قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای چی خوبه؟

قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای چی خوبه
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

به جرات می‌توان گفت ریشه بسیاری از مشکلات مربوط به پوست و مو مانند پیری زودرس، ریزش مو، کاهش حالت ارتجاعی پوست، شکننده بودن ناخن‌ها و… به کمبود ویتامین‌ها و برخی مواد معدنی ختم می‌شود. از همین رو معمولا پزشکان برای حل این مشکلات، به تجویز یک مولتی ویتامین برای فرد مراجعه‌کننده می‌پردازند. در اغلب موارد این مکمل‌ها می‌توانند درصد زیادی از ناراحتی‌های مربوط به پوست و مو را برطرف کنند و در برخی موارد نیز به درمان تخصصی‌تر نیاز است. قرص پرفکتیل پلاتینیوم از جمله محصولاتی است که در این زمینه موثر عمل می‌کند و محبوبیت بالایی دارد. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب با هم بررسی خواهیم کرد که قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای چی خوبه و در چه مواردی کاربرد دارد.

معرفی قرص perfectil platinum

پرفکتیل پلاتینیوم محصولی از برند معتبر ویتابیوتیکس است که مکمل‌ها و مولتی‌ویتامین‌های آن شهرت زیادی دارند. این قرص در ایران تحت لیسانس شرکت vitabiotics انگلستان و در کارخانه داروسازی مداوا تولید می‌گردد.

شاید اطلاع داشته باشید که مولتی ویتامین پرفکتیل دارای دو نوع اورجینال و پلاتینیوم است که هر دو در تقویت پوست و مو کاربرد دارند. تفاوت قرص پرفکتیل اورجینال و قرص پرفکتیل پلاتینیوم در ترکیبات آن‌هاست که نوع پلاتینیوم فرمولاسیون کامل‌تری دارد. مولتی ویتامین پرفکتیل پلاتینیوم توانایی بیشتری برای تقویت پوست و مو دارد و می‌تواند مواد مغذی بیشتری به سلول‌ها برساند.

این مکمل با دارا بودن مجموعه کاملی از ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز روزانه بدن به مواد مغذی را تامین می‌کند. پرفکتیل پلاتینیوم حاوی آنتی‌اکسیدان‌های بسیار قوی است که خواص آن را دوچندان می‌کند. این فرآورده فاقد رنگ مصنوعی، مواد نگهدارنده، مخمر و گلوتن تهیه شده که مصرف آن را برای اغلب افراد میسر می‌سازد. در بخش بعد با ترکیبات این قرص آشنا می‌شویم تا بهتر درک کنیم که قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای چی خوبه.

خرید قرص پرفکتیل پلاتینیوم

ترکیبات قرص پرفکتیل پلاتینیوم چیست؟

همانطور که در بخش قبل هم اشاره کردیم، ترکیبات و فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول از ویژگی‌های بارز آن است. قرص پلاتینیوم هر آنچه که پوست و موی ما برای تقویت، سلامت و زیبایی احتیاج دارد، به طور یکجا تامین می‌کند. در جدول زیر شما می‌توانید مقدار هر یک از مواد تشکیل‌دهنده قرص platinum را مشاهده کنید:

عنوان ماده مغذی مقدار به ازای هر ۲ عدد قرص
NRV%
ویتامین D ۱۲.۵ میکروگرم ۲۵۰
ویتامین E ۵۰ میلی‌گرم ۴۱۷
ویتامین C ۹۰ میلی‌گرم ۱۱۳
تیامین (ویتامین B1) ۸ میلی‌گرم ۷۲۷
ریبوفلاوین (ویتامین B2) ۴ میلی‌گرم ۲۸۶
نیاسین (ویتامین B3) ۱۸ میلی‌گرم ۱۱۳
ویتامین B6 ۱۰ میلی‌گرم ۷۱۴
فولیک اسید ۴۰۰ میکروگرم ۲۰۰
ویتامین B12 ۹ میکروگرم ۳۶۰
بیوتین ۱۵۰ میکروگرم ۳۰۰
پانتوتنیک اسید ۴۰ میلی‌گرم ۶۶۷
منیزیم ۱۰۰ میلی‌گرم ۲۷
آهن ۱۲ میلی‌گرم ۸۶
زینک ۱۵ میلی‌گرم ۱۵۰
مس ۱۰۰۰ میکروگرم ۱۰۰
منگنز ۰.۵ میلی‌گرم ۲۵
سلنیوم ۱۰۰ میکروگرم ۱۸۲
کروم ۵۰ میکروگرم ۱۲۵
ید ۲۰۰ میکروگرم ۱۳۳
ال-سیستئین ۲۰ میلی‌گرم
کلاژن بایو مارین ۲۰۰ میلی‌گرم
عصاره هسته انگور ۱۵ میلی‌گرم
عصاره پوست درخت کاج ۸ میلی‌گرم
عصاره چای سبز ۲۰ میلی‌گرم
عصاره گوجه فرنگی ۱۰ میلی‌گرم
لیکوپن ۰.۵ میلی‌گرم
روغن دانه انگور سیاه ۵۰ میلی‌گرم
آلفا لیپوئیک اسید ۴۰ میلی‌گرم
کوآنزیم کیوتن ۵ میلی‌گرم
بتاکاروتن ۴ میلی‌گرم

این محصول از برند ویتابیوتیکس محتوی ترکیب کاملی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های ضروری است. مواد مغذی موجود در قرص پلاتینیوم مانند کلاژن بایو مارین، لیکوپن، عصاره چای سبز و دانه انگور خواص این فرآورده را دوچندان می‌کنند. این مکمل به سبب دارا بودن ویتامین C، ویتامین E و سلنیوم به تشکیل نرمال کلاژن برای عملکرد طبیعی پوست کمک کرده و از سلول‌ها در مقابل استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند. همچنین وجود زینک و ویتامین‌های گروه B در قرص پرفکتیل پلاتینیوم از مزایای مهم آن به شمار می‌رود.

قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای چی خوبه؟

خب تا اینجا با ترکیبات این قرص و مقادیر آن‌ها آشنا شدیم. در این بخش می‌خواهیم بررسی کنیم که قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای چی خوبه و چرا تا این اندازه محبوبیت پیدا کرده است. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، مورد مصرف اصلی این قرص سلامت پوست، تقویت موها و ناخن‌ها است. قرص platinum می‌تواند مواد مغذی مورد نیاز پوست و موی ما را تامین کند و در همین راستا مشکلاتی از قبیل چین و چروک پوست، پیری زودرس، ریزش مو و شکنندگی ناخن‌ها را بهبود ببخشد.

قرص پرفکیتل پلاتینیوم ویتابیوتیکس حاوی عناصر مفیدی همچون سلنیوم و روی می‌باشد که باعث بهبود سلامت و استحکام ناخن‌ها شده و با خشکی و تردی مو مقابله می‌کند. همچنین این قرص به دلیل برخورداری از عصاره دانه انگور، مقاومت پوست را در برابر مضرات اشعه‌های نور خورشید افزایش می‌دهد. علاوه بر این مولتی ویتامین پرفکتیل در جلوگیری از ریزش مو و سفید شدن موها نیز نقش دارد. این قرص به واسطه ویتامین‌های موجود در فرمولاسیون خود می‌تواند در برابر رادیکال‌های آزاد که عامل اصلی پیری پوست هستند، مقابله کند. همچنین در روند بازسازی سلولی نیز کمک‌کننده است.

اگر بخواهیم به صورت تیتروار بیان کنیم که قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای چی خوبه، موارد زیر مهم‌ترین کاربرد این محصول به شمار می‌روند:

  • جوان‌سازی و طروات بخشیدن به پوست
  • بهبود استحکام ناخن‌ها
  • افزایش دوام و استحکام مو
  • تقویت پوست بدن با کلاژن‌سازی
  • دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی پر قدرت
  • افزایش شفافیت و درخشندگی پوست
  • جلوگیری از پیری پوست
  • تأثیر مثبت بر سیستم ایمنی بدن
  • فاقد ترکیبات مضری مثل نمک و گلوتن
  • عدم ایجاد عوارض در صورت استفاده صحیح

قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای پوست

این قرص حاوی بسیاری از ویتامین‌های مخصوص تقویت پوست است که با تامین آن‌ها می‌تواند به عملکرد بهتر پوست کمک کند. ویتامین C در این قرص نقش موثری در تولید کلاژن پوست ایفا می‌کند که با بازسازی کلاژن طبیعی در جوان‌سازی و طراوت بیشتر پوست کارایی دارد. علاوه بر این قرص پرفکتیل پلاتینیوم حاوی ویتامین‌های گروه B است که در حفظ استحکام ساختمان پوست تاثیرگذار هستند.

این ویتامین‌ها مانند ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3) و بیوتین (B7) التهاب پوست را بهبود می‌بخشند و تولید ترشحات چربی از منافذ پوست را کاهش می‌دهند. این عمل موجب می‌شود که روی پوست شما آکنه و جوش کمتری ایجاد شود. اضافه بر موارد گفته شده، قرص پلاتینیوم به واسطه ویتامین‌های خود شامل ویتامین از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد که موجب پیری پوست می‌شوند، محافظت می‌کند. زینک، فولیک اسید، آهن، منیزیم و ویتامین‌های B12 و D نیز در حفظ روند بازسازی سلولی پوست کمک‌کننده هستند.

خرید قرص پرفکتیل پلاتینیوم
جهت خرید قرص پرفکتیل پلاتینیوم با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه روی عکس کلیک کنید.

 

قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای مو

یکی از کاربردهای اصلی قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای مو است که به تقویت، زیبایی و استحکام بیشتر موها کمک موثری می‌کند. این قرص به واسطه وجود بیوتین که ویتامین پوست و مو نیز نامیده می‌شود، می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر موهای شما داشته باشد. این ویتامین به رشد بهتر و حفظ سلامت مو و ناخن‌ها کمک کرده و از شکنندگی ناخن و خشکی موها جلوگیری می‌کند.

علاوه بر بیوتین سایر ترکیبات قرص پرفکتیل پلاتینیوم نیز بر تقویت موها بی‌تاثیر نیستند. به طور مثال ویتامین B1 با مبارزه با استرس به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر سلامت و استحکام موها موثر است. مصرف ویتامین B6 به افزایش عبور جریان خون اکسیژن‌دار در فولیکول مو و پوست سر کمک می‌کند. و یا ویتامین B9 (فولیک اسید) از ریزش مو و سفیدی زودرس موها جلوگیری می‌کند.

قرص پرفکتیل برای ریزش مو

از قرص پرفکتیل برای ریزش مو و جلوگیری از آن نیز استفاده می‌شود. دلیل این اثر به ویتامین‌های گروه B، زینک و آهن موجود در این قرص برمی‌گردد. کمبود این ریزمغذی‌ها عوارض مختلفی را به دنبال دارد که ریزش مو یکی از مهم‌ترین آن‌هاست. از همین رو تامین آهن، زینک و ویتامین‌های گروه B از طریق مکمل‌هایی مانند قرص پلاتینیوم می‌تواند در پیشگیری از ریزش مو و تقویت موها موثر باشد.

زینک می‌تواند در تولید پروتئین و تقسیم سلولی تاثیر بگذارد و در درمان بیماری‌های پوستی رایج مانند آکنه، کاهش ریزش مو و استحکام بیشتر ناخن‌ها کارایی داشته باشد. همچنین ویتامین‌های گروه B در قرص perfectil از جمله تیامین (B1) برای فرایند تولید فولیکول ضروری هستند، در نتیجه تامین آن‌ها از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

نحوه مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم

در بخش‌های قبل به طور کامل توضیح دادیم که قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای چی خوبه و در چه مواردی مورد مصرف قرار می‌گیرد. اما در مورد نحوه مصرف این قرص بهترین راه مشورت با پزشک یا داروساز است. با این حال شما می‌توانید قرص پرفکتیل پلاتینیوم ویتابیوتیکس را بدون نسخه پزشک نیز از داروخانه‌ها تهیه کرده و مطابق با بروشور محصول مصرف نمایید.

نحوه مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم به صورت روزانه ۲ عدد قرص توصیه می‌شود. این قرص باید با آب یا نوشیدنی سرد بلعیده شده و جویده نشود. بهتر است قرص پلاتینیوم را همراه با وعده غذایی اصلی میل کنید. دقت داشته باشید که مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای کودکان توصیه نمی‌شود. زنان باردار و شیرده نیز باید قبل از مصرف این قرص با پزشک خود مشورت کنند.

عوارض قرص پرفکتیل پلاتینیوم

خبر خوب برای کسانی که می‌خواهند از قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای تقویت پوست و موی خود استفاده کنند، این است که این مکمل بدون عوارض جانبی می‌باشد. قرص پلاتینیوم یک فرآورده ایمن است و به دلیل فاقد رنگ، مخمر، گلوتن و مواد نگهدارنده بودن می‌تواند در بسیاری از گروه‌ها مورد مصرف قرار بگیرد.

تنها نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که برخی از ترکیبات قرص پرفکتیل پلاتینیوم از سویا و ماهی گرفته شده‌اند که ممکن است برای برخی از افراد حساسیت‌زا باشد. این قرص حاوی مقدار کمی کافئین طبیعی نیز می‌باشد.

قرص پرفکتیل پلاتینیوم چاق کننده است؟

ممکن است برخی افراد برای مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم این نگرانی را داشته باشند که ترکیبات آن چاق کننده است. در پاسخ باید بگوییم این قرص حاوی ویتامین‌های گروه B و زینک است. کمبود این دو ماده غذایی می‌تواند باعث کاهش اشتها شود که در نتیجه با مصرف آن‌ها، اشتهای طبیعی بازمی‌گردد. از همین رو مصرف مکمل‌های حاوی زینک و گروه B در افرادی که دچار کمبود این ریزمغذی‌ها هستند، می‌تواند سبب افزایش اشتها شود.

اما توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید پوست، مو، ناخن و سیستم ایمنی سالمی داشته باشید، باید کمبود زینک را برطرف کنید. به همین دلیل هم هست که تقریبا تمامی مکمل‌های پوست و مو، محتوی زینک می‌باشند.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی موارد مصرف یک مکمل پرطرفدار جهت تقویت پوست و مو پرداختیم و به طور کامل توضیح دادیم که قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای چی خوبه. شما می‌توانید با تهیه این محصول علاوه بر تقویت پوست، به زیبایی و درخشندگی موها، استحکام ناخن‌ها و جلوگیری از ریزش موی خود کمک کنید.

شما می‌توانید جهت خرید و اطلاع از قیمت قرص پرفکتیل پلاتینیوم و سایر مکمل‌ها شامل بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو به لینک دسته‌بندی زیر مراجعه نمایید. داروخانه آنلاین مفیدطب یک مرجع معتبر برای خرید مکمل‌ها و محصولات گیاهی است.

بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو

هر سوال دیگری در مورد محصولات پوست و مو و نحوه مصرف آن‌ها داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

 


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط