بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض
زمان مطالعه: ۱۲ دقیقه

خستگی زیاد، میل جنسی پایین، عملکرد جنسی نامطلوب و عدم حس سلامت عمومی از عواملی هستند که میتوانند به شدت کیفیت زندگی را در مردان پایین آورند. در زندگی امروزی که معمولا مشغله های روزمره و استرس زیادی را به همراه دارد، توجه کافی به سلامت بدن در نهایت میتواند به افزایش رضایت بینجامد. برخی از مشکلات گاهی به سادگی مصرف یک مکمل غذایی میتوانند حل شوند، و گاهی نیز نیاز به اقدامات جدیتر وجود دارد. در جهت افزایش آگاهی در این زمینه، این مقاله از مجله سلامت داروخانه آنلاین مفیدطب را به موضوع بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض اختصاص داده ایم. از شما دعوت میکنیم که با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

ریزمغذی ها و گیاهان مفید برای مردان

برای تقویت بدن و در واقع سلامت آن، در کنار مولفه‌های دیگر یک سبک زندگی سالم، لازم است مواد مغذی را در حالت تعادل به آن برسانیم. نیاز هر بدنی با توجه به شرایط، بیماری‌ها و رژیم غذایی متفاوت است، اما می‌توان با توجه به برخی از ویژگی‌ها، افراد را در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی کرد. به عنوان مثال خانم‌هایی که ماهانه در سیکل قاعدگی قرار می‌گیرند، به صورت دوره‌ای خون و عنصر آهن از دست می‌دهند و در این مواقع، به آهن بیشتری نیاز پیدا می‌کنند؛ در حالی که آقایان چنین نیازی ندارند.

حال برای تقویت آقایان و رفع نیازهای غذایی آن‌ها، به چند ریزمغذی کلیدی و مهم اشاره می‌کنیم و برخی از ویژگی‌های مهم آن ها را می‌گوییم. در ادامه آن، با چند گیاه آشنا می‌شوید که تاثیرات ویژه‌ای را برای سلامت آقایان به همراه دارند و از برخی از آن‌ها در ترکیبات انواع بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض استفاده می‌شود.

ویتامین D

هر بار که ماهیچه‌ها حرکت می‌کنند، ویتامین D مصرف می‌شود. به علاوه، این ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی لازم بوده و به بدن کمک می‌کند تا کلسیم جذب کند. بنابراین مردان برای تقویت بدن خود حتما به تامین ویتامین D برای بدن خود توجه داشته باشند.

فولیک اسید

شاید تا به حال درباره اهمیت مصرف فولیک اسید در خانم‌ها زیاد شنیده باشید، اما احتمالا می‌دانید که مردان هم برای داشتن بدنی سالم و قوی به این ریزمغذی نیاز دارند. بدن برای آن که بتواند از پروتئین تغذیه کند، DNA بسازد و گلبول‌های قرمز خون سالمی را تشکیل دهد، به فولات یا همان فولیک اسید احتیاج دارد. این ویتامین همچنین برای جلوگیری از برخی تغییرات مخرب در اسپرم نیز ممکن است مفید باشد.

کلسیم

کلسیم یک ماده معدنی است که در داشتن ماهیچه‌ها، اعصاب و استخوان‌های سالم نقش دارد. این ماده به صورت خاص برای مردان بین ۲۰ تا ۳۰ ساله اهمیت بیشتری دارد؛ چرا که در این دوران بدن در حال ساخت استخوان‌های قوی و متراکم است.

ویتامین C

بزرگ شدن پروستات یکی از مشکلات شایع در مردان در سنین بالاتر است که دشواری‌هایی برای دفع ادرار ایجاد می‌کند. مصرف خوراکی‌های سرشار از ویتامین C ریسک این بیماری را کاهش می‌دهد.

پتاسیم

پتاسیم یک ماده معدنی مهم است که با اثر افزایش دهنده فشار خون توسط سدیم، مقابله می‌کند. بنابراین این ریزمغذی یک ماده کلیدی برای سلامت رگ های خونی و جلوگیری از بیماری‌های قلبی در مردان محسوب می‌شود.

ویتامین A

ویتامین A علاوه بر کمک به سلامت چشم‌ها و تقویت سیستم ایمنی، می‌تواند در کاهش ریسک ابتلا به سرطان پروستات در مردان تاثیر مثبتی داشته باشد.

منیزیم

منیزیم برای سلامت ماهیچه‌ها، اعصاب و استخوان‌ها ماده‌ای ضروری است. به علاوه این ریزمغذی به تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از بیماری‌های قلبی کمک می‌کند. بسیاری از مردان به اندازه کافی منیزیم را از طریق غذا دریافت نمی‌کنند. بنابراین این ماده معدنی یکی از ترکیباتی است که در بسیاری از انواع بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض به کار می‌رود.

زینک (روی)

به طور طبیعی بسیاری از مردان، به خصوص افرادی که گیاهخوار هستند به اندازه کافی از ریزمغذی مهم زینک دریافت نمی‌کنند. این ماده معدنی برای ساخت پروتئین در بدن لازم است و در مقابله با عفونت و ترمیم زخم‌ها نقش مهمی دارد. همچنین این ماده معدنی برای سلامت پروستات در مردان لازم است و به کیفیت اسپرم ها نیز کمک می‌کند.

جینسینگ

جینسنگ یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین گیاهانی است که در بسیاری از انواع بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض استفاده می‌شود. در واقع این خوراکی از قدیم‌الایام به خواص سرشارش در بهبود گردش خون مشهور بوده است. این گیاه برای افزایش میل جنسی، بهبود عملکرد جنسی، کمک به درمان اختلال نعوظ و بهبود کیفیت اسپرم در مردان مفید دانسته می‌شود.

در نظر داشته باشید که این گیاه خاصیت ضد انعقاد خون دارد، بنابراین در صورتی که از داروی خاصی مصرف می‌کنید، قبل از مصرف این گیاه لازم است با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

خارخاسک

خارخاسک گیاهی دارویی است که از قرن‌ها پیش در طب سنتی آسیایی کاربرد داشته است. محققین بر این باورند که گیاه خارخاسک از طریق مکانیسم‌های مختلفی چون تقویت تستوسترون مردان به بهبود مشکلات جنسی و افزایش میل جنسی کمک می‌کند. عصاره این گیاه، حرکت اسپرم و مدت زنده ماندن آن را افزایش می‌دهد.

آشوآگاندا

آشواگاندا گیاهی مفید برای افزایش انرژی و تقویت جنسی در مردان است. این گیاه برای بهبود استرس مزمن و کاهش هورمون کورتیزول استفاده می‌شود. این موضوع بر کیفیت روابط جنسی مردان نیز تاثیرات مثبت خود را می‌گذارد.

ماکا

ماکا ریشه یک گیاه بومی آمریکای جنوبی است که در طب سنتی از قرن‌ها پیش از آن بهره می‌برده‌اند. اخیرا این گیاه مجددا به خاطر پتانسیل‌های زیادش برای سلامتی به خصوص در مردان، مورد توجه قرار گرفته است. ماکا سرشار از مواد مغذی از جمله آمینو اسیدها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و ترکیبات فعالی مثل ماکامید و ماکائن است که به تعادل هورمونی هم در مردان و هم در زنان کمک می‌کند. این گیاه همچنین برای افزایش سطح تستوسترون و خاصیت انرژی زایی، بهبود خلق و خو و افزایش دهنده میل جنسی در مردان محبوبیت پیدا کرده است.

به علاوه، ماکا در افزایش تعداد اسپرم و تقویت حرکت آن‌ها به تقویت مرد برای باروری کمک می‌کند.

گزنه

گزنه یکی از گیاهان دارویی معروف است که به خواصش برای جنبه‌های مختلف سلامت مردان از جمله کمک به سلامت پروستات و افزایش سطح تستوسترون شناخته می‌شود. این گیاه به سلامت عمومی کمک کرده و با خواص ضد التهابی خود، برای عملکرد مجاری ادراری مردان تاثیرات مثبتی به همراه دارد.

***

حال که با چند تا از مهمترین و بهترین ترکیبات تقویتی برای مردان آشنا شدید، در بخش بعد به این می‌پردازیم که چگونه بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض را انتخاب کنیم.

چگونه بهترین قرص تقویتی برای مردان را انتخاب کنیم؟

در انتخاب مکمل‌ها، مولتی ویتامین‌ها و قرص های تقویتی برای مردان، خوب است به فاکتورهای مختلف توجه کنید از جمله:

  • به نیازهای تغذیه‌ای بدن خود توجه کنید و پس از آن که از خلاء‌های آن اطمینان حاصل کردید، از مکمل ها و قرص های تقویتی استفاده کنید.
  • بهترین راه برای تامین نیازهای غذایی، از طریق رژیم غذایی سالم و متنوع است. اما اگر از طریق غذا این نیازها را برطرف نمی‌کنید، با مشورت پزشک از مکمل ها و قرص های تقویتی کمک بگیرید.
  • به درصد DV یا درصد نیاز روزانه ای که یک قرص تقویتی از بدن شما برطرف می‌کند توجه کنید. مثلا ممکن است یک مکمل تنها ۵۰ درصد از نیاز شما به ویتامین D را برطرف کند، بنابراین باید حواستان باشد که از طریق غذا یا مکمل دیگری بقیه آن را نیز تامین کنید.
  • به کیفیت محصول و بسته‌بندی آن توجه کنید. از تهیه و مصرف قرص های تقویتی برای مردان که بدون نام و نشان تجاری هستند و مجوز از سازمان غذا و دارو و برچسب اصالت کالا ندارند، پرهیز کنید.
  • توجه کنید که به مواد تشکیل دهنده قرص مورد استفاده، آلرژی یا حساسیت نداشته باشید. بسیاری از قرص های تقویتی برای مردان که بدون عوارض هم هستند، حاوی ترکیبات گیاهی و عصاره گیاهان دارویی می‌باشند که ممکن است به برخی از آن‌ها حساسیت داشته باشید.
  • اگر بیماری خاصی دارید یا داروی به خصوصی را مصرف می‌کنید، حتما قبل از مصرف هر مکمل یا داروی دیگری، با پزشک خود مشورت کنید.
  • تاریخ انقضای محصولی را که می‌خواهید خریداری کنید، بررسی کنید. لازم به ذکر است که داروخانه آنلاین مفیدطب، بازه تاریخ انقضای تمامی مکمل ها و داروهای موجود را در صفحه محصول مربوطه درج میکند.

بهترین قرص تقویتی بدون عوارض برای مردان

بهترین قرص تقویتی بدون عوارض برای مردان محصولی است که نیازهای خاص افراد را برطرف کند. قبل از انتخاب این قرص ها حتما به ترکیبات آن‌ها توجه کنید و نکاتی را که در بخش قبلی گفتیم رعایت کنید. در ادامه چهار محصول مختلف را که هر کدام با ویژگی‌ها و ترکیبات خاصی، می‌توانند در نوع خود بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض محسوب شوند، معرفی می‌کنیم.

مولتی ویتامین اکتی من لیبرتی سوییس

قرص اکتی من یک مولتی ویتامین مینرال یا مکمل تغذیه‌ای بوده که مخصوص آقایان تولید شده است. این قرص حاوی انواع ترکیبات مفید و ضروری مثل کوآنزیم Q10، لوتئین، لیکوپن و گستره‌ای از ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی ضروری برای تقویت سلامت عمومی مردان می‌باشد.

در ادامه جدول ترکیبات قرص اکتی من را که یکی از بهترین قرص های تقویتی بدون عوارض برای مردان است، مشاهده میکنید. البته با توجه به این که اکتی من محتوی چند عصاره گیاهی است، مصرف طولانی مدت این عصاره های گیاهی ممکن است ایجاد عارضه کند. به همین دلیل، بهتر است بیش از دو یا سه دوره پشت سر هم از این قرص استفاده نکنید.

ترکیبات مقدار میانگین در هر قرص %RDA
ویتامین A ۱۰۰۰IU ۵۰
بتاکاروتن ۲.۷mg
ویتامین C ۱۲۰mg ۱۳۳
ویتامین E ۴۰IU ۱۱۸
ویتامین B1 ۴.۲mg ۴۶۷
ویتامین B2 ۴.۶mg ۵۱۱
ویتامین B3 ۱۶mg ۱۳۳
ویتامین B6 ۵.۵mg ۴۲۳
ویتامین B12 ۲۰mcg ۱۱۱۱
ویتامین D3 ۸۰۰IU ۱۳۳
ویتامین K1 ۲۵mcg ۲۱
فولیک اسید ۴۰۰mcg ۱۰۰
بیوتین ۵۰mcg ۱۵۷
پانتوتنیک اسید ۱۲.۵mg ۲۵۰
ید ۱۵۰mcg ۱۰۰
آهن ۶mg ۳۳
منیزیم ۸۴mg ۲۱
مس ۱mg ۱۱۱
منگنز ۵.۵mg ۳۰۶
کروم ۰.۱mg ۴۰۰
سلنیوم ۱۵۰mcg ۲۷۳
زینک (روی) ۱۱mg ۱۰۰
پابا ۲۰mg
ال آرژنین ۵۰mg
ال کارنیتین ۱۰mg
کوکیوتن ۵mg
لوتئین ۱mg
لیکوپن ۰.۶mg
جینسنگ ۵۰mg
رزوراترول ۲۵mg
تائورین ۵۰mg

نحوه مصرف قرص اکتی من، به صورت روزانه یک عدد قرص همراه با وعده غذایی و یک لیوان آب خنک است.

خرید قرص اکتی من

قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس

قرص ولمن اورجینال ویتابیوتیکس یک مولتی ویتامین با فرمولاسیون ویژه است که حاوی ترکیبی از ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی ضروری برای تامین سلامت عمومی آقایان می‌باشد. ولمن همچنین حاوی عصاره جینسینگ است که از این طریق به افزایش قدرت و سطح انرژی آقایان کمک میکند. بنابراین این قرص را نیز می‌توان یکی از انواع بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض دانست.

ترکیبات قرص ول من را در ادامه مشاهده می‌کنید. جینسینگ، کیوتن، ویتامین E، ال آرژنین و زینک موجود در ترکیبات این قرص به سلامت جنسی، تقویت باروری مردان و توانایی آن‌ها در رابطه جنسی کمک می‌کند. به علاوه، قرص ولمن با تامین نیاز روزانه به ریزمغذی‌ها در بهبود عملکرد سیستم ایمنی موثر است.

ترکیبات مقدار در هر قرص %NRV
عصاره جینسینگ سیبری ۲۰ میلی‌گرم
کوآنزیم Q10 ۲ میلی‌گرم
ال کارنیتین ۳۰ میلی‌گرم
بیوفلاونوئیدهای مرکبات ۱۰ میلی‌گرم
ال آرژنین ۲۰ میلی‌گرم
ال متیونین ۲۰ میلی‌گرم
سیلیسیم (سیلیکون) ۱۰ میلی‌گرم
بتاکاروتن ۲ میلی‌گرم
پابا (P.A.B.A) ۲۰ میلی‌گرم
ویتامین A ۲۵۰۰ واحد بین‌الملل ۹۴
ویتامین D (به صورت ویتامین D3) ۲۰۰ واحد بین‌الملل
ویتامین E ۲۰ میلی‌گرم ۱۶۷
ویتامین C ۶۰ میلی‌گرم ۷۵
تیامین (ویتامین B1) ۱۲ میلی‌گرم ۱۰۹۱
ریبوفلاوین (ویتامین B2) ۵ میلی‌گرم ۳۵۷
نیاسین (ویتامین B3) ۲۰ میلی‌گرم ۱۲۵
ویتامین B6 ۹ میلی‌گرم ۶۴۳
فولیک اسید ۵۰۰ میکروگرم
ویتامین B12 ۹ میکروگرم ۳۶۰
بیوتین ۵۰ میکروگرم ۱۰۰
اسید پانتوتنیک (ویتامین B5) ۱۰ میلی‌گرم ۱۶۷
منیزیم ۵۰ میلی‌گرم
آهن ۶ میلی‌گرم ۴۳
زینک ۱۵ میلی‌گرم ۱۵۰
مس ۱۰۰۰ میکروگرم ۱۰۰
منگنز ۳ میلی‌گرم ۱۵۰
سلنیوم ۱۵۰ میکروگرم ۲۷۳
کروم ۵۰ میکروگرم ۱۲۵
ید ۱۵۰ میکروگرم ۱۰۰

نحوه مصرف قرص ولمن اورجینال، روزانه ۱ عدد قرص همراه با وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب است. این قرص نباید با معده خالی مصرف شود.

خرید قرص ول من

قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید گلدن لایف یک مکمل تقویت قوای جنسی مناسب برای آقایان (و بانوان) است. این مکمل ترکیباتی که دارد در افزایش میل جنسی، کاهش زود انزالی و بهبود روابط جنسی تأثیر زیادی دارد.

مصرف این مکمل به رفع برخی از کمبودهای مهم تغذیه‌ای در مردان، افزایش انرژی بدن و بهبود روابط جنسی می‌شود.

ترکیبات ایکس اید را در ادامه مشاهده می‌کنید. این محصول با بهره گرفتن از چند گیاه دارویی موثر در تقویت جنسی و دارای خواص آنتی اکسیدانی در کنار ویتامین‌ها و مینرال‌های مهم در این زمینه، به قرص تقویتی محبوبی تبدیل شده است.

ترکیبات مقدار در هر قرص RDA%
ویتامین ب۲ (Vitamin B2) ۵mg >100
ویتامین ب۳ (Vitamin B3) ۳۰mg >100
ویتامین ب۶ (Vitamin B6) ۲۰mg >100
ویتامین ای (Vitamin E) ۱۰۰IU >100
زینک به فرم زینک گلوکونات (Zn – zinc gluconate) ۱۵mg ۱۰۰.۰۰%
منیزیم به فرم منیزیم اکسید (Mg – Magnesium Oxide) ۳۰mg ۷.۰۰%
جینسینگ کره‌ای (Korean Ginseng) ۶۷mg *
جینسینگ سیبری (Siberian Giseng) ۴۰mg *
خارخاسک (Tribulus) ۱۰۰mg *
اپیمدیوم یا گرده لیوه (Horny Goat weed) ۱۵۰mg *

مقدار و نحوه مصرف قرص ایکس اید، روزی یک قرص همراه غذا است.

خرید قرص ایکس اید

کپسول پاورگل گل دارو

کپسول پاورگل گل دارو یک قرص تقویتی گیاهی قوی برای مردان محسوب می‌شود. این محصول برای کمک در رفع ضعف و ناتوانی قوای جنسی در مردان فرموله و تولید شده است. کپسول پاورگل با تقویت قوای جنسی آقایان در تقویت نعوظ و رفع زودانزالی موثر است.

پاورگل حاوی ترکیبات مفیدی مثل عصاره خشک سبل، عصاره خشک دامیانا، پودر ریشه جنسینگ، عصاره یوهمبین و ژل رویال است. این کپسول همچنین حاوی چند ویتامین و مواد معدنی مهم نیز می‌باشد. در ادامه جدول ترکیبات کامل پاورگل را مشاهده می‌کنید.

عنوان مقدار
عصاره خشک سبل ۳۵mg
عصاره خشک دامیانا ۷۵mg
پودر ریشه جینسینگ ۵۰mg
عصاره یوهمبین ۲۵۰mg
ژل رویال ۵۰mg
یوهمبین هیدروکلراید ۵mg
ویتامین C ۱۵mg
ویتامین E ۱۵mg
زینک (زینک اکساید) ۱۵mg
سلنیوم (سلنیوم سلنات) ۱۷.۵mcg

طریقه مصرف پاورگل به این صورت است که باید ۲ ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی، ۱ عدد از آن را میل نمایید. مصرف بیش از ۲ کپسول در روز مجاز نیست.

خرید کپسول پاورگل

جمع بندی

در این مقاله درباره ریزمغذی‌های ضروری و برخی از خواص آن‌ها برای مردان صحبت کردیم و چند گیاه دارویی تقویت کننده سلامت آقایان را معرفی نمودیم. در ادامه با چند نمونه از انواع بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض آشنا شدید و ترکیبات آن‌ها را دانستید.

توصیه میکنیم در صورتی که می‌خواهید مصرف مکمل غذایی جدیدی را شروع کنید، نام داروها و مکمل‌هایی را که از قبل مصرف می‌کنید به پزشک یا داروساز اطلاع دهید تا از بروز تداخلات دارویی جلوگیری شود. همچنین بروشور قرص تقویتی مورد نظر را به دقت مطالعه نمایید تا با ترکیبات و ویژگی‌های دیگر محصول آشنا شوید.

جهت خرید انواع قرص تقویتی برای مردان، داروخانه آنلاین مفیدطب یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی دارای برچسب اصالت کالا هستند و برای تهیه کالاهای مورد نظرتان، کمترین زمان را لازم است صرف کنید تا آن‌ها را در محل مشخص شده، تحویل بگیرید.

مشاهده و خرید انواع قرص تقویتی برای مردان

سوالات متداول

کدام قرص تقویتی انرژی زا خوب است؟

یکی از قرص های تقویتی انرژی زا که تاثیرات خوبی در رفع خستگی و تقویت جنسی آقایان دارد، کپسول روجینسینگ قائم دارو است. این محصول حاوی ریشه گیاه پاناکس جینسینگ است که به عنوان یک تونیک و تقویت کننده عمومی در مواقع خستگی و ضعف از جمله ضعف جنسی، هنگام کاهش توان فکری و فیزیکی جهت تمرکز و انجام کار و برای کاهش دوران نقاهت مورد استفاده قرار می گیرد.

کدام داروهای گیاهی برای تقویت مردان مفید هستند؟

کپسول پاورگل گل دارو، کپسول روجینسینگ قائم دارو و کپسول اکتی لایف اهورا دارو از جمله بهترین داروهای گیاهی برای تقویت مردان هستند. همه این داروهای گیاهی از طریق سایت و اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب قابل خریداری می‌باشند.

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط