معرفی کپسول انرژیفیکس
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

در این مقاله که مربوط به معرفی قرص انرژیفیکس است، می‌خواهیم شما را با محصولی پر کاربرد و استثنایی آشنا کنیم. انرژیفیکس حاوی عصاره جینسینگ، کافئین و ویتامین B12 است. هر سه ماده برای افزایش انرژی بدن، از بین بردن احساس خستگی و خمودگی و افزایش بازدهی شما برای فعالیت‌های روزانه کاربرد دارند. علاوه بر این‌ها با مصرف کپسول انرژیفیکس مزایای دیگری را هم برای بدن فراهم می‌کنید. اجازه بدهید در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به طور دقیق و کامل به معرفی قرص انرژیفیکس بپردازیم و درباره نقاط ضعف و قوت آن صحبت کنیم.

قرص انرژیفیکس برای چیست؟

برخی از افراد، کپسول انرژیفیکس را به عنوان بهترین قرص انرژی زا و رفع خستگی می‌شناسند. در ترکیبات این کپسول از عصاره جینسینگ، کافئین و ویتامین ب ۱۲ استفاده شده که مصرف آن احساس شادابی را در شما به وجود می‌آورد. فواید هر یک از مواد موجود در قرص انرژیفیکس در علم داروسازی مدرن، مورد مطالعه قرار گرفته تا بهترین تاثیر و کمترین عوارض جانبی را به همراه داشته باشد.

اگر برای انجام فعالیت‌های جسمی مانند ورزش یا کارهای روزانه، احساس خستگی می‌کنید می‌توانید از کپسول انرژیفیکس کمک بگیرید. همچنین برای افرادی که مشغول مطالعه‌های طولانی مدت، فعالیت‌های ذهنی سنگین و… هستند، کپسول انرژیفیکس مفید واقع می‌شود و راندمان مغز آن‌ها افزایش می‌یابد. چنانچه می‌خواهید این محصول را تهیه کنید، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید تا در کمترین زمان انرژیفیکس به دست شما برسد.

خرید انرژیفیکس از مفیدطب

بررسی ترکیبات کپسول انرژیفیکس و تاثیرات آن

گفتیم سه ماده مهم در ترکیبات قرص انرژیفیکس به کار رفته‌اند که این محصول را به بهترین قرص سرحال کننده تبدیل می‌کنند. توجه داشته باشید که هر سه ماده (عصاره جینسینگ، کافئین و ویتامین B12) تاثیرات قابل توجهی در تامین انرژی بدن و ایجاد حس شادابی دارند، اما فرمول خاص کپسول انرژیفیکس به گونه‌ای است که بهترین تاثیر را به هدف افزایش قدرت بدنی به وجود می‌آورد.

در ادامه مطالب می‌خواهیم هر یک از ترکیبات کپسول انرژیفیکس را نام ببریم، مکانیسم اثر آن‌ها را بررسی کنیم و بدانیم چرا در محتویات این محصول به کار رفته‌اند.

عصاره جینسیگ

از جمله محتویات شماره یک در ترکیبات انرژیفیکس، عصاره جینسینگ است. جینسینگ حاوی ماده فعالی به نام جینسنوزیدها بوده و با تاثیر بر هیپوتالاموس، هیپوفیز و غدد فوق کلیوی در کاهش استرس روحی، بهبود میل جنسی و رفع خستگی موثر واقع می‌شود. مصرف جینسینگ موجب افزایش انرژی، افزایش ظرفیت ذهنی و تقویت سیستم ایمنی بدن است. طب سنتی چینی بر این عقیده است که ریشه جینسینگ برای بهبود اعمال ادراکی مانند تقویت حافظه، تقویت حافظه کوتاه مدت، افزایش تمرکز و… کاربرد دارد. البته علم پزشک مدرن هم این موارد را تایید می‌کند.

با وجود عصاره جینسینگ در کپسول انرژیفیکس پس از مصرف این محصول، بازدهی ذهنی خود را افزایش می‌دهید. همچنین اثرات ضد افسردگی جینسینگ با تاثیرگذاری بر سیستم نروترانسمیترهای مونو آمین، افزایش بیان فاکتورهای نروتروفیک، تنظیم عملکرد محور هیپوفیز – هیپوتالاموس و خواص ضد التهابی نمایان می‌شوند. تاثیرات نوروپروتکتیو جینسوزیدها و متابولیت‌ آن‌ها، می‌توانند در کاهش ریسک ابتلا به آلزایمر و پارکینسون موثر باشند.

جینسینگ در قرص انرژیفیکس
با وجود عصاره جینسینگ در کپسول انرژیفیکس پس از مصرف این محصول، بازدهی ذهنی خود را افزایش می‌دهید.

فراموش نکنید که در کنار تمام مزایای مصرف عصاره جینسینگ، میل جنسی نیز افزایش می‌یابد و باعث بهبود رابطه زناشویی شما می‌گردد. بنابراین اگر به واسطه درگیری‌های ذهنی و خستگی‌های جسمی، کیفیت رابطه جنسی شما تحت تاثیر قرار گرفته، با مصرف قرص انرژیفیکس به حل این مشکل کمک شایان توجهی می‌کنید. ویژگی‌های منحصر به فرد گیاه جینسینگ باعث شده این ماده، در ترکیبات بسیاری از انواع قرص انرژی زا گنجانده شود.

کافئین

برخی افراد با نوشیدن یک فنجان قهوه، خواب آلودگی را از خود دور کرده و با انرژی بیشتری فعالیت‌های روزانه را پیگیری می‌نمایند. ماده شیمیایی و خوراکی در قهوه و کاکائو و… وجود دارد که آن را با نام کافئین (Caffeine) می‌شناسیم. در کافئین نوعی آلکالوئید نهفته است که جز داروهای محرک دسته بندی می‌گردد. این ماده می‌تواند از خوابیدن جلوگیری کند و حالت نشاط در انسان به وجود بیاورد. کافئین در ترکیبات کپسول انرژیفیکس گنجانده شده و به افزایش متابولیسم، تحریک سیستم اعصاب مرکزی، افزایش میزان هوشیاری و آگاهی محیطی کمک می‌کند.

به عبارتی می‌توان گفت با وجود کافئین در ترکیبات کپسول انرژیفیکس حالت خواب آلودگی از شما دور شده، تمرکز بیشتری برای فعالیت‌های ذهنی و جسمی به دست می‌آورید و با جنب و جوش بیشتری کار‌های خود را انجام می‌دهید. در ترکیبات اغلب نوشابه‌های انرژی زا نیز مقداری کافئین وجود دارد که علت آن، ویژگی نشاط آور کافئین است. با این حال نوشابه‌های انرژی زا دارای مواد قندی بوده، ممکن است به همین دلیل برای سلامت مضر باشند. با مصرف قرص انرژیفیکس، انرژی و نشاط بیشتری به دست می‌آورید در حالی که عوارض جانبی مشابه نوشابه‌های انرژی زا را متحمل نمی‌شوید.

ویتامین B12

ویتامین B12 یا کوبالامین از جمله مهم‌ترین ریزمغذی‌ها برای حیات انسان است. این ماده برای تکثیر سلول‌ها و عملکرد سیستم عصبی ضروری بوده و در توانایی باروری نقش مهمی ایفا می‌کند. ویتامین B12 از این جهت در ترکیبات کپسول انرژیفیکس گنجانده شده که باعث بهبود انتقال اکسیژن به سلول‌های بدن می‌شود. همچنین وجود مقدار کافی از ویتامین ب ۱۲ در بدن ما، در بهبود افسردگی، بهبود عملکرد سیستمی عصبی و خون سازی موثر خواهد بود. متخصصان بر این باور هستند که کمبود ویتامین ب ۱۲ با علایمی چون احساس ضعف و خستگی بروز می‌نماید.

با توجه به نقش ویتامین ب ۱۲ در بهبود فرآیندهای ضروری بدن، می‌توان با مصرف کپسول انرژیفیکس، این ریزمغذی را فراهم کرد. علاوه بر تمام مزایای مصرف ویتامین ب ۱۲، مصرف انرژیفیکس به افزایش انرژی شما برای انجام فعالیت‌های روزانه کمک می‌کند. فراموش نکنید که این ویتامین در غذاهای گیاهی وجود ندارد.

ویتامین ب ۱۲ در غذاها
ویتامین ب ۱۲ در غذاهای گیاهی وجود ندارد.

فواید قرص انرژی فیکس

در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، مصرف قرص انرژی فیکس برای شادابی، رفع احساس خستگی، افزایش انرژی، افزایش تمرکز و توانایی ذهنی، بهبود افسردگی و… مفید است. همچنین ترکیبات قرص انرژیفیکس را بررسی کردیم و دیدیم عصاره جینسینگ در محتویات این محصول وجود دارد. جینسینگ حاوی آنتی اکسیدان‌های بسیار بوده و به نام گیاه جوانی مشهور است. از طرفی وجود ویتامین ب ۱۲ در محتویات انرژیفیکس، علاوه بر رفع خستگی باعث بهبود خلق و خو نیز می‌گردد.

شاید همچنین علاقه‌مند باشید: ۱۲ ماده فوق‌العاده برای افزایش قدرت مغز و بهبود عملکرد آن

شادابی با قرص انرژیفیکس
قرص انرژی فیکس برای شادابی، رفع احساس خستگی، افزایش انرژی، افزایش تمرکز و توانایی ذهنی، بهبود افسردگی و… مفید است.

کپسول انرژیفیکس فاقد گلوتن، لاکتوز، رنگ مصنوعی، اسانس و مواد نگهدارنده است.

عوارض قرص انرژیفیکس و موارد احتیاط

با اینکه بسیاری از انواع قرص افزایش قدرت بدنی دارای عوارض جانبی خطرناکی هستند، چنین مواردی در رابطه با مصرف قرص انرژیفیکس گزارش نشده است. با این حال برخی افراد به واسطه عارضه‌ها یا بیماری‌هایی که درگیر آن هستند، باید در مصرف کپسول انرژیفیکس احتیاط کنند. این موارد را در ادامه بخوانید:

  • مبتلایان به فشار خون، نباید قرص انرژیفیکس مصرف کنند. مصرف این محصول به واسطه وجود کافئین برای مبتلایان به فشار خون مضر خواهد بود.
  • مصرف انرژیفیکس برای افرادی که به یکی از اجزای این دارو حساسیت دارند، ممنوع است.
  • در دوران شیردهی یا بارداری، پیش از مصرف انرژیفیکس باید با پزشک مشورت کنید.

مصرف انرژیفیکس در برخی افراد باعث افزایش فشار خون و بیقراری خواهد بود. این عوارض معمولا ناشی از کافئین موجود در محصول هستند. برای کاهش عوارض دارو، با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

قیمت قرص انرژی فیکس

برای اطلاع دقیق از قیمت قرص انرژی فیکس به داروخانه آنلاین مفید طب مراجعه کنید. در مفید طب فقط با چند کلیک، قرص انرژیفیکس در دسترس شما قرار می‌گیرد. برای جلوگیری از کلاهبرداری سودجویان و پیشگیری از عوارض قرص انرژی زا (محصولات غیر مجاز)،  برای تهیه مکمل‌ها فقط به داروخانه‌های معتبر سراسر کشور مراجعه نمایید.

خرید کپسول انرژیفیکس

سخن پایانی

در این مقاله راجع به قرص انرژیفیکس صحبت کردیم. نقاط قوت و ضعف این محصول را مورد بررسی قرار دادیم، فواید مصرف آن را گفتیم و اطلاعات کافی درباره عوارض این کپسول ارائه نمودیم. چنانچه سوالات بیشتری درباره انرژیفیکس برای شما به وجود آمده به بخش نظرات بروید و سوالات خود را مطرح نمایید. برای خرید انواع قرص تقویت بدن به وب سایت داروخانه اینترنتی مفید طب مراجعه کنید و از مشاوره رایگان داروسازان این مجموعه بهره‌مند شوید.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیاد دیگری نیز به همراه دارد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره