با بهترین قرص تقویت نعوظ گیاهی آشنا شوید

بهترین قرص تقویت نعوظ گیاهی برای مردان
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

عارضه‌ها و اختلالات جنسی، چه در مرد و چه در زن، همیشه تهدیدی برای کاهش کیفیت روابط زناشویی و ایجاد سردی در روابط است. همانطور که کم بودن میل جنسی در خانم‌ها روابط جنسی را به شدت تحت الشعاع قرار می‌دهد، اختلال نعوظ در مردان نیز چنین تاثیری بر این روابط دارد. از آنجا که امروزه بسیاری از مردان چه جوان چه میانسال با این مشکل درگیر هستند، این مطلب از مجله سلامت مفیدطب را به معرفی راه‌های درمان اختلال نعوظ اختصاص دادیم و در انتها نیز بهترین قرص تقویت نعوظ گیاهی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

اختلال نعوظ چیست و چرا اتفاق می‌افتد؟

نعوظ در مردان به حالتی گفته می‌شود که در آن بافت اسفنجی آلت پر از خون شده و اندام جنسی مرد به حالت سفت شده در می‌آید. تداوم نعوظ یا ارکشن برای ایجاد رابطه جنسی و رسیدن به انزال بسیار مهم است. برای ایجاد نعوظ طبیعی و تداوم آن در مردان بخش‌های مختلف بدن از جمله مغز، دستگاه اعصاب مرکزی و محیطی، هورمون‌های خونی و عروق و شریان‌ها، باید باهم هماهنگ شوند.

اختلال نعوظ؛ یکی از شایع ترین مشکل جنسی مردان
اختلال نعوظ؛ یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی مردان

اگر هماهنگی یا تعادل هورمون‌ها در یکی از این بخش‌ها از بین برود، در فرایند ایجاد و پایداری نعوظ مشکل ایجاد می‌شود که به آن اختلال نعوظ (ED) یا Erectile dysfunction می گویند. در نتیجه این اختلال آلت یا اصلاً راست نمی‌شود یا مدت زمان کمی در این حالت باقی می‌ماند که ایجاد ناتوانی جنسی در مردان می‌شود.

برای درمان ناتوانی جنسی در مردان راه‌های زیادی از جمله مصرف قرص تقویت نعوظ گیاهی، وجود دارد. اما برای انتخاب آگاهانه راه درمان، بهتر است ابتدا با دلایل بروز این مشکل آشنا شوید.

علت اختلال نعوظ در مردان

مشکلات نعوظ در مردان چند دلیل عمده و مشخص دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم و درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم.

  1. مشکلات روحی روانی:

شایع‌ترین دلیلی که ممکن است هر مردی را، حتی بدون سابقه مشکل نعوظ، با این عارضه مواجه کند، افزایش تنش، اضطراب و استرس است. این اضطراب و تنش ممکن است ناشی از فشار کاری زیاد، مشکلات زندگی زناشویی، ترس از عدم رضایت شریک جنسی، ترس از زود انزالی، احساس گناه، تمایلات جنسی متفاوت یا وجود یک بیماری روانی جدی باشد. هرکدام از این شرایط می‌تواند هماهنگی میان بخش‌های مرتبط در ایجاد نعوظ را دچار مشکل کند.

  1. اختلالات هورمونی:

کاهش هورمون‌های دخیل در فرایند نعوظ از جمله هورمون تستوسترون، هورمون‌های هیپوفیز و تیروئید یا افزایش سطح پرولاکتین باعث ایجاد اختلال نعوظ می‌شود و ناتوانی جنسی را در پیش دارد.

تاثیر داروها بر اختلال نعوظ
تاثیر عوارض داروها بر اختلال نعوظ
  1. تأثیر داروها:

عوارض برخی از داروها نیز ممکن است روی عملکرد صحیح جنسی آقایان تاثیرگذار باشد. داروهای کاهش فشار خون، داروهای مخدر مانند متادون، داروهای ضد افسردگی، داروهایی از جمله کتوکونازول، اسپیرونولاکتون، سایمتیدین، مواردی هستند که درجات خفیف تا شدید اختلال نعوظ را در مردان ایجاد می‌کنند.

  1. اختلالات عصب:

قطع نخاع بر اثر تصادف یا حادثه یا آسیب‌های نخاعی نیز یکی از علل مشکل نعوظ و ناتوانی جنسی مردان است.

  1. مشکلات عروقی و شریانی

کارکرد صحیح عروق خونی در پمپاژ خون به درون آلت تناسلی و ایجاد نعوظ بسیار مهم است. گاهی اوقات در شرایطی مانند بیماری دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی، فشار خون بالا و… پمپاژ خون با مشکل مواجه شده و اختلال نعوظ پدید می‌آید.

البته افزایش سن، چاقی، سیگار کشیدن، مصرف زیاد الکل، جراحی پروستات، ضربه یا جراحی لگن، اشعه درمانی یا شیمی درمانی نیز ممکن است سبب آسیب به شریان‌ها شوند.

راه‌های طبیعی درمان اختلال نعوظ در مردان

حال که با دلایل ایجاد مشکل نعوظ آشنا شدید، پس از مراجعه به پزشک با آگاهی بیشتری می‌توانید راه درمان مناسب خود را انتخاب کنید. در ادامه چند راهکار طبیعی برای درمان ناتوانی جنسی معرفی می‌کنیم. گاهی اوقات در افراد تنها یکی از این راه‌ها برای درمان پاسخگو است اما گاهی نیاز است چند روش به طور همزمان پیش گرفته شود تا این مشکل به طور کامل از بین برود.

تغییر سبک زندگی برای رفع نعوظ
تغییر سبک زندگی برای درمان اختلال نعوظ در مردان

اصلاح سبک زندگی

اصلاح سبک زندگی به معنی ترک عادت‌های غلطی است که باعث ایجاد مشکلات جنسی می‌شود. عادت‌هایی که قبل‌تر هم به آن‌ها اشاره کردیم مانند سیگار کشیدن، مصرف الکل و چاقی. گاهی اوقات ناتوانی‌های جنسی با تغذیه مناسب، تحرک بدنی و ورزش کردن، کنار گذاشتن سیگار و مواد مخدر، الگوی خواب منظم و تعدیل وزن به خودی خود برطرف می‌شود و نیازی به مصرف داروهای شیمیایی نیست.

هرچند تغییر سبک زندگی و عادت‌های غلط نیز کار ساده‌ای نیست، اما این روش، بیش از هر داروی شیمیایی دیگری روی بهبود کیفیت زندگی زناشویی و به طور کلی سلامت عمومی بدن تأثیر دارد.

روان درمانی و مشاوره برای رفع مشکل نعوظ
روان درمانی و زوج تراپی؛ بهترین راه درمان ناتوانی‌های جنسی

روان درمانی

به طور کلی مشاوره گرفتن از یک روان درمان یا متخصصان زوج تراپی و تحت نظر یک تراپیست مجرب بودن برای درمان اختلالات جنسی در مردان و زنان، هر دو، بسیار مؤثر و ضروری است. در بسیاری از موارد، طرح مشکل با سکس تراپیست می‌تواند مشکل شما را برطرف کند.

هورمون تراپی

اگر برای درمان ناتوانی جنسی و مشکل نعوظ (ED) خود به پزشک متخصص مراجعه کنید و کمبود سطح هورمون‌های جنسی مانند تستوسترون در شما تشخیص داده شود، هورمون تراپی می‌تواند راه خوبی برای رفع مشکل شما باشد. در این روش پزشک با تجویز هورمونی که کمبود آن باعث اختلال نعوظ شده این عارضه را رفع می‌کند. هورمون تراپی نیز مانند سایر روش‌های درمانی دیگر باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.

آفرودیت؛ داروی گیاهی موثر برای اختلال نعوظ
قرص آفرودیت؛ بهترین قرص گیاهی برای درمان اختلال نعوظ در مردان

آفرودیت؛ قویترین قرص تقویت نعوظ گیاهی برای مردان

امروزه اغلب زشکان توصیه می‌کنند از مصرف داروهای شیمیایی نعوظ در طولانی مدت برای درمان اختلال نعوظ پرهیز کنید. زیرا معمولاً اکثر این داروها حالت اعتیاد آور داشته و بیشتر به عنوان یک درمان موقت به کار می‌روند. از طرفی ثابت شده که استفاده از راه‌های طبیعی مانند تغییر سبک زندگی و مشورت با روان درمانگر و سکس تراپیست می‌تواند تأثیر بسیار بسیار بیشتر از داروهای شیمیایی داشته باشد.

در کنار این راه‌های طبیعی برای درمان اختلال نعوظ، مصرف داروهای گیاهی نیز می‌تواند بسیار مؤثر باشد. قرص آفرودیت، نمونه‌ای از انواع قویترین و بهترین قرص گیاهی نعوظ است که در بازار ایران می‌توان پیدا کرد.

آفرودیت محصولی از شرکت گل دارو است که به عنوان بهترین قرص تقویت جنسی مردان گیاهی نیز شناخته می‌شود. این قرص حاوی عصاره گیاهان قدرتمندی نظیر دارچین، زنجبیل، زعفران و خارخاسک است که در کنار هم با ایجاد اثر هم افزایی به افزایش سطح تستوسترون و کاهش اختلال نعوظ در مردان کمک می‌کند.

تأثیر قرص نعوظ گیاهی آفرودیت

هرکدام از عصاره‌های گیاهی موجود در قرص تقویت نعوظ آفرودیت، حاوی ترکیبات موثری است که باعث افزایش سلامت جنسی مردان می‌شود. قویترین این ترکیبات شامل شوگائول، فنول ها، کامفرول، کروستین و ساپونین های استروئیدی هستند همگی خاصیت آنتی اکسیدان دارند.

آنتی اکسیدان های قوی در قرص آفرودیت، باعث کاهش سطح استرس در بدن شدن و با ترشح نیتریک اکسید سبب افزایش اتساع عروق درون آلت تناسلی مردان می‌شود. این فرایند باعث افزایش پمپاژ خون به آلت شده و نعوظ طبیعی و پایدار ایجاد می‌کند.

قرص آفرودیت، علاوه بر کمک به درمان ناتوانی جنسی در مردان، در افزایش میل جنسی زنان نیز نقش دارد و به رفع مشکلات هر دو طرف در رابطه زناشویی کمک می‌کند.

بهترین قرص تقویت نعوظ گیاهی را از ما بخواهید

ما در این مطلب سعی کردیم شما را با یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی مردان یعنی اختلال نعوظ و راه‌های درمان آن آشنا کنیم. در کنار راه‌های طبیعی، مصرف قرص تقویت جنسی آفرودیت به عنوان یک داروی گیاهی کم عارضه می‌تواند در روند سریع‌تر درمان بسیار مؤثر باشد. برای تهیه این قرص یا سایر داروهای گیاهی تقویت نعوظ و رفع مشکلات جنسی کافی است به داروخانه آنلاین دکتر اصیلی (مفیدطب) بروید. اینجا می‌توانید از بین بهترین محصولات گیاهی و مکمل‌های تقویت جنسی مردانه، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

خرید سریع قرص گیاهی آفرودیت

در نهایت اگر بازهم سوالی درباره قرص تقویت جنسی آفرودیت یا سایر محصولات گیاهی تقویت نعوظ داشتید، در صفحه محصول آفرودیت یا در قسمت نظرات همین پست با ما درمیان بگذارید تا با مشورت دکتر داروساز به آن‌ها پاسخ دهیم.

سؤالات و نظرات درباره قرص آفرودیت

در بخش نهاییِ آشنایی با بهترین قرص تقویت نعوظ گیاهی، به سراغ سوالاتی که درباره آفرودیت ممکن است در ذهن شما ایجاد شود می‌رویم تا دیگر در هنگام خرید آن دچار ابهامی برای شما باقی نماند.

عوارض قرص آفرودیت چیست؟

معمولاً مصرف قرص آفرودیت در دوز پیشنهادی عوارضی ندارد. اما افرادی که به گیاهان موجود در ترکیبات این قرص تقویت نعوظ گیاهی حساسیت دارند، نباید از این دارو استفاده کنند. افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و کمبود فشار خون باید با احتیاط این دارو را مصرف کنند.

قرص گیاهی آفرودیت برای زود انزالی مؤثر است؟

بله. عصاره‌های گیاهی موجود در این قرص نعوظ گیاهی سبب افزایش سطح هورمون تستوسترون شده و اختلال زود انزالی را نیز تا حد زیادی برطرف می‌کند.

قرص آفرودیت برای پسردار شدن شانس بیشتری ایجاد می‌کند؟

قرص آفرودیت با تأثیر مواد مؤثره خود باعث افزایش تعداد اسپرم‌ها و افزایش قدرت آن‌ها می‌شود که احتمال باروری را در مردان افزایش می‌دهد. اما مصرف این قرص در پسردار شدن یا دختردار شدن و تعیین جنسیت فرزند نقشی ندارد.

مصرف قرص تقویت جنسی آفرودیت در بارداری ضرر دارد؟

بله. مصرف این قرص تقویت جنسی برای بانوان باردار ممنوع است. اما در دوران شیردهی برای افزایش میل جنسی خانم‌ها مانعی ندارد.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.
خرید قرص آفرودیت
خرید از مفیدطب

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

37 دیدگاه دربارهٔ «با بهترین قرص تقویت نعوظ گیاهی آشنا شوید»

  1. عرض سلام وادب
    ۳۶ساله هستم ومتادون مصرف میکنم.حدود ۸ماه پیش به توصیه یکی ازدوستان شروع به مصرف قرص سیلدنافیل کردم.تا چندوقت پیش خوب بود.ولی مدتی هست که هم میل جنسی م کم شده وهمزمان مشکل نعوظ پیداکردم.زمانی که قرص رو مصرف میکنم ،دچار تاری شدید دید وسردردمیشم ،با مشورت دکتر تادالافیل۱۰ مصرف کردم ولی مشکلم روحل نکرد،.حتی بامصرف ۲عدد.قبل از رابطه!!!!
    .میشه راه حل برام پیشنهادکنید،آیا مصرف آفرودیت میتونه مشکلمو حل کنه

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، عدم میل جنسی از ویژگی های بسیار بارز متادون می باشد و نیاز است جهت بهبود موارد نامبرده حتما برنامه ریزی در جهت ترک متادون داشته باشید.
      با احترام دکتر داروساز

  2. علیرضا طنازی

    سلام بنده چندساله که دچار عدم نعوظ وزود انزالی شدم ازکپسول پاورگل که دکتر برام تجویز کرده دو دوره استفاده کردم ولی تاثیری نداشته میخواستم ببینم کپسول آفرویت بهتراز پاورگله؟

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      بله در صورتی که از پاورگل نتیجه نگرفتید میتوانید از آفرودیت استفاده نمایید که در صد زیادی از موارد اثربخش است.
      با احترام دکتر داروساز

  3. با سلام بنده جوانی ۲۵ ساله مشکل نعوظ و زود انزالی رو با هم دارم به احتمال خیلی زیاد به خاطر ذهنم است،‌‌ یه مدت که باهمسرم معاشقه میکردم و به انزال می‌رسیدم دیگه انزالم یه کم بهتر شده بود ولی نعوظم..
    الان که به خاطر این دو مشکل نمیتونم سمت همسرم برم ..
    ۱.بنده تا چه مدت و چقدر از این دارو باید استفاده کنم ؟
    ۲.ایا تضمینی است و مشکل را به کل حل میکند؟ اگه راه دیگه دارید ممنون میشم بفرمایید..

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مصرف قرص آفرودیت معمولا به مدت دو ماه توصیه می شود اما در صورت تمایل می توانید طولانی تر هم مصرف کنید.
      خیر داروهای گیاهی تقویت کننده نعوظ تضمینی نیستند و فقط تا حدی می توانند در رفع اختلالات نعوظ موثر باشند.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام هر بسته آفرودیت حاوی ۳۰ عدد قرص می باشد که می بایست سه مرتبه در روز، هر بار ۱ عدد بعد از وعده های غذایی مصرف شود. توصیه می شود جهت حصول نتیجه بهتر قرص افرودیت را به صورت مداوم و مستمر استفاده نمایید.
      ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

  4. با سلام بنده ۲۶ سالمه و مجردم ومشکل
    زود انزالی و عدم نعوظ دارم برای منم خوبه قرص آفرودیت. با تشکر

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام آفرودیت به رفع مشکلات جنسی و بی میلی کمک میکند و در تمام افراد بالای ۱۸ سال که باردار یا شیرده نباشند قابل استفاده است.
      با احترام دکتر داروساز

  5. سلام من مرد ۵۸ ساله هستم مشکل نعوظ آلت تناسلی موقع نزدیکی با همسر م وسط کار به مشکل نعوظ دچار میشوم آیا با مصرف این دارو مشکل نعوظ حل میشود من داروی چربی و فشار و تکرور ادرار مصرف میکنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص آفرودیت به تقویت نعوظ کمک می کند. برای این منظور، آفرودیت باید به مدت چند ماه، صبح و ظهر و شب یک عدد با معده پر میل شود.
      با احترام دکتر داروساز

  6. سلام شوهرم نعوظش بار اول خوبه اما بسیار زود انزال میشه به بار دومم نعوظ نمیشه خودم هم اصلاً انزال نمیشم تا مگر اینکه با دست خودم کمی تکونش بدم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام بعد از هر بار انزال دوره ای به نام refractory period وجود دارد که در طی آن فرد قادر به نعوظ نیست. طول مدت این دوره در افراد مختلف و در سنین مختلف، متفاوت است. مدت زمان این دوره در افراد جوان معمولا کوتاهتر است و چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد، اما با افزایش سن بیشتر می شود و ممکن است تا چند ساعت یا حتی چند روز به طول بیانجامد. پس نمی شود گفت اگر کسی نمی تواند دو بار پشت سر هم نعوظ داشته باشد مشکل دارد و باید درمان شود.
      زودانزالی هم فقط در مواقعی احتیاج به درمان دارد که انزال زودتر از یک دقیقه انجام شود. اگر همسر شما جزو این دسته از افراد است بهتر است به پزشک مراجعه کند. اما اگر همسر شما جزو این دسته نیست، مصرف محصولات حاوی جنسینگ مانند روجنسینگ قائم دارو (https://www.mofidteb.com/product/259/) به عنوان یک تقویت کننده نعوظ کافیست و نیازی به مراجعه به پزشک نیست.
      در ضمن لطفا توجه داشته باشید ارضا شدن لازم نیست حتما با دخول انجام شود همسر شما می توانند با روش های دیگری شما را ارضا کنند که می توانید با مراجعه به مشاور خانواده از آنها مطلع شوید.
      با احترام دکتر داروساز

  7. با سلام
    من فردی ۴۵ ساله هستم تقریبا ۸ساله مشکل جنسی دارم رفتم دکتر کفته مشکلی نداری برام قرص سیلدنافیل تجویز کرد اخیرا هم دوباره سیلدنافیل به خوبی که راضی باشم اثر نمی کنه همیشه دراسترس هستم اگه آفرودیت مصرف کنم باید قرص سیلدنافیل رو مصرف نکنم آیا مشکل حل میشه ممنون میشم از راهنمایها ی شما باتشکر

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام تاثیرگذاری آفرودیت اصلا قابل قیاس با سیلدنافیل نیست و خیلی کمتر است. با توجه به اینکه با سیلدنافیل نتیجه نمیگیرید بعید است با مصرف آفرودیت هم نتیجه ای حاصل شود. بهتر است برای رفع مشکل خود مجددا به پزشک مراجعه نمایید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام تداخلی میان قرص آفرودیت و مشروب تا کنون گزارش نشده است.
      با احترام دکتر داروساز

  8. باسلام اقای ۴۹ ساله هستم مدت یک سال اخیر به دلیل مشکلات روحی دچار نغوظ شدم میل جنسی دارم ولی مشکل شل بودن الت هست فشارخون بالای عصبی هم دارم ایا مصرف این دارو دربهبود مشکل من موثراست با تشکر

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص آفرودیت در تقویت نعوظ موثر است. با توجه به اینکه این قرص می تواند فشار خون را کاهش دهد، افرادی که داروهای ضد فشار خون مصرف می کنند در روزهای ابتدایی مصرف باید فشار خون خود را پایش کنند.
      با احترام دکتر داروساز

  9. سلام
    ببخشید من مشکل دیرانزالی دارم
    یعنی بعضی اوقات تا ۲ ساعت طول میکشه و اتفاقی نمیفته
    ۳۸ سال سن دارم و گاهی هم مشکل نعوظ برام پیش میاد
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مشکل دیرانزالی باید زیر نظر پزشک (متخصص اورولوژی یا متخصص اعصاب و روان) درمان شود. این مشکل درمان گیاهی ندارد. لطفا به پزشک مراجعه کنید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام خدمت شما دوست عزیز
      لطفا برای دانستن قیمت قرص آفرودیت به لینک زیر در داروخانه آنلاین مفیدطب بروید:
      https://www.mofidteb.com/product/67
      قیمت داروها طبق مصوبه سازمان غذا و دارو همیشه در سایت به روز هستند.
      در ضمن در حال حاضر این محصول دارای تخفیف است.

      با آرزوی سلامتی برای شما

  10. سلام
    همسرم تقریبا میل جنسی خود رو از دست داده
    خیلی تمایلی نداره کلا و موقع رابطه هم اصلا ارضا نمیشه
    آیا مصرف این قرص تاثیری داره؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام آفرودیت در افزایش میل جنسی بانوان و آقایان موثر است. ارضا نشدن، بخشی به علت میل جنسی پایین است. گذشته از آن، به گفته روانشناسان، بحث ارگاسم در خانمها بیشتر منتال (ذهنی) است تا فیزیکی (جسمی). به همین دلیل هم در بسیاری موارد با افزایش توجه و محبت در درازمدت این مشکل برطرف می شود.
      با احترام دکتر داروساز

  11. سلام وقتتون بخیر
    آیا مصرف این قرص باید دائمی باشه تا تاثیر بذاره یا فقط قبل از رابطه کفایت میکنه؟
    و اینکه مصرف دائمی این دارو وابستگی میاره یا خیر
    باتشکر 🌹

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص آفرودیت باید مرتب استفاده شود (روزی ۳ بار هر بار ۱ عدد بعد غذا) و مصرف قبل از رابطه جنسی تاثیری نخواهد داشت. آفرودیت ایجاد وابستگی نمی کند.
      با احترام، دکتر داروساز

  12. با سلام .دوز مصرف افرودیت .چجوریه .تا چند موقع باید استفاده کرد .روزانه مصرف میشه .یا قبل از رابطه .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام
      مصرف آفرودیت مخصوص قبل نزدیکی نیست و آفرودیت باید هرروز، سه بار در روز هر بار یک عدد قرص پس از هر وعده غذا مصرف شود.
      برای مشاهده اثر درمانی حداقل ۴-۸ هفته مصرف کنید.
      با احترام، مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز)

  13. باسلام فردی ۴۵ ساله هستم ۱۰ساله دیابت دارم و۳سال پیش جراحب قلب باز انجام داده ام ایا می تونم از قرص گیاهی آفرودیت اسفاده کنم ممنون میشم راهنمایم کنید

    1. با سلام
      در بیماران با سابقه مشکلات قلبی عروقی آفرودیت باید با مشورت پزشک مصرف شود، مخصوصا اگر از داروهای ضدانعقاد خون استفاده میکنید.

      با احترام، مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز)

    1. با سلام.
      مصرف آفرودیت در بیماران قلبی و افرادی که مخصوصا داروهای ضدانعقاد خون مصرف می‌کنند، حتما باید با مشورت پزشک باشد.

      با احترام، مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط