فواید و مضرات کپسول پاورگل چیست؟

فواید و مضرات کپسول پاورگل
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

کپسول پاورگل محصولی از شرکت گل دارو است که اغلب افراد آن را به عنوان یک قرص تاخیری گیاهی می‌شناسند. ترکیبات موجود در این کپسول متشکل از چندین عصاره گیاهی، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به رفع ضعف و ناتوانی قوای جنسی در مردان کمک می‌کنند. در این مقاله به بررسی فواید و مضرات کپسول پاورگل می‌پردازیم و شما را با نکات نحوه مصرف این فرآورده آشنا می‌کنیم.

کپسول پاورگل چیست؟

از مهم‌ترین ترکیبات کپسول پاورگل می‌توان به عصاره خشک سبل، عصاره خشک دامیانا، عصاره یوهمبین، پودر ریشه جینسینگ، ژل رویال، ویتامین ث، ویتامین ای، زینک و سلنیوم اشاره کرد که هرکدام در تقویت سلامت جنسی مردان اثر بسیار مطلوبی دارند. در جدول زیر تمامی ترکیبات موجود در قرص پاورگل و مقدار آن‌ها به ازای هر کپسول آورده شده است.

عنوان مقدار
عصاره خشک سبل (نخل اره‌ای) ۳۵ میلی‌گرم
عصاره خشک دامیانا ۷ میلی‌گرم
پودر ریشه جینسینگ ۵۰ میلی‌گرم
عصاره یوهمبین ۲۵۰ میلی‌گرم
رویال ژلی ۵۰ میلی‌گرم
یوهمبین هیدروکلراید ۵ میلی‌گرم
ویتامین C ۱۵ میلی‌گرم
ویتامین E ۱۵ میلی‌گرم
زینک (روی) ۱۵ میلی‌گرم
سلنیوم ۱۷.۵ میکروگرم

برای اینکه بهتر بتوانیم فواید و مضرات کپسول پاورگل را درک کنیم، ابتدا با خواص برخی از ترکیبات موجود در قرص تاخیری پاورگل آشنا می‌شویم.

عصاره سبل (نخل اره‌ای): گیاه سبل یا نخل اره‌ای از جمله گیاهان بومی کشورهای آمریکای جنوبی به شمار می‌رود و کاربردهای درمانی پرشماری دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، بهبود ناتوانی‌های جنسی است. بهره‌گیری از این گیاه در علاج اختلالات جنسی قدمت طولانی دارد. طبق بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شده است که استفاده از مکمل‌های حاوی گیاه سبل، موجب بالا رفتن تحرک اسپرم‌ها می‌گردد و در درمان اختلالات نعوظ هم اثر مطلوبی دارد.

عصاره دامیانا: گیاه دامیانا، یک گیاه متعلق به آمریکا و مکزیک است که برگ‌های سبز رنگی دارد. این گیاه یکی از موثرترین گیاهان دارویی برای تقویت قدرت جنسی به شمار می‌رود و به همین دلیل از عصاره خشک آن در قرص کپسول پاورگل استفاده شده است.

پودر ریشه جینسینگ: گیاه جنسینگ یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین گیاهان دارویی است که تأثیرگذاری فوق‌العاده‌ای در تقویت انرژی بدن و بهبود ناتوانی جنسی در آقایان دارد و برای بهبود اختلالات نعوظ بسیار مناسب است.

ژل رویال: غذای ملکه یا ژل رویال یکی از مهم‌ترین و مقوی‌ترین فرآورده‌های زنبورعسل است که در رفع چین و چروک پوستی و افزایش نیروی جنسی اثر مطلوبی دارد و به همین دلیل از آن در کپسول پاورگل استفاده شده است.

تا اینجا با آثار مفید مواد موجود در قرص پاورگل در مقابله با ضعف جنسی آقایان آشنا شدیم. در ادامه فواید و مضرات کپسول پاورگل را بررسی خواهیم کرد و نحوه مصرف آن را بیان می‌کنیم.

قرص پاورگل برای چیست؟

امروزه ناتوانی جنسی به یکی از بزرگترین مشکلات زوجین تبدیل شده است و اگر چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود، می‌تواند زمینه اختلافات، مشکلات جسمی و حتی روحی را نیز فراهم آورد. وقوع ناتوانی جنسی در آقایان اخیراً بسیار شایع شده و طی آن مرد از رسیدن به حالت نعوظ و باقی ماندن در آن عاجز است. چنین مشکلی پیامدهایی از جمله عدم رضایت و لذت کافی در رابطه جنسی را به دنبال دارد.

عوامل مختلفی را می‌توان در ایجاد ناتوانی جنسی موثر دانست. به طور کلی موارد تأثیرگذار در ناتوانی جنسی آقایان به دو دسته‌ جسمی و روحی تقسیم‌بندی می‌شود. از میان عوامل جسمی می‌توان به اختلالات قلبی، میزان کلسترول بالا، بیماری دیابت، افزایش وزن شدید، بیماری پارکینسون، بسته شدن رگ‌های خونی، استعمال دخانیات، الکل و مواد مخدر و همچنین صدمات نخاعی اشاره نمود. مسائلی همچون استرس و افسردگی نیز به عنوان عوامل روانی می‌توانند بر کاهش قدرت جنسی مردان اثر بگذارند.

برای انتخاب بهترین داروی تقویت جنسی مردان باید نکاتی همچون اعتبار برند، کارایی، ترکیبات تشکیل دهنده و ویژگی‌های محصول را مدنظر قرار داد. کپسول پاورگل گل دارو حاوی عصاره خشک سبل، عصاره خشک دامیانا، پودر ریشه جنسینگ، ژل رویال و… است و به خوبی می‌تواند به تقویت قدرت جنسی در مردان کمک کند. در حقیقت استفاده از قرص پاورگل موجب رفع مشکل ناتوانی و ضعف جنسی می‌گردد و لذا به صورت غیرمستقیم بر افزایش لذت در رابطه جنسی نیز اثر مثبتی می‌گذارد.

فواید و مضرات کپسول پاورگل

همانطور که گفتیم اصلی‌ترین مورد مصرف قرص پاورگل تقویت جنسی مردان و رفع اختلالات نعوظ می‌باشد. این قرص گیاهی دارای خاصیت تاخیر در انزال آقایان است و با ناتوانی‌های جنسی آن‌ها مقابله می‌کند.

خرید کپسول پاورگل
جهت خرید کپسول پاورگل برای افزایش قوای جنسی مردان و رفع اختلالات نعوظ روی عکس کلیک کنید.

مواد موثره گیاهی بخصوص ساپونین، اسانس‌ها و استروئیدهای موجود در گیاهان بکار رفته در کپسول پاورگل در برطرف نمودن ناتوانی جنسی موثر می‌باشند. این مواد موجب اتساع عروق آلت شده، در نتیجه با تجمع خون در این عضو باعث نعوظ می‌گردند. علاوه بر این قرص پاورگل تمایلات جنسی را افزایش داده و از انزال‌های زودرس و ناقص پیشگیری می‌کند و موجب ظهور یک عمل جنسی رضایت‌بخش می‌شود.

مطالعات بالینی متعددی نشان داده است که عصاره یوهمبین موجب جلوگیری از ناتوانی نعوظ شده و با اثر گشادکننده عروق موجب افزایش خون در بافت‌های اسفنجی آلت تناسلی و در نتیجه ایجاد نعوظ می‌شود. ژل رویال نیز دارای خاصیت انرژی‌زایی فوق‌العاده بوده و دارای اثر قاطع در افزایش توانایی جنسی می‌باشد.

علاوه بر این مطالعات متعدد آزمایشگاهی نشان داده است که گیاه دامیانا موجب افزایش میل جنسی در رت‌های نر می‌گردد و در اکثر فرآورده‌ها برای افزایش میل جنسی بکار می‌رود. ساپونین‌های موجود در جین سینگ موجب افزایش تحرک اسپرم و قدرت زنده ماندن اسپرم می‌شود. افزون بر این جینسینگ تقویت‌کننده آثار فارماکولوژی گیاه دامیانا نیز می‌باشد.

فواید قرص پاورگل

به طور کلی فواید قرص پاورگل را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

  • موثر در افزایش قدرت جنسی مردان
  • کمک به مقابله با ناتوانی و ضعف جنسی
  • کمک به رفع اختلالات نعوظ
  • افزایش تمایلات جنسی
  • پیشگیری از انزال زودرس و ناقص
  • برخورداری از ترکیبات گیاهی موثر

خرید کپسول پاورگل

عوارض کپسول پاورگل چیست

در صورتی که کپسول پاورگل مطابق با مقدار توصیه شده مصرف شود، هیچگونه عارضه جانبی ایجاد نخواهد کرد. این کپسول کاملا گیاهی بوده و مصرف آن برای اکثر افراد ضرری نخواهد داشت. البته لازم به ذکر است درمان طولانی‌مدت با قرص تاخیری پاورگل، بیش از ۱۰ هفته توصیه نمی‌شود.

افرادی که به اسانس‌های گیاهی یا مواد تشکیل‌دهنده کپسول پاورگل حساسیت دارند، باید این دارو را با احتیاط مصرف کنند و در صورت بروز حساسیت استفاده از این فرآورده را قطع نمایند.

طریقه مصرف کپسول پاورگل

جهت مصرف کپسول پاورگل لازم است با پزشک خود مشورت نمایید. اما در صورتی که دستور خاصی تجویز نشده باشد، می‌توانید ۲ ساعت قبل از نزدیکی یک عدد کپسول را استفاده کنید. حداکثر میزان قابل مصرف این کپسول در روز ۲ عدد می‌باشد.

توجه داشته باشید که استفاده از قرص پاورگل در زنان، بیماران کلیوی و افراد مبتلا به فشار خون بالا و اختلالات روانی ممنوع است. همچنین افرادی که از داروهای ضد صرع یا داروهای نارکوتیک، نالوکسون، نالترکسون، سیبوترامین استفاده می‌نمایند مجاز به مصرف کپسول پاورگل نمی‌باشند.

جمع بندی

در این مقاله شما را با تمامی فواید و مضرات کپسول پاورگل آشنا کردیم. همانطور که مشاهده کردید قرص پاورگل یک محصول گیاهی برای تقویت قوای جنسی آقایان و مقابله با ناتوانی‌های آن‌ها در حین رابطه زناشویی استفاده می‌شود. این قرص مضراتی برای مصرف بیشتر افراد ندارد و تنها کسانی که داروهای خاص مصرف می‌کنند یا مبتلا به بیماری زمینه‌ای هستند، باید در استعمال آن احتیاط‌ات لازم را انجام دهند.

شما می‌توانید جهت خرید کپسول پاورگل و سایر مکمل‌های تقویت جنسی شامل بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه به لینک دسته بندی زیر مراجعه نمایید.

خرید بهترین قرص افزایش میل مردان

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌ها و محصولات گیاهی ما داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

مصرف قرص پاورگل برای زنان چگونه است؟

قرص پاورگل محصولی برای تقویت قوای جنسی آقایان بوده و باعث رفع اختلالات نعوظ، تحریک اسپرم، افزایش میل جنسی و تاخیر در انزال آن‌ها می‌شود. مصرف قرص پاورگل برای زنان ممنوع است و باید از محصولات مخصوص خانم‌ها استفاده شود. قرص آفرودیت، کپسول لیبیدوفم و قرص ایکس اید از جمله محصولات گیاهی هستند که در زمینه تقویت جنسی خانم‌ها بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشند.

قرص پاورگل خارجی کدام است؟

قرص پاورگل یک محصول ایرانی است و ساخت شرکت داروسازی معتبر گل دارو می‌باشد. این قرص برای تقویت جنسی آقایان و رفع اختلالات نعوظ به کار می‌رود.

کپسول پاورگل نظرات مثبتی را کسب کرده است؟

با توجه به نظرات ثبت شده در صفحه کپسول پاورگل در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب می‌توان گفت اکثر افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، نظرات مثبتی داشته‌اند. قرص پاورگل کاملا گیاهی بوده و عوارض جانبی ایجاد نخواهد کرد، از همین رو می‌توان این محصول را قبل از نزدیکی استفاده نمود.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «فواید و مضرات کپسول پاورگل چیست؟»

  1. باسلام… هروقت که ازاین کپسول استفاده میکنم معدم خیلی اذیت میشه،، حدس زدم شاید ازاین روکش کپسول باشه.. الان اومدم وخالیش کردم درنصف لیوان اب،، وخوردمش.. تاالان که معدم اونجوری نشده.. بنظر شما، این، روش خوبه،، یانه،، ممنون

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      با سلام دوست گرامی. در صورتی که با باز کردن کپسول مشکل گوارشی شما رفع میشود مانعی برای دارو ندارد و میتوایند ن را باز کنید و مصرف نمایید. با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص فارماتون چیست؟

قرص فارماتون یک مکمل غذایی است که شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره جینسینگ می‌باشد. این قرص به منظور کاهش خستگی روزانه و