قرص لاغری هزال
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

قرص هزال یک مکمل لاغری بسیار محبوب در بین قرص های لاغری گیاهی است که با مکانیسم های مختلفی مثل کاهش اشتها، افزایش سوخت و ساز (متابولیسم) و تقویت معده به کاهش وزن کمک میکند. در این مقاله از مجله سلامت داروخانه آنلاین مفیدطب به معرفی این قرص لاغری پرطرفدار پرداخته و به این سوال پاسخ می‌دهیم که طریقه مصرف قرص هزال چگونه است؟ از شما دعوت می‌کنیم که با ما همراه باشید.

قرص لاغری هزال چیست؟

قبل از آن که به طریقه مصرف قرص هزال بپردازیم، خوب است ابتدا کمی با این قرص آشنا شویم. قرص هزال (hazal) یکی از محبوب‌ترین داروهای گیاهی برای کاهش وزن و لاغری است که ترکیبی از گیاهان مرزنجوش، زیره سیاه، زنیان، سداب و… می‌باشد. مصرف این قرص با ترکیبات ویژه ای که دارد، به کاهش جذب قند و تحریک متابولیسم چربی‌ها (چربی سوزی) کمک کرده و خاصیت ضد اشتهایی نیز به همراه دارد.

شرکت سینا فرآور داروی گیاهی هزال را با ترکیباتی کاملا طبیعی و بر اساس آموزه های طب سنتی تولید کرده و توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را جلب نماید.

هر بسته قرص هزال شامل ۶۰ عدد قرص است که با مصرف روزی دو بار، برای یک ماه کافی می‌باشد.

خرید قرص لاغری هزال

قرص هزال چه خواصی دارد؟

قرص لاغری هزال حاوی ترکیبات مفید برای کمک به لاغری یعنی زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، اشق، لاک مغسول و… می‌باشد. تاثیرات قرص هزال بر لاغری و کاهش وزن پس از انجام تحقیقات و مطالعات بالینی به اثبات رسیده است. بر اساس بررسی‌های انجام شده، مصرف قرص هزال در طی یک دوره ۸ هفته‌ای یا بیشتر در کنار رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت کافی در مسیر کاهش توده چربی و کاهش وزن به شما کمک می‌کند. این مطالعات همچنین نشان داده‌اند استفاده از این داروی گیاهی در کاهش سطح چربی و کلسترول خون نقش دارد.

خواص قرص هزال به صورت زیر است:

  • کاهش اشتها
  • کاهش وزن
  • پاکسازی بدن
  • تقویت کننده معده
  • بهبود عملکرد گوارش
  • کاهش جذب قند
  • کاهش کلسترول
  • کاهش تری گلیسرید

در بخش بعدی به این سوال که طریقه مصرف قرص هزال چگونه است پاسخ می‌دهیم.

طریقه مصرف قرص هزال

نحوه مصرف قرص هزال به صورت روزانه ۲ بار و هر بار یک عدد قرص با آب است. اگر قصد کاهش اشتها دارید، بهترین زمان مصرف قرص هزال یک ساعت قبل از غذا می‌باشد.

بهتر است در طی مصرف قرص لاغری هزال، در طول روز دو تا سه لیوان عرق زیره نیز مصرف کنید.

قرص هزال را می‌توانید از مراکز معتبری مانند داروخانه آنلاین مفیدطب خریداری نمایید. مفیدطب در این مورد، پیشنهادی ویژه ارائه می‌دهد که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

پیشنهاد ویژه خرید قرص هزال

دوره مصرف معمول قرص لاغری هزال ۲ تا ۳ ماه است. از طرفی هر بسته از این قرص، شامل ۶۰ عدد قرص بوده و برای مصرف یک ماه کافی است. بر این اساس داروخانه اینترنتی مفیدطب پک لاغری ۲ ماهه هزال (حاوی دو بسته هزال) را با قیمت مقرون به صرفه تر برای مشتریان محترمی که قصد دارند به اندازه دوره مصرف معمول از این قرص استفاده کنند، ارائه می‌دهد. برای استفاده از این پیشنهاد ویژه و خرید پک لاغری دو ماهه هزال، به لینک زیر در داروخانه مفیدطب مراجعه کنید (روی تصویر کلیک نمایید):

خرید پک لاغری هزال

عوارض مصرف قرص هزال

در رابطه با عوارض قرص هزال برای لاغری، می‌توانیم بگوییم که برای این قرص  عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است. گیاهان دارویی موجود در ترکیبات هزال، در صورت عدم وجود آلرژی به آن‌ها، معمولا در مقادیر پایینتر و مصرف کوتاه مدت، عارضه‌ای ندارند.

اگر قرص هزال برای لاغری را به میزان بیشتر از حد  و یا طولانی مدت مصرف کنید، ممکن است دچار عوارضی مانند نفخ شکم، رفلاکس اسید معده، تنگی نفس تهوع و… شوید؛ بنابراین برای جلوگیری از چنین عوارضی، آن را طولانی مدت یا بیش از مقداری که شرکت سازنده توصیه کرده است، مصرف نکنید.

با این‌حال در صورتی که هرگونه عارضه شدیدی را در اثر مصرف قرص هزال تجربه کردید، مصرف دارو را قطع کرده و در صورت عدم رفع آن به پزشک مراجعه کنید.

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط