قرص لاغری هزال چند کیلو کم میکنه
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

برای اکثر ما مسلم است که داشتن اضافه وزن، می‌تواند احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها (مثل دیابت نوع دو و بیماری‌های قلبی) را بیشتر کند. این روزها، چه به دلایل سلامتی و چه به دلایل دیگر از جمله استانداردهای زیبایی، رفع اضافه وزن و چاقی دغدغه بسیاری از افراد است. قرص لاغری هزال یک دارو گیاهی برای لاغری است که محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان پیدا کرده است. در این مقاله میخواهیم با استفاده از داده‌های تحقیقات، به این سوال که قرص لاغری هزال چند کیلو کم میکنه و با مصرف این قرص انتظار چقدر کاهش وزن و لاغری در ماه را داشته باشیم، پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

معرفی قرص لاغری هزال

قرص لاغری هزال (hazal) تولید شده توسط سینافرآور، یکی از محبوب‌ترین داروهای گیاهی برای لاغری و کاهش وزن است. ترکیبات تشکیل دهنده قرص هزال شامل زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، اشق، لاک مغسول و… است. مصرف این قرص، مکانیسم تجزیه چربی‌ها یا همان چربی سوزی را تحریک می‌کند و میزان جذب قند را کاهش می‌دهد. هزال دارای مجوز از سازمان غذا و دارو بوده و تحت نظارت متخصصین داخلی تولید شده است. این قرص لاغری، کاملا گیاهی است و معمولا عوارض جانبی به همراه ندارد.

آمار رضایتمندی مصرف‌کنندگان این محصول تا به حال بسیار بالا بوده و با توجه به داشتن قیمت مناسب، یکی از اولین انتخاب‌های قرص لاغری است. همچنین برخی از افراد معتقدند که هزال یکی از انواع بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه است.

خرید قرص لاغری هزال

به طور خلاصه فواید قرص لاغری هزال شامل این موارد است:

  • کاهش اشتها
  • کاهش وزن
  • پاکسازی بدن
  • بهبود عملکرد گوارش

در بخش بعدی بررسی می‌کنیم که هر کدام از ترکیبات هزال چگونه و با چه مکانیسمی باعث لاغری می‌شوند. بعد به این می‌پردازیم که قرص لاغری هزال چند کیلو کم میکنه.

قرص هزال برای لاغری چگونه عمل می‌کند؟

مکانیسم اثر قرص هزال بر اساس آزمایش‌های انجام شده به طور کلی به این صورت است: ترکیباتی که در تولید این قرص لاغری به کار رفته‌اند، با کاهش میزان جذب قند، دفع موثر چربی‌ها، کم کردن اشتها و تحریک مکانیسم تجزیه چربی‌ها، به لاغری و رسیدن به تناسب اندام کمک می‌کنند. مصرف روزانه قرص هزال به همراه یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم می‌تواند به طور موثری، کاهش وزن اصولی و معمولا بدون عوارض را نتیجه بدهد.

در ادامه چند مورد از مهمترین ترکیبات قرص لاغری هزال را که شامل عصاره گیاهان دارویی است، معرفی کرده و چگونگی تاثیر آن‌ها در کم کردن وزن و لاغری را بررسی می‌کنیم:

زنیان: زنیان طبع گرم داشته و به تقویت معده کمک می‌کند. این گیاه از طریق هضم بهتر غذا، از انباشته شدن چربی و چاقی جلوگیری می‌کند. همچنین مصرف زنیان، سوخت و ساز بدن را تنظیم کرده و به لاغری کمک می‌کند.

رازیانه: رازیانه منبعی غنی از فیبر است. به همین دلیل مصرف آن باعث احساس سیری طولانی مدت و جلوگیری از پرخوری می‌شود. این گیاه حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به تجزیه بهتر چربی و کربوهیدرات کمک می‌کنند و از این طریق نیز مانع از اضافه وزن می‌شوند.

زیره سیاه: زیره با افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن، بر کاهش وزن تاثیر می‌گذارد.

سداب: این گیاه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین گیاهان دارویی مورد استفاده در طب سنتی ایران و جهان شناخته‌شده است. سداب خاصیت ضد اسپاسم و ضد نفخ داشته و باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش می‌شود. همچنین این گیاه اثرات آنتی اکسیدان دارد و به کاهش فشار خون کمک می‌کند.

مرزنجوش: مرزنجوش داری انواع آنتی اکسیدان است و باعث کاهش التهاب می‌شود. این گیاه، برای تعدادی از مشکلات مربوط به هضم غذا مفید است. یک تاثیر دیگر مرزنجوش بر لاغری، به واسطه وجود فیبر در این گیاه است؛ به عبارتی، مرزنجوش کمک می‌کند که اشتها کم شود.

پس از آشنایی با مکانسیم اثر مهمترین ترکیبات موجود در قرص لاغری هزال، می‌رسیم به این سوال که قرص لاغری هزال چند کیلو کم میکنه؟ در بخش بعدی، جواب این سوال را خواهید گرفت.

قرص لاغری هزال چند کیلو کم میکنه؟

همانطور که گفته شد، قرص لاغری هزال تاثیر مناسبی برای چربی سوزی داشته و مصرف آن معمولا با عوارض جانبی همراه نیست؛ بنابراین انتخاب مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند به طور موثر وزن کم کنند. همچنین این قرص برای آب کردن چربی شکم و پهلو نیز مناسب است.

اگر بخواهیم با داده‌های دقیق‌تری این موضوع را بیان کنیم، می‌توانیم به مطالعه ای اشاره کنیم که تاثیر مصرف ترکیب دارویی هزال در طب سنتی (که در قرص هزال سینافرآور نیز موجود است) همراه رژیم را بررسی کرده است. در این مطالعه پژوهشی، افراد ۲۰ تا ۵۰ سال که اضافه وزن داشتند (BMI بیشتر از ۳۰)، به مدت ۸ هفته ترکیب هزال را مصرف کردند. نتایج نشان داد که گروهی که ترکیب هزال را دریافت کرده‌اند، در این مدت میانگین وزنشان از ۱۰۱/۲ کیلوگرم به ۹۶/۱ کیلوگرم رسیده است. همچنین مصرف این ترکیب، اثر کاهشی روی توده‌ی چربی، اندازه دور کمر و اندازه دور باسن داشته است. اثر هزال روی کاهش چربی و تا حدی قند خون نیز قابل توجه است.

باید بدانید که اثر داروها روی بدن هر فرد متفاوت است. اثر قرص هزال هم خصوصا بستگی به این دارد که شما در کنار مصرف آن، تا چه حد پایبند به فعالیت بدنی منظم و رژیم کم کالری خود باشید.

طبق داده‌ها، قرص لاغری هزال در کنار رژیم غذایی مناسب، ورزش و اصلاح سبک زندگی می‌تواند به طور میانگین باعث کاهش حدود ۰.۷ کیلوگرم در هر هفته شود. این عدد میانگین است، یعنی ممکن است بیشتر یا کمتر از این مقدار کم کنید. بنابراین جواب سوال قرص هزال چند کیلو در ماه لاغر میکند نیز به صورت نسبی مشخص می‌شود: به عنوان نمونه، در صورتی که هفته ای ۱ کیلو کم کنید، با مصرف قرص لاغری هزال می‌توانید ماهانه حدود ۴ کیلوگرم کم کنید. تاکید می‌کنیم که چه هزال و چه هر قرص لاغری دیگری، در کنار داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش است که می‌تواند این تاثیر قابل توجه را داشته باشد.

ورزش و رژیم برای لاغری با قرص هزال
اثر قرص هزال خصوصا بستگی به این دارد که شما در کنار مصرف آن، تا چه حد پایبند به فعالیت بدنی منظم و رژیم کم کالری خود باشید.

هزال برای اثرگذاری به بیش از ۸ هفته مصرف منظم در کنار رژیم کم کالری و ورزش احتیاج دارد. در واقع هیچ داروی لاغری، حتی محصولاتی که تحت عنوان قرص گیاهی برای لاغری سریع معرفی می‌شوند، بدون رعایت رژیم درست و فعالیت بدنی، باعث کاهش وزن پایدار و موثر نمی‌شوند. 

در نهایت این نکته را درنظر بگیرید که چاقی می‌تواند بر اثر علت‌های مختلفی اتفاق بیفتد. زیادی اشتها، پرخوری عصبی، کم تحرکی، متابولیسم پایین، رژیم غذایی پر کالری، مصرف برخی داروها، اختلالات هورمونی مثل کم کاری تیروئید یا سندروم پلی کیستیک تخمدان، از مواردی هستند که می‌توانند باعث چاقی و اضافه وزن شوند. در نظر گرفتن علت چاقی، می‌تواند به کنترل و درمان ریشه مسئله و انتخاب سبک زندگی متناسب، کمک کرده و تاثیر تلاش‌های شما برای کاهش وزن را بیشتر کند.

قرص هزال را چطور مصرف کنیم؟

قرص هزال را روزی دو بار، نیم ساعت پیش از وعده‌های غذایی ناهار و شام یک عدد با آب میل نمایید. توصیه می‌کنیم که این قرص را به همراه آب زیاد مصرف کنید. همچنین بهتر است در طول روز دو تا سه لیوان عرق زیره نیز مصرف شود. 

هر بسته از این محصول حاوی ۶۰ عدد قرص بوده و برای مصرف یک ماه کافی می باشد. کسانی که اضافه وزن دارند، افراد دارای چربی خون بالا، بیماران مبتلا به کبد چرب و نیز کسانی که تمایل به کاهش اشتها دارند، می‌توانند طبق دستور ارائه شده این قرص لاغری گیاهی را مصرف نمایند.

شما می‌توانید این دارو گیاهی را تا دو ماه مصرف کرده و بعد از ارزیابی اثر آن روی بدن خود، در صورت تمایل و نبود موارد منع مصرف، استفاده از آن را ادامه دهید.

استفاده از قرص لاغری هزال تا دو ماه طبق دوز توصیه شده عارضه خاصی به دنبال نخواهد داشت، اما برای مصرف بیش از ۳ ماه این محصول لازم است با پزشک مشورت کنید.

خرید قرص لاغری هزال

در این مطلب قرص هزال را معرفی کردیم و مکانیسم اثر تعدادی از مهمترین ترکیبات آن را توضیح دادیم. همچنین به این سوال که قرص لاغری هزال چند کیلو کم میکنه و چه مقدار کاهش وزن در ماه را میتوان در نتیجه مصرف این قرص انتظار داشت، پاسخ دادیم. اگر به دنبال یک مرجع معتبر برای خرید قرص لاغری هزال هستید، داروخانه آنلاین مفید طب بهترین انتخاب برای شماست. شما می‌توانید انواع دارو گیاهی، مکمل غذایی و کمک درمانی و آرایشی بهداشتی را نیز از مفید طب، داروخانه آنلاین مشهد، از سرتاسر ایران به راحتی سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن، در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

خرید قرص لاغری هزال

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

5 دیدگاه دربارهٔ «قرص لاغری هزال چند کیلو کم میکنه؟»

  1. من مصرف کردم. واقعا فکرش نمیکردم درماه ۴کیلو وزن کم کرده باشم … رومن ک خیلی تاثیر داشت 😍😍

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام از اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم. 
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام ممنون از اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط