قویترین قرص افزایش میل زنان در داروخانه

قرص افزایش میل زنان در داروخانه
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

میل جنسی زنان پدیده پیچیده‌ای است که توسط عوامل عاطفی و روانی و همچنین هورمون‌ها کنترل می‌شود. بیشتر محصولات افزایش میل جنسی زنان ترکیبی از گیاهان دارویی، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که هر کدام از این ترکیبات از طریقی به افزایش میل جنسی زنان کمک می‌کنند. به عنوان مثال، هدف برخی از مواد موجود در این محصولات، افزایش جریان خون است. در این مقاله از مجله سلامت مفید طب به معرفی تعدادی از گیاهان دارویی مفید برای کمک به افزایش میل جنسی زنان می‌پردازیم و به نکاتی برای بهبود آن اشاره می‌کنیم. در آخر نیز دو مورد از انواع قویترین قرص افزایش میل زنان در داروخانه (محصولات موجود در داروخانه‌ها) را معرفی می‌کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دلایل کاهش میل جنسی زنان

میل جنسی پایین در زنان می‌تواند دلایل درونی و بیرونی زیادی داشته باشد. عواملی از جمله استرس، عزت نفس پایین، وجود مشکلاتی در رابطه و کمبود خواب همگی می‌توانند در کاهش میل زنان نقش داشته باشند. 

همچنین مصرف الکل، مواد مخدر و برخی از داروها (مانند بعضی از داروهایی که برای درمان افسردگی یا سرطان استفاده می‌شوند)، می‌تواند روی میل جنسی تاثیر بگذارد.

برخی از تغییرات یا مشکلات پزشکی نیز می‌توانند باعث کاهش تمایل به برقراری رابطه جنسی شوند، از جمله:

  • عدم تعادل هورمونی
  • یائسگی
  • افسردگی

بسیاری از این دلایل می‌توانند برای کاهش میل جنسی مردان هم صادق باشند. برای مثال استرس، مشکلات رابطه، مصرف برخی از داروها و افسردگی می‌توانند در کاهش میل جنسی مردان نیز نقش داشته باشند.

بهترین گیاهان دارویی برای افزایش میل جنسی زنان

تعدادی از مطالعات نشان داده‌اند که برخی از گیاهان دارویی می‌توانند به افزایش میل جنسی کمک کنند. به‌طور کلی، بیشتر این مطالعات خیلی گسترده نبوده‌اند. با این حال، این گیاهان برای بسیاری از افرادی که آن‌ها را امتحان کرده‌اند، مفید و موثر بوده‌اند.

از این گیاهان در بعضی از انواع قرص افزایش میل زنان در داروخانه، استفاده شده است. در ادامه به معرفی تعدادی از گیاهانی که می‌توانند به افزایش میل جنسی کمک کنند، می‌پردازیم.

بهتر است قبل از مصرف هرگونه مکمل یا داروی گیاهی با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

خارخاسک

یکی از گیاهانی که می‌تواند برای افزایش میل جنسی موثر باشد، خارخاسک (Tribulus terrestris) است که از آن در برخی از انواع قرص افزایش میل زنان استفاده می‌شود.

یک مطالعه کوچک شامل ۶۰ شرکت کننده، اثرگذاری ۷.۵ میلی‌گرم عصاره خارخاسک برای اختلال برانگیختگی جنسی زنان را ارزیابی کرد. بعد از ۴ هفته، کسانی که از این عصاره استفاده کرده بودند، بهبود در میل، برانگیختگی و رضایت جنسی را گزارش دادند. 

ماکا

از ماکا قرن‌هاست برای تقویت باروری و میل جنسی استفاده می‌شود. بر اساس یک مطالعه، ماکا می‌تواند پتانسیل درمان اختلال جنسی ناشی از داروهای ضد افسردگی در زنان یائسه را داشته باشد. 

از آنجایی که ماکا سرشار از ترکیبات مغذی گیاهی و زینک است، به عنوان افزایش دهنده و محرک میل جنسی از آن استفاده می‌شود. زنانی که از ماکا استفاده می‌کنند، رضایت و میل جنسی بیشتری را گزارش می‌دهند. ماکا می‌تواند خلق و خو را بهبود ببخشد و به شما انرژی بدهد.

ماکا
از ماکا قرن‌هاست برای تقویت باروری و میل جنسی استفاده می‌شود.

زعفران

یکی دیگر از گیاهانی که اغلب به عنوان آفرودیزیاک (افزایش دهنده میل جنسی) توصیه می‌شود، زعفران است. تحقیقات اولیه نیز این مسئله را تایید می‌کنند.

در یک مطالعه، زنانی که از داروهای ضد افسردگی استفاده می‌کردند، بعد از مصرف زعفران به مدت ۴ هفته، بهبود قابل توجهی در برانگیختگی جنسی خود مشاهده نمودند. با این حال، این مطالعه فقط بهبود در برانگیختگی جنسی (sexual arousal) را نشان داد و بهبود در میل جنسی (sexual desire) را مشاهده نکرد.

آشواگاندا

آشواگاندا یکی از مهم‌ترین گیاهان در طب آیورودا (یک طب سنتی با ریشه هندی) است. نشان داده شده که این گیاه هورمون‌های استرس (از جمله کورتیزول) را کاهش می‌دهد.

این گیاه دارویی در برخی از انواع قرص افزایش میل زنان موجود در داروخانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. آشواگاندا باعث بهبود جریان خون در اندام‌های تناسلی زنان می‌شود و به این ترتیب حساسیت و برانگیختگی را افزایش می‌دهد.

به همین دلیل آشواگاندا برای زنانی که مایل هستند میل جنسی خود را افزایش دهند، یک انتخاب محبوب است.

جینکو بیلوبا

جینکو بیلوبا یک گیاه دارویی محبوب است که قرن‌هاست در طب سنتی چینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این گیاه برای کمک به درمان مشکلاتی از جمله مشکلات تنفسی، اختلالات گردش خون و اختلال شناختی استفاده می‌شود.

این گیاه دارویی به اشکال مختلف مصرف می‌شود. مکمل جینکو بیلوبا به شکل قرص، کپسول و عصاره مایع در بازار موجود است. تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که جینکو می‌تواند به‌عنوان یک آفرودیزیاک طبیعی، مؤثر باشد.

با این حال، نتایج یک مطالعه درباره استفاده از جینکو برای تقویت عملکرد جنسی زنان، قطعی نبود. تعداد کمی مطالعه درباره تاثیر جینکو بیلوبا بر اختلال جنسی ناشی از داروهای ضد افسردگی انجام شده است. 

در یکی از این مطالعات، تاثیر کوتاه مدت و بلند مدت عصاره جینکو بر روی عملکرد جنسی زنان دچار اختلال برانگیختگی جنسی مورد بررسی قرار گرفت. این مطالعه نتیجه گیری کرد که مصرف کوتاه مدت یا بلند مدت عصاره جینکو به تنهایی، تاثیر قابل توجهی بر عملکرد جنسی زنان ندارد. 

گوارانا

گفته می‌شود دانه‌ میوه گوارانا، آفرودیزیاک (افزایش دهنده میل جنسی) است. دانه گوارانا به دلیل داشتن مقدار زیادی کافئین به عنوان یک محرک عمل می‌کند.

اگر بی‌میلی شما ناشی از خستگی است، ممکن است این گیاه بتواند به شما کمک کند. یک مطالعه در سال ۲۰۰۸، نشان داد که گوارانا در کاهش خستگی ذهنی و افزایش عملکرد شناختی موثر است. از این گیاه نیز در برخی از انواع قرص افزایش میل زنان در داروخانه استفاده می‌شود.

سایر راه های افزایش میل زنان 

میل جنسی می‌تواند تحت تاثیر عوامل درونی و بیرونی زیادی قرار بگیرد. شما می‌توانید با ایجاد تغییراتی ساده در سبک زندگیتان، به افزایش میل جنسی خود کمک کنید.

در ادامه قبل از معرفی قرص افزایش میل زنان در داروخانه، به معرفی تعدادی از راه های طبیعی کمک به افزایش میل جنسی می‌پردازیم:

از غذاهای مفید برای افزایش میل جنسی استفاده کنید

علاوه بر گیاهان دارویی و برخی از مکمل‌ها، روی تاثیر مصرف بعضی از غذاها بر افزایش میل جنسی نیز مطالعات کمی انجام شده است. تعدادی از این غذاها قرن‌هاست که به عنوان افزایش دهنده میل جنسی استفاده می‌شوند و برخی معتقدند که مصرف آن‌ها می‌تواند برای این مسئله مفید باشد.

بعضی از این غذاها عبارتند از:

  • سیب
  • شکلات
  • خرما
  • ماهی ساردین
  • توت فرنگی
  • موز
غذاهای افزایش دهنده میل جنسی
یکی از غذاهایی که به عنوان افزایش دهنده میل جنسی شناخته می‌شود، شکلات است.

خواب کافی داشته باشید

داشتن خواب کافی برای افزایش میل جنسی بسیار مهم است. یک مطالعه نشان داد که در زنان، خواب طولانی‌تر با میل جنسی بیشتر در روز بعد مرتبط است.

یک مطالعه دیگر، روی ارتباط بین کیفیت خواب و عملکرد جنسی تاکید کرد و نتیجه‌گیری نمود که مدت خواب کوتاه‌تر و بی‌خوابی هر دو با کاهش عملکرد جنسی مرتبط هستند. 

استرس خود را کاهش دهید

استرس می‌تواند روی بسیاری از جنبه‌های سلامتی از جمله میل جنسی تاثیر منفی داشته باشد. اخیرا یک مطالعه، بین استرس کاری و نارضایتی جنسی زنان ارتباط پیدا کرد و نشان داد که هرگونه استرس اضافی می‌تواند میل جنسی زنان را کاهش دهد.

اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

اعتماد به نفس پایین می‌تواند تاثیر زیادی بر میل جنسی داشته باشد. شما می‌توانید با کمک گرفتن از یک روانشناس به افزایش اعتماد به نفس خود کمک کنید.

ورزش کنید

ورزش کردن یک راه عالی برای کمک به افزایش میل جنسی است. یک مطالعه نشان داد که تمرینات مقاومتی می‌تواند هیجان و میل جنسی را در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک افزایش دهد.

علاوه بر این، ورزش یک راه مناسب برای کاهش استرس است. همان‌طور که گفته شد کاهش استرس می‌تواند به افزایش میل جنسی کمک کند.

معرفی دو قرص افزایش میل زنان در داروخانه

تا اینجا با تعدادی از گیاهان دارویی که می‌توانند برای کمک به افزایش میل جنسی مفید باشند، آشنا شدیم و تعدادی از سایر راه های کمک به افزایش میل زنان را نیز معرفی کردیم.

همان‌طور که گفته شد در بسیاری از محصولات افزایش میل جنسی زنان، از این گیاهان استفاده می‌شود. در ادامه به معرفی چند مورد از انواع قویترین قرص افزایش میل زنان در داروخانه می‌پردازیم:

قرص افزایش میل زنان
در ببسیاری از محصولات افزایش میل جنسی زنان، از گیاهان دارویی استفاده می‌شود.

قرص آفرودیت گل دارو

قرص آفرودیت گل دارو یک داروی تقویت کننده عملکرد و میل جنسی در زنان و مردان است.

این قرص گیاهی حاوی عصاره‌های خشک استاندارد شده گیاهان زنجبیل، دارچین، زعفران و میوه خارخاسک می‌باشد که در این مقاله دو مورد از آن‌ها یعنی زعفران و خارخاسک را معرفی کردیم.

مطالعات بالینی نشان دهنده عملکرد مناسب خارخاسک به عنوان یک داروی گیاهی ایمن در کاهش علائم اختلال عملکرد جنسی زنان هستند. توجه داشته باشید که استفاده از این قرص برای خانم‌ها در دوران بارداری ممنوع است. اما مصرف آن برای زنان شیرده مانعی ندارد.

شما می‌توانید برای مطالعه توضیحات کامل و همچنین تهیه قرص آفرودیت گل دارو از سایت داروخانه آنلاین مفید طب روی دکمه زیر کلیک کنید:

قرص آفرودیت

کپسول ماکاویت اف یورو ویتال

یکی دیگر از انواع قرص افزایش میل زنان در داروخانه، کپسول ماکاویت اف یورو ویتال است. این محصول برای افزایش انرژی و قوای جنسی زنان موثر است و عوارض پس از زایمان و یائسگی را کاهش می‌دهد.

کپسول ماکاویت اف حاوی ویتامین‌ B2، ویتامین B6، ویتامین B12، زینک، سلنیوم، پودر گیاه ماکا، عصاره گیاه گوارانا و کافئین است. همان‌طور که گفته شد، ماکا و گوارانا گیاهانی مفید برای کمک به افزایش میل جنسی هستند.

شما می‌توانید برای مطالعه توضیحات کامل و همچنین تهیه کپسول ماکاویت اف یورو ویتال از سایت داروخانه آنلاین مفید طب روی دکمه زیر کلیک کنید:

کپسول ماکاویت اف

جمع‌بندی

در این مقاله از مجله سلامت مفید طب به معرفی تعدادی از گیاهان دارویی برای کمک به افزایش میل جنسی زنان پرداختیم و گفتیم بسیاری از محصولات افزایش میل جنسی زنان حاوی بعضی از این گیاهان هستند. همچنین دو قرص افزایش میل زنان در داروخانه را معرفی کردیم.

شما می‌توانید برای تهیه انواع قرص افزایش میل زنان در داروخانه از سایت داروخانه آنلاین مفید طب روی دکمه زیر کلیک کنید:

خرید انواع قرص افزایش میل زنان


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «قویترین قرص افزایش میل زنان در داروخانه»

  1. با سلام وخسته نباشید من یک آقا هستم و خیلی شهوت زیادی دارم یک جورای غیر قابل کنترل اگر هر روز چند بار هم سکس کنم باز میل سکس دارم اما متاسفانه خانم من میل جنسی پایین داره و هر هفته یک بار هم میل به هم خوابی نداره به همین علت من مجبور به خود ارضای میشم و از این کار هم از خودم بدم می‌آید و عذاب وجدان میگیرم با زنهای دیگر یعنی روسبی هم اصلا اعتماد نمیشه کرد و اگر هم اعتماد کنی باید مبلغ زیادی پرداخت کرد من چه کار کنم ممنونم

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز در بین داروهای گیاهی محصولی برای کاهش میل جنسی موجود نیست. شما برای درمان این حالت بهتر است به پزشک متخصص اعصاب و روان مراجعه کنید. در کنار درمانی که پزشک برای شما تجویز می کند، همسرتان می توانند از کپسول لاو لایف برا یتقویت میل جنسی خود استفاده کنند. لینک صفحه کپسول لاو لایف:
      https://www.mofidteb.com/product/4016
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید