بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها کدام است؟

بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

افرادی که صورت لاغری دارند، برای زیباتر دیده شدن به دنبال راهی برای چاقی صورت خود هستند. همچنین بسیاری از کسانی که با رژیم‌های لاغری، وزن خود را کاهش داده‌اند، به دلیل افتادگی صورت در جستجوی بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها می‌گردند. اما آیا قرص یا مکملی وجود دارد که فقط در چاقی صورت موثر باشد و بر سایر اندام‌های بدن تاثیر نگذارد؟ در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به این سوال به طور واضح پاسخ می‌دهیم. پس اگر شما هم به دنبال بهترین قرص برای چاقی صورت خود هستید، با ما همراه باشید.

بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها

این سوال ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید که بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها کدام است؟ آیا می‌توان از یک قرص برای چاق شدن صورت استفاده کرد، بدون آنکه روی سایر اندام‌ها تاثیری نداشته باشد. پاسخ واضح به این سوال این است که در حال حاضر در داروخانه‌ها هیچ مکمل یا قرصی وجود ندارد که فقط برای چاقی صورت عرضه شوند. البته ممکن است در برخی فروشگاه‌های اینترنتی مکملی را تحت این عنوان تبلیغ کنند. باید بدانید این مکمل‌ها مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو را ندارند.

برای افرادی که صورت لاغری دارند و تمایل به پرتر شدن صورت و زیبایی بیشتر دارند، می‌توانیم برخی راهکارهای خانگی را توصیه کنیم. در کنار این می‌توانید از مکمل‌هایی استفاده کنید که با افزایش اشتها در چاقی صورت و سایر اندام‌ها موثر هستند. به طور مثال برخی از مکمل‌ها با تامین ریزمغذی‌های مورد نیاز برای کلاژن‌سازی در پوست، می‌توانند باعث شادابی بیشتر پوست و کاهش چین و چروک‌های سطحی شوند که به پرتر دیده شدن صورت کمک می‌کند.

مکمل‌های کمک‌کننده به چاق شدن صورت

از آنجا که افراد زیادی به دنبال بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها هستند، در این بخش سعی داریم چند مکمل که به چاق شدن صورت کمک می‌کنند، به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است هیچ قرص یا دارویی وجود ندارد که فقط باعث چاق‌تر شدن صورت شود و بر سایر اندام‌ها تاثیر نداشته باشد. مکمل‌هایی که در ادامه بررسی خواهیم کرد، با تامین ریزمغذی‌های ضروری به چاق شدن کل بدن از جمله صورت کمک می‌کنند و یا با شاداب‌تر کردن پوست، باعث پرتر دیده شدن صورت می‌شوند.

پودر و قرص کلاژن برای چاقی صورت

همانطور که می‌دانید کلاژن در استحکام بیشتر پوست و کاهش چین و چروک‌ها نقش بسزایی دارد. مصرف مکمل‌های کلاژن می‌تواند باعث افزایش سطح کلاژن در بدن شده که به شادابی بیشتر پوست و پرتر دیده شدن صورت کمک می‌کند.

خرید پودر و قرص کلاژن

مصرف قرص زینک برای چاقی صورت

حتما شنیده‌اید که افراد زیادی بر اثر خوردن مکمل‌های زینک افزایش وزن را تجربه کرده‌اند. در واقع این افراد به علت کمبود زینک دچار کاهش اشتها شده‌اند و حال با مصرف مکمل زینک اشتهای طبیعی خود را بدست آورده و کمی وزن اضافه می‌کنند. از همین رو می‌توان از قرص زینک برای چاقی صورت و سایر نقاط بدن کمک گرفت. قرص زینک پلاس می‌تواند به عنوان بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها در نظر گرفته شود، چرا که زینک مورد نیاز افراد دارای کمبود زینک را تامین کرده و همچنین حاوی برخی ویتامین‌ها مانند C و گروه B نیز می‌باشد.

قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت

قرص مخمر آبجو یکی از مکمل‌های چاق‌کننده است که حاوی ویتامین‌های گروه B می‌باشد. این قرص موجب افزایش اشتها می‌شود و علاوه بر این پوست و عضلات صورت را سفت‌تر کرده که باعث پرتر دیده شدن صورت می‌گردد.

خرید قرص مخمر آبجو

قرص مخمر آبجو بهترین قرص برای چاقی صورت

مولتی ویتامین بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها

شما می‌توانید از مولتی ویتامین‌هایی که حاوی زینک، ویتامین‌های گروه B و ویتامین E هستند، استفاده کنید. اشخاصی که با کمبود این مواد مغذی روبرو هستند، با مصرف مولتی‌ویتامین‌ها اشتهای بیشتری پیدا کرده و در نتیجه افزایش وزن را تجربه می‌کنند. در کنار این موضوع، مولتی ویتامین‌ها می‌توانند به زیبایی و شفافیت بیشتر پوست نیز کمک کنند.

قرص شیکوریدین برای چاقی صورت

اگر به دنبال یک مکمل چاق‌کننده گیاهی بدون عوارض و با اثرگذاری بالا جستجو کرده باشید، احتمالا نام قرص شیکوریدین را در ابتدای لیست‌ها مشاهده کرده‌اید. این قرص اشتها آور می‌تواند به چاقی کل بدن از جمله صورت کمک کند. ترکیبات این قرص گیاهی شامل ریشه و عصاره کاسنی، دانه شنبلیله و اسانس رازیانه است.

خرید قرص شیکوریدین

شیکوریدین بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها
قرص شیکوریدین دینه، پرفروش‌ترین قرص اشتها آور گیاهی

راهکارهای خانگی چاق شدن صورت

قبل از هر چیز باید بگوییم چاق شدن صورت به طور موضعی کار آسانی نیست. همانطور که در بخش قبل اشاره شد در حال حاضر مکملی تحت عنوان بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها وجود ندارد. لذا شما می‌توانید از برخی راهکارهای خانگی برای چاق‌تر و پرتر دیده شدن صورت خود کمک بگیرید.

یوگای صورت برای تقویت عضلات

ورزش کردن می‌تواند با قوی‌تر کردن عضلات به ضخیم‌تر شدن بافت‌های ماهیچه‌ای کمک کند. برخی حرکات ورزشی که با عنوان یوگای صورت شناخته می‌شوند، در بهبود ظاهر صورت و شادابی و جوانی پوست موثر هستند. در ادامه سه نمونه از حرکات یوگای صورت را ذکر می‌کنیم:

  1. عضلات گونه‌های خود را از طریق فشار دادن لب‌ها به هم و ایجاد حالت لبخند، به سمت بالا هدایت کنید. سپس انگشتان هر دست را در دو طرف دهان خود گذاشته و با حرکت به سمت بالا، گونه‌ها را بالا ببرید. این حالت را به مدت ۲۰ ثانیه نگه دارید.
  2. دهان خود را بسته و گونه‌ها (لُپ‌ها) را تا جایی که می‌توانید باد کنید. این حالت را به مدت ۴۵ ثانیه نگه دارید و کم‌کم هوا را از دهان خارج کنید.
  3. دهان خود را به شکل حرف O باز کنید در حالی که لب‌ها رو دندان قرار دارند و سعی کنید حالت لبخند داشته باشید. سپس انگشتان خود را روی گونه‌ها گذاشته و به آرامی به سمت بالا و پایین ماساژ دهید.

ماسک آلوئه ورا برای آبرسانی صورت

آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین‌های C و E بوده که از همین رو می‌تواند به جوان‌تر و شاداب‌تر دیده شدن پوست صورت کمک کند. گذاشتن آلوئه ورا روی صورت نمی‌تواند به چاق شدن صورت کمک کند، اما با تاثیر بر چین و چروک‌ها و آبرسانی به پوست، می‌تواند صورت را پرتر نشان دهد. برخی تحقیقات نشان داده‌اند که زدن آلوئه ورا به صورت می‌تواند به نگه داشتن رطوبت در پوست کمک کرده و چروک‌های سطحی را پر کند.

استفاده از روغن‌های گیاهی روی پوست صورت

برخی از روغن‌های گیاهی می‌توانند با آبرسانی بیشتر پوست، ظاهری شاداب‌تر به پوست بدهند. طبق مطالعات استفاده از برخی روغن‌ها مانند روغن بادام، روغن آووکادو، روغن نارگیل، روغن زیتون و شی باتر بر روی صورت و گونه‌ها، می‌تواند با تغذیه پوست، باعث چاق‌تر و پرتر دیده شدن صورت شود.

روغن‌های گیاهی برای پرتر شدن صورت
استفاده از روغن‌های گیاهی برای پرتر شدن صورت و شادابی بیشتر پوست

نوشیدن شیر برای چاقی صورت

مصرف مواد غذایی که غنی از ریزمغذی‌ها و چربی‌های سالم هستند، می‌تواند به شما کمک کند وزن اضافه کنید و در نهایت صورتی چاق‌تر داشته باشید. شیر یکی از این خوراکی‌هاست که می‌تواند با داشتن اسیدهای آمینه ضروری، کلسیم، ویتامین B12، پروتئین، ویتامین A و D و لاکتیک اسید به داشتن پوست صورت بهتر کمک کند.

مصرف مغزیجات به جای قرص برای چاقی صورت

برخی از دانه‌ها و مغزیجات حاوی چربی‌های سالم هستند که می‌توانند به چاقی صورت و کل بدن کمک کنند. مغزهایی مثل گردو، پسته، بادام درختی، بادام هندی و فندق را در رژیم غذایی روزانه یا هفتگی خود جا دهید تا از خواص ویژه این خوراکی‌ها و چربی‌های سالم در آن‌ها برای چاقی صورت بهره‌مند شوید.

جمع بندی

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که به دلیل لاغری طبیعی صورت و یا به دنبال پیروی از رژیم‌های لاغری، صورت استخوانی دارید و در جستجوی راهی برای پرتر دیده شدن صورت خود هستید. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب در پاسخ به این سوال که بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها کدام است، بیان کردیم که در حال حاضر هیچ دارو یا مکملی که فقط باعث چاق شدن صورت بشود و تاثیری بر سایر اندام‌های بدن نداشته باشد، وجود ندارد. لذا شما برای چاق‌تر شدن صورت خود می‌توانید از مکمل‌هایی مانند قرص کلاژن، زینک و یا مولتی‌ویتامین‌ها استفاده کنید. ضمن اینکه برخی راهکارهای خانگی کمک‌کننده در چاقی صورت نیز در انتهای مقاله به شما معرفی شدند، که می‌توانید طبق آن‌ها عمل کنید.

توجه داشته باشید که از هیچ مکمل یا داروی بدون مجوز جهت چاقی یا لاغری استفاده نکنید تا سلامتتان به خطر نیفتد. شما می‌توانید لیست کاملی از محصولات افزایش وزن شامل انواع قرص اشتها آور، پودر چاقی و مکمل‌ها دارای مجوزهای سازمان غذا و دارو را در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب مشاهده کنید:

خرید قرص اشتهاآور و پودر چاقی

هر سوالی در مورد مکمل‌های افزایش وزن و چاقی و نحوه مصرف آن‌ها داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

 


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط