فواید و عوارض قرص انرژکس
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

خواص قرص انرژی ایکس به عنوان مکملی برای تامین ریزمغذی‌های لازم برای بدن آقایان، مورد توجه است. اغلب تبلیغات مختلفی درباره مولتی ویتامین‌های مخصوص خانم‌ها، دیده یا شنیده‌اید. متاسفانه در سایه انبوه تبلیغاتی از این دست، تقریبا فراموش کرده‌ایم که بدن آقایان هم گاهی ممکن است با کمبود ویتامین‌ها یا مینرال‌ها مواجه شود. از شما دعوت می‌کنیم این صفحه از مجله سلامت مفید طب را بخوانید. می‌خواهیم درباره خواص قرص انرژی ایکس صحبت کنیم، ببینیم این مکمل غذایی می‌تواند چه فوایدی برای سلامت آقایان داشته باشد.

معرفی قرص انرژکس

قرص انرژکس مکمل غذایی مخصوص آقایان است. این محصول برای تقویت عضله‌ها، بهبود عملکرد قلب، کاهش ضعف جسمی، بهبود مشکلات نعوظ و… پیشنهاد می‌شود. بسیاری از آقایان در سنین میانسالی، قدرت بدنی پیشین خود را از دست می‌دهند. افزایش سن، اغلب همراه با کاهش منابع ویتامین‌ها و مینرال‌ها در بدن همراه است. بنابراین لازم است آقایان، سبک زندگی خود را اندکی تغییر دهند تا عوارض افزایش سن را به حداقل برسانند. در این راستا، اصلاح رژیم غذایی و مصرف مولتی ویتامین‌های مناسب، گامی هوشمندانه برای حفظ سلامتی است.

قرص انرژکس با نام قرص انرژی ایکس نیز شناخته می‌شود.

با مصرف قرص انرژکس، ویتامین‌ها و مینرال‌های ضروری برای بدن را تامین می‌نمایید. همچنین ترکیبات گیاهی سودمندی مانند عصاره ریشه جینسینگ، عصاره برگ درخت کهن دار (جینکوبیلوبا)، گیاه تریبلوس و… در قرص انرژکس گنجانده شده که به ارتقا سطح سلامت آقایان کمک می‌کنند.

به طور کلی با توجه به خواص قرص انرژی ایکس می‌توان انتظار داشت، با مصرف این محصول، انرژی بیشتری برای انجام فعالیت‌های جسمی داشته باشید، مشکلات کم توانی جنسی را کاهش دهید، ریزمغذی‌های ضروری بدن را تامین کنید و… . برای کسب اطلاعات دقیق‌تر ادامه مطالب را بخوانید. جهت خرید قرص انرژکس روی دکمه زیر کلیک نمایید.

خرید قرص انرژکس

ترکیبات قرص انرژکس

برای اطلاع از خواص قرص انرژی ایکس بهتر است به ترکیبات این محصول، نگاهی بیندازیم. بخشی را به معرفی ترکیبات قرص انرژکس اختصاص داده‌ایم. می‌خواهیم بدانیم ویژگی‌های مواد تشکیل دهنده انرژی ایکس، چگونه باعث ارتقا سلامت آقایان می‌شوند.

ویتامین‌های گروه ب

تعدادی از ویتامین های گروه ب در ترکیبات قرص انرژی ایکس وجود دارند. این ویتامین‌ها عبارتند از: B1، B2، B3، B5، B6 و B12. این گروه از ویتامین‌ها در بهبود گردش خون در بدن، افزایش آرامش روحی، سلامت پوست و مو، افزایش انرژی بدن برای فعالیت‌های فیزیکی و… موثر هستند. بنابراین خواص قرص انرژی ایکس به واسطه ویتامین‌های گروه ب، می‌تواند بهبود وضعیت جسمی و روحی آقایان باشد.

ویتامین ث

ویتامین C دارای خواص آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند رادیکال‌های آزاد را در بدن خنثی کنند. رادیکال‌های آزاد، مواد مضری هستند که به واسطه تابش نور خورشید، آلودگی‌ هوا، آلودگی غذا، استرس و… در بدن ما به وجود می‌آیند. ویتامین C به دلیل همین خواص آنتی اکسیدانی، تاحدی باعث کاهش صدمات ناشی از افزایش عمر شده و بخشی از فرآیندهای ضروری بدن را بهبود می‌بخشد.

ویتامین C در ترکیبات قرص انرژی ایکس موجود است. با مصرف این محصول، از خواص قرص انرژی ایکس مانند مواردی که نام بردیم، بهره‌مند می‌شوید.

ویتامین E

ویتامین E در ترکیبات قرص انرژی ایکس وجود دارد. این ویتامین هم دارای خاصیت آنتی اکسیدان است. همچنین ویتامین E در نعوظ موثر بوده و کمبود آن، موجب مشکلات مربوط به این فرآیند می‌گردد. وجود مقادیر کافی از ویتامین E می‌تواند ریسک ابتلا به سرطان پروستات را کاهش دهد. این ویتامین در پیشگیری از سکته‌های مغزی نیز موثر است.

ویتامین D3

ویتامین D3 نقش موثری در استحکام استخوان‌ها دارد. کمبود این ویتامین در بدن، ریسک ابتلا به پوکی استخوان را افزایش می‌دهد. از دیگر فواید ویتامین D3، تنظیم متابولیسم بدن است. با این حساب در زمینه خواص قرص انرژی ایکس به این نکات نیز بر می‌خوریم. هر دو ویژگی مذکور از ویتامین D3 برای آقایان در میانسالی، بسیار حائز اهمیت هستند.

اگر می‌خواهید  انرژکس ۳۰ عددی را تهیه کنید، لطفا روی دکمه زیر کلیک نمایید.

خرید قرص انرژکس ۳۰ عددی

کلسیم

کلسیم از جمله مواد معدنی بسیار مهمی است که در سلامت انسان‌ها نقش دارد. بخش زیادی از ساختار استخوان، از کلسیم تشکیل شده است. اگر بدن دارای منابع کافی از این عنصر باشد، سلامت استخوان‌ها تا میزان زیادی تضمین می‌گردد. همچنین کلسیم در سلامت قلب و عروق و عملکرد مغز و اعصاب، موثر است. با مصرف قرص انرژی ایکس، می‌توانید از فواید کلسیم برای سلامتی بهره‌مند شوید.

روی

روی (ZINC) ماده معدنی دیگری است که برای تندرستی به آن نیاز داریم. بهبود زخم‌ها، تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت پوست و مو و… از جمله فواید عنصر روی هستند. همچنین لازم به ذکر است که این ماده، در توانایی باروری آقایان، نقش مهمی دارد. زینک جز ترکیبات قرص انرژی ایکس بوده و برای ارتقا سلامت آقایان سودمند است.

منیزیم

مینرال بعدی که در خواص قرص انرژی ایکس مورد توجه قرار می‌گیرد، عنصر منیزیم است. منیزیم در بهبود عملکرد عضلات موثر است. این ماده معدنی برای فرآیند صحیح و سالم دستگاه گوارش نیز نقش ضروری به عهده دارد.

کوآنزیم کیوتن

کیوتن که گاهی به اختصار Q10 نامیده می‌شود، نوعی آنتی اکسیدان داخل سلولی است. این ماده در بقای سلول نقش مهمی دارد. اغلب سلول‌های بدن، کیوتن تولید می‌کنند. با این حال معمولا با افزایش سن، میزان تولید کیوتن در بدن انسان کاهش می‌یابد. در ترکیبات قرص انرژی ایکس، مقادیری کیوتن گنجانده شده که می‌تواند برای مردان میانسال یا سالمند بسیار مفید واقع شود.

عصاره جینسینگ کره‌ای

ریشه جینسینگ از قرن‌ها پیش، در طب سنتی شرق دور به کار رفته و با نام گیاه جوانی شناخته شده است. مواد آنتی اکسیدان که در ترکیبات ریشه جینسینگ وجود دارند، تاثیر شگرفی در سلامت بدن خواهند داشت. همچنین از جمله مهم‌ترین خواص قرص انرژی ایکس به واسطه وجود جینسینگ، افزایش میل و توان جنسی است. با مصرف قرص انرژی ایکس و با توجه به عصاره جینسینگ کره‌ای، پس از مدتی شاهد افزایش نشاط جسمی و بهبود خلق و خو خواهید شد.

جینسینگ در قرص انرژی ایکس
ریشه جینسینگ از قرن‌ها پیش، در طب سنتی شرق دور به کار رفته و با نام گیاه جوانی شناخته شده است.

عصاره گیاه جینکوبیلوبا

گیاه جینکوبیلوبا یا درخت کهن دار، یکی از دیرین‌ترین درختان بر روی کره زمین است. انسان‌ها از قرن‌ها پیش به فواید برگ این درخت برای سلامت جسم و ذهن پی بردند. امروزه نیز علم پزشکی و داروسازی مدرن، بر فواید پرشمار جینکوبیلوبا صحه می‌گذارد.

جینکوبیلوبا در قرص انرژی ایکس
گیاه جینکوبیلوبا یا درخت کهن دار، یکی از دیرین‌ترین درختان بر روی کره زمین است.

جینکوبیلوبا برای افزایش تمرکز، بهبود توانایی جنسی، بهبود دردهای معده، کاهش صدای وز وز گوش در کهنسالی، بهبود عملکرد قلب و… سودمند است. عصاره گیاه جینکوبیلوبا در قرص انرژی ایکس وجود دارد.

خارخاسک

عصاره خارخاسک (Tribulus) ترکیب گیاهی دیگری در مواد تشکیل دهنده قرص انرژی ایکس است. این گیاه تاثیر قابل توجهی در افزایش میل جنسی مردان داشته و به همین دلیل در خواص قرص انرژی ایکس به آن اشاره می‌کنیم. بهبود عفونت دهان و لثه و دفع سنگ‌های مجاری ادرای، از دیگر فواید گیاه خارخاسک است.

دامیانا

دامیانا گیاه سودمندی است که برای افزایش میل و توانایی جنسی کاربرد دارد. مقادیری از پودر خشک شده دامیانا هم در ترکیبات قرص انرژی ایکس موجود بوده، تا تاثیرات این قرص را به روشی ایمن، برای افزایش میل جنسی آقایان افزایش دهد.

دامیانا در قرص انرژی ایکس
دامیانا گیاه سودمندی است که برای افزایش میل و توانایی جنسی کاربرد دارد.

سایر ترکیبات قرص انرژی ایکس

ترکیباتی دیگری مانند گیاه خارمریم، پتاسیم، سلنیوم و منگنز نیز جز مواد تشکیل دهنده قرص انرژی ایکس هستند. هر یک از مواد به نحوی در افزایش توانایی جنسی، بهبود عملکرد جسمی یا ذهنی موثر واقع می‌شوند. چنانچه می‌خواهید با قرص انرژی زایی که برای خانم‌ها هم مناسب باشد، آشنا شوید، مقاله معرفی قرص انرژیفیکس را مطالعه نمایید.

عوارض جانبی قرص انرژی ایکس

عوارض جانبی خاصی در رابطه با مصرف قرص انرژی ایکس گزارش نشده است. با این حال توصیه می‌کنیم گروه‌های زیر در این زمینه محتاطانه عمل کنند. یعنی پیش از مصرف قرص انرژکس، با پزشک یا داروساز مشورت نمایند.

  • مبتلایان به بیماری‌های خود ایمنی مانند پسوریازیس، ام اس و…
  • افرادی که عمل پیوند عضو انجام داده‌اند و داروهای مربوطه را مصرف می‌کنند
  • افراد مبتلا به بیماری‌های کبدی یا کلیوی و مجاری ادراری

نکته: به طور کلی اگر دارویی مصرف می‌کنید، پیش از مصرف قرص انرژی ایکس با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. همچنین اگر به یکی از ترکیبات محصول، حساسیت دارید از مصرف این قرص بپرهیزید.

برای اطلاعات بیشتر درباره طریقه مصرف یا قیمت قرص انرژکس روی یکی از دکمه‌های زیر کلیک نمایید.

خرید قرص انرژکس ۳۰ عددی

خرید قرص انرژکس

در آخر

در این مقاله راجع به فواید و عوارض قرص انرژکس صحبت کردیم. گفتیم این مکمل می‌تواند برای بهبود شرایط جسمی آقایان، مخصوصا در سنین میانسالی و بعد از آن موثر باشد. بحران میانسالی، برای هر انسان همچون چالشی بزرگ و تامل برانگیز است. آقایان می‌توانند با مصرف مکمل‌های غذایی مناسب، تغییر سبک زندگی، رژیم غذایی سالم و روش‌های دیگر بر بحران میانسالی فائق آیند.

جهت تهیه انواع قرص انرژی زا به مرجع معتبری مانند داروخانه آنلاین مفید طب مراجعه نمایید. اگر سوالی درباره خواص قرص انرژی ایکس برای شما به وجود آمده، پرسش‌های خود را در بخش نظرات، مطرح کنید تا داروسازان مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

38 دیدگاه دربارهٔ «فواید و عوارض قرص انرژکس، مکمل غذایی مخصوص آقایان»

  1. سلام وقت بخیر ، این قرص را برای پدرم گرفتیم برای ضعف بدنی ناشی از سکته و قندخون ، این قرص را وقتی گرفتیم درون پاکت بود ولی دریک پلاستیک قرار داشت و آن بطری در داخل وجود نداشت ، قرص آبی و بوی بسیار بدی دارد آیا همچین بویی دارد طبیعیه؟
    پدرم ناراحتی معده میگرفت و مصرفش را قت کرد.

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، با توجه به اینکه بسته های این قرص به شکل قوطی ۳۰عددی و قوطی ۶۰عددی در بازار دارویی موجود است.ممکن است شما درخواست تعداد کمتری از قرص داشتید و داروخانه آن را شمارش و در بسته بندی پلاستیکی در جعبه قرص قرار داده اند.
      رنگ قرص آبی و به علت وجود برخی ترکیبات آن دارای مقداری بو می باشد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، تغییر رنگ ادرار به دنبال مصرف انرژکس تاکنون گزارش نشده است.
      بهتر است سایر عوامل موثر بر روی تغییر رنگ ادرار در شما نیز بررسی گردد.
      با این حال شما می توانید گزارش عوارض دارویی در سازمان غذا و دارو ثبت نمایید و چنانچه تعداد موارد گزارش شده از یک محصول زیاد باشد سازمان پیگیری خواهد کرد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      با سلام ، برای درمان کبد چرب این اقدامات باید انجام شود: واکسیناسیون هپاتیت اِی و بی، درمان چربی خون (در صورت ابتلا به چربی خون)، درمان دیابت (در صورت ابتلا به دیابت)، کاهش وزن (با رژیم غذایی و ورزش منظم)، قطع مصرف الکل، مصرف ویتامین ئی. بعد از گذشت ۳ ماه، باید یک تست کبدی بدهید تا بعد بتوانید قضاوت کنید که درمان تاثیر داشته است یا خیر.
      با احترام دکتر داروساز

  2. سلام
    این دارو میتونه روی عملکرد روده ها تاثیر داشته باشه؟ من یه مدت از این دارو مصرف کردم عالی بود اما الان به یه سری مشکلات روده ای برخورد کردم البته نمیدونم ناشی از این دارو هست یا خیر . تو دفع روده ها تنبل شدن ….

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، چنین عارضه ای (تنبلی روده) از این قرص محتمل نیست.بهتر است جهت تشخیص صحیح به پزشک متخصص گوارش مراجعه داشته باشید.
      با احترام دکتر داروساز

  3. سلام من این قرص انرژکس آبی رنگه میخورم ادرارم زرد میشه و مقدار ادرارم زیاد میشه مشکلی برای مصرف ندارم

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، بهتر است ابتدا آزمایش ادراری دهید زیرا برخی اوقات تغیر رنگ ادرار به رنگ زرد، ناشی از urobilin است که به عنوان محصول تخریب بیلی روبین تولید می شود. رنگ طبیعی ادرار از زرد روشن تا طلایی متغیر است. مصرف بعضی داروها، رنگدانه ها، بعضی غذاها(لبو، باقلا، هویج، ربارب، آلوعه ورا، توت و…) و بعضی از بیماری ها می توانند منجر به تغییر رنگ ادرار گردند.
      با احترام دکتر داروساز

  4. با سلام و احترام
    بنده میگرن شدید دارم بطوریکه روزانه ۲ ویا ۳مرتبه قرص سوماتریپتان مصرف میکنم، یه عده میگن این قرص خودش عامل تشدید کننده سردد است میخواستم صحت و سقم این موضوع را از زبان حضرتعالی بشنوم ، باتشکر از زحمات شما

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      سلام دوست گرامی،خیر سوماتریپتان تشدید کننده میگرن نمی باشد.تریپتان ها بعنوان درمان خط اول در بیماران مبتلا به میگرن حاد توصیه می شوند.
      با این وجود همان طور که می دانید بخشی از درمان حملات میگرن حذف عامل تحریک کننده آن(تنش های روزانه، بوی خاص، و …) که بهتر است از این موارد دوری کنید.
      مکمل های حاوی منیزیوم نیز می تواند پس از گذشت از فاز حاد میگرن به شما کمک کند.
      اما با توجه به اینکه حملات بسیار زیاد است حتما باید به متخصص نورولوژی مراجعه داشته باشید. تا درمان پیشگیری برای شما قرار داده شود.
      با احترام دکتر داروساز

  5. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من تا این قرص انرژکس رو میخورم تحرک جنسیم به شدت پایین میاد یعنی محسوسه تا میخورم روز بعد اصلا دیگه تا هشتاد درصد جلوگیری میکنه از نعوظ و یا تحریک جنسیم نمیدونم فکر کردم تلقینه ولی امتخان کردم تا قطع میکنم درست میشه

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، برای انرژکس اثری خلاف این مورد مطرح است .با این حال چنانچه دچار این مشکل شدید جهت افزایش انرژی می توانید سایر مولتی ویتامین ها از جمله قرص دابل بول را امتحان نمایید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام انرژکس محصولی است که به عنوان مکملی برای آقایان به بازار معرفی شده با این حال با توجه به ترکیباتی که دارد این محصول در بانوان نیز قابل استفاده است و ضرری برای ایشان ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  6. سلام
    ببخشید من تری گلیسریدم بالاست و چربی دارم داروهاشم مصرف میکنم این مکمل و نخورم دیگه به نظرتون؟

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      با سلام انرژکس محتوی کوانزیم Q10 است که حتی اثر مثبت بر کاهش تریگلیسیرید خون هم دارند. در صورت مصرف دارو کنترل چربی خون شما، مشکلی برای مصرف انرژکس برای یک یا دو ماه پشت سر نیست. اما مصرف آن برای مدت طولانی تر توصیه نمی شود.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام بر روی بسته بندی قرص انرژکس، عبارت “فاقد گلوتن” درج نشده است. با این حال، در فهرست ترکیبات دارویی و مواد جانبی این محصول، نام ماده ای که از غلات گلوتن دار به دست آمده باشد به چشم نمیخورد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام انرژکس فاقد هرگونه ترکیب آسیب رسان به کلیه می باشد و بطور معمول نمی تواند درد کلیه ایجاد کند.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

  7. سلام خسته نباشید من اینو مصرف کردم روز اول و ۲۴ ساعت بعدش کف دستم دو سه تا جوش دراومد و یه تبخال گنده روی صورتم و یه جوش بزرگ روی کمرم به نظرتون به دلیل این مولتی ویتامینه؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام انرژکس بطور معمول سبب جوش صورت نمی شود و برخی از ترکیبات آن حتی خاصیت ضد آکنه دارند.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      قیمت مصرف‌کننده درج شده در سایت توسط سازمان غذا و دارو انجام می‌گیرد و پس از تصویب در کل کشور یکسان است. برای اطلاع از قیمت دارو‌ها و محصولات می‌توانید به سایت سامانه تیتک، قسمت استعلام کد رهگیری مراجعه کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از کد اصالت درج شده روی بسته بندی دارو و ارسال آن به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ از تاریخ تولید، انقضا، اصالت و آخرین قیمت مصوب دارو مطلع شوید.
      اگر داروخانه ای محصولات را گران‌تر از قیمت مصوب می‌فروشد، دچار تخلف شده است.
      با آرزوی سلامتی برای شما🌺

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام برخی از ترکیبات گیاهی موجود در انرژکس سبب افزایش حجم و دفعات ادرار می شوند. برای اینکه در طی دوره مصرف این محصول شب ها دچار مشکل نشوید بهتر است انرژکس را بعد از صبحانه میل کنید.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

  8. باسلام
    آیا تداخل دارویی با فولوکوژن وهیرونیک دارد وتاثیر آن بر روی موی کاشته شده چی هست
    باتشکر

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام بسیاری از ترکیبات موجود در انرژکس، در فولیکوژن و هیرتونیک هم موجود هستند. برای جلوگیری از دریافت میزان اضافی ویتامین ها و مواد معدنی، بهتر است از هر سه این محصولات در یک دوره استفاده نکنید.
      انرژکس بر موی کاشته شده تاثیر سوئی ندارد و با توجه به ترکیباتی که دارد می تواند به تقویت مو کمک کند.
      با احترام دکتر داروساز

  9. مصرف این ویتامین توسط افرادی که متادون مصرف میکنند سوء اثر شدیدی دارد ، لطفا در این مورد هم توضیحی بفرمائید.

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      طبق رفرنس های علمی اجزای مختلف این دارو تداخلی با متادون گزارش نکرده اند. با این حال اگر عوارضی بوده، لطفا توضیحات کامل تری را ارائه بفرمایید.
      با احترام دکتر داروساز

  10. سلام خسته نباشید.ایا این دارو چاق کننده میباشد چون من از لاغری بیش از حد رنج میبرم.۴۰ ساله ومتاهل

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام انرژکس محصولی مخصوص آقایان است و برای خانمها توصیه نمی شود. برای تقویت خانمها می توانید از سافت ژل ومیناویت استفاده کنید که در دو نوع “مناسب خانمهای زیر ۵۰ سال” و “مناسب خانمهای بالای ۵۰ سال” تولید می شود.
      ومیناویت اورجینال
      ومیناویت بالای ۵۰ سال

      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام انرژکس محصولی مخصوص آقایان است و برای خانمها توصیه نمی شود. برای تقویت خانمها می توانید از سافت ژل ومیناویت استفاده کنید که در دو نوع “مناسب خانمهای زیر ۵۰ سال” و “مناسب خانمهای بالای ۵۰ سال” تولید می شود.
      ومیناویت اورجینال
      ومیناویت بالای ۵۰ سال

      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع