قرص هزال چیست
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

قرص هزال چیست و چه کاربردی دارد؟ هزال نوعی قرص گیاهی لاغری است که به عنوان روش جانبی، برای کاهش وزن کاربرد دارد. این محصول با تکیه بر دانسته‌های طب سنتی ایرانی، شامل ترکیباتی است که می‌توانند در لاغری موثر باشند. مقاله‌ای از مجله سلامت مفید طب به معرفی قرص لاغری هزال و ترکیبات آن اختصاص داده‌ایم. اگر تمایل دارید در زمان کوتاه‌تری به وزن دلخواه خود برسید، قرص هزال در کنار رژیم مناسب و فعالیت‌های ورزشی منظم، نتیجه شگفت انگیزی خواهد داشت. لطفا در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره قرص لاغری هزال بررسی کنیم.

قرص هزال برای لاغری

قرص لاغری هزال در شرکت داروسازی سینا فرآور تولید می‌شود. این قرص دارای ترکیبات گیاهی و طبیعی است، علاوه بر کاهش وزن می‌تواند در کاهش کلسترول، کاهش تری گلیسیرید، تقویت معده و پاکسازی بدن مفید باشد. ترکیبات قرص هزال عبارتند از: مرزنجوش، زیره سیاه، زنیان، سداب و… . شاید با نام بعضی از این گیاهان دارویی آشنا باشید. این گیاهان در طب سنتی ایرانی کاربرد فراوانی دارند.

قرص لاغری هزال هم با تکیه بر دانسته‌های طب سنتی ایرانی، مجموعه‌ای از گیاهان دارویی را شامل می‌شود که با کمترین عوارض جانبی و بیشترین تاثیر، روش ایمنی برای کاهش وزن هستند. حال که دانستید قرص هزال چیست می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و به آسان‌ترین روش، این محصول را با کلیک روی دکمه زیر تهیه کنید.

خرید قرص لاغری هزال

ترکیبات قرص لاغری هزال سینا

در بخش قبلی گفتیم قرص هزال چیست و چه کاربردی دارد. این قرص به عنوان روش جانبی در کنار رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم و اصلاح سبک زندگی می‌تواند در کاهش وزن موثر واقع شود و در زمان کوتاه‌تری شما را به وزن دلخواه برساند. مهم‌ترین ویژگی قرص لاغری هزال همان ترکیبات گیاهی و طبیعی هستند. می‌خواهیم در این بخش به بررسی مواد تشکیل دهنده قرص هزال بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید تا ببینیم ترکیبات این محصول چگونه باعث لاغری می‌شوند.

رازیانه

طب سنتی ایرانی، طبع گرم و خشک را برای رازیانه تعریف می‌کند. این گیاه، علفی و معطر است و برگ‌های نازک و زرد رنگی دارد. مصرف رازیانه برای از بین بردن نفخ معده و حالت تهوع پیشنهاد می‌شود. گیاه رازیانه دارای مقدار زیادی فیبر بوده و به همین دلیل، مصرف آن باعث ایجاد حالت سیری می‌شود.

خواص آنتی اکسیدانی رازیانه باعث شده این گیاه دارویی، در تجزیه چربی‌ها و کربوهیدارت‌ها مفید باشد و با تکیه بر تمام این خواص، مانع از افزایش وزن شود. جلوگیری از افزایش وزن، فقط یکی از ده‌ها خواص و فواید رازیانه است. این گیاه دارویی در ترکیبات قرص لاغری هزال سینا به کار رفته تا مصرف محصول، باعث کاهش وزن شود.

زیره سیاه

زیره سیاه در آشپزی ایرانی، بسیار پرکاربرد است. این گیاه دارای رایحه‌ای منحصر به فرد است و علاوه بر آشپزی، در طب سنتی نیز به کار می‌رود. زیره سیاه سرشار از فیبر است و مینرال‌هایی مانند آهن، مس، منیزیم و کلسیم در آن وجود دارد. زیره سیاه حاوی منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها بوده و به این ترتیب به خنثی کردن رادیکال‌های آزاد از بدن کمک می‌کند.

پژوهش‌ها نشان داده‌اند که مصرف زیره باعث افزایش سوخت ساز بدن می‌شود. همچنین این گیاه دارویی می‌تواند در کاهش کلسترول، چربی خون، کاهش سطح انسولین، بهبود اختلالات گوارشی و… مفید باشد. در بخش‌های قبلی توضیح دادیم قرص هزال چیست و چه کاربردی دارد. زیره سیاه یکی از ترکیبات گیاهی قرص هزال برای لاغری است و در این زمینه به خوبی عمل می‌کند.

زنیان

زنیان گیاه دارویی دیگری است که در ترکیبات قرص هزال برای لاغری وجود دارد. زنیان دارای طبع گرم و خشک است، به تقویت معده کمک کرده، از طریق هضم بهتر غذا، مانع انباشته شدن چربی شده و از چاقی جلوگیری می‌کند. بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم خوب غذا، یکی از مهم‌ترین عوامل برای جلوگیری از افزایش وزن است. از طرفی زنیان می‌تواند سوخت و ساز بدن را تنظیم کرده و برای لاغری سودمند واقع شود.

سداب

آخرین گیاه دارویی که در لیست ترکیبات قرص لاغری هزال سینا بررسی می‌کنیم، گیاه سداب است. سداب در طب سنتی ایرانی پرکاربرد بوده و برای تقویت معده، رفع اسپاسم، رفع نفخ، تامین آنتی اکسیدان بدن، کاهش فشار خون و… پیشنهاد می‌شود. در پاسخ به این پرسش که قرص هزال چیست گفتیم این محصول، با تکیه بر ترکیبات گیاهی ایمن و موثر می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. سداب هم یکی از ترکیبات گیاهی و طبیعی این محصول است که در مسیر کاهش وزن، مفید واقع می‌شود.

مکانیسم اثر قرص لاغری هزال

مکانیسم اثر قرص لاغری هزال چیست؟ قرص لاغری هزال سینا چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند. در بخش قبلی به بررسی ترکیبات قرص لاغری هزال پرداختیم. ملاحظه کردید که هر یک از ترکیبات این قرص دارای ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند به نوعی در کاهش وزن موثر باشند.

با توجه به ترکیبات قرص لاغری هزال می‌توان گفت: نحوه عملکرد قرص هزال به این صورت است که عصاره گیاهی موجود در این محصول، با کاهش میزان جذب قند، دفع موثر چربی‌ها، کاهش اشتها، تحریک مکانیسم تجزیه چربی‌ها و… موجب کاهش وزن و لاغری می‌شود. مصرف روزانه قرص هزال در کنار رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم و سبک زندگی سالم، در کاهش وزن اصولی و بدون عوارض جانبی موثر خواهد بود.

چرا قرص هزال برای لاغری پیشنهاد می‌شود؟

در جستجوی بهترین قرص لاغری ایرانی حتما به نام قرص هزال برخورده‌اید. این محصول برای کاهش وزن پیشنهاد می‌شود چرا که ویژگی‌های مهمی دارد. برای مثال:

  • قرص لاغری هزال دارای ترکیبات گیاهی و طبیعی است.
  • در حالی که مصرف قرص هزال در کاهش وزن، بسیار موثر واقع می‌شود، دارای عوارض جانبی خاصی نیست.
  • قرص لاغری هزال، تایید‌یه‌ها و مجوز‌های لازم را از نهاد‌ها مربوطه در کشور دریافت کرده، به همین دلیل مصرف کنندگان می‌توانند با خیال راحت این قرص را تهیه و مصرف کنند.
  • قرص لاغری هزال نسبت به محصولات مشابه، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.
  • قرص لاغری هزال در داروخانه‌های معتبر سراسر کشور عرضه می‌گردد.

ممکن است در شبکه‌های ماهواره‌هایی یا فضای مجازی، تبلیغات مختلفی در زمینه مکمل‌ها لاغری، مشاهده کرده باشید. به یاد داشته باشید که محصولات مجاز باید از داروخانه‌ها خریداری شوند. تهیه و مصرف داروهای لاغری از شبکه‌های ماهواره‌ای، کانال‌های تلگرامی، صفحات اینستاگرام، باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های زیبایی و… ممکن است به قیمت سلامت شما تمام شود. بنابراین سلامت خود را در معرض خطر قرار ندهید و طعمه سودجویان نشوید.

قرص غیر مجاز برای لاغری
تهیه و مصرف داروهای لاغری از شبکه‌های ماهواره‌ای، کانال‌های تلگرامی، صفحات اینستاگرام، باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های زیبایی و… ممکن است به قیمت سلامت شما تمام شود.

عوارض قرص هزال و تداخل‌های دارویی

مصرف قرص هزال بر خلاف اغلب داروهای لاغری، عوارض جانبی خاصی به همراه ندارد.البته توصیه می‌کنیم به موارد احتیاط، تداخل دارویی و موارد منع مصرف قرص هزال توجه داشته باشید. تعدادی از مهم‌ترین موارد را در این بخش توضیح می‌دهیم.

  • مصرف قرص هزال در بارداری و شیردهی مجاز نیست.
  • اشخاصی که به هویج، کرفس، زوفا، ریحان، نعنا، مریم گلی، اسطوخودوس و پونه کوهی آلرژی دارند، احتمالا به طور متقاطع نسبت به رازیانه یا مرزنجوش موجود در قرص لاغری هزال حساسیت نشان می‌دهند.
  • مبتلایان به بیماری های کبدی و هپاتیت، انسداد روده یا دستگاه ادراری، سنگ صفرا، تشنج، فشار خون و خون ریزی و زخم معده و دوازدهه باید پیش از مصرف قرص هزال با پزشک یا داروساز مشورت کنند.
  • افراد با شرایط حساس نسبت به هورمون ها مانند سرطان سینه و رحم، اندومتریوزیس و فیبرویید رحمی باید نسبت به مصرف قرص هزال (به دلیل وجود رازیانه) احتیاط کنند.
  • مصرف قرص هزال برای کودکان زیر ۱۲ سال مجاز نیست.
  • لازم است ۲ هفته پیش از انجام عمل جراحی، مصرف قرص هزال قطع شود.
  • مصرف همزمان قرص هزال با داروهای حساس کننده به نور چون تتراسایکلین، داکسی سایکلین، سیپروفلوکساسین، لووفلوکساسین و آمی تریپتیلین، داروهای ضدانعقاد خون، داروها با عارضه کبدی، داروهایی که توسط کبد متابولیزه می‌شوند، داروهای آنتی کولینرژیک(مانند ایپراتروپیوم)، استروژن ها، تاموکسیفن و استیل کولین استراز (پیریدوستگیمین و نئوستیگمین)، فراورده های حاوی گیاهان گل گاو زبان، علف چای، انگور خرس، جنسینگ، سیر و جینکگو تداخل دارویی دارد.
  • مصرف قرص هزال می‌تواند در نتایج بعضی آزمایش‌ها مانند آنزیم‌های کبدی، چربی خون و… تداخل ایجاد کند.

قیمت قرص هزال

قیمت قرص لاغری هزال در داروخانه ها همان قیمتی است که بر روی بسته محصول، درج می‌گردد. به طور کلی قرص هزال قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و هزینه سنگینی بر مصرف کنندگان متحمل نخواهد شد. اگر قصد داشته‌اید بهترین قرص لاغری را تهیه کنید اما این کار را به بعد موکول کرده‌اید، حال وقت آن رسیده با خرید اینترنتی و آسان، قرص هزال برای لاغری را بخرید. به سهولت چند کلیک، این محصول را تهیه کرده و اولین قدم را برای کاهش وزن بردارید.

خرید قرص لاغری هزال

نحوه مصرف قرص هزال نیز در صفحه مربوط به محصول، به طور دقیق شرح داده شده است. برای کسب این اطلاعات نیز روی دکمه بالا کلیک کنید.

جمع بندی درباره قرص هزال برای لاغری

در جمع بندی نهایی قرص هزال برای لاغری می‌توان گفت این محصول به واسطه ترکیبات گیاهی، موثر و ایمن گزینه محبوبی است. نظرات کاربران در فضای مجازی، درباره قرص هزال نیز گویای همین نکته است. شما می‌توانید سوالات خود را درباره قرص هزال در بخش نظرات ثبت کنید. داروسازان مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود. همچنین برای تهیه انواعی از بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه به وب سایت داروخانه آنلاین مفید طب مراجعه نمایید.

خرید قرص های لاغری

سوالات متداول

قرص هزال چیست؟

قرص هزال مکمل لاغری گیاهی است و برای لاغری و کاهش وزن پیشنهاد می‌شود.

قرص لاغری هزال چند کیلو کم میکنه؟

قرص لاغری هزال در کنار رژیم غذایی مناسب، وزش و سبک زندگی سالم می‌تواند باعث کاهش حدود ۱ کیلوگرم در هر هفته شود. این میزان، سالم‌ترین و طبیعی‌ترین حالت کاهش وزن در اغلب افراد است.

مصرف قرص هزال بعد از غذا صحیح است؟

اطلاعات مندرج در دستورالعمل قرص هزال، مصرف این دارو را نیم ساعت پیش از ناهار و شام پیشنهاد می‌کند. برای اطلاعات دقیق‌تر، از پزشک یا داروساز راهنمایی بخواهید.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط