زمان مصرف قرص ایکس اید برای افزایش قوای جنسی

زمان مصرف قرص ایکس اید
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

هر نوع اختلالی در طی رابطه جنسی یک زوج می‌تواند علاوه بر ایجاد استرس باعث بروز مشکلاتی در زندگی زناشویی آن‌ها شود. به طور مثال کاهش میل جنسی، انزال زودرس، اختلال در نعوظ و تضعیف قوای جنسی در بانوان و آقایان از جمله مسائلی هستند، که می‌توانند تمام زندگی یک زوج را تحت تاثیر قرار دهند. در این مواقع مراجعه به پزشک و کمک گرفتن از مکمل‌های تقویت جنسی بهترین راه حل است.

قرص ایکس اید از جمله محصولاتی است که در این زمینه بسیار موثر شناخته شده است و به واسطه ترکیبات منحصر به فرد خود برای افزایش تمایلات و قوای جنسی در بانوان و آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله به بررسی این محصول می‌پردازیم و شما را با نحوه و زمان مصرف قرص ایکس اید آشنا می‌کنیم.

قرص ایکس اید چیست؟

قرص ایکس اید تحت لیسانس شرکت وایتکس (گلدن لایف) استرالیا و تولید شرکت درمان یاب دارو می‌باشد. این قرص جهت تقویت جنسی آقایان و خانم‌ها تهیه شده و علاوه بر افزایش میل و توان جنسی، موجب افزایش انرژی بدن و کاهش استرس نیز می‌شود. از قرص ایکس اید گلدن لایف برای بهبود مشکلات ارگاسم و اختلالات نعوظ نیز استفاده می‌شود.

استرس، فشار کاری زیاد و کمبودهای تغذیه‌ای شدید از شایع‌ترین دلایل مشکلات جنسی هستند. معمولاً مشکلاتی از قبیل زود انزالی، مشکل نعوظ و کاهش میل جنسی با افزایش سن در میانسالی و با افزایش اضطراب و دغدغه‌های فکری به سراغ مردان می‌آید. این مشکلات باعث کاهش کیفیت رابطه جنسی شده و ممکن است زندگی زناشویی را با چالش‌هایی مواجه کند. در بسیاری از موارد می‌توان با مصرف مولتی ویتامین‌ها و مکمل‌های تقویت جنسی، جلوی بروز این مشکلات را گرفت. قرص ایکس اید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تقویت قوای جنسی آقایان و خانم‌ها است.

خرید قرص ایکس اید

ترکیبات قرص ایکس اید گلدن لایف

ایکس اید یک مکمل حاوی چند نوع ویتامین، مواد معدنی و عصاره‌های گیاهی موثر در تقویت جنسی است. تمامی ترکیبات موجود در این قرص دارای خواصی هستند، که می‌توانند در زمینه بهبود روابط زناشویی موثر عمل کنند. قرص ایکس اید متشکل از ویتامین‌های B2، B3، B6 و E، زینک گلوکونات، منیزیم اکساید، جینسینگ کره‌ای، جینسینگ سیبریایی، تریبولوس و گیاه اپیمدیوم می‌باشد. در ادامه با برخی از ترکیبات قرص ایکس اید بیشتر آشنا می‌شویم:

ویتامین‌های گروه B

قرص ایکس اید حاوی چند نوع از ویتامین‌های گروه B شامل ویتامین B3، B6 و B2 است. به طور کلی ویتامین‌های گروه B جزو ریزمغذی‌های ضروری برای سلامت جسمی و روانی انسان هستند. ویتامین‌های ذکر شده در قرص ایکس اید با کاهش استرس، بهبود جریان خون در سلول‌های بدن و افزایش انرژی به تقویت میل جنسی در مردان و زنان کمک می‌کنند.

ویتامین E

این ویتامین در افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی و افزایش ترشح هورمون‌های جنسی موثر است. مقادیری از این ویتامین در قرص ایکس اید گنجانده شده تا به تقویت قوای جنسی مردان کمک کند.

زینک

زینک یا روی اهمیت زیادی به خصوص برای مردان دارد چرا که می‌تواند به افزایش توانایی تولید مثل (تشکیل و تحرک مناسب اسپرم)، بهبود سلامت غده پروستات و بهبود متابولیسم هورمون کمک کند. در واقع کمبود زینک باعث کاهش ترشح تستوسترون شده و به دنبال آن تعداد و تحرک اسپرم‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند.

منیزیم

تحقیقاتی درباره ارتباط کمبود منیزیم در بدن مردان و اختلالات نعوظ انجام شده است. این تحقیقات نشان دادند که کمبود شدید منیزیم می‌تواند عامل مهمی برای ایجاد مشکلات نعوظ باشد. این عنصر با بهبود عملکرد سیستم عصبی و ماهیچه‌ای به مردان و زنان در کاهش خستگی زودرس کمک می‌کند.

جینسینگ

تحقیقات بسیاری ثابت کرده که ریشه گیاه جینسینگ می‌تواند برای درمان مشکلات نعوظ و افزایش میل جنسی مفید باشد. دانشمندان بر این باور هستند که ترکیبات موجود در این گیاه، از استرس اکسیداتیو در عروق و بافت آلت تناسلی مردان جلوگیری می‌کند. همچنین جینسینگ باعث تولید اکسید نیتریک در بدن می‌شود. این ماده مانع از ضعف عضله آلت جنسی مردان شده و گردش خون را در این عضو بهبود می‌بخشد.

خارخاسک یا تریبولوس

یکی از فواید کمتر شناخته شده این گیاه دارویی برای عموم، تقویت قوای جنسی بوده و بر اساس دانسته‌های طب سنتی پیشنهاد می‌شود. همچنین علم پزشکی و تحقیقات تخصصی، ثابت کرده‌اند که خارخاسک باعث افزایش حجم منی، افزایش میل جنسی در خانم‌ها و افزایش فشار خون در آلت جنسی مردان می‌شود.

اپیمدیوم

این گیاه که با نام Horny Goat Weed شناخته می‌شود، در درمان اختلالات نعوظ به کار می‌رود. از این گیاه دارویی در طب سنتی چین برای افزایش میل جنسی نیز استفاده می‌شده است.


تا اینجا با ترکیبات قرص ایکس اید و خواص آن‌ها در زمینه تقویت قوای جنسی، رفع اختلالات نعوظ و افزایش میل جنسی آشنا شدیم. قبل از اینکه با زمان مصرف قرص ایکس اید و نحوه استفاده از آن آشنا بشویم، خواص آن را با هم مرور خواهیم کرد.

قرص ایکس اید برای چیست؟

قرص ایکس اید گلدن لایف تنها یک قرص موقت افزایش میل جنسی نیست، بلکه مصرف این مکمل باعث رفع کمبودهای مهم تغذیه‌ای، افزایش انرژی بدن و بهبود عمومی روابط جنسی می‌شود. همانطور که در بخش قبل مشاهده کردید، این قرص حاوی چند نوع ویتامین مفید، مواد معدنی و مینرال ضروری برای بدن است که مصرف آن‌ها می‌تواند موجب افزایش انرژی بدن و حفظ سلامتی شود.

خرید قرص ایکس اید
جهت خرید قرص ایکس اید برای افزایش قوای جنسی کلیک کنید.

عصاره گیاهان موجود در این قرص نیز حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی از جمله ساپونین‌ها، آلکالوئیدها و لگنین هستند که خون‌رسانی به اندام جنسی را بهبود می‌بخشند. ماده ایکاریین در گیاه اپیمدیوم نیز باعث اتساع رگ‌های خونی آلت تناسلی مردان شده و جریان خون را در آن افزایش می‌دهد. این ترکیبات به افزایش میل جنسی، تعداد و کیفیت اسپرم‌ها و توانایی باروری مردان کمک می‌کنند.

از دیگر خواص منحصر به فرد قرص ایکس اید گلدن لایف می‌توان به افزایش لذت جنسی و بهبود ارگاسم از طریق افزایش خون‌رسانی به اندام‌های تناسلی اشاره کرد. قرص ایکس اید را به عنوان یک قرص تاخیری نیز می‌شناسند، چرا که موجب بهبود مشکل انزال زودرس در آقایان می‌شود.

طریقه مصرف قرص ایکس اید

در صورتی که از داروی خاصی استفاده می‌کنید، یا بیماری پیش زمینه‌ای دارید، بهتر است قبل از مصرف قرص ایکس اید با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. جهت استفاده از این محصول می‌توانید روزانه یک عدد قرص پس از غذا و همراه با مقدار کافی آب میل کنید.

توجه داشته باشید که مصرف قرص ایکس اید برای خانم‌هایی که در دوران بارداری، شیردهی و قاعدگی هستند و یا فیبروئید رحمی دارند، ممنوع است. همچنین افرادی که به انوع جینسینگ، خارخاسک و گیاه اپیمدیوم حساسیت دارند، نباید از این مکمل استفاده کنند.

بهترین زمان مصرف قرص ایکس اید

با توجه به اینکه خوردن این مکمل ممکن است باعث ایجاد بی‌خوابی در شخص شود، بهترین زمان مصرف قرص ایکس اید در ساعات میانه روز است. قرص ایکس اید را باید پس از صرف غذا و با معده پر میل کنید.

در صورتی که از سایر مولتی ویتامین‌ها استفاده می‌کنید، جهت جلوگیری از ایجاد تداخل، مصرف را با فاصله زمانی حداقل ۲ ساعت در نظر بگیرید.

در مورد زمان نمایان شدن تاثیرات هر مکمل مانند قرص ایکس اید گلدن لایف باید بگوییم، این مسئله به سن، شرایط بدنی و شدت مشکلات هر فرد بستگی دارد. با این حال به طور کلی قرص ایکس اید از جمله محصولاتی است که باید حداقل ۴ تا ۶ هفته به صورت مداوم مصرف شود، تا تاثیرات مثبت آن قابل مشاهده باشد. قرص ایکس اید تاثیر فوری ندارد ولی بعد از مصرف طولانی مدت، اگر استفاده از ایکس اید را قطع کنید، اثر تقویت‌کننده آن از بین نمی‌رود.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی قرص ایکس اید، ترکیبات بی‌نظیر آن و موارد مصرف این محصول پرداختیم. از قرص ایکس اید برای تقویت قوای جنسی آقایان و خانم‌ها، افزایش تمایلات جنسی و بهبود اختلالات نعوظ استفاده می‌شود. در مورد بهترین زمان مصرف قرص ایکس اید نیز تمامی نکات لازم را بیان کردیم. با مطالعه این مطلب می‌توانید اطلاعات لازم درخصوص قرص ایکس اید گلدن لایف را دریافت کنید و راحت‌تر از این محصول استفاده نمایید.

شما می‌توانید جهت خرید قرص ایکس اید و سایر محصولات گیاهی شامل انواع قرص افزایش میل مردان در داروخانه به لینک دسته بندی زیر مراجعه نمایید.

خرید قرص افزایش میل مردان در داروخانه

هر سوال دیگری در مورد محصولات مکمل تقویت جنسی آقایان و خانم‌ها داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

عوارض قرص ایکس اید چیست؟

در صورت استفاده از قرص ایکس مطابق با مقدار توصیه شده، عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است. فقط در برخی افراد ممکن است به دلیل حساسیت به گیاهان دارویی سبب ایجاد عوارض گوارشی خفیف مانند تهوع، معده درد و اسهال شود و یا باعث سرگیجه، سردرد، بی‌خوابی و مشکلات تنفسی شود.

قرص ایکس اید ساخت کدام کشور است؟

قرص ایکس اید ساخت ایران و شرکت درمان یاب دارو است که تحت لیسانس شرکت وایتکس (گلدن لایف) استرالیا تولید می‌شود.

نظرات درباره قرص ایکس اید چگونه است؟

به طور کلی اکثر افرادی که از قرص ایکس اید استفاده کرده‌اند دارای نظرات مثبتی درباره این محصول بوده‌اند. ایکس اید توانسته به افزایش میل حنسی و بهبود اختلالات نعوظ در افراد مصرف‌کننده آن کمک کند.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

23 دیدگاه دربارهٔ «زمان مصرف قرص ایکس اید برای افزایش قوای جنسی»

  1. سلام
    من بیمار دیابتی هستم حدودیکسال با مشکل نعوظ برخورد کردم . با توصیه دکتر قرص یوهمبین و هایسنس باربج مصرف کردم که بی فایده بود. دوباره یوهمبین را حذف و اکتی لایف اهورا را جایگزین کردم (روزی ۲عدد هایسنس و اکتی لایف) که باز هم اثر نکرد .حالا قرص ایکس اید را گرفتم. اولا خواستم بپرسم موثر هست دوما هایسنس باریج را با این قرص بخورم یا نه .باتوجه به اینکه ۴ماه هم ناشتا یک حبه سیر سیاه میخورم. و تحت نظر دکتر قلب فنر یا همون استند هم گذاشتم سپاس

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، متاسفانه اختلالات نعوظ ازعوارض اصلی بیماری دیابت است که شاید درمان قطعی و موثری نداشته باشد.
      بهترین راه حل کنترل و پایش قند خون و افزایش سلامت بدنی شماست.
      با توجه به شرایط دارویی شما ( مشکل قلبی ذکر شده) احتمال بسیار زیاد شما از داروهای ضد انعقاد استفاده می فرمایید که قرص ایکس اید می تواند منجر به تشدید اثرات این دسته دارویی گردد.لذا مصرف هر دارو را فقط با مشورت پزشک درمانگر خود انجام دهید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، قرص وایمکس فاقد تاییده سازمان غذا و دارو می‌باشد و اکیدا توصیه می نمایم از فراورده های فاقد مجوز و فاقد لیبل اصالت مانند قرص وایمکس استفاده نفرمایید.
      با احترام دکتر داروساز

      1. با سلام از قرص ایکس اید مصرف می‌کنم دچار سر درد می‌شوم و حتی نصف اون را هم مصرف می‌کنم دچار چنین مشکلی میشوم
        باید چی‌کار کنم ؟؟

        1. دکتر مهلا دهقانپور

          باسلام دوست گرامی، ممکن است شما نسبت به یکی از اجزای مطرح آن مانند جینسینگ واکنش پذیری داشته باشید.بهتر است سایر مکمل های موجود را جایگزین نمایید.
          به عنوان مثال کپسول پرفورمکس گل دارو در افزایش قوای جنسی آقایان موثر بوده و فاقد گیاه جینسینگ می‌باشد.
          با احترام دکتر داروساز

  2. سلام من دکتر اورولوژی برام نوشته خیلی عالیه تغیراتو کامل احساسکردم ،یک سوال دارم قرص تیافیل برام نوشته ک گفته عصر بخور وبعد ازشام ایکس آیدو بخور ،بنظرتون می‌تواند اثرات داروکم شود

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      با سلام. خیر مصرف این دو دارو در طی ۱روز تداخلی ندارد و اثرت هم را کم نمیکنند. با احترام دکتر داروساز

  3. عدم مصرف قرص در سب فقط به دلیل بیخوابی می باشد؟
    فارغ از بیخوابی آیا مصرف در شب از اثرات دارو کم می کنه؟

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، مصرف قرص ایکس اید در شب تاثیری بر روی جذب دارو ندارد و تنها به علت امکان ایجاد بی خوابی توصیه به مصرف در روز می باشد.
      با احترام دکتر داروساز

  4. من تازه گرفتم الان پنج بار خوردم باید شصت عدد قرص را بخورم تا تاثیرش مشخص شود میخواستم من که قرص اس ا میخورم روز یک عدد متادون ۱۵ میخورم آیا تاثیر قرص ایکس آید دارد یا مشکلی ایجاد نمی‌کند ممنونم

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام،در مورد زمان نمایان شدن تاثیرات هر مکمل مانند قرص ایکس اید گلدن لایف ، این مسئله به سن، شرایط بدنی و شدت مشکلات هر فرد بستگی دارد. با این حال به طور کلی قرص ایکس اید از جمله محصولاتی است که باید حداقل ۴ تا ۶ هفته به صورت مداوم مصرف شود، تا تاثیرات مثبت آن قابل مشاهده باشد. قرص ایکس اید تاثیر فوری ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  5. اسدالله کاظمی

    با سلام
    آیا ایکس اید با مولتی ویتامین های ویتالی تون و یا مولتی دیلی تداخل دارید ؟
    آیا با سلنیوم و کلسیم + د۳ می‌توان مصرف کرد ؟
    یا کلاً در زمان استفاده از آن از مولتی ویتامین دیگر استفاده نکنیم

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، با توجه به اینکه در قرص ایکس اید برخی مولتی ویتامین ها نیز موجود می باشد.جهت استفاده هم زمان آن با سایر مکمل ها نیاز است پیش از مصرف مورد بررسی قرار گیرند تا موجب تشدید دوز فراورده ها نشود.
      استفاده هم زمان آن با مکمل سلنیوم ،کلسیم و د۳ منعی ندارد.
      استفاده هم زمان آن با ویتالی تون به علت اینکه هر دو حاوی گیاه جینسینگ وبرخی موارد مشابه دیگر می باشند بهتر است مصرف نشود.و یا با دوز های کمتر و تنظیم شده مصرف گردد.
      با احترام دکتر داروساز

  6. من جدیداً این دارو را تهیه کردم آیا در دو سه روز مصرف اثری در ربطه از خود نشان می‌دهد ‌؟
    من فقط در ساعاتی قبل از رابطه استفاده میکنم به صورت مدام استفاده نکردم آیا تاثیری دارد
    خودم احساس میکنم تاثیر کمی داشته آیا برای درمان نعوذ داروی خاصی دارید ؟؟
    آیا برای زودانزالی داروی خاصی وجود دارد که سر کننده نباشد ؟؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      قرص ایکس اید باید روزی یک عدد برای مدت ۴ تا ۶ هفته استفاده شود تا تاثیرات آن ظاهر گردد. مصرف ایکس اید چند ساعت قبل از رابطه جنسی، تاثیر قابل توجهی ندارد.
      ایکس اید با توجه به ترکیباتی که دارد در رفع زودانزالی و تقویت نعوظ موثر است و سِر کننده هم نیست.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام، نحوه مصرف مکمل ایکس اید:
      روزانه یک عدد از این قرص را پس از غذا و همراه با مقدار کافی آب میل کنید. مصرف مکمل را تا ۴ الی ۶ هفته ادامه دهید تا تاثیرات آن ظاهر شود.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دوره مصرف پیگمنتا

دوره مصرف پیگمنتا چه مدت است؟

پیگمنتا درمکس یک مکمل محبوب و پرطرفدار برای روشن کردن پوست و رفع لک های تیره پوستی است. این مکمل همچنین با داشتن فرمولی ویژه،

قرص فارماتون چیست؟

قرص فارماتون یک مکمل غذایی است که شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره جینسینگ می‌باشد. این قرص به منظور کاهش خستگی روزانه و