم توی بروشور قرص ایمیونس نوشته مواردهشدارو احتیاط برای کسایی ک اختلالات تیروییدی دارن ایا منع مصرف دارم من یا ایرادی نداره استفاده کنم درحال حاضر کم کاری تیروییدم باقرص تنظیمه

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      علت این توصیه وجود ید در ایمونیس است. در صورتی که کم کاری تیرویید با دارو کنترل شده است و دوز بیش از حد از ایمونیس استفاده نشود ، مصرف آن مشکلی ندارد. مصرف زیاد این دارو در پرکاری تیرویید مشکل ساز میتواند باشد و برای شما مشکلی ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  4. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید قرص ایمونس و داروهای تقویت کننده سیستم ایمنی روی کبد اثر منفی دارن؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام برخی از داروهای تقویت کننده سیستم ایمنی محتوی گیاهان خانواده اکیناسه هستند. این محصولات در افراد سالم مشکلی برای کبد ایجاد نمیکنند، اما در افراد دارای مشکلات کبدی مصرف آنها توصیه نمی شود.
      قرص ایمیونیس فاقد این گیاهان است و اثر سوئی روی کبد ندارد.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز 

  5. سلام دکتر عزیز
    من ازمایش اسپرم بردم پیش دکتر برام ایمیونس و ولومن برام تجویز کرده از هر کدام یکی در روز
    میخواستم ببینم بهترین موقع مصرف کی هست؟
    من ایمیونس رو بعد صبحانه و ولمن رو بعد شام میخورم خوبه؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام بله ایمیونیس بعد از صبحانه و ولمن بعد از شام، روش خوبی برای مصرف این دو محصول است.
      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص ایمیونیس فاقد گیاهان خانواده اکیناسه است و به همین دلیل در افرادی که بیماریهای خودایمنی دارد منع یا احتیاط مصرف ندارد.
      با احترام دکتر داروساز 

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوز مصرف ایمیونیس روزانه یک عدد است و مصرف مقادیر بیشتر از این، توصیه نمیشود. ممکن است دستور مصرف اشتباه ثبت شده باشد.
      با احترام دکتر داروساز

  6. با سلام
    مصرف قرص یا همون کپسول گچی ایمونیس باعث درد معده هم میشه؟
    حدود ۴ روزه که مصرف ایمونیس و شربت ویتان رو شروع کردم و همش معده درد دارم
    نمیدونم دلیلش چیه ، ممکنه عوارض یکی شون باشه؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام بله ممکن است یکی از این دو محصول با معده شما ناسازگار باشد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص ایمیونیس به دلیل داشتن زینک و آهن ممکن است در برخی از افراد ایجاد یبوست کند.
      با احترام دکتر داروساز

  7. سلام من این قرص را به دستور دکتر تهیه کردم و این که فرقی بین ایرانی و خارجیش هست قرص ساخت ایران هم همان تاثیر خارجی را دارد ممنون میشم پاسخ بدید؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام ایمیونیس محصولی است که تحت لیسانس انگلستان توصیه می شود و لذا ایمیونیس ایرانی ترکیبات و روش ساخت مشابه نمونه انگلیسی دارد. ایمیونیس تولید ایران با ایمیونیس تولید انگلستان تفاوت قابل توجهی ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  8. سلام وقتتون بخیر
    این قرص رو میشه کودکان هم مصرف کنند؟
    کودک ۴ ساله؟ پزشک براش شربتش رو تجویز کرده ولی به بوش حساس شده و نمیخوره

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص ایمیونیس محصولی برای بزرگسالان است و برای کودک ۴ ساله پیشنهاد نمی شود. برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۴ ساله می توانید از شربت سندروس پلاس زینک (https://www.mofidteb.com/product/214) استفاده کنید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص ایمیونیس باید روزی ۱ عدد قرص همراه با وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب میل شود.
      با احترام دکتر داروساز

  9. سلام ممنون بسیار آموزنده بود میخواستم ببینم کپسولی به این نام که حاوی دانه های رنگیه تاثیرش بابر با قرص است یا نه تشکر

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز ایمیونیس فقط قرص و شربت دارد و کپسول ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره