قرص نروزان برای چیست
زمان مطالعه: ۱۱ دقیقه

تصور کنید قرار است ۴ کار مختلف را همزمان باهم انجام دهید! به عنوان مثال در خانه پشت رایانه‌ی خود نشسته‌اید و باید کاری که عقب افتاده را خیلی زود تحویل دهید در حالی که فرزند کوچکتان تازه از خواب بیدار شده و سر و صدایش خانه را برداشته. در این حین غذایی روی گاز دارید که نزدیک به سوختن است و باید به آن سر بزنید و همزمان باید به فریادهای یک مشتری ناراضی پشت تلفن پاسخ دهید.

اکثر ما به احتمال زیاد از عهده‌ی رسیدگی به اینهمه کار همزمان بر نمی‌آییم. اگر هم بتوانیم همه‌ی آن‌ها را به خوبی انجام دهیم، به احتمال زیاد احساس خستگی شدیدی به سراغمان می‌آید! این در حالی است که مغز ما در یک صدم ثانیه همزمان هزاران پیام عصبی را پردازش می‌کند و به همه‌ی آن‌ها نیز پاسخ مناسب می‌دهد. این میزان از هماهنگی بین سلول‌ها و واسطه‌های عصبی در مغز، به انرژی زیادی نیاز دارد.

انرژی مورد نیاز مغز از ریزمغذی‌های خاصی تأمین می‌شود که معمولاً بیشتر ما نسبت به آن بی‌‌توجه‌‌ایم. غافل از اینکه بدون این ریزمغذی‌ها، مغز نیز پس از سال‌ها کار کردن خسته و ضعیف می‌شود که نتیجه‌ی آن مشکلاتی از جمله آلزایمر، ضعف قدرت حافظه و یادگیری خواهد بود. قرص نروزان مکملی است که ترکیبات مغذی و انرژی زای مغز را برای ما فراهم می‌کند.

در این مطلب از مجله سلامت مفیدطب می‌خواهیم شما را بیشتر با قرص نروزان و فواید آن برای عملکرد مغز آشنا کنیم.

کاربردهای قرص نروزان

شاید با خواندن مقدمه فکر کنید که مکمل نروزان، یک قرص تقویت حافظه است. در صورتی که تقویت حافظه تنها یکی از کاربردهای این مولتی ویتامین قوی برای مغز است. در ادامه با کاربردهای بیشتر این محصول آشنا می‌شوید:

  • مؤثر در بهبود میگرن
  • افزایش میزان سروتونین
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت حافظه و قدرت یادگیری
  • بهبود علائم اضطراب و افسردگی
  • افزایش انرژی سلول‌های خاکستری
  • تقویت عملکرد سیستم عصبی و مغز
  • جلوگیری از پیشرفت آلزایمر و پارکینسون
  • کاهش دردهای ناشی از سیستم عصبی

ترکیبات قرص نروزان اورجینال چیست؟

کمپانی ویتابیوتیکس برای تولید قرص نروزان اورجینال، از ترکیب بیش از ۲۰ ریزمغذی (شامل ویتامین‌ها، املاح معدنی، اسیدهای آمینه ضروری، عصاره‌ی گیاهی و…) استفاده می‌کند. هرکدام از این مواد مغذی، نقشی حیاتی در بهبود فعالیت بخش‌های مختلف مغز ایفا می‌کنند.

ترکیبات قرص نروزان
قرص نروزان حاوی ویتامین‌ها، املاح و آمینو اسیدهای ضروری برای تقویت مغز و حافظه است.

از آنجا که مجالی برای معرفی همه‌ی ترکیبات قرص نروزان ویتابیوتیکس نیست و خواندن آن هم از حوصله‌ی شما خارج است؛ در ادامه خواص مهم‌ترین ریزمغذی‌های این قرص را برایتان شرح داده‌ایم:

عصاره‌ی جینکوبیلوبا

جینکوبیلوبا یا درخت کهن دار صمغی دارد که قرن‌هاست از آن به عنوان داروی گیاهی برای تقویت حافظه و تمرکز استفاده می‌شود. آنتی اکسیدان های موجود در جینکوبیلوبا خونرسانی به سلول‌های مغز را افزایش داده و التهاب را در این بخش حیاتی بدن کاهش می‌دهد.

HTP-5

هیدروکسی تریپتوفان ۵ یکی از پیش سازهای انتقال دهنده‌ی مهم سروتونین است. به عقیده‌ی بسیاری از پزشکان وجود مقدار کافی از سروتونین می‌تواند به ایجاد حال خوب و کاهش حالت‌های افسردگی کمک کند. اچ تی پی ۵ از تجزیه سروتونین در بدن نیز جلوگیری می‌کند.

ویتامین D

این ویتامین محلول در چربی به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی، شدت فعالیت و میزان رادیکال‌های آزاد در بدن را کنترل می‌کند. کمبود ویتامین دی باعث افزایش رادیکال‌های آزاد و آسیب رسیدن به سلول‌های عصبی می‌شود.

ویتامین E

ویتامین ای یکی از نیازهای اصلی مغز برای تقویت حافظه و ادراک است. این ویتامین یک ضد التهاب قوی است و می‌تواند التهاب ایجاد شده در بخش حافظه را، که دلیل اصلی پیشرفت آلزایمر است، کاهش دهد. ویتامین E برای تقویت حافظه در سالمندان بسیار مفید است.

ویتامین B5

اسید پانتوتنیک یکی از قویترین آنتی اکسیدان های طبیعی است که به عملکرد بهتر مغز کمک می‌کند. این ماده در قرص نروزان، از انتقال دهنده‌های عصبی و رشته‌های ارتباطی میان سلول‌های مغز محافظه می‌کند.

ویتامین‌های B6، B9 و B12

ویتامین B6 در تولید انتقال دهنده‌های عصبی مانند سروتونین و دوپامین نقش دارد. همچنین مسئول افزایش هشیاری و بهبود وضعیت خلق و خو هم هست. ویتامین B9 یا فولیک اسید نیز سوخت مورد نیاز سلول‌های عصبی را تأمین کرده و باعث تقویت حافظه و تمرکز می‌شود.

خواص ویتامین ب برای مغز
ویتامین‌های گروه ب برای تامین انرژی و محافظت از سلول های خاکستری ضروری اند.

کمبود ویتامین B12 به طور مستقیم روی تخریب رشته‌های عصبی، کاهش حافظه، بی حوصلگی و کند ذهنی اثر دارد. جذب این ویتامین با افزایش سن دچار اختلال می‌شود.

منیزیم

یکی از مهم‌ترین عناصر مورد نیاز مغز برای رد و بدل کردن اطلاعات، منیزیم است. این عنصر در تنظیم فعالیت انتقال دهنده‌های عصبی و ایجاد ارتباط صحیح میان مغز و سیستم عصبی بدن نقش مهمی دارد. همچنین منیزیم برای بهبود یا جلوگیری از افسردگی، کاهش اضطراب و پیشگیری از میگرن نیز بسیار مؤثر و مفید است.

آهن و زینک

این دو عنصر در کنار هم، انرژی مورد نیاز سلول‌های مغز (نورون‌ها) را تأمین و از فرسوده شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند. آهن وظیفه‌ی خونرسانی و اکسیژن رسانی به نورون‌ها را به عهده دارد. زینک نیز با خاصیت آنتی اکسیدان خود استرس اکسیداتیو را در مغز کاهش می‌دهد.

خرید سریع قرص نروزان

ید

به گفته‌ی پزشکان: «ید عنصری است برای بقای انسان». این جمله اهمیت ید برای رشد و نمو، به خصوص رشد مغزی، را به ما یادآوری می‌کند. کمبود در سنین رشد مشکلات زیادی را برای بدن ایجاد می‌کند و رشد و فعالیت مغز را نیز با دچار چالش می‌کند.

فسفاتیدیل کولین

این ماده که با نام اختصاری PC نیز مشهور است، اثر فوق العاده‌ای روی قدرت فکر کردن، حافظه، ادراک و هوشیاری دارد. PC می‌تواند تولید مهم‌ترین انتقال دهنده عصبی یعنی استیل کولین را افزایش دهد و از بروز اختلالات حافظه در سنین بالا جلوگیری کند.

فسفاتیدیل سرین

سلول‌های عصبی انشعاباتی دارند که برای ارتباط بهتر آن‌ها باهم به وجود آمده است. هرچه این انشعابات قدرت انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند، ارتباط بین نورون‌ها هم راحت‌تر خواهد بود. فسفاتیدیل سرین یا PS این امکان را برای غشاء سلولی نورون‌ها فراهم می‌کند. همچنین نقش موثری در کاهش آسیب سلول‌های مغز توسط رادیکال‌های آزاد دارد و از پیشرفت آلزایمر در افراد تازه مبتلا شده نیز جلوگیری کند.

تولید این ماده در بدن از ۴۰ سالگی به بعد کاهش می‌یابد. قرص نروزان می‌تواند کمبود این ماده را برطرف کند.

جدول ترکیبات قرص نروزان ویتابیوتیکس

ترکیبات مقدار در هر قرص
Ginkgo Biloba Extract Equiv.to ۱۲۰ mg
۵-HTP ۲۰ mg
L-Arginine ۴۰ mg
L-Glutamine ۱۰ mg
L-Glutathione ۵ mg
Co-Q10 ۱۰ mg
phosphatidylcholine ۱۰ mg
phosphatidylserine ۱۰ mg
Betacarotene ۲ mg
(Vitamin D (as D3 1000 IU ۲۵ µg
Vitamin E ۳۶ mg a-TE
Vitamin C ۸۰ mg
(Thiamin (Vitamin B1 ۲۵ mg
(Riboflavin (Vitamin B2 ۳ mg
(Niacin (Vitamin B3 ۳۲ mg NE
Vitamin B6 ۱۰ mg
Folic Acid ۴۰۰ µg
Vitamin B12 ۱۰۰ µg
(Pantothenic Acid (Vitamin B5 ۳۶ mg
Magnesium ۷۵ mg
Iron ۸ mg
Zinc ۱۵ mg
Copper ۲۵۰ µg
Manganes ۲ mg
Selenium ۱۱۰ µg
Chromium ۴۰ µg
Iodine ۱۵۰ µg

فواید قرص نروزان برای کودکان و بزرگسالان

جالب است بدانید که قرص نروزان فقط برای بزرگسالان و افراد میانسال یا مسن نیست؛ بلکه کودکان و نوجوانان هم می‌توانند از خواص این مکمل برای تقویت حافظه و عملکرد مغز خود بهره ببرند. حالا که با ترکیبات قرص نروزان آشنا شدید، در ادامه می‌خواهیم بیشتر از خواص و اثرات آن برای رفع مشکلات مختلف بگوییم.

قرص نروزان برای تقویت تمرکز و حافظه

بخش تمرکز، حافظه و ادراک در مغز معمولاً زودتر و راحت‌تر از سایر بخش‌ها دچار آسیب و تحلیل می‌شود. بسیاری از ما از میانسالی به بعد دیگر به دنبال یادگیری و به چالش کشیدن توانایی‌های این بخش از مغز خود نیستیم و از آن استفاده‌ای نمی‌کنیم. به همین دلیل متوجه ضعف آن نمی‌شویم.

فواید قرص نروزان برای تقویت حافظه
آنتی اکسیدان‌ها و مواد مغذی در قرص نروزان، به تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر کمک می‌کنند.

در سنین بالا، افزایش التهاب و استرس اکسیداتیو باعث آسیب رسیدن به سلول‌های مغز و کاهش انتقال دهنده‌های عصبی شده و منجر به اختلال حافظه و تمرکز می‌شود. در کودکی و نوجوانی هم ممکن است کمبود برخی مواد مغذی مهم فعال نشدن کامل این بخش از مغز را سبب شود.

در هر صورت قرص نروزان با تأمین ریزمغذی‌ها و محرک‌های طبیعی برای افزایش انرژی سلول‌های عصبی و خاکستری می‌تواند به بهبود قدرت حافظه و تمرکز کمک کند. آنتی اکسیدان های قوی نظیر کوآنزیم Q10، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین C و… التهاب و استرس اکسیداتیو را در مغز کاهش می‌دهند.

خرید سریع قرص نروزان

از طرفی ویتامین‌های B6، B9 و B12 به همراه زینک، آهن و منیزیم در قرص نروزان نیز باعث فعالیت بیشتر و بهتر سلول‌ها و انتقال دهنده‌های عصبی می‌شوند.

تقویت عملکرد سلول‌ها و واسطه‌های عصبی

عملکرد بهتر مغز و اعصاب به ارتباط بین سلول‌های عصبی، سلول‌های خاکستری و واسطه‌های بین آن‌ها وابسته است. واسطه‌ها همان انتقال دهنده‌های عصبی‌اند که پیام را از سلولی به سلول دیگر می‌رسانند.

اثر نروزان برای تقویت عملکرد مغز
قرص نروزان حاوی آمینو اسیدها و املاحی است که از سلول‌ها و انتقال دهنده‌های عصبی حفاظت می‌کند.

وجود عناصری از جمله آهن، زینک، ید، منیزیم، سلنیوم و مس در کنار ویتامین‌های B12 و E، در قرص نروزان انرژی مورد نیاز برای فعالیت منظم سلول‌های عصبی و خاکستری را تأمین می‌کند. ویتامین‌های B5، D، C و عصاره‌ی جینکوبیلوبا نیز وظیفه‌ی محافظت از غشاء سلول‌های عصبی و جلوگیری از تحلیل میلین را بر عهده دارد.

در کنار این‌ها، ترکیبات PC و PS و آمینواسیدهای آرژنین و گلوتامین نیز به تولید بیشتر انتقال دهنده‌های عصبی کمک می‌کنند.

این سه اثر، مهم‌ترین نقش را در عملکرد خوب مغز و تقویت اعصاب دارند. بنابراین می‌توانیم بگوییم قرص نروزان ترکیب کاملی از هرآنچه مغز و اعصاب نیاز دارند را در اختیار ما قرار می‌دهد.

کنترل علائم بیماری‌های خود ایمنی و عصبی با قرص نروزان

با توجه به مطالبی که تاکنون درباره‌ی فواید قرص نروزان گفتیم، اثر این مکمل روی کنترل علائم بیماری‌های خود ایمنی و عصبی دور از ذهن نیست. این نوع بیماری‌ها به مرور زمان باعث تخریب غشاء سلول‌های عصبی و کاهش تولید انتقال دهنده‌های عصبی می‌شوند.

قرص نروزان با ترکیبی که دارد قادر است روند تخریب را (با توجه به شدت بیماری) به تأخیر بیاندازد و شدت علائم بیماری‌های خود ایمنی از جمله پارکینسون را کاهش دهد. البته میزان اثر این مکمل با توجه به شدت بیماری متفاوت است. از این رو نمی‌توانیم در همه‌ی مراحل بیماری انتظار کاهش علائم را از آن داشته باشیم.

قرص نروزان برای افسردگی پس از زایمان

افسردگی پس از زایمان یکی از متداول‌ترین مشکلاتی است که بخاطر تغییر میزان هورمون‌ها برای خانم‌ها ایجاد می‌شود. البته قطعاً تنها دلیل این پدیده، بهم ریختگی و اختلال در ترشح هورمون‌ها نیست. با این حال اگر در چنین شرایطی به سر می‌برید، قرص نروزان می‌تواند برای رهایی از این وضعیت به شما کمک کند.

نروزان برای افسردگی پس از زایمان
ترکیبات موجود در قرص نروزان در افزایش سروتونین و دوپامین و افزایش شادی و نشاط موثرند.

این مکمل با افزایش میزان سروتونین و دوپامین در مغز، حالات روحی را ارتقاء داده و با تأمین ریزمغذی‌های حیاتی بدن انرژی و شادابی بیشتری برای شما فراهم می‌کند. ترکیبات کاملی که این قرص دارد، نه تنها برای افسردگی پس از زایمان، بلکه برای رفع کمبودهای بدن در این دوران و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز بسیار مفید است.

قرص نروزان را از اینجا بخرید

مقدار و زمان مصرف قرص نروزان

مقدار مصرف قرص نروزان، به طور معمول یک عدد در روز است. با این حال این میزان ممکن است توسط پزشک و با توجه به شرایط سلامتی شما تغییر کند. در هر صورت تجویز پزشک ارجحیت دارد.

بهترین زمان مصرف قرص نروزان اورجینال، پس از صبحانه است. زیرا این مکمل انرژی مورد نیاز شما در روز را تأمین می‌کند و جذب بهتری در این زمان از روز دارد.

قرص نروزان؛ بهترین مکمل برای تقویت مغز و حافظه

در این متن گفتیم که قرص نروزان از چه ریزمغذی‌هایی تشکیل شده و چگونه به تقویت عملکرد مغز، تقویت حافظه و تمرکز، جلوگیری از آلزایمر، بهبود افسردگی، بهبود میگرن و کنترل علائم بیماری‌های خود ایمنی کمک می‌کند. این قرص با ترکیبات کاملی که دارد، مغز را به طور همه جانبه تقویت می‌کند.

نکته‌ی مثبت دیگر این محصول این است که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان و نوجوانان قابل استفاده است. بنابراین دانش آموزان هم برای تقویت حافظه و قدرت یادگیری خود می‌توانند نروزان را تهیه کنند.

بهترین قرص تقویت حافظه را از اینجا بخرید

سریع‌ترین راه برای خرید قرص نروزان و سایر مکمل‌های تقویت حافظه و مغز، داروخانه آنلاین مفیدطب است. با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن مفیدطب، در زمانی بسیار کوتاه می‌توانید این محصول را برای خود سفارش دهید و در کمترین زمان، آن را در منزل خود تحویل بگیرید.

اگر تجربه استفاده از قرص نروزان را دارید، نظر خود را درباره‌ی تاثیرگذاری آن با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید سؤالات خود درباره نروزان را در بخش نظرات از ما بپرسید تا ما با نظر دکتر داروساز به آن پاسخ دهیم.

سؤالات شما درباره‌ی قرص نروزان

با اینکه سعی کردیم توضیحات کامل و جامعی درباره‌ی قرص نروزان ارائه دهیم، اما ممکن است بازهم سوالاتی در ذهن شما باشد که تا اینجای متن پاسخی برای آن‌ها نباشد. از این رو در ادامه به سؤالات پرتکرار شما درباره‌ی این محصول پاسخ می‌دهیم.

عوارض قرص نروزان چیست؟

این قرص اگر به میزان پیشنهاد شده مصرف شود، عوارضی برای بدن نخواهد داشت.

قرص نروزان مدت اعتیاد آور است؟

خیر. نروزان یک مکمل حاوی ریزمغذی‌های ضروری مغز است و هیچگونه وابستگی ایجاد نمی‌کند.

مصرف قرص نروزان در بارداری ایمن است؟

بله. اما برای مصرف هرگونه دارو از جمله قرص نروزان در دوران بارداری حتماً با پزشک مشورت کنید.

قرص نروزان برای تقویت حافظه کودکان هم قابل استفاده است؟

قرص نروزان برای تقویت حافظه کودکان هم قابل استفاده است؟

قرص نروزان برای افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی (MS، پارکینسون و...) مفید است؟

بله. آنتی اکسیدان های قرص نروزان به کنترل علائم در این بیماری‌ها کمک می‌کند. اما باید تحت نظر پزشک مصرف شود.

چه زمانی از روز برای خوردن قرص نروزان مناسب‌تر است؟

بهترین زمان مصرف نروزان، صبح‌ها پس از خوردن صبحانه است.

قرص نروزان را همراه با غذا بخوریم یا با معده خالی؟

مصرف قرص نروزان همراه با غذا جذب بهتری خواهد داشت. خوردن این مکمل با معده خالی ممکن است عوارض گوارشی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

29 دیدگاه دربارهٔ «قرص نروزان برای چیست؟»

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، با توجه به اینکه قرص نروزان در موارد ابتلا به اختلالاتی هم چون صرع محدودیت مصرف دارد. و با توجه به مصرف رهاکین شما نیاز است در صورت لزوم استفاده با پزشک درمانگر خود مشورت نمایید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، ترکیبات قرص نروزان حاوی گیاهان و یا ترکیبات مدر نمی باشد. از گروه ویتامین های بی موجود در قرص نروزان افزایش حجم ادرار محتمل است اما تکرر ادرار خیر. بهتر است سایر عوامل موثر در تکرر ادرار ( مانند عفونت ادراری و …) نیز مورد بررسی قرار گیرد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام مصرف قرص نروزان در کودکان مجاز نمی باشد.وبهتر است در سنین ۱۸سال به بالا مصرف شود.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، مصرف نروزان و سرترالین(آسنترا)با بکدیگر تداخلی ندارند.
      با احترام دکتر داروساز

  1. سلام. وقتتون بخیر. قرص نروزان با قرص فارما ژلیتان میتونن همزمان باهم مصرف شوند صبح ها؟ تداخل ایجاد نمیکنن باهم؟

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، قرص نروزان و فارماژلیتان با بکدیگر تداخلی ندارند .اما چنانچه به منظور رفع اضطراب و بهبود اختلالات خلق و خو مصرف می نمایید استفاده هم زمان از قرص فارماژلیتان به علت دارا بودن جینسینگ در اختلالات اضطرابی صحیح نمی باشد.
      با احترام دکتر داروساز

      1. ممنونم خانم دکتر، نه به خاطر حجم کاری زیاد و افت انرژی میخواستم فارماژلیتان و برای افزایش تمرکز هم از نروزان استفاده کنم، مصرف این دو در یک روز مشکلی ایجاد نمیکنه؟

        1. دکتر مهلا دهقانپور

          سلام دوست گرامی، خیر مصرف قرص فارماژلیتان و نروزان در طی یک روز تداخلی با یکدیگر ندارند.
          با احترام دکتر داروساز

  2. سلام وقت بخیر من فکر میکنم از زمانی که نروزان مصرف میکنم خالهای قرمزی روی پوستم به وجود اومده میتونه از عوارض نروزان باشه ؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام تقریبا تمام داروهای گیاهی احتمال ایجاد حساسیت را دارند و نروزان هم از این قاعده مستثنی نیست. مصرف نروزان در افرادی که به ترکیبات این محصول حساسیت داشته باشند ممکن است سبب بروز بثورات جلدی شود. بهتر است مصرف این محصول را متوقف کنید.
      با احترام دکتر داروساز 

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مصرف بتا آیرون و نروزان در یک روز ایرادی ندارد.
      بتاآیرون و نروزان هیچکدام چاق کننده نیستند اما اگر به دلیل کمبود آهن یا زینک دچار بی اشتهایی شده باشید، مصرف این دو می تواند اشتهای شما را افزایش دهد. حال اگر در پاسخ به این افزایش اشتها، از مواد غذایی پرکالری استفاده کید، ممکن است وزن شما افزایش پیدا کند.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام نروزان محتوی گیاه جینکو است. یکی از عوارضی که در اثر مصرف جینکو مشاهده شده، خستگی و بیحالی است. پس احتمالا این حالت در شما ناشی از گیاه جینکو موجود در نروزان می باشد. در هر صورت جای نگرانی نیست و می توانید با خیال راحت مصرف را ادامه دهید.
      با احترام دکتر داروساز

  3. سلام ووقت بخیر، قرص نروزان آیا تداخل دارویی با قرص سرتالین و قرص کلردیازپوکساید دارد؟ لطفا شرح دهید، ممنون

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص نروزان محتوی گیاه جینکو است. گیاه جینکو و قرص سرترالین هر دو تاثیرات ضدانعقاد خون دارند. مصرف همزمان این دو می تواند سبب افزایش ریسک خونریزی در فرد شود. به همین علت بهتر است کسانی که سرترالین مصرف می کنند، از نروزان استفاده نکنند.
      با احترام دکتر داروساز

  4. سلام و احترام
    ببخشید داروهای ممورکس و سافروتین با قرص نروزان تداخل نداره؟ و میشه این داروها را با هم مصرف کرد؟؟ممنون از شما بابت وقتی که می گذارید

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام سافروتین با نروزان تداخل ندارد.
      با توجه به اینکه نروزان خود محتوی گیاه جینکو است، بهتر است در کنار آن از ممورکس استفاده نکنید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      ترکیبات قرص نروزان موجود در ایران با قرص اصلی ویتابیوتیکس تفاوت قابل توجهی ندارد؛ گیاه جینکوبیلوبا و بیشتر ویتامین ها و مواد معدنی در هر دو محصول مشترک است.
      با آرزوی سلامتی برای شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره