بهترین قرص کرفس برای لاغری

بهترین قرص کرفس برای لاغری
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

لاغر شدن به خودی خود سخت بود، حالا با رواج یافتن دورکاری، شغل‌های پشت میزی و تبلیغات فراوان خوراکی‌های رنگارنگ سخت‌تر هم شده! به همین خاطر بیشتر ما حاضریم بابت راهی که ما را سریع‌تر به وزن دلخواهمان برساند هزینه‌های زیادی بپردازیم. اما گاهی اوقات این هزینه به قیمت آسیب به سلامتی ما تمام می‌شود! خوشبختانه امروزه خطر راه‌هایی مانند مصرف قرص‌های شیمیایی لاغری و عمل‌های جراحی آشکار شده و استفاده از راه حل‌های طبیعی مانند بهره بردن از خواص گیاهان مؤثر برای لاغری جای آن را گرفته است. یکی از شناخته شده ترین گیاهان کمک کننده به کاهش وزن، کرفس است. امروزه محصولات متعددی از قرص کرفس همراه با سایر عصاره‌های گیاهی مؤثر در داروخانه‌ها یافت می‌شود.

اگر شما هم از روند کاهش وزن خود راضی نیستید و به دنبال راه موثرتری برای سرعت بخشیدن به آن هستید، در ادامه این مطلب از مجله سلامت مفیدطب با ما همراه باشید تا بهترین قرص کرفس برای لاغری را به شما معرفی کنیم.

آیا قرص کرفس لاغر می‌کند؟

اگر به دنبال راه‌های سریع لاغری بوده باشید احتمالاً با موج تبلیغات فراوانی از مصرف کرفس و آب کرفس در رژیم لاغری مواجه شده‌اید. شنیدن و دیدن اینهمه تبلیغ باعث شده در ذهن اکثر ما این سؤال شکل بگیرد که آیا واقعاً کرفس یا قرص کرفس برای لاغری تاثیری دارد؟

در جواب این سؤال باید بگوییم بله. کرفس جزو پرخاصیت‌ترین سبزیجات است که تقریباً در همه رژیم‌های لاغری نام آن دیده می‌شود. دلیل شهرت این گیاه برای لاغری دو چیز است: «فیبر زیاد و کالری کم». این دو ویژگی کرفس در کنار هم یک ترکیب ایده آل گیاهی برای لاغری را فراهم می‌کند. به همین دلیل هم قرص کرفس جزو بهترین قرص‌های لاغری گیاهی است و شرکت‌های زیادی دست به تولید قرص کرفس برای لاغری زده اند. اما از بین ده‌ها برند قرص کرفس تنها چند مورد معتبر و تضمین شده یافت می‌شود که در ادامه بهترین آن را به شما معرفی می‌کنیم.

کارویل؛ بهترین قرص کرفس و زیره

شرکت داروسازی حکیم مؤمن تبریزی یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید داروهای گیاهی است که محصولات بسیار پرطرفداری هم دارد. قرص کارویل یکی از محصولات پرفروش این برند ایرانی است که از ترکیب عصاره کرفس با چند گیاه مؤثر دیگر برای لاغری تهیه شده.

دلیل انتخاب کارویل به عنوان بهترین قرص کرفس، این است که این محصول، ترکیب طلایی گیاهی برای کاهش وزن یعنی کرفس، زیره و چای سبز را دارد. عصاره این سه گیاه در کنار هم، بازده تلاش‌های شما برای لاغری را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. با این ویژگی‌ها، کارویل یکی از انواع بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه نیز محسوب می‌شود.

قرص کرفس کارویل، ترکیب طلایی گیاهی برای کاهش وزن یعنی کرفس، زیره و چای سبز را دارد.

ترکیبات قرص کرفس کارویل

همانطور که گفتیم، قرص کارویل یک ترکیب طلایی درون خود دارد. قرص لاغری کرفس کارویل محتوی عصاره کرفس، زیره سبز، چای سبز، ترشک و انیسون است که در ادامه مختصری از خواص مهم‌ترین مواد تشکیل دهنده قرص کارویل می گوییم.

خرید قرص کرفس کارویل

کرفس؛ مؤثر در کاهش اشتها و چربی سوزی

عصاره کرفس سرشار از ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان های قدرتمندی است که چربی سوزی شکم را برای بدن راحت تر می‌کنند. همچنین فیبر زیاد این گیاه باعث می‌شود گرسنگی کمتر به سراغتان بیاید و راحت‌تر به رژیم خود پایبند بمانید.

به علاوه، برخی از ترکیبات موجود در این گیاه آرامبخش نیز بوده و از پرخوری عصبی جلوگیری می‌کند.

چای سبز چربی سوز قوی
چای سبز؛ چربی سوز قوی گیاهی

چای سبز؛ چربی سوز قوی برای شکم

گیاه چای سبز یک چربی سوز قوی گیاهی است که مصرف آن باعث می‌شود سخت‌ترین چربی‌های بدن، یعنی چربی‌های شکم به آسانی تجزیه شود. آنتی اکسیدان های قوی این گیاه باعث می‌شود هنگام ورزش به طور موثرتری چربی بسوزانید.

زیره سبز برای لاغری
گیاه زیره سبز سرشار از فیبر برای کاهش اشتها

زیره سبز؛ سرشار از فیبر برای کم شدن اشتها

زیره سبز نیز فیبر زیادی دارد و برای کم شدن اشتها و کاهش جذب کالری غذاها در روده مؤثر است. عصاره این گیاه به بهبود عملکرد گوارشی در افراد چاق نیز کمک می‌کند.

قرص carvil چگونه لاغر می‌کند؟

اگر توضیحات بخش قبل را خوانده باشید، احتمالاً تا حد زیادی با تأثیر قرص کرفس Carvil در بدن آشنا شده‌اید. فیبرهای موجود در زیره سبز و کرفس با ورود به روده مقدار زیادی آب جذب کرده و به هضم بهتر غذا و دفع سریع‌تر آن‌ کمک می‌کند. این مسئله از جذب کالری در روده و ذخیره چربی در بدن جلوگیری می‌کند. با این اثر، بدن برای جبران انرژی خود از چربی‌های ذخیره شده استفاده می‌کند و توده چربی بدن در طول یک دوره مصرف کارویل، کاهش می‌یابد.

آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز، ترشک و انیسون بازده بدن برای چربی سوزی را بالا می‌برد. یعنی با مصرف این عصاره‌های گیاهی، در هنگام ورزش یا پیاده روی، چربی بیشتری می‌سوزانید. در ضمن این ترکیبات از بروز سوءهاضمه و برخی از دیگر مشکلات گوارشی نیز جلوگیری می‌کنند.

به خاطر همین مکانیسم‌ها، برخی افراد قرص کرفس کارویل یک قرص لاغری خیلی قوی خانگی می‌دانند.

قرص کرفس چقدر لاغر میکنه؟

مسیر لاغری و کاهش وزن برای هر فرد با توجه به فاکتورهای مختلف مانند ژنتیک، متابولیسم بدن، نوع رژیم غذایی و کالری مصرفی، میزان تحرک و… متفاوت است. از طرفی، سرعت کاهش وزن سالم، بین ۰.۵ تا ۱ کیلو در هفته است و معمولا توصیه می‌شود سعی بر کاهش وزن سریع تر از آن نداشته باشید. در رابطه با میزان وزنی که با قرص کرفس کارویل کم می‌شود، شرکت سازنده اعلام کرده است که با مصرف یک دوره ۲۰-۱۵ روزه از این دارو در کنار رژیم کم کالری و مصرف مایعات کافی، ۴-۲ کیلوگرم از وزن بدن خود را از دست می‌دهید.

طریقه مصرف قرص کرفس برای لاغری

برای اینکه بهترین تأثیر را از مصرف قرص لاغری کرفس کارویل بگیرید، باید این قرص را با توجه به میزان اضافه وزن خود مصرف کنید. به عنوان مثال، افرادی که ۱۰ کیلو اضافه وزن دارند، روزی سه بار و هر بار ۱ یا ۲ قرص مصرف کنند. افرادی که بیش از ۱۰ کیلو اضافه وزن دارند، ۳ قرص در هر بار مصرف، استفاده کنند.

بهترین زمان مصرف قرص لاغری گیاهی کارویل، نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی است. حتماً قبل از مصرف نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • بهتر است مصرف قرص کارویل ۲ هفته پیش از جراحی قطع شود.
  • درصورت مصرف همزمان فراورده‌های جنسینگ، جینکگو، سیر، کافئین، آهن و کلسیم و فولیک اسید جهت کاهش تداخلات احتمالی با پزشک یا داروساز مشورت شود.
  • درصورت مصرف همزمان داروهای ضدانعقاد خون، داروهای سرکوب کننده سیستم عصبی، داروهایی که توسط کبد متابولیزه می‌شوند، ریفامپین، لیتیم، آتورواستاتین جهت کاهش تداخلات احتمالی با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
  • افرادی که به رازیانه، جعفری، قاصدک و هویج حساسیت دارند ممکن است به صورت متقاطع به کرفس و زیره موجود در این داروی گیاهی هم حساسیت داشته باشند.
  • توجه داشته باشید مصرف قرص لاغری کارویل برای افرادی که ناراحتی کلیوی دارند ممنوع است.
  • مصرف کارویل در دوران بارداری ممنوع است.

عوارض قرص کرفس کارویل حکیم مؤمن

خوشبختانه استفاده از قرص کرفس کارویل در میزان توصیه‌شده و با رعایت احتیاطات، تاکنون عوارض جدی به دنبال نداشته است. این محصول تنها در برخی از افراد ممکن است عوارض گوارشی خفیفی ایجاد کند. اما مصرف بیش از حد آن باعث ایجاد اختلال در تعادل آب و الکترولیت‌های بدن می‌شود. به همین دلیل بهتر است این محصول تحت نظارت یک متخصص یا کارشناس تغذیه یا کارشناس طب سنتی مصرف شود.

از بین بهترین قرص‌های لاغری گیاهی، بهترین را برای خود انتخاب کنید

هدف ما از معرفی بهترین قرص کرفس در این مطلب، این بود که راهی مؤثر و بی خطر برای سرعت بخشیدن به روند کاهش وزن به شما معرفی کنیم. در انتها توصیه ما به شما این است که در هنگام خرید یک قرص لاغری گیاهی، شرایط سلامتی، حساسیت‌ها و سازگاری‌های بدن خود را در نظر بگیرید و سپس بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

برای خرید قرص کارویل یا محصولات مشابه آن، کافی است همین حالا به اپلیکیشن یا وبسایت داروخانه آنلاین مفیدطب بروید و از بین بهترین قرص‌های لاغری گیاهی، محصول مورد نظر خود را در کوتاهترین زمان سفارش دهید. برای اطلاع از به‌روزترین قیمت قرص کرفس برای لاغری، با زدن روی دکمه زیر به صفحه قرص کارویل در داروخانه بروید.

خرید قرص کرفس کارویل


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

7 دیدگاه دربارهٔ «بهترین قرص کرفس برای لاغری»

  1. باسلام وعرض ادب .من چن سالی هست که وزنم یهویی بالا رفت از سن ۴۸ دیگه پریود نشدم و با بررسیها وآزمایشات انجام شده گفتن یاءسه شدم .جراحی زیبایی هم دوبار انجام اما متاسفانه بالای شکمم دوباره ورم کرده میمونه .شکم ندارم اما بالای شکمم بزرگ شده جراحی ابدو مینوپلاستی کردم خیلی راه ها رو رفتم خیلی کارارو انجام دادم اما نتیجه نگرفتم تا اینکه ازداروخانه شما یه سری قرص و کپسول وشربت گرفتم که اسماشونو میگم . سوالم اینه این قرص وشربت و کپسول های لاغری رو هر روز از هرکدوم یکی بخورم ایرادی داره؟ قرص هزال _ کپسول کربوفایت _ قرص قهوه _ گلولورکس _ شربت زبیب _ اینا امروز بدستم رسیده شنبه ۹ مهر .سه تا قرص دیگه هست که تو راهه . یکی کارویل .و

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز بهتر است دوره مصرف قرص های لاغری گیاهی مختلف، همزمان نباشد. ابتدا دوره مصرف یک محصول را کامل کنید و سپس محصول بعدی را شروع نمایید.
      با احترام دکتر داروساز

  2. سلام خسته نباشید من دوهفتع از قرص کارویل استفاده کردم اشتهام خیلی کم شد بعددوهفته ک همسرم رفت برام قرص بگیره اشتباها قرص اسلیم کوئیک گرفته یک هفتس ازاین استفاده میکنم لطفا بگین کدوم قرص بی ضررته

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام کارویل و اسلیم کوئیک هر دو می توانند عوارض جانبی گوارشی خفیف مثل تهوع، تحریک معده و لینت مزاج ایجاد کنند، اما هر دو فاقد عارضه جانبی جدی هستند. این دو دارو از نظر میزان تاثیر بر وزن و از نظر پروفایل عوارض جانبی، تفاوت چشمگیری ندارند.
      با احترام دکتر داروساز

  3. سلام و روزبخیر
    من ده روز هست دارم قرص کارویل رو مصرف میکنم روزی ۳عدد طبق دستور العمل نیم ساعت قبل غذا با یک لیوان آب میخورم اما هیچ کاهش وزنی نداشتم برگه راهنما داخل جعبه قرص نوشته که ۱۵ تا ۲۰ روز مصرف کنید بین ۲ تا ۴ کیلو کاهش وزن دارید ، می خواستم بدونم الان درست مصرف نمی کنم ؟ تحقیق که کردم خیلی همه از این قرص راضی بودن، لطفا راهنمایی کنید. باتشکر

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام همانطور که در این صفحه می بینید، نحوه مصرف قرص کارویل حکیم مؤمن با توجه به میزان اضافه وزن متفاوت است. به طور مثال، افرادی که تا ۱۰ کیلوگرم اضافه وزن دارند سه مرتبه در روز، هر بار ۱ الی ۲ عدد قرص را نیم ساعت پیش از غذا میل نمایند. در صورت اضافه وزن بیش از ۱۰ کیلوگرم می بایست دوز مصرفی به ۳ قرص در هر وعده افزایش پیدا کند. بنابراین، شما میتوانید دوز کارویل را به دو عدد قبل از هر غذا افزایش دهید.
      ضمنا پاسخدهی بدن هر فرد به دارو متفاوت است و از همین رو بهتر است خود را با دیگران مقایسه نکنید، ممکن است بدن شما دیرتر به کارویل پاسخ بدهد (ده روز برای تاثیر کاهش وزن زمان زیادی نیست). ضمن اینکه ممکن است مشکلات زمینه ای یا عدم رعایت رژیم غذایی و … موجب استپ وزنی شما شده باشد. به هر حال بهتر است فعلا مصرف کارویل را ادامه دهید و بعد از بیست روز در صورت عدم پاسخدهی برای بررسی علت استپ وزنی به پزشک مراجعه کنید.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره