قرص پیلفود کمپلکس برای چیست
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

قرص پیلفود برای چیست و مصرف آن به چه افرادی پیشنهاد می‌شود؟ کپسول پیلفود محصولی برای تقویت ناخن‌ها است. افرادی که دچار ناخن‌های شکننده هستند می‌توانند با کمک کپسول پیلفود، این مشکل را برطرف کنند. حتی اگ ناخن‌های شما چندان شکننده و حساس نیستند، مصرف قرص پیلفود در حفظ سلامت آن‌ها موثر است و به زیبایی ناخن‌ها می‌افزاید.

از آنجایی که زیبایی و استحکام ناخن‌ها، یکی از ارکان آراستگی است، مقاله‌ای از مجله سلامت مفید طب را به قرص پیلفود و کاربرد آن اختصاص داده‌ایم. با ما همراه باشید تا ببینیم قرص پیلفود برای چیست و چه فوایدی دارد. پیش از آن به بررسی ساختار ناخن می‌پردازیم. در پایان، با جمع بندی تمام نکاتی نام می‌بریم، اطلاعات مفیدی راجع به سلامت ناخن‌ها به دست می‌آورید.

درباره ناخن چه می‌دانیم؟

آیا تا به حال به نقش ناخن اندیشیده‌اید؟ ناخن‌ها می‌توانند دست‌ها و پاها‌ی انسان را زیباتر نشان بدهند، اما این تنها نقش ناخن‌ها نیست. ناخن بخشی از سیستم پوششی انسان است که در آن رگ‌های خونی یا رشته‌های عصبی وجود ندارد. انتهای انگشتان دست وانگشتان پا، ناخن ها قرار گرفته‌اند و اساسا از کراتین تشکیل شده‌اند. کراتین خود نوعی پروتئین درشت مولکول است که در ساختار مو و پوست نیز وجود دارد. غیر از جاذبه‌ ظاهری ناخن‌ها، وظیفه دیگر این اجزا، ایجاد تکیه گاه برای بافت انگشتان است. وقتی می‌خواهیم اجسام را برداریم، ناخن‌ها همچون تکیه گاهی برای سر انگشتان عمل می‌کند. در انگشتان پا، برای راه رفتن، بالا رفتن از شیب و… نیز به تکیه گاه ناخن‌ها نیاز داریم.

تقویت ناخن‌ها با پیلفود
ناخن‌ها می‌توانند دست‌ها و پاها‌ی انسان را زیباتر نشان بدهند، اما این تنها نقش ناخن‌ها نیست.

بسیاری از بیماری‌ها یا عارضه‌ها، با نشانه‌هایی در ناخن‌ها بروز می‌کنند. برای مثال: ناخن‌های شکننده یا برآمده، نشان دهنده کمبود بعضی ویتامین‌ها یا مینرال‌ها در بدن هستند. در بخش‌های بعدی درباره ناخن‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم. همچنین متوجه می‌شویم قرص پیلفود برای چیست و به چه افرادی پیشنهاد می‌گردد.

ساختار ناخن

ناخن‌ها از زیر یک چین پوستی به نام کوتیکول و از منطقه‌ای هلالی شکل (لانولا) رشد می کنند. لانولا در واقع قاعده ناخن است که ماتریکس ناخن از آن آغاز می‌شود. در حالت عادی فقط قسمتی از ناخن را می‌بینیم که صفحه نامیده می‌شود. این صفحه روی بستر ناخن قرار دارد. بستر ناخن، ناحیه‌ای غنی از رگ‌های خونی است. اگر بر اثر حادثه‌ای، ناخن از بستر جدا شود، احتمال خونریزی این رگ‌ها وجود دارد.

میانگین رشد طبیعی ناخن‌های دست ماهیانه، حدودا ۳/۵ میلیمتر و برای ناخن‌های پا، حدودا ۱/۵ میلیمتر است.

چرا ناخن‌های من شکننده هستند؟

کمبود بعضی ویتامین‌ها یا مینرال‌ها، می‌توانند باعث شکنندگی ناخن‌ها باشند. البته علاوه بر این مورد، برخی فعالیت‌ها مانند صخره نوردی، شنا در استخر‌های کلر دار، کار با بعضی ابزار صنعتی و… ممکن است موجب کاهش استحکام ناخن‌ها باشند. گاهی مانیکور نادرست یا کاشت دائمی ناخن نیز می‌تواند صفحه ناخن را نازک کرده و موجب شکنندگی آن شود.

اگر شکنندگی ناخن شامل موارد مذکور باشد، یا به عبارتی به واسطه بیماری‌های دیگر بروز نکند، می‌توانید با مصرف مکمل‌های غذایی مناسب یا انواع قرص ویتامین برای ناخن، شکنندگی ناخن را درمان کنید.

تقویت ناخن با پیلفود
علاوه بر مصرف مکمل‌های غذایی مناسب، مراقبت از ناخن‌ها را فراموش نکنید.

توجه: اگر تغییری در رنگ یا شکل ناخن‌ها مشاهده کردید، در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید. بعضی بیماری‌ها مانند پسوریازیس، قارچ ناخن، برخی انواع سرطان و… با نشانه‌هایی چون تغییرات ظاهری ناخن بروز می‌کنند.

کپسول پیلفود کمپلکس برای چیست؟

در بخش‌های قبلی به این نکته اشاره کردیم که چنانچه عامل شکنندگی ناخن‌ها، کمبود بعضی ویتامین‌ها یا مواد معدنی باشد می توانید از مکمل غذایی مناسب برای حل این مشکل کمک بگیرید. پیلفود کمپلکس یکی از مناسب‌ترین و موثرترین محصولاتی است که برای تقویت ناخن‌ها، پیشنهاد می‌کنیم.

کپسول پیلفود کمپلکس حاوی ویتامین‌ها، مینرال‌ها و ریزمغذی‌هایی مفید برای رشد و استحکام ناخن‌ها است. این ریز مغذی‌ها عبارتند از: زینک، ال سیستئین و بیوتین. اگر به دلیل رژیم غذایی نامناسب یا فعالیت‌هایی که در بخش قبلی نام بردیم، دچار شکنندگی ناخن شده‌اید، با کمک کپسول پیلفود کمپلکس این مشکل را برطرف کنید. البته برای نتیجه بهتر، باید از نا‌خن با دقت بیشتری مراقبت نمایید.

حال که دانستید قرص پیلفود برای چیست می‌توانید با کلیک روی دکمه زیر، این محصول را خریداری نمایید.

خرید پیلفود کمپلکس

ترکیبات کپسول پیلفود کمپلکس

در جهت بررسی فواید کپسول پیلفود کمپلکس، ترکیبات این محصول را نام می‌بریم. ریزمغذی‌هایی که در کپسول پیلفود گنجانده شده‌اند، در استحکام و رشد ناخن‌ها، تاثیر قابل توجهی دارند. فراموش نکنید که مکمل‌های غذایی برای پیشگیری یا درمان بیماری‌ها، تجویز نمی‌شوند و تنها می‌توانند در ارتقا سطح سلامت تاثیر داشته باشند.

زینک

در ترکیبات کپسول پیلفود، ماده معدنی مهمی وجود دارد که نقش ضروری در بسیاری فرآیندهای حیاتی بدن ایفا می‌کند. این ماده معدنی زینک یا همان روی است. روی برای تقویت سیستم ایمنی بدن حیاتی بوده، در سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن هم تاثیر دارد. با تامین منابع کافی زینک برای بدن، استحکام و رشد ناخن‌ها را بهبود می بخشید.

کپسول پیلفود برای ناخن‌ها
با تامین منابع کافی زینک برای بدن، استحکام و رشد ناخن‌ها را بهبود می بخشید.

ال سیستئین

یکی دیگر از موارد موثر در فرمولاسیون قرص پیلفود، آمینو اسیدی به نام ال سیستئین است. این ماده با ایجاد پیوند‌های دی سولفیدی، باعث افزایش استحکام و سلامت مو و ناخن می‌گردد. بنابراین با مصرف کپسول پیلفود می‌توانید، یک تیر و دو نشان بزنید.

بیوتین

بیوتین (ویتامین B7) که با نام ویتامین H هم معرفی می‌شود، ریز مغذی دیگری است که در ترکیبات طلایی کپسول پیلفود، برای سلامت ناخن‌ها گنجانده‌اند. معمولا بدن ما با کمبود ویتامین‌های گروه ب، مواجه نمی‌شود زیرا غذاهای بسیاری، حاوی این نوع ویتامین‌ها هستند. با این حال تامین منابع کافی از بیوتین، به سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌کند.

جمع بندی

در مطالبی که از خاطر شما گذشت، بررسی کردیم قرص پیلفود برای چیست و به چه افرادی پیشنهاد می‌گردد. گفتیم این محصول می‌تواند برای استحکام و رشد ناخن‌ها مفید باشد. همچنین لازم است در کنار مکمل‌های غذایی، از ناخن‌ها مراقبت کنیم. مصرف محصولات موضعی مانند کرم یا لوسیون ناخن نیز تاثیر قابل توجهی در استحکام ناخن‌ها دارند.

اگر تجربه‌ای در زمینه تقویت ناخن‌ها یا مصرف کپسول پیلفود کمپلکس دارید، لطفا در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید سوالات خود را درباره این محصول، مطرح کنید تا داروسازان مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول درباره قرص پیلفود

اگر نیاز به اطلاعات دیگری درباره کپسول پیلفود دارید، سوالات متداولی که در این زمینه جمع آوری کرده‌ایم، ملاحظه نمایید.

بهترین زمان مصرف قرص پیلفود چه زمانی است؟

بهتر است یک عدد کپسول پیلفود کمپلکس، همراه غذا و در وعده ناهار مصرف شود. برای اطمینان بیشتر درباره مصرف قرص پیلفود، از پزشک یا داروساز راهنمایی بخواهید.

عوارض قرص پیلفود چیست؟

عوارض قابل توجهی در زمینه مصرف کپسول پیلفود گزارش نشده است. با این حال اگر احساس می‌کنید مصرف کپسول پیلفود برای شما عوارضی به وجود آورده است، مصرف محصول را قطع کنید و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

قرص پیلفود به چه افرادی پیشنهاد می‌گردد؟

کپسول پیلفود کمپلکس می‌تواند برای افزایش رشد و استحکام ناخن‌ها مفید باشد. بنابراین اگر به واسطه رژیم‌های غذایی نامناسب، انجام مانیکور‌های نادرست، شنا در استخرهای کلردار، انجام فعالیت‌هایی مانند صخره نوردی، تماس با مواد شیمیایی و… دچار ناخن‌های شکننده شده‌اید، از قرص پیلفود کمک بگیرید. برای اطلاعات بیشتر درباره موارد کاربرد قرص پیلفود، از متخصص پوست یا داروساز راهنمایی بخواهید.

قرص پیلفود ساخت کدام کشور است؟

کپسول پیلفود کمپلکس ساخت کشور اسپانیا است.

آیا قرص پیلفود چاق کننده است؟

کپسول پیلفود چاق کننده نیست. ممکن است به واسطه ریزمغذی‌هایی مانند زینک یا بیوتین، اشتها افزایش پیدا کند. بنابراین اگر غذای مصرفی شما افزایش پیدا کند، احتمال اضافه وزن نیز وجود دارد.

آیا قرص پیلفود برای درمان ریزش مو مفید است؟

ترکیبات کپسول پیلفود می‌توانند برای استحکام و رشد موها نیز مفید باشند. برای نتیجه‌گیری با رضایت بیشتر، مکمل‌های پوست و مو را بررسی کنید.

قرص پیلفود از کجا بخریم؟

قرص پیلفود قیمت نسبتا مناسبی دارد که شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر یا خرید قرص پیلفود خارجی از مفید طب، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید پیلفود کمپلکس

بیشتر بخوانید


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره