عوارض پودر گین آپ بزرگسالان چیست؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

اگر جزو دسته افراد لاغر هستید و به دنبال یک مکمل افزایش‌دهنده وزن و چاق‌کننده جستجو کرده باشید، حتما نام پودر گین آپ را در ابتدای لیست مشاهده کرده‌اید. ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا این محصول واقعا باعث افزایش وزن و توده‌های عضلانی می‌شود؟ و یا این پرسش ذهنتان را مشغول کرده که عوارض پودر گین آپ بزرگسالان چیست؟ آیا می‌توانیم با خیال راحت از این پودر چاقی و گینر محبوب استفاده کرد؟ با مطالعه این مقاله از مجله سلامت مفیدطب، می‌توانید پاسخ تمامی این سوالات را دریافت کنید.

پودر گین آپ بزرگسالان برای چاقی

قبل از اینکه در مورد فواید و عوارض پودر گین آپ بزرگسالان که جزو سوالات پرتکرار شما هستند، صحبت کنیم، بهتر است کمی با این پودر چاق کننده آشنا شویم. گین آپ محصولی از صنایع داروسازی و مکمل‌های غذایی حیاتی کارن هستند که در دو نوع مخصوص کودکان و بزرگسالان با طعم‌های مختلف تولید می‌شوند. از ویژگی‌های پودرهای گین آپ کارن می‌توان به این مسئله اشاره کرد که مواد اولیه این مکمل‌ها از بهترین و معتبرترین شرکت‌های اروپایی تامین می‌گردد. همچنین ترکیب ویتامینی موجود در آن از شرکت dsm سوئیس می‌باشد.

پودر گین آپ بزرگسالان برای چاقی افرادی که دچار لاغری هستند توصیه می‌شود. اما افراد ورزشکار نیز می‌توانند از این فرآورده در جهت افزایش توده‌های عضلانی خود استفاده کنند. فرمولاسیون منحصر به فرد فرآورده مغذی گین آپ باعث شده که این محصول در میان سایر مکمل‌های مشابه تمایز داشته باشد. گین آپ بزرگسالان کارن در تامین انرژی روزانه و پروتئین در افراد کم وزن یا دچار سوء تغذیه کارایی دارد. همچنین این پودر چاق‌کننده به افزایش حجم عضلات در مراحل ابتدایی بدنسازی کمک می‌کند.

خرید پودر گین آپ

فواید و مضرات پودر گین آپ

پودر گین آپ نوعی مکمل کربو پروتئین یا ویت گینر است که حاوی ۶۸% کربوهیدرات پیچیده از منبع مالتودکسترین ذرت، ۲۲% پروتئین‌های شیر و پروتئین وی (با ارزش‌ترین پروتئین رژیم غذایی)، ۱/۶% چربی، فیبر و ۱۲ نوع ویتامین (تامین‌کننده ۱۰۰% نیاز روزانه) و مخلوط آنزیم هضمی (موثر در هضم و جذب سریع پروتئین‌ها) می‌باشد. این پودر چاق کننده یک منبع تامین انرژی است که در افزایش وزن بدن موثر عمل می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و فواید پودر گین آپ بزرگسالان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکمل افزایش وزن
  • مناسب افراد ورزشکار و غیر ورزشکار
  • نسبت ۳ به ۱ کربوهیدرات به پروتئین
  • هضم آسان‌تر و جذب بهتر
  • تأمین انرژی و پروتئین مورد نیاز برای افراد مبتلا به سوء تغذیه
  • کمک به افزایش وزن بدن و حجم عضلات در مراحل ابتدایی بدنسازی
  • دارای ۲۲% پروتئین از مخلوط پروتئین‌های whey و شیر
  • حاوی مجموعه آنزیمی برای کمک به هضم و جذب هرچه بهتر پروتئین‌ها
  • دارای ۱۲ نوع ویتامین برای تأمین ۱۰۰% نیاز روزانه

عوارض پودر گین آپ بزرگسالان

موارد گفته شده فوق نشان‌دهنده فواید بی‌نظیر پودر افزایش‌دهنده وزن گین آپ بزرگسالان است که هم برای افراد ورزشکار و هم افراد دارای وزن کم تاثیرگذار می‌باشد. در مورد مضرات این محصول و عوارض پودر گین آپ بزرگسالان در قسمت بعد به طور مفصل صحبت می‌کنیم.

عوارض پودر گین آپ بزرگسالان

از ویژگی‌های پودر گین آپ بزرگسالان که خیلی‌ها به آن اشاره می‌کنند، بدون عوارض بودن آن است. به این معنی که مکمل چاقی گین آپ برای تمام گروه‌ها به جز مواردی که در گروه منع مصرف قرار دارند، ایمن بوده و فاقد هرگونه عوارض جانبی می‌باشد. در واقع از آنجا که ترکیبات موجود در این پودر، مشابه غذای مصرفی بوده و متناسب با میزان نیاز افراد بزرگسال هستند و از هیچ‌گونه مواد مضری مانند کورتون، هورمون و… در آن استفاده نشده، عوارض پودر گین آپ بزرگسالان به حداقل رسیده است.

توجه داشته باشید که پودر گین آپ حاوی فنیل آلانین می‌باشد، لذا در بیماران مبتلا به فنیل کتونوری نباید مصرف شود. همچنین مصرف این مکمل در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی و بیمارانی که هر گونه داروی خاص مصرف می‌کنند، باید تحت نظر پزشک باشد.

نظر دکتران در مورد عوارض پودر گین آپ بزرگسالان

استفاده از یک مکمل در جهت رسیدن به وزن دلخواه، چه محصولات کاهش وزن و چه محصولات چاق‌کننده، می‌تواند یک چالش برای فرد مصرف‌کننده باشد. چرا که امروزه انواع بسیار مختلفی از مکمل‌ها در بازار وجود دارند که برخی از آن‌ها فاقد مجوز از سازمان غذا و دارو هستند و می‌توانند خطراتی پس از مصرف داشته باشند. از سوی دیگر تهیه یک مکمل که دارای مجوزهای لازم باشد، باز هم می‌تواند این ابهام را ایجاد کند که آیا مصرف این محصول برای همه افراد دارای اثر یکسان بوده و هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. از همین رو انتخاب یک مکمل چاقی یا لاغری، کار زیاد آسانی نیست.

بهترین و مطمئن‌ترین راه برای انتخاب یک مکمل مناسب جهت افزایش وزن یا کاهش وزن، مشورت با پزشک یا دکتر داروساز است. در مورد پودرهای چاقی گین آپ باید بگوییم، نظر دکتران در مورد پودر گین آپ مساعد بوده و بر طبق نظر پزشکان می‌توان از این فرآورده به صورت طولانی‌مدت و تا رسیدن به وزن دلخواه استفاده کرد. البته باید توجه داشته باشید که مطابق با میزان توصیه‌شده از پودرهای گین آپ بزرگسالان و کودکان استفاده کنید.

نحوه مصرف گین آپ بزرگسالان

بهتر است در مورد نحوه مصرف پودر گین آپ بزرگسالان با پزشک یا داروساز مشورت کنید. این مسئله می‌تواند به شما کمک کند تا احتمال بروز عوارض پودر گین آپ بزرگسالان را به صفر برسانید. شما می‌توانید پودر گین آپ را در آب، شیر یا آبمیوه حل کرده و میل نمایید.

توصیه می‌شود از پودر گین آپ بزرگسالان یک ساعت بعد از هر وعده غذایی استفاده کنید و در مجموع ۵ پیمانه در روز مصرف نمایید. درمورد ورزشکاران می‌توان بسته به زمان تمرین بعد از وعده‌های غذایی (صبحانه، نهار یا شام) از این پودر استفاده کرد. در صورت انجام تمرینات ورزشی، ۱ تا ۲ پیمانه را سه ساعت قبل از تمرین و ۱ تا ۲ پیمانه را نیم ساعت پس از تمرین میل کنید.

قیمت پودر گین آپ بزرگسالان

این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به بررسی عوارض پودر گین آپ بزرگسالان اختصاص یافت. همانطور که در طول مقاله نیز بیان شد، این پودر چاقی یک فرآورده ایمن بوده و ترکیبات آن خطری برای فرد مصرف‌کننده ایجاد نمی‌کنند. فقط باید به موارد منع مصرف این محصول توجه داشته باشید که شما جزو آن‌ها قرار نگیرید.

برای تهیه پودر افزایش وزن گین آپ می‌توانید به داروخانه‌های سطح شهر خود مراجعه کنید. اما یک راه آسان‌تر جهت خرید و اطلاع از قیمت پودر گین آپ بزرگسالان سفارش اینترنتی این محصول از سایت داروخانه آنلاین مفیدطب است. این فروشگاه با ارائه تخفیفات ویژه و تامین انواع مکمل‌های اصل و معتبر، سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل می‌دهد. شما می‌توانید جهت خرید انواع مکمل‌های افزایش وزن از جمله بهترین پودر چاقی در داروخانه ها به لینک دسته بندی زیر مراجعه نمایید.

خرید بهترین پودر چاقی

 


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط