منظور از قرص مست کننده قوی مردان چیست؟

منظور از قرص مست کننده قوی مردان چیست؟
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

متاسفانه انواع مختلفی از ناتوانی یا کم‌توانی جنسی در مردان وجود دارد که می‌توانند بر روی رابطه و رضایت طرفین تاثیرگذار باشند. اختلال در نعوظ، انزال زودرس، کم بودن اسپرم و کیفیت پایین آن از جمله مشکلات رایج جنسی در مردان هستند که به صورت مقطعی یا طولانی‌مدت ایجاد می‌شوند. اما یکی دیگر از این اختلالات، بی‌میلی در شروع رابطه و یا کاهش میل جنسی است. در چنین شرایطی یکی از ابتدایی‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای حل این مشکلات، کمک گرفتن از مکمل‌های تقویت جنسی آقایان است که توسط پزشکان نیز توصیه می‌شود. از همین رو بسیاری از کاربران به دنبال یک مکمل قوی و یا به اصطلاح “یک قرص مست کننده قوی مردان” هستند، که بیشترین تاثیر را بر افزایش میل جنسی آن‌ها داشته باشد.

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب قصد داریم شما را با انواع اختلالات جنسی آقایان و روش‌های کنترل آن‌ها آشنا کنیم. همچنین به معرفی چند نمونه از بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه می‌پردازیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

انواع اختلالات جنسی مردان

مشکلات جنسی در مردان را می‌توان به شش گروه زیر تقسیم کرد:

  • اختلال در تمایل: از مهم‌ترین مشکلات است چرا که آغاز هرگونه رابطه جنسی به میزان تمایل بستگی دارد. در ادامه مقاله با این اختلال بیشتر آشنا خواهیم شد.
  • اختلال در نعوظ: هرگونه مشکل که موجب از دست رفتن لذت کامل جنسی طرفین در حین نزدیکی شود، اختلال نعوظ نام دارد.
  • اختلال در انزال: شامل زود انزالی یا دیر انزالی که در آقایان بیشتر به صورت انزال زودرس اتفاق می‌افتد.
  • ناباروری مردان: عدم موفقیت در بارداری پس از یک سال رابطه جنسی منظم بدون پیشگیری
  • اختلال دستگاه تناسلی: انحراف آلت تناسلی به صورت مادزادی، اکتسابی و یا بر اثر بیماری
  • مشکلات سالمندان: بر هم خوردن تعادل هورمونی آقایان و کاهش هورمون‌های جنسی مردانه با افزایش سن

در این بخش به طور مختصر و تیتروار با انواع اختلالات جنسی مردان آشنا شدیم. اما مبحث اصلی ما در این مقاله راجع به اختلالات در تمایل جنسی آقایان است. این موضوع که اهمیت بالایی در رابطه بین زوجین دارد، بر اثر عوامل مختلفی ممکن است پیش بیاید. در ادامه با تمرکز بر این بحث با هم بررسی خواهیم کرد که منظور از قرص مست کننده قوی مردان چیست.

عوامل کاهش میل جنسی مردان

عوامل مختلفی می‌تواند موجب تضعیف قوای جنسی و کاهش میل آن‌ها در برقراری رابطه شود. برخی از این موارد ریشه روحی داشته و برخی دیگر با منشاء جسمانی هستند که باید برطرف شوند. کاهش میل جنسی در مردان می‌تواند با اختلالات نعوظ و انزال زودرس نیز در ارتباط باشد و به آن‌ها ختم شود. اگر بیش از دو ماه با مشکل کاهش میل جنسی مواجه باشید، به کمک تخصصی پزشک نیاز دارید.

از مهم‌ترین و شایع‌ترین علت‌های کاهش میل جنسی مردان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اختلالات هورمون‌های جنسی
  • استرس و افسردگی
  • عدم اعتماد به نفس
  • برخی بیماری‌ها مانند دیابت، فشارخون، سرطان‌ها و…
    • مصرف برخی داروها مانند داروهای ضد فشار خون، ضد افسردگی و…
  • مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر
  • خستگی زیاد
  • اختلالات جنسی
  • مشکل در رابطه با همسر
  • چاقی و افزایش وزن

روش‌های افزایش میل جنسی مردان

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، اختلالات تمایل به رابطه جنسی، طیف وسیعی از علل را در پشت سر دارد. از اختلالات تفکر و هویت جنسی گرفته تا کاهش هورمون‌های مغزی همگی می‌توانند در کاهش تمایل جنسی نقش داشته باشند. با توجه به این نکته، اولین اقدام در افزایش میل جنسی مردان، شناسایی علت به وجود آورنده مشکل است.

به طور مثال این کاهش میل جنسی می‌تواند بر اثر کاهش هورمون‌های جنسی در مغز و همچنین بیضه‌ها به وجود بیاید. استرس شایع‌ترین عامل کاهش هورمون‌های جنسی مغزی است که به شدت تمایل جنسی فرد را تا حد صفر کاهش می‌دهد. از همین رو برطرف کردن عوامل محیطی تا عوامل درون مغزی، می‌تواند تاثیر زیادی بر کیفیت هورمون‌ها و در نتیجه بهبود تمایل جنسی داشته باشد.

روش‌های-افزایش-میل-جنسی-آقایان

علاوه بر این برخی بیماری‌های مزمن مانند دیابت، فشار خون، چربی خون، سرطان‌ها و… نیز می‌توانند موجب کاهش هورمون‌های مغزی به صورت موقت، کوتاه‌مدت و یا طولانی‌مدت شوند. در این شرایط پزشک ارولوژیست با تجویز مکمل‌های هورمونی به بهبود مشکلات تمایل کمک خواهد کرد.

یکی دیگر از عوامل کاهش میل جنسی مردان، هیپوگنادیسم اولیه یا اختلال عملکرد بیضه است. در این حالت بیضه قادر به ترشح هورمون تستسترون نبوده و به صورت سیکل معیوب موجب اختلال تمایل در فرد می‌گردد. معمولا در این مواقع پزشک، جایگزینی هورمون تستسترون را به عنوان درمان تجویز می‌کند که می‌تواند به بهبود عملکرد جنسی فرد کمک کند.

راهکارهای تقویت میل جنسی آقایان

راهکارهای زیادی وجود دارند که به افزایش تمایلات و تقویت قوای جنسی مردان کمک می‌کند. در ادامه باهم بررسی خواهیم کرد که آقایان برای تقویت قوای جنسی خود چه باید بکنند.

  • کمک گرفتن از مکمل‌های افزایش میل و تقویت قوای جنسی
  • مصرف مواد خوراکی محرک
  • ورزش‌های کمک‌کننده به تقویت قوای جنسی
  • توجه به شریک جنسی و امتحان پوزیشن‌های مختلف
  • کاهش وزن بدن
  • کاهش سطح استرس
  • بالا بردن سطح ملاتونین بدن
  • مراجعه به درمانگر جنسی

داروی گیاهی افزایش میل مردان

همانطور که قبلا اشاره کردیم یکی از عوامل اصلی کاهش میل جنسی مردان، اختلال در هورمون‌ها است. ناپایداری و بهم‌ریختگی در ترشح برخی هورمون‌ها در بدن، باعث می‌شود که شخص میل جنسی خود را از دست بدهد و یا عکس این شرایط ایجاد شود. برخی از داروهای گیاهی و مواد غذایی می‌توانند با تنظیم هورمون‌ها، بهبود جریان خون، افزایش قوای بدنی و تحریک بیشتر، به بهبود تمایلات مردان کمک کنند. در ادامه با چند داروی گیاهی افزایش میل مردان آشنا خواهیم شد، تا به مبحث قرص مست کننده قوی مردان برسیم.

  1. میخک: یک داروی گیاهی جنسی ویژه آقایان است که با بهبود جریان خون دستگاه تناسلی، باعث رفع اختلالات جنسی می‌شود.
  2. خردل: تحریک‌کننده غدد و عصب‌های جنسی است.
  3. جوز هندی: از دیرباز برای تقویت و بهبود قوای جنسی مردان به کار می‌رود.
  4. شنبلیله: این گیاه موجب افزایش ترشح هورمون‌های استروژن و تستوسترون می‌شود.
  5. پیاز و سیر: این دو گیاه به افزایش میل جنسی کمک کرده و همچنین برای رفع اختلالات مربوط به نعوظ نیز مفید هستند.
  6. عسل طبیعی: خوردن عسل به افزایش تولید اسپرم، افزایش مدت زمان رابطه و تقویت قوای جنسی کمک می‌کند.
  7. جینسینگ: این گیاه بر افزایش میل جنسی و تقویت قوای مردان و خانم‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد.
  8. زنجبیل و دارچین: این دو ادویه نیز به دلیل داشتن طبع گرم می‌توانند در افزایش میل و تقویت جنسی کمک‌کننده باشند.

قرص مست کننده قوی مردان

شاید به نظرتان این عنوان کمی عجیب به نظر برسد. منظور از قرص مست کننده قوی مردان، فرآورده‌هایی که موجب تغییر حالت در هوشیاری می‌شوند، نیست. بلکه این عنوان به مکمل‌های افزایش‌دهنده میل جنسی و داروهای تقویت جنسی آقایان اشاره دارد. در واقع بسیاری از افراد برای پیدا کردن یک مکمل مناسب جهت افزایش میل و تقویت قوای جنسی خود، عبارت “قرص مست کننده قوی” را جستجو می‌کنند.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، برقراری یک رابطه جنسی سالم همراه با رضایت طرفین، تا حد زیادی به میزان تمایلات و قوای جنسی دو طرف بستگی دارد. از همین رو در صورت ایجاد هرگونه اختلالی در این زمینه، باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم جهت درمان صورت بگیرد. یکی از ابتدایی‌ترین راهکارها استفاده از مکمل‌های تقویت جنسی هستند که در برندهای متنوع و با کاربردهای مختلف در بازار دارویی وجود دارند. اگر شما هم به دنبال یک قرص مست کننده قوی مردان هستید و یا برای خرید بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از فرآورده‌های زیر کمک بگیرید.

از جمله بهترین و پرفروش‌ترین مکمل‌های جنسی برای آقایان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرص ایکس اید گلدن لایف
  • کپسول اکتی لایف اهورا دارو
  • کپسول تاخیری کیمیاگر (دیلی کیم)
  • قرص انرژکس مولتی ویتامین گلدن لایف
  • قرص آفرودیت گل دارو
  • قرص دابل بول نیچرز اونلی
  • کپسول ماکاویت ام یوروویتال

شما می‌توانید جهت خرید هر یک از این مکمل‌ها به سایت داروخانه اینترنتی مفیدطب مراجعه کرده و با ثبت سفارش آنلاین، محصول مورد نظر خود را به صورت کاملا محرمانه درب منزل دریافت کنید.

بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه

جمع بندی

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب درمورد انواع اختلالات جنسی آقایان صحبت کردیم. همچنین با روش‌های افزایش میل جنسی مردان آشنا شدیم. از آنجا که افراد زیادی به دنبال یک قرص مست کننده قوی مردان هستند و درباره آن سوال می‌کنند، در این مطلب توضیح دادیم که منظور از این عبارت چیست و چه قرص‌هایی می‌تواند به افزایش تمایلات جنسی آقایان در جهت بهبود روابط زناشویی کمک کند.

هر سوال دیگری در مورد محصولات تقویت جنسی و نحوه مصرف آن‌ها داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

 


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

6 دیدگاه دربارهٔ «منظور از قرص مست کننده قوی مردان چیست؟»

  1. سلام خسته نباشید من شوهرم متادون مصرف میکرد الان چهل روزه ک پاکه ولی هیچ میلی به رابطه جنسی نداره چیکار کنم

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، متادون می تواند در کاهش میل جنسی موثرباشد و اثرات آن تا چندین روز در بدن می ماند.اما با توجه به اینکه فرمودین ۴۰روز گذشته است بهتر است سایر جنبه های موثر نیز مورد بررسی قرار گیرد.
      با احترام دکتر داروساز

  2. مرتضی سطوتی

    سلام آقا ۴۰ ساله حدود ۱۵ ساله قرص افسردگی مصرف میکنم به هیچ وجه مشکل نعوظ و خستگی ندارم، گاهی اوقات ساعت ها زمان میبره که تخلیه نمیشم، از داروی شیمیایی دوست ندارم استفاده کنم چه قرص گیاهی رو شما توصیه میکنید ممنون از راهنمایی تان

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز کاش واضح تر مینوشتید چه مشکلی دارید. آیا میخواهید مدت زمان نعوظ شما کمتر شود و زودتر انزال شوید؟ اگر مشکل این است، در بین محصولات گیاهی و مکملی که در بازار موجود است محصولی برای این مورد موجود نیست.
      با احترام دکتر داروساز 

  3. سلام۶۰ساله پس ازابتلا به کرونا۲ساله بشدت میل جنسیم کم شده دروهای گیاهی وشیمیایی مختلفی مانندایکس ارکتومصرف وموثرنبوده لطفا راهنمایی کنید

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز لطفا برای درمان اصولی به پزشک مراجعه کنید. داروهای گیاهی تقویت کننده عملکرد جنسی اثر گذاری مشابهی دارند و با توجه به اینکه می فرمایید انواع مختلفی از این داروها را استفاده کرده و نتیجه نگرفته اید، بهتر است به سراغ مصرف داروهای نسخه ای بروید.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دوره مصرف پیگمنتا

دوره مصرف پیگمنتا چه مدت است؟

پیگمنتا درمکس یک مکمل محبوب و پرطرفدار برای روشن کردن پوست و رفع لک های تیره پوستی است. این مکمل همچنین با داشتن فرمولی ویژه،

قرص فارماتون چیست؟

قرص فارماتون یک مکمل غذایی است که شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره جینسینگ می‌باشد. این قرص به منظور کاهش خستگی روزانه و