تاثیر شربت ایمیونس برای چاقی
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

شربت ایمیونس محصولی از شرکت ویتابیوتیکس انگلستان می‌باشد که به واسطه فرمولاسیون کامل و منحصر به فرد خود محبوبیت بالایی کسب کرده است. شربت تقویتی ایمیونس حاوی انواع ریزمغذی‌های ضروری برای تقویت سیستم ایمنی کودکان و بزرگسالان می‌باشد. اما این شربت کاربردهای دیگری از جمله افزایش اشتها و بهبود سطح انرژی نیز دارد. در این مقاله درمورد میزان تاثیر شربت ایمیونس برای چاقی و افزایش وزن صحبت خواهیم کرد.

شربت تقویتی ایمیونس چیست؟

همانطور که گفتیم شربت ایمیونس ویتابیوتیکس یک فرمول کامل از ترکیب ریزمغذی‌های ضروری جهت تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش اشتها و سطح انرژی است. این فرآورده شامل آنتی‌اکسیدان‌های قوی و موثر جهت حفاظت از عملکرد بهینه سیستم ایمنی و محافظت طولانی‌مدت از سلول‌ها است. ایمیونس شربت تامین‌کننده مواد معدنی حیاتی مثل روی و سلنیوم می‌باشد که سبب حذف مواد شیمیایی مضر و رادیکال‌های آزاد از بدن می‌شود.

ترکیبات موجود در این شربت به همراه مقدار آن‌ها به ازای هر ۱۰ میلی‌لیتر از شربت ایمیونس به شرح زیر می‌باشد:

عنوان مقدار
ویتامین D3 ۵ میکروگرم
ویتامین B1 ۳ میلی‌گرم
ویتامین B6 ۱.۵ میلی‌گرم
ویتامین B12 ۱.۸ میکروگرم
ویتامین B3 ۱۵ میکروگرم
بیوتین ۶۰ میکروگرم
پانتوتنیک اسید ۳ میلی‌گرم
آهن ۸ میلی‌گرم
زینک (روی) ۷ میلی‌گرم
منگنز ۱ میلی‌گرم
مس ۰.۶ میلی‌گرم
سلنیوم ۴۰ میکروگرم
منیزیم ۲۰ میلی‌گرم
ید ۵۰ میکروگرم
کروم ۸ میکروگرم
بتاکاروتن ۱.۵
ویتامین کولین ۱۰ میلی‌گرم
ال کارنیتین ۵ میلی‌گرم

تمامی ترکیبات موجود در شربت ایمیونس به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که می‌توانند در تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های عفونی مانند سرماخوردگی موثر عمل کنند. ترکیبات آنتی‌اکسیدان قدرتمند موجود در این شربت به همراه زینک و ویتامین D3 سبب شده که بسیاری از افراد این محصول را به عنوان بهترین دارو برای تقویت سیستم ایمنی کودکان و بزرگسالان در نظر بگیرند.

تا اینجا مواد تشکیل‌دهنده شربت تقویتی ایمیونس و مقادیر آن‌ها را شناختیم. قبل از بررسی میزان تاثیر شربت ایمیونس برای چاقی اجازه دهید با موارد مصرف و فواید آن آشنا شویم.

شربت ایمیونس برای چیست؟

برای تقویت سیستم ایمنی، داشتن رژیم غذایی مناسب به منظور تأمین برخی مواد معدنی مثل زینک و برخی ویتامین‌ها مانند ویتامین د۳ بسیار مهم است. علاوه بر این بهره‌گیری از مکمل‌های استاندارد نیز می‌تواند به تحقق این هدف کمک کند. مکمل‌های متنوعی برای افزایش قدرت سیستم دفاعی در بازار وجود دارد و برای انتخاب یک مکمل مناسب باید به اعتبار برند، کارایی و ترکیبات تشکیل‌دهنده توجه ویژه‌ای داشت.

یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع مکمل سیستم ایمنی، شربت ایمیونس ویتابیوتیکس است که دارای فواید زیر می‌باشد:

  • موثر در تقویت سیستم ایمنی
  • کمک به افزایش سطح انرژی بدن
  • کمک به افزایش اشتها
  • برخورداری از آنتی اکسیدان‌های قدرتمند
  • قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان
  • فاقد نمک و مخمر
  • فاقد لاکتوز و رنگ‌های مصنوعی

خرید شربت ایمیونس

شربت ایمیونس برای تقویت ایمنی

ایمیونس شربت تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن است که مانند یک نیروی کمکی عمل کرده و موجب بهبود سیستم دفاعی می‌شود. سیستم ایمنی نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی دارد و در صورت تضعیف آن، احتمال بازگشت عفونت‌ها، احساس خستگی شدید و تاخیر در بهبود زخم‌ها افزایش پیدا می‌کند.

برای تقویت سیستم ایمنی می‌توان از داروها و مکمل‌های مخصوصی استفاده کرد که شربت ایمیونس ویتابیوتیکس از جمله مهم‌ترین‌ها و کارآمدترین این مکمل‌ها است. این شربت حاوی زینک، ویتامین د۳ و سلنیوم است و مصرف آن تأثیر به سزایی در بهبود قوای ایمنی بدن، بهبود سطح انرژی و افزایش اشتها دارد. با توجه به وجود آنتی‌اکسیدان‌های قوی در شربت تقویتی ایمیونس، این شربت اثر مثبتی هم در مبارزه با رادیکال‌های آزاد دارد.

شربت ایمیونس برای سرماخوردگی

مصرف شربت تقویتی ایمیونس باعث افزایش مقاومت بدن می‌شود. در واقع این شربت به واسطه ترکیبات و مواد مغذی تشکیل‌دهنده آن به کمک مبارزه با عوامل بیماری‌زا، از ابتلا به بیماری‌های عفونی مانند سرماخوردگی پیشگیری می‌کند.

علاوه بر پیشگیری، در دوران ابتلا به سرماخوردگی نیز مصرف شربت ایمیونس توصیه می‌شود. زیرا بدن ما برای مقابله با ویروس سرماخوردگی و سایر عفونت‌ها یا التهاب‌های ناشی از این بیماری، به گلبو‌ل‌های سفید نیاز دارد. ترکیبات موثر شربت ایمیونس باعث افزایش تولید گلبو‌ل‌های سفید شده و دوران نقاهت را تسریع می‌کند.

خرید شربت ایمیونس ویتابیوتیکس
جهت خرید شربت ایمیونس ویتابیوتیکس برای تقویت ایمنی و افزایش اشتها روی عکس کلیک کنید.

شربت ایمیونس برای کودکان

استفاده از شربت ایمیونس برای کودکان بالای ۳ سال مجاز بوده و باعث تقویت سیستم ایمنی آن‌ها می‌شود. مصرف این محصول تا میزان زیادی باعث پیشگیری از ابتلا کودکان به سرماخوردگی نیز می‌گردد. علاوه بر این شربت ایمیونس می‌تواند به رفع کمبودهای تغذیه‌ای شایع در کودکان و بهبود رشد جسمی و ذهنی آن‌ها کمک کند.

شربت ایمیونس برای چاقی کودکان نیز می‌تواند موثر باشد چرا که بسیاری از کودکان به دلیل سوءتغذیه و کمبود موادی مانند آهن، زینک و ویتامین‌های گروه B دچار بی‌اشتهایی می‌شوند. این شربت تقویتی با تامین مواد مغذی مورد نیاز کودکان در افزایش اشتهای آن‌ها موثر خواهد بود.

شربت ایمیونس برای چاقی

در ابتدا باید بگوییم شربت ایمیونس یک محصول تخصصی چاق‌کننده نیست بلکه به دلیل تامین مواد مورد نیاز بدن می‌تواند در بهبود اشتها کمک‌کننده باشد. کمبود آهن، کمبود زینک و یا فقدان ویتامین‌های گروه B در بدن باعث ایجاد عوارض متنوعی می‌شود که یکی از شایع‌ترین آن‌ها، بی‌اشتهایی یا کم شدن اشتها است.

در اغلب موارد مصرف مکمل‌هایی که حاوی این مواد مغذی هستند، باعث بازگشت اشتهای طبیعی آن‌ها شده و افزایش وزن اتفاق می‌افتد. البته این اثر فقط در افرادی ایجاد می‌شود که به دلیل کمبودهای تغذیه‌ای دچار بی‌اشتهایی شده باشند.

به طور کلی در پاسخ به این سوال که “آیا شربت ایمیونس برای چاقی موثر است” باید بگوییم بله این شربت در افزایش اشتها تاثیر داشته و در نتیجه افزایش وزن و چاقی را می‌تواند در پی داشته باشد. از همین رو بسیاری از والدین برای چاق شدن فرزند خود و همچنین بسیاری از بزرگسالان در جهت افزایش اشتها و بهبود تناسب اندام خود از شربت ایمیونس استفاده می‌کنند.

بهترین زمان مصرف شربت ایمیونس

مقدار و نحوه مصرف شربت ایمیونس توسط پزشک برای شما یا کودکتان تجویز خواهد شد. اما در صورتی که دستور خاصی پیشنهاد نشده باشد، می‌توانید مطابق با دستورالعمل بروشور محصول از آن استفاده نمایید:

  • کودکان ۱ تا ۱۲ سال: نصف تا یک قاشق مرباخوری (معادل ۲.۵ تا ۵ میلی‌لیتر) ۲ بار در روز
  • بزرگسالان: یک تا دو قاشق مرباخوری (معادل ۵ تا ۱۰ میلی‌لیتر) ۲ بار در روز

اگر در دوران بارداری و شیردهی هستید و قصد استفاده از شربت ایمیونس را دارید، بهتر است با پزشک یا داروساز در این زمینه مشورت نمایید. همچنین افرادی که مبتلا به صرع، اختلالات تیروئیدی، هموکروماتوز، آلرژی به مواد غذایی یا اجزاء تشکیل‌دهنده فرآورده هستند، قبل از مصرف باید با پزشک یا داروساز مشورت کنند.

عوارض شربت ایمیونس

همانطور که قبل گفتیم یکی از مزایای شربت ایمیونس این است که فاقد نمک، مخمر، لاکتوز و رنگ‌های مصنوعی می‌باشد. در نتیجه مصرف آن برای بسیاری از گروه‌های خاص مانعی نخواهد داشت.

در صورتی که شربت ایمیونس مطابق با مقدار توصیه شده مصرف شود، هیچگونه عوارض جانبی ایجاد نخواهد کرد. در نتیجه توجه داشته باشید که جهت جلوگیری از بروز عارضه جانبی از مصرف بیش از مقدار تجویز شده خودداری نمایید.

قیمت شربت ایمیونس

برای تهیه شربت تقویتی ایمیونس ویتابیوتیکس می‌توانید به داروخانه‌های سطح شهر خود مراجعه کنید. اما یک راه آسان‌تر جهت خرید و اطلاع از قیمت شربت ایمیونس، سفارش اینترنتی این محصول از سایت داروخانه آنلاین مفیدطب است. این فروشگاه با ارائه تخفیفات ویژه و تامین انواع مکمل‌های اصل و معتبر، سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل می‌دهد. شما می‌توانید جهت خرید این شربت و سایر مکمل‌ها شامل انواع شربت و قرص اشتها آور قوی به لینک دسته بندی زیر مراجعه نمایید.

خرید انواع قرص اشتها آور

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌ها و محصولات گیاهی ما داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

بهترین زمان مصرف شربت ایمیونس در بزرگسالان چه زمانی است؟

بهترین زمان مصرف شربت ایمیونس به صورت صبح و شب است. هنگام مصرف این شربت سعی کنید معده‌تان خالی نباشد. همچنین بهتر است این شربت را با چای و لبنیات به صورت همزمان استفاده نکنید و جهت جذب حداکثری با این مواد ۲ ساعت فاصله در مصرف وجود داشته باشد.

شربت ایمیونس در بارداری و شیردهی قابل استفاده است؟

مصرف شربت ایمیونس در شیردهی و همچنین دوران بارداری به دلیل شرایط حساس خانم‌ها در این دوران باید با مشورت پزشک انجام بگیرد.

شربت ایمیونس ساخت کدام کشور است؟

ایمیونس محصولی از شرکت ویتابیوتیکس فارمد و تحت لیسانس شرکت VITABIOTICS انگلستان است که در کارخانه داروسازی البرز دارو تولید می‌شود.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

17 دیدگاه دربارهٔ «شربت ایمیونس برای چاقی چه تاثیری دارد؟»

  1. ممنون بابت اطلاعاتی که دادید و اینکه با حوصله به همه نظرات پاسخ دادید . حتما از این مکمل استفاده میکنم
    امیدوارم در سالهای نزدیک بتونم داروسازی قبول بشم.
    با احترام تقدیم به دکتر داروساز .🌹🌹🌹

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز خوشحالم که مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده و برایتان آرزوی موفقیت دارم.
      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

  2. من خریدم ۹۲۸۰۰
    در ضمن چون ال کارنتین داره چربی سوزی هم داره
    فقط کسانی که مشکل تیرویید دارن مصرف نکنند

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز

      از این که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید، سپاسگزاریم.

      با آرزوی سلامتی برای شما

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      این دارو فاقد ویتامین کا یا عوامل دیگر لخته کننده خون است وتعدادی از ویتامین ها و ریز مغذی ها را دارد. با این حال فردی که مشکلات انعقادی یا خونی و یا قلبی دارد، بهتر است قبل از مصرف هر مکملی با پزشکش مشورت نماید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      سپاس، خوشحالیم مطلب براتون مفید بوده
      با آرزوی سلامتی برای شما و پسرتون🌺

  3. من قرصشو تو ایام کرونا واسه تقویت سیستم ایمنی استفاده می کردم عالی بود ولی برخلاف اینکه اینجا گفته شده نه تنها چاق کننده نبود بلکه باعث کنترل وزن و حتی لاغری میشد حالا شاید شربتش برعکس باشه نمی‌دونم

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      سپاس از این که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید
      با آرزوی سلامتی برای شما🌺

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      قیمت فعلی شربت ایمیونس ۱۱۹,۹۰۰ تومان هست که در حال حاضر توی داروخانه آنلاین مفیدطب میتونید با تخفیف اون رو خریداری کنید. برای قیمت دقیق به لینک زیر برید (صفحه محصول در داروخانه):
      https://www.mofidteb.com/product/2079

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      شما میتونید شربت ایمیونس رو از داروخانه آنلاین مفیدطب به صورت اینترنتی تهیه کنید.
      کافیه وارد لینک زیر بشید:
      https://www.mofidteb.com/product/2079
      محصول رو به سبد خرید اضافه کنید و بعد از وارد کردن شماره تلفن، آدرس پستی و پرداخت و تکمیل سفارش، خریدتون با پست براتون ارسال میشه (میتونید رهگیری پست رو انجام بدید)
      اگه در مراحل ثبت سفارش نیاز به راهنمایی داشتید، با شماره ۹۱۰۰۳۱۶۵ – ۰۵۱ تماس بگیرید.

      با آرزوی سلامتی برای شما

  4. چند گرفتی تبلیغ کردی؟پول یک شیشه شربت بده‌میوه بخوره بهتره…..ماهی یک‌شیشه‌مصرف کندساای دوملیون پول بایدهزینه کند! خب انرابدهدموادطبیعی بخوردوحق لیسانس هم ارزبه بیگانه ندهیم.

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام
      ۱-در خصوص اینکه کدام محصول اجازه تبلیغ دارد و کدام محصول ندارد، سازمان غذا و دارو تصمیم گیرنده است. همچنین در خصوص تولید محصولات تحت لیسانس هم سازمان غذا و دارو تصمیم میگیرد.
      ۲- اکثر ریزمغذی های مورد نیاز بدن انسان با داشتن رژیم غذایی سالم و متعادل تامین می شود. اما بسیاری از افراد به دلیل ناآگاهی، عادات غلط، مشغله، یا بیماری، نمی توانند همه مواد مغذی مورد نیازشان را از غذا دریافت کنند. بعلاوه، برخی از مواد مغذی مانند ویتامین دی، کولین و زینک در غذا به میزان کافی وجود ندارند و کمبود آنها حتی در افرادی که رژیم غذایی مناسب دارند، دیده می شود.
      ۳- این حق هر انسانی است که بداند و با آگاهی تصمیم بگیرد. این مقاله هم اطلاعاتی در خصوص فواید مصرف یک مکمل در اختیار قرار می دهد، اما مسلما هر کسی که آن را میخواند در نهایت مختار است که در خصوص خرید یا عدم خرید آن مکمل تصمیم گیری کند.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره