با سه شربت برای گرفتگی بینی کودکان آشنا شوید

شربت برای گرفتگی بینی کودکان
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

هنگام مشکلاتی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و حساسیت، علائم بینی از جمله گرفتگی بینی و آبریزش بینی بسیار آزاردهنده است، خصوصا برای کودکان که معمولا تحمل کمتری دارند. درمان های خانگی و داروهای گیاهی موثری برای درمان این علائم وجود دارند. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به چند راهکار ساده برای گرفتگی بینی کودکان اشاره می‌کنیم و سه تا از محبوب ترین انواع شربت برای گرفتگی بینی کودکان را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

درمان های خانگی گرفتگی بینی کودکان

در این بخش چند راهکار موثر و در عین حال بسیار ساده برای درمان گرفتگی بینی کودکان معرفی می‌کنیم و نکته های مهمی را که برای کمک به وضعیت کودک لازم است رعایت کنید، می‌گوییم.

۱- هوای اتاق را با استفاده از یک دستگاه بخور سرد، مرطوب نگه دارید.

۲- یک حمام بخار گرم می‌تواند گرفتگی بینی کودک را بهبود چشمگیری دهد.

۳- رساندن مایعات فراوان به بدن کودک یک راه حل ساده دیگر برای رفع این مشکل است. مایعات زیاد، باعث رقیق شدن خلط شده و به کودک کمک می‌کند که راحت تر سرفه کند که این موضوع برای رفع احتقان او موثر است.

۴- دادن سوپ مرغ به کودک بیشتر از یک سنت قدیمی در برخورد با سرماخوردگی و رفع علائم بینی است؛ طبق چند تحقیق، این غذا می‌تواند به کاهش التهاب در مجاری تنفسی فوقانی کمک کند. بنابراین درمان خانگی مناسبی برای گرفتگی بینی کودکان محسوب می‌شود.

۵- هوای محیط اطراف کودک را تمیز نگه دارید. سیگار کشیدن در جایی که کودک حضور دارد، باعث بدتر شدن گرفتگی بینی و سرفه او می‌شود.

۶- در نهایت یکی از بهترین راه‌حل‌ها، استفاده از شربت برای گرفتگی بینی کودکان است که در بخش بعدیِ مطلب به معرفی سه تا از محبوب ترین محصولات گیاهی برای این منظور می‌پردازیم.

معرفی شربت برای گرفتگی بینی کودکان

در کنار رعایت نکاتی که در بخش قبلی گفته شد، استفاده از شربت برای گرفتگی بینی کودکان می‌تواند بسیار موثر باشد. شربت پلارژین کیدز، شربت سیموکلد و شربت فیتوکاف سه محصول محبوب برای این مشکل هستند. ترکیبات موجود در این شربت های گیاهی، علاوه بر گرفتگی بینی، به بهبود سرفه، گلودرد و سرماخوردگی و علائم دیگر بینی از جمله آبریزش بینی نیز کمک می‌کند.

شربت پلارژین کیدز

شربت پلارژین کیدز یک داروی گیاهی برای سرماخوردگی و یکی از مناسبترین انواع شربت برای گرفتگی بینی کودکان محسوب می‌شود که تأثیر گذاری فوق‌العاده‌ای در بهبود سرفه، آبریزش بینی، احتقان بینی و گلودرد کودکان دارد.

پلارژین کیدز حاوی عصاره گیاه پلارگونیوم سیدوییدز و عسل در ترکیبات خود بوده و به همین دلیل به خوبی می‌تواند به رفع احتقان و گرفتگی بینی کمک کند. استفاده از این شربت گرفتگی بینی کودکان موجب بهبود عفونت‌های مربوط به سیستم تنفسی مثل سرماخوردگی و برونشیت می‌گردد و شدت علائم آن‌ها را کاهش می‌دهد. طعم و عطر مناسب شربت پلارژین کودکان باعث شده تا کودکان راحت تر این دارو را مصرف کنند.

خرید شربت پلارژین کیدز

اثرات مفید و موثرِ شربت پلارژین کیدز، به طور خلاصه روی مشکلات زیر است:

  • سرفه
  • گلودرد
  • گرفتگی بینی
  • آبریزش بینی
  • سرماخوردگی

شربت سیموکلد سیمرغ

شربت سیمو کلد سیمرغ یک داروی مناسب برای سرماخوردگی کودکان است که مصرف آن به بهبود درد و گرفتگی گلو، تسکین دستگاه تنفسی، تقویت سیستم دفاعی بدن، کاهش احتقان، تسکین نشانه های سینوزیت و کاهش آبریزش بینی کمک می کند.

در تولید سیموکلد سیمرغ که یک شربت برای آبریزش بینی کودکان نیز محسوب می‌شود، از عصاره گیاهان آکاسیا (اقاقیا)، آویشن، عصاره پنیرک، آقطی سیاه، گیاه لیندن، آسرولا، زنجبیل، بره موم پروپولیس و زیرمغذی‌های ویتامین ث، مس و زینک (زینک گلوکونات) استفاده شده است. فواید این ترکیبات مفید برای سرماخوردگی، آبریزش بینی و گرفتگی بینی را می‌توانید در صفحه شربت سیموکلد سیمرغ در داروخانه آنلاین مفیدطب مطالعه کنید.

مشاهده و خرید شربت سیموکلد

خواص شربت سیموکلد سیمرغ به طور خاص شامل این موارد است:

  • کاهش احتقان و گرفتگی بینی
  • کاهش آبریزش بینی کودکان
  • موثر در بهبود علائم سینوزیت
  • اثر مطلوب در تسکین دستگاه تنفسی بدن
  • کمک به تقویت سیستم دفاعی بدن
  • موثر در نابودی درد و گرفتگی گلو

شربت فیتوکاف ایران داروک

شربت فیتوکاف ایران داروک یکی از بهترین انواع شربت برای گرفتگی بینی کودکان است که به واسطه داشتن ترکیبات گیاهی موثر، برای آبریزش بینی، سرفه و گلودرد نیز بسیار کمک کننده است. ترکیبات این شربت شامل عصاره گیاهان آویشن باغی، پنیرک، زیرفون، زنجبیل و آسرولا می‌شود.

زنجبیل موجود در شربت فیتوکاف، خاصیت ضد تهوع و استفراغ دارد که برای کودکانی که این مشکلات را در زمان بیماری تجربه می‌کنند، می‌تواند موثر باشد.

تاثیرات مثبت شربت فیتوکاف ایران داروک به طور خلاصه به این ترتیب است:

  • کمک به بهبود احتقان بینی و گلو
  • کمک به برطرف شدن آبریزش بینی
  • کمک به تسکین سیستم تنفسی و تقویت سیستم ایمنی کودکان و جوانان

خرید شربت فیتوکاف ایران داروک

جمع بندی

در این مطلب پس از دانستن روش هایی ساده برای درمان گرفتگی بینی، با سه تا از بهترین انواع شربت برای گرفتگی بینی کودکان آشنا شدید. نکته قابل توجه در رابطه با زمان سرماخوردگی و علائم بینی از جمله گرفتگی بینی کودکان، این است که در صورتی که در بدن کودک عفونت وجود داشته باشد، لازم است برای رفع عفونت با صلاحدید پزشک از آنتی بیوتیک ها استفاده شود و شربت های گیاهی سرماخوردگی به عنوان درمان کمکی به کار برده شوند.

داروخانه آنلاین مفیدطب یک مرجع معتبر برای خرید انواع مولتی ویتامین و مکمل گیاهی از جمله شربت های گرفتگی بینی کودکان و انواعی از قویترین شربت گیاهی ضد سرفه است. برای مشاهده محصولات می‌توانید لینک محصولات مربوطه را مشاهده کنید.

مشاهده لیست و خرید محصولات گیاهی ضد سرفه


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع