کاهش وزن و لاغری به کمک کپسول اسلیم مکس

همه چیز درباره کپسول اسلیم مکس
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

کپسول اسلیم مکس یکی از محصولات گیاهی موجود در بازار دارویی ایران برای کاهش وزن است که سرشار از رازیانه، گشنیز، عصاره چایی سبز و ریشه کاسنی می‌باشد. با مجله سلامت داروخانه آنلاین مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید تا اثرات، طریقه مصرف و عوارض جانبی کپسول گیاهی اسلیم مکس را به اطلاعتان برسانیم.

تاثیرات بی‌نظیر کپسول اسلیم مکس

قرص اسلیم مکس با مکانیسم‌های مختلفی می‌تواند سبب کاهش وزن شده، سوخت ساز چربی‌ها را افزایش دهد و سنتز چربی‌ها را کاهش دهد. به طور کلی اسلیم مکس می‌تواند از جذب قند در روده جلوگیری کرده و با کاهش سطح چربی و بهبود پروفایل چربی می‌تواند سبب کاهش شاخص توده بدنی (BMI) در افراد دارای اضافه وزن شود و طول چربی را کم کند. اثرات اسلیم مکس در تست مطالعات بالینی انجام شده اثبات گردیده است.

نحوه مصرف

هر جعبه اسلیم مکس شامل ۳۰ عدد کپسول ۵۰۰ میلی گرم می‌باشد که بایستی دو عدد، یک ساعت قبل از نهار و دو عدد، یک ساعت قبل از شام با معده خالی، به همراه مقداری آب و با فاصله از زمان خواب مصرف شود چرا که حاوی کافئین بوده و ممکن است مصرف آن قبل از خواب، در خواب اختلال ایجاد نماید . بنابراین یک جعبه این فرآورده برای استفاده به مدت یک هفته کفایت می‌کند.

به‌روزرسانی: شرکت قائم دارو در جدیدترین بسته بندی قرص اسلیم مکس، بر اساس مطالعات جدید خود، دستور مصرف را تغییر داده است و توصیه می‌کند که روزی سه بار و هر بار یک عدد کپسول به فاصله یک ساعت بعد از هر وعده غذایی مصرف شود.

لازم به ذکر است که در ویدئوی ضبط شده در انتهای مقاله، نحوه مصرف اسلیم مکس طبق بسته بندی قدیمی گفته شده است.

کاهش وزن با کپسول اسلیم مکس

مصرف اسلیم مکس تا چه میزانی می‌تواند به لاغری فرد کمک کند؟

اصولا هر مکمل لاغری به تنهایی نمی‌تواند برای شما معجزه نماید و مصرف آن حتما باید با رژیم کم کالری و ورزش‌های مناسب و فعالیت بدنی کافی همراه باشد.

اگر موارد احتیاط در مصرف و منع مصرف این فرآورده در مورد شما صدق نمی‌کند می‌توانید مصرف آن را تا رسیدن به وزن دلخواهتان ادامه دهید. اگر هنگام مصرف کپسول اسلیم مکس دچار یبوست شدید و یا روند کاهش وزن شما کند شد، می توانید طبق پیشنهاد شرکت داروسازی قائم دارو شبی یک الی دو کپسول رولاکس، محصول این شرکت داروسازی را به همراه کپسول اسلیم مکس مصرف نمایید.

عوارض جانبی

عوارض خاصی برای مصرف این فرآورده گزارش نشده است اما با این حال ممکن است افرادی که به گیاهان موجود در اسلیم مکس به صورت متقاطع حساسیت نشان دهند.

برخی از ترکیبات اسلیم مکس مانند کافئین و چای سبز می‌تواند سبب یبوست گردد و یا در صورت حساسیت در اوایل مصرف دچار عارضه گوارشی مانند اسهال شود که معمولا با ادامه مصرف این عارضه کم و برطرف می‌شود.

تداخل دارویی کپسول اسلیم مکس

افرادی که داروهای کاهنده فشارخون مصرف می‌کنند بهتر است در مصرف اسلیم مکس احتیاط نمایند. این فرآورده می‌تواند با سایر داروهای مختلف تداخل داشته باشد که در صفحه کپسول اسلیم مکس قائم دارو در سایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی ذکر شده است.

مشاهده و خرید قرص اسلیم مکس

تاثیر قرص اسلیم مکس بر قاعدگی

گشنیز و رازیانه به دلیل ساختاری که دارند ممکن است بتوانند روی سیکل‌های قاعدگی اثر بگذارد اما این اثر به میزانی نیست که سبب تغییر در سیکل‌های قاعدگی گردد.

یکی از نگرانی‌های خانم‌هایی که قصد کاهش وزن دارند، احتمال بروز تغییرات هورمونی، اختلال در چرخه قاعدگی و میزان باروری در صورت مصرف داروهای کاهش وزن است. این نگرانی درمورد مصرف اسلیم مکس نیز وجود دارد. در این بخش تاثیر قرص اسلیم مکس بر قاعدگی را بررسی می‌کنیم.

گشنیز یکی از ترکیبات تشکیل‌دهنده قرص اسلیم مکس است که در بعضی موارد خاص بر قاعدگی اثر داشته و موجب بروز آمنوره (قطع قاعدگی) می‌شود، اما این تاثیر در غلظتی خاص بوده و مقدار گشنیز موجود در اسلیم مکس باعث بروز این مشکل نمی‌شود.

رازیانه دیگر گیاه موجود در قرص اسلیم مکس است که معمولا برای درمان دردهای قاعدگی و تنظیم سیکل استفاده شده و ممکن است مصرف آن خونریزی را در قاعدگی اول تشدید کند، اما در قاعدگی‌های بعدی چنین اثری نخواهد داشت.

به طور کلی در عوارض مصرف قرص اسلیم مکس اشاره‌ای به تاثیر این قرص بر قاعدگی نشده است.، اما بایستی ذکر کنیم که دراقع آن چیزی که بیش از هرچیز می‌تواند باعث تغییر در سیکل قاعدگی خانم‌ها بشود، تغییر در کمیت و کیفیت رژیم غذایی و یا کاهش وزن در بازه‌ی زمانی کوتاه است. تغییر وزن خود می‌تواند باعث عقب یا جلو شدن زمان قاعدگی بشود. بنابراین این اتفاق در ابتدای هر رژیم لاغری ممکن است پیش بیاید و طبیعی است.

البته ضروری است که درصورت بروز خون‌ریزی‌های شدید و مکرر، درد در هنگام نزدیکی یا هر علامت مشکوک دیگر، به پزشک متخصص مراجعه کنید.

آیا مصرف کپسول اسلیم مکس سبب ریزش مو می‌شود؟

هر محصولی که به منظور کاهش وزن مصرف می‌شود به تنهایی نمی‌تواند سبب ریزش مو شود اما با این حال اگر در مدت زمان کوتاهی و به صورت کنترل نشده، وزن خود را کاهش دهید شکی به بدنتان وارد کرده و کمبود غذایی باعث شروع ریزش مو در شما می‌شود.

در صورتی که رژیم لاغری کنترل شده و تحت نظارت پزشک باشد و با سرعت مناسبی پیش رود، ریزش مو رخ نخواهد داد.

مصرف اسلیم مکس در دوران بارداری و شیردهی

در مورد مصرف اسلیم مکس در بارداری و شیردهی اطلاعات کافی موجود نمی‌باشد و بهتر است در صورتی که تمایل دارید کپسول اسلیم مکس را در این دوران مصرف نمایید، بایستی مصرف آن با تجویز مستقیم پزشک صورت گیرد.

ویدئو معرفی اسلیم مکس

شما می‌توانید توضیحات خانم دکتر ضحا مرتضوی در مورد این محصول بی‌نظیر را در ویدئو زیر مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که در ویدئوی ضبط شده، نحوه مصرف اسلیم مکس طبق بسته بندی قدیمی گفته شده است و نحوه مصرف جدید در این قسمت مقاله گفته شده است.

سخن پایانی

اسلیم مکس حاوی گشنیز، عصاره چای سبز، ریشه کاسنی و رازیانه بوده که برای کاهش وزن مناسب می‌باشد. شما می‌توانید سوالات خود را در مورد نحوه مصرف و تداخل دارویی آن در صفحه این محصول در سایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی با ما در میان بگذارید تا به آن‌ها پاسخ دهیم. همچنین می‌توانید برای خرید این قرص لاغری گیاهی از طریق لینک زیر اقدام کنید.

خرید قرص اسلیم مکس

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره