قرص اکتی درم یا هیرویت
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

قرص اکتی درم یا هیرویت و مکمل‌های غذایی مشابه، معمولا برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن پیشنهاد می‌شوند. البته گاهی اوقات، مولتی ویتامین مینرال‌ها به صورت اختصاصی تولید شده تا تمرکز بیشتری بر هدف داشته باشند. مثلا هیرویت مکمل غذایی ویژه مو است. قرص اکتی درم هم معمولا برای زیبایی و سلامت پوست کاربرد دارد. با این حال هر دو محصول، اهداف مشابه را نیز پوشش می‌دهند.

مساله ریزش مو به یکی از مشکلات شایع در زمینه سلامتی تبدیل شده که عامل آن ممکن است استرس، تغذیه نامناسب، آلودگی هوا، ژنتیک و… باشد. همین عوامل می‌توانند در پیری زودرس، افتادگی پوست، چین و چروک‌های صورت و… تاثیر داشته باشند. مصرف مکمل‌های غذایی مناسب، گامی موثر در حفظ سلامت پوست و مو است اما تنوع این محصولات در داروخانه‌ها می‌تواند حسابی شما را سر در گم کند.

در مقاله پیش رو از مجله سلامت مفید طب، مطالبی را برای مقایسه قرص اکتی درم و هیرویت حاضر کرده‌ایم. می‌توانید با ما همراه باشید تا ببینید قرص اکتی درم یا هیرویت چه ویژگی‌هایی دارند، کدام یک برای شما مناسب‌تر هستند و از کجا می‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

قرص اکتی درم برای چی خوبه؟

قرص اکتی درم مکمل غذایی برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن است که در شرکت داروسازی ابیان دارو تولید می‌شود. این محصول حاوی ویتامین‌ها، مینرال‌ها و ریزمغذی‌هایی است که تاثیری قابل توجهی در جوانسازی پوست، استحکام ناخن و سلامت مو دارند.

فواید مصرف قرص اکتی درم عبارتند از:

  • حفظ سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن
  • درمان زخم و آکنه پوستی
  • تامین انرژی بدن
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن
  • جوان‌ سازی پوست
  • جلوگیری از آکنه و لک‌های پوستی
  • حفظ قوام و الاستیسیته پوست
  • جلوگیری از ریزش مو
  • افزایش ضخامت مو
  • تقویت ناخن‌ها

در ادامه به بررسی ترکیبات قرص اکتی درم می‌پردازیم اما اگر همین الان تصمیم خود را برای خرید این محصول گرفته‌اید، روی دکمه زیر کلیک کنید. علاوه بر امکان خرید اینترنتی قرص اکتی درم، با کلیک روی این دکمه، اطلاعات تخصصی محصول را نیز مشاهده خواهید کرد.

خرید قرص اکتی درم

ترکیبات قرص اکتی درم

برای اینکه بدانیم بین قرص اکتی درم یا هیرویت کدام را انتخاب کنیم، بهتر است ترکیبات آن‌ها را نیز مد نظر داشته باشیم. در جدول زیر، ترکیبات قرص اکتی درم (به ازای یک عدد قرص) مشخص شده است.

ریز مغذی مقدار
زینک سولفات ۲۷/۴۵ میلی گرم
بیوتین ۰/۵ میلی گرم
ویتامین ب۶ ۵ میلی گرم
پانتوتنیک اسید ۹/۷۸ میلی گرم
ال سیستئین ۱۰۰ میلی گرم
ال میتونین ۲۰۰ میلی گرم
مخمر آبجو ۲۰۰ میلی گرم

ویژگی‌های قرص اکتی درم

همان طور که مشاهده کردید، ترکیبات قرص اکتی درم شامل مینرال‌ها، ویتامین‌ها و ریزمغذی‌هایی است که برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. علاوه بر این ریزمغذی‌ها که در اغلب مکمل‌های غذایی مخصوص پوست و مو دیده می‌شوند، قرص اکتی درم حاوی مخمر آبجو بوده و این ماده جز ویژگی‌های خاص محصول به شمار می‌آید.

مخمر‌ها گروهی از قارچ‌های تک سلولی هستند که معروف‌تریم آن‌ها خانواده ساکارومایسس‌ها است. مخمر آبجو در مکمل اکتی درم، در پروسس و سنتز مواد مغذی لازم برای پوست و مو نقش مهمی ایفا می‌کند. در ساختار دیواره‌ای این قارچ، مواد به نام بتاگلوکان وجود دارد که با تحریم فیبروبلاست‌ها، موجب کلاژن سازی شده و نهایتا باعث افزایش خاصیت الاسایسیته پوست می‌شود.

البته خواص و فواید مخمر آبجو، محدود به مواردی که نام بردیم نیست چرا که حاوی املاح معدنی مختلف است. به طور کلی مخمر آبجو برای حفظ سلامت پوست، مو ناخن، بهبود عملکرد دستگاه گوارشی، رفع یبوست، کاهش سطح کلسترول بد خون … مفید واقع می‌شوند. با این حساب می‌توان گفت، ویژگی‌های قرص اکتی درم به واسطه مواد تشکیل موثر و سودمند آن، مورد توجه قرار دارد.

اکتی درم برای پوست
قرص اکتی درم شامل مینرال‌ها، ویتامین‌ها و ریزمغذی‌هایی است که برای سلامت پوست و مو ضروری هستند.

از کپسول هیرویت چه می‌دانیم؟

اگر در جستجوی خرید مکمل مناسب برای جلوگیری ریزش مو بوده‌اید، حتما نام کپسول هیرویت را شنیده‌اید یا آن را مصرف کرده‌اید. کپسول هیرویت برای رفع مشکل ریزش مو، تقویت ریشه مو، تسریع رشد مجدد موها و… پیشنهاد می‌شود. ترکیبات هیرویت عبارتند از: بعضی از ویتامین‌های گروه ب، چند آمینو اسید، مینرال و ریزمغذی‌های دیگر. تمام ترکیبات این محصول برای سلامت موها مفید واقع می‌شوند.

از آنجایی که اغلب مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت موها، با مواد مغذی مورد نیاز پوست مشترک است، مصرف هیرویت در شادابی و طراوت پوست نیز موثر خواهد بود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات تخصصی درباره هیرویت یا خرید آن روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید هیرویت

ترکیبات کپسول هیرویت

در بخش قبلی راجع به ترکیبات قرص کپسول هیرویت به طور خلاصه صحبت کردیم. در جدول زیر می‌توانید به طور دقیق‌تر، ترکیبات این محصول را مشاهده نمایید.

ریزمغذی مقدار در هر کپسول هیرویت
ویتامین ب۱ ۱۰ میلی گرم
ویتامین ب۲ ۱۰ میلی گرم
ویتامین ب۳ ۲۰ میلی گرم
ویتامین ب۶ ۵ میلی گرم
ویتامین ب۷ ۲۰ میکروگرم
ویتامین ب۱۲ ۲ میکروگرم
پانتتونیک اسید ۱۰ میلی گرم
آهن ۱۲ میلی گرم
زینک ۸ میلی گرم
کولین بیتارترات ۵۰ میلی گرم
اینوزیتول ۵۰ میلی گرم
پارا آمینو بنزوییک اسید ۲۰ میلی گرم
مخمر ۱۰۰ میلی گرم
پودر ژلاتین هیدرولیز شده ۵۰ میلی گرم
لستین ۲۰ میلی گرم
ال سیستئین هیدروکلرید ۳۰ میلی گرم
دی ال متیونیون ۳۰ میلی گرم

ویژگی‌های کپسول هیرویت

کپسول هیرویت، مهم‌ترین ترکیباتی را که برا سلامت مو نیاز داریم، برای بدن تامین می‌کند. بر اساس نظرات کارشناسان و مصرف کنندگان، می‌توان گفت تاثیر کپسول هیرویت در جلوگیری از ریزش مو رضایت بخش است. به عبارتی با مصرف این مکمل، نیازی به محصولات مشابه برای حفظ سلامت مو نخواهید داشت.

از طرفی پودر ژلاتین هیدرولیز شده که در ترکیبات هیرویت وجود دارد، تاثیرات شگرفی در تقویت ریشه مو و سلامت پوست نشان داده است. با این حال از آنجایی که پودر ژلاتین، از ژلاتین گاوی تهیه شده ممکن است گزینه مناسبی برای افراد با رژیم‌های گیاهخواری نباشد. همچنین از طعم دهنده‌های مصنوعی برای تولید هیرویت استفاده شده که شاید از نظر برخی افراد، به عنوان گزینه منفی محسوب گردد.

هیرویت برای مو
کپسول هیرویت در جلوگیری از ریزش مو رضایت بخش است.

 بالاخره قرص اکتی درم بخرم یا هیرویت؟

برای پاسخ به این پرسش، ابتدا مشخص کنید که هدف شما از مصرف مکمل غذایی چیست. اگر دچار ریزش مو شده‌اید و می‌خواهید با مصرف مولتی ویتامین مناسب، این مشکل را حل کنید، کپسول هیرویت برای شما مناسب‌تر خواهد بود. چنانچه قصد دارید از پوست خود بیشتر نگهداری کنید و خاصیت الاستیسیته آن را باز گردانید، قرص اکتی درم را پیشنهاد می‌کنیم.

علاوه بر این می‌توانید با توجه به کمبود ویتامین‌ها و مینرال‌های بدن خود، قرص اکتی درم یا هیرویت انتخاب کنید. در این میان، مواردی چون حساسیت احتمالی به ترکیبات هر یک از این دو محصول، ترکیبات با منشا حیوانی، قیمت و… در نظر داشته باشید.

مهم‌ترین نکته‌ای که برای انتخاب قرص اکتی درم یا هیرویت و به طور کلی هر نوع مکمل غذایی باید در نظر داشته باشید، توصیه پزشک یا داروساز است.

قرص اکتی درم یا هیرویت را از کجا بخریم؟

برای انتخاب و خرید بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو می‌توانید به داروخانه اینترنتی مفید طب مراجعه کنید. محصولاتی مانند قرص اکتی درم، هیرویت و محبوب‌ترین مکمل‌های غذایی در وب سایت مفید طب به همراه توضیحات تخصصی عرضه می‌شوند. می‌توانید در فرصتی مناسب، محصولات مختلف را در داروخانه آنلاین مفید طب بررسی کنید و بهترین گزینه را برای خرید بیابید.

اگر قصد خرید قرص هیرویت را دارید، «پک ویژه سه عددی هیرویت» را توصیه می‌کنیم که برای مصرف حدود ۳ ماه مناسب است. این پکیج با توجه به این که تاثیرگذاری هیرویت معمولا پس از این مدت مصرف خود را نشان می‌دهد، تهیه شده است و با قیمتی مناسب تر و مقرون به صرفه تر ارائه می‌شود.

خرید قرص هیرویت

جهت تهیه قرص اکتی درم نیز می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید قرص اکتی درم

کلام آخر

کاربران در فضای مجازی در زمینه سلامت پوست، درباره  قرص اکتی درم نظرات رضایت بخشی ثبت کرده‌اند. در حالی که کپسول هیرویت تاثیرات قابل توجهی در زمینه جلوگیری از ریزش مو نشان داده است. شما می‌توانید با توجه به مطالبی که خواندید، قرص اکتی درم یا هیرویت را انتخاب کرده و خریداری نمایید. همچنین اگر سوالات بیشتری در این زمینه دارید، در بخش نظرات ثبت کنید تا داروسازان مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

عوارض قرص اکتی درم چیست؟

اکتی درم و سایر مکمل های غذایی مشابه، ممکن است در برخی افراد باعث سرگیجه، سردرد یا اسهال شوند. در صورت مشاهده عوارض جانبی، مصرف مکمل را قطع کنید و به پزشک مراجعه نمایید.

قرص اکتی درم ساخت کجاست؟

قرص اکتی درم ساخت ایران است. این محصول در شرکت ابیان دارو و تحت لیسانس لیبرتی سوییس تولید می‌شود.

قرص اکتی درم را بخرم یا هیرویت؟

از نظر بسیاری از کاربران، قرص اکتی درم برای مراقبت از پوست و هیرویت برای جلوگیری از ریزش مو مناسب است. با این حال بهتر است برای انتخاب بهترین مکمل غذایی با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع