قرص رویال بیوتی برای چیست؟
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

داشتن موی زیبا و سالم، ناخن‌های قوی و پوستی شاداب یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد در عصر حاضر است که برای به دست آوردن آن تلاش می‌کنند. همانطور که می‌دانید یکی از راه‌های رسیدن به این هدف، استفاده از مکمل‌های پوست و مو است که با تنوع زیادی در بازار وجود دارند. یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات تقویت پوست، مو و ناخن، کپسول رویال بیوتی یوروویتال است که حاوی ژل رویال، ویتامین‌ها و مواد معدنی موثر در ساخت کلاژن می‌باشد. این مقاله به بررسی این سوال که قرص رویال بیوتی برای چیست پرداخته و نکات لازم برای مصرف این مکمل را بیان می‌کند.

کپسول ژلاتینی نرم رویال ژلی

کپسول رویال بیوتی یوروویتال که معمولا آن را با نام قرص رویال بیوتی نیز می‌شناسند، حاوی ترکیبات موثری در ساخت کلاژن و محافظت از پوست می‌باشد. کپسول ژلاتینی نرم رویال ژلی محصولی از یورو او تی سی فارما کشور آلمان است که توسط نماینده انحصاری آن در ایران، شرکت حکیمان طب کار تولید می‌شود. هر بسته حاوی ۶۰ عدد کپسول ژلاتینی نرم به صورت ورقه‌ای می‌باشد.

این مکمل حاوی روغن گل مغربی، ژلاتین گاوی، گلیسرول، ژل رویال، ویتامین C، موم زنبور عسل، زینک سولفات، روغن آفتابگردان، ویتامین E، ویتامین B6، اکسید و هیدروکسید آهن و تیتانیوم دی اکسید می‌باشد.

خرید کپسول ژلاتینی نرم رویال ژلی

ترکیبات کپسول رویال بیوتی

مهم‌ترین ترکیب موجود در قرص رویال بیوتی ژل رویال است که یک منبع طبیعی از اسیدهای آمینه ضروری، ویتامین‌ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب می‌باشد. در ادامه با خواص رویال ژلی و سایر ترکیبات موجود در کپسول رویال بیوتی یوروویتال آشنا می‌شویم:

خواص بی‌نظیر ژل رویال

رویال ژلی یا ژل سلطنتی از مهم‌ترین فرآورده‌های زنبور عسل به شمار می‌رود که داری خواص بی‌نظیری چه از نظر درمانی و چه از نظر تقویتی و زیبایی است. تقریبا ۱۷ تا ۴۵ درصد وزن خشک (بدون در نظر گرفتن آب) ژل رویال را پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها تشکیل می‌دهند.

ویتامین‌ها، عناصر معدنی و چربی‌ها نیز سایر اجزاء این ماده هستند. از جمله عناصر معدنی موجود در رویال ژلی می‌توان پتاسیم، فسفر، گوگرد، کلسیم، منگنز، روی و آهن را نام برد. همچنین ژل سلطنتی غنی از ویتامین‌های مورد نیاز بدن انسان است که ریبوفلاوین (B2)، بیوتین (B7)، نیاسین (B3)، تیامین (B1) و اسید فولیک (B9) از جمله مهم‌ترین‌های آن‌ها می‌باشند.

فواید درمانی ژل رویال بسیار متنوع بوده که به صورت تیتروار به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • موثر بر سرطان و کاهش‌دهنده عوارض آن
  • تعدیل‌کننده سیستم ایمنی بدن
  • موثر بر سیستم عصبی
  • کاهش ریسک بیماری‌های قلبی و عروقی
  • تاثیر پروتئین‌های ژل رویال بر فشار خون
  • دارای خاصیت ضد دیابتی
  • کمک به درمان ناباروری زنان و مردان
  • محرک رشد و اثرات ضد پیری
  • بهبود روماتیسم مفصلی
  • پیشگیری و بهبود پوکی استخوان
  • و بسیاری خواص موثر دیگر …

خواص زینک برای سیستم ایمنی

زینک عنصری است که در تولید و افزایش تولید بیش از صد آنزیم در بدن نقش دارد. این عنصر به سیستم ایمنی در مبارزه با عوامل باکتریایی و ویروسی در بدن کمک می کند. کنار هم قرار گرفتن زینک و ویتامین C در قرص رویال بیوتی باعث هم‌افزایی تاثیر این دو بر تقویت سیستم ایمنی می‌شود.

زینک برای سلامتی و زیبایی پوست، مو و ناخن‌ها نیز ضروری است و به همین دلیل در اغلب موارد، زینک اصلی‌ترین ترکیب موجود در مکمل‌های تقویت پوست و مو می‌باشد. وجود روی (زینک) در بدن به داشتن پوست و موی سالم و گوارش بهتر کمک بسیاری می‌کند.

ویتامین‌های کپسول رویال بیوتی

همانطور که گفتیم کپسول رویال بیوتی حاوی ویتامین‌های C، B6 و E می‌باشد که همگی در سلامت و زیبایی پوست و مو موثر هستند. این ویتامین‌ها در کنار زینک به حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن نیز کمک بسزایی می‌کنند. ویتامین C به جذب بهتر آهن، افزایش تولید کلاژن و خنثی کردن رادیکال‌های آزاد در بدن کمک می‌کند. بنابراین برای افزایش سلامت پوست و تقویت ایمنی تأثیر زیادی دارد.

ویتامین B6 موجود در این کپسول تأثیر بسیار مهمی در تقویت حافظه، توانایی حرکتی و ساخت هموگلوبین دارد. این ویتامین در کنار ویتامین C به کاهش خستگی بدن نیز کمک می‌کند. علاوه بر این وجود ویتامین‌های C و E که از طریق قرص رویال بیوتی تامین می‌شوند، در محافظت از سلول‌ها در برابر استرس اکسیداتیو حائز اهمیت می‌باشد.

خواص روغن گل مغربی

پزشکان معتقدند که روغن گل مغربی می‌تواند به درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله آکنه، نوروپاتی دیابتی، اگزما، پوکی استخوان، پسوریازیس، سندرم قبل از قاعدگی (PMS) و آرتریت روماتوئید کمک کند. روغن گل مغربی با کاهش التهابات پوستی و سلول‌هایی که باعث ایجاد زخم می‌شوند، آکنه‌های پوستی را از بین می‌برد. ضمن اینکه می‌تواند رطوبت پوست را نیز حفظ کند.

تا اینجا با ترکیبات کپسول ژلاتینی نرم رویال ژلی و فواید آن‌ها آشنا شدیم. اکنون بهتر می‌توانیم درک کنیم که قرص رویال بیوتی برای چیست و چرا تا این اندازه محبوبیت پیدا کرده است.

قرص رویال بیوتی برای چیست؟

اگر به دنبال مکملی می‌گردید که پوست، مو و ناخن‌های شما را زیباتر کند، سیستم دفاعی بدنتان را تقویت کند و همینطور برخی از ویتامین‌ها و ریزمغذی‌های مورد نیازتان را به صورت روزانه تامین کند، قرص رویال بیوتی یوروویتال یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

در واقع کپسول رویال بیوتی یوروویتال حاوی هر آنچه که برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن‌ها لازم است، می‌باشد. از این فرآورده می‌توانید در جهت تامین ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن و همچنین سلامت و زیبایی پوست خود استفاده کنید. علاوه بر این کپسول ژلاتینی نرم رویال ژلی به ترمیم آسیب‌های پوستی شما کمک کرده و باعث می‌شود موهای پرپشت و ناخن‌های محکمی داشته باشید.

خرید قرص رویال بیوتی
جهت خرید قرص رویال بیوتی برای تقویت پوست و جلوگیری از ریزش مو روی عکس کلیک کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و فواید قرص رویال بیوتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی موثر در سلامت پوست و مو
  • محافظت از سلول‌ها در برابر استرس اکسیداتیو
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش خستگی و ضعف
  • کمک به ساخت کلاژن و تقویت پوست و مو
  • حاوی رویال ژلی و روغن گل مغربی
  • تامین انرژی مورد نیاز بدن

قرص رویال بیوتی برای ریزش مو

مواد مغذی به کار رفته در قرص رویال بیوتی به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که می‌توانند علاوه بر بهبود زیبایی موها در تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش موها نیز موثر عمل کنند. وجود زینک در این کپسول باعث شده که بتواند به تنظیم سطح هورمون‌ها کمک کند و به همین دلیل در پیشگیری و درمان ریزش مو موثر است.

ویتامین ب۶ یکی دیگر از ترکیبات قرص رویال بیوتی یوروویتال است. ویتامین B6 نیز باعث تغذیه موها شده و از عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن حمایت می‌کند. این ویتامین به رفع کم خونی، سنتز پروتئین، بهبود کیفیت خواب، آرام سازی سیستم اعصاب مرکزی و مقابله با استرس کمک کرده که همه این عوامل به کاهش ریزش موها کمک می‌کنند.

قرص رویال ببوتی برای پوست

ترکیبات موجود در کپسول رویال بیوتی می‌توانند به تقویت پوست، زیبایی ظاهری و ترمیم آسیب‌های پوستی کمک کنند. ویتامین C موجود در این کپسول یک آنتی اکسیدان قوی است که آسیب رادیکال‌های آزاد به پوست را خنثی کرده و عاملی برای سنتز بیشتر کلاژن برای پوست محسوب می‌شود.

همچنین توکوفرول در قرص رویال بیوتی یک ویتامین محلول در چربی بوده و نقش آنتی اکسیدانی قوی برای حفاظت از پوست و مو در برابر عوامل مخرب محیطی دارد. ویتامین B6 نیز می‌تواند در درمان آکنه، التهاب و قرمزی پوست مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این به منظور نرم و صاف شدن پوست، بهبود بافت کلی پوست و کمک به حفظ رطوبت آن، روغن گل مغربی نیز به ترکیبات این کپسول ژلاتینی اضافه شده است.

قرص رویال بیوتی برای سیستم ایمنی

همانطور که گفتیم یکی از خواص ژل رویال تقویت و تعدیل سیستم ایمنی بدن است. این ژل که حاوی ویتامین‌های ضروری برای بدن می‌باشد می‌تواند بدن را در برابر عوامل بیماری‌زا محافظت کند. قرص رویال بیوتی محتوی زینک و ویتامین‌های B6 ،C و E نیز می‌باشد که در حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن نقش دارند.

عنصر زینک موجود در کپسول رویال بیوتی به سیستم ایمنی در مبارزه با عوامل باکتریایی و ویروسی کمک می‌کند.

طریقه مصرف کپسول رویال بیوتی

جهت اطلاع از طریقه مصرف کپسول رویال بیوتی یورو ویتال بهتر است با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده برای استفاده بزرگسالان تهیه شده و افراد زیر ۱۸ سال بدون مجوز پزشک مجاز به مصرف قرص رویال بیوتی نیستند.

در صورتی که دستور خاصی برای شما تجویز نشده باشد می‌توانید روزانه دو عدد کپسول را همراه با میزان کافی میل کنید. بهتر است کپسول ژلاتینی نرم رویال ژلی همراه با غذا مصرف شود.

اگر قرص رویال بیوتی مطابق با تجویز پزشک یا دستور توصیه شده مصرف شود، هیچ‌گونه عوارض جانبی ایجاد نخواهد کرد. توجه داشته باشید برای جلوگیری از ایجاد عوارض احتمالی مقدار مصرفی این کپسول را افزایش ندهید.

قیمت قرص رویال بیوتی

برای تهیه کپسول ژلاتینی نرم رویال ژلی یورو ویتال می‌توانید به داروخانه‌های سطح شهر خود مراجعه کنید. اما یک راه آسان‌تر جهت خرید و اطلاع از قیمت قرص رویال بیوتی سفارش اینترنتی این محصول از سایت داروخانه آنلاین مفیدطب است. این فروشگاه با ارائه تخفیفات ویژه و تامین انواع مکمل‌های اصل و معتبر، سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل می‌دهد. شما می‌توانید جهت خرید این قرص و سایر مکمل‌ها از جمله بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو به لینک دسته بندی زیر مراجعه نمایید.

خرید بهترین قرص ویتامین برای پوست

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌ها و محصولات گیاهی ما داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

کپسول ژلاتینی نرم رویال ژلی برای چیست؟

کپسول رویال بیوتی محصولی از برند یوروویتال آلمان است که حاوی ژل رویال و ویتامین‌های مورد نیاز برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن‌ها می‌باشد. این کپسول محتوی عنصر زینک نیز بوده که به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک بسزایی می‌کند.

عوارض قرص رویال بیوتی چیست؟

قرص رویال بیوتی یک فرآورده ایمن است و در صورتی که مطابق با تجویز پزشک یا دستور تعیین شده مصرف شود، هیچ‌گونه عوارض جانبی ایجاد نخواهد کرد. افرادی که به مواد تشکیل‌دهنده این قرص حساسیت دارند، باید از مصرف قرص رویال بیوتی خودداری نمایند.

قرص رویال بیوتی برای بارداری قابل استفاده است؟

از قرص رویال بیوتی نمی‌توان بدون مجوز پزشک در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد. در واقع لازم است شرایط هر خانم باردار یا شیرده توسط پزشک ارزیابی شود و بعد در صورت تایید از قرص رویال بیوتی طبق نسخه پزشک استفاده گردد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره