قرص المان برای ریزش مو
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

نقد و بررسی قرص المان برای ریزش مو راهنمایی ساده برای خرید بهترین محصول است. از آنجایی که مشکل نازک شدن تار موها برای بسیاری افراد اتفاق می‌افتد، جستجوی راه حل مناسب به عنوان دغدغه‌ای برای سلامتی و زیبایی مطرح می‌گردد. باید در نظر داشته باشید که ریزش مو با عوامل مختلفی بروز می‌کند و برای درمان، ابتدا تشخیص علت اهمیت دارد. به هر روی تأمین ویتامین‌ها و مینرال‌های ضروری بدن در جهت حفظ سلامتی موها، از جمله راه حل‌های مؤثر و با حداقل عوارض جانبی پیشنهاد می‌شود.

مقاله مجله سلامت مفید طب به منظور نقد و بررسی قرص المان برای حفظ زیبایی و جلوگیری از ریزش مو، در اختیار شما قرار می‌گیرد. با مطالعه ادامه مطالب، می‌توانید از ویژگی‌های این مکمل غذایی آگاهی پیدا کنید. امیدواریم با انتخاب بهترین محصول، راه حل موثری برای رفع ریزش مو بیابید.

معرفی عمومی قرص المان برای ریزش مو

قرص المان در شرکت داروسازی سیمرغ داروی عطار تولید می‌گردد. این محصول در جعبه‌ای حاوی ۳۰ عدد قرص عرضه شده و به عنوان مکمل پوست، مو و ناخن کاربرد دارد. هر قرص دارای مقادیری از ویتامین‌های گروه B، ویتامین E و C، آهن، زینک، منیزیم، کلسیم، سلنیوم و ریزمغذی‌های دیگر است. ترکیبات قرص المان به گونه‌ای فرموله شده‌اند که نیازهای بدن را در جهت حفظ سلامت پوست، مو و ناخن فراهم کنند. البته ریزمغذی‌های موجود در این محصول می‌توانند فواید متعددی برای بدن داشته باشند. جهت خرید قرص المان برای ریزش مو یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید قرص المان برای ریزش مو

چرا قرص المان برای ریزش مو موثر است؟

تقریبا نیاز بدن تمام انسان‌ها برای حفظ سلامت موها، یکسان است. به بیان دیگر چنانچه تمام ریزمغذی‌های ضروری برای بدن انسان تأمین شوند، شرایط محیطی (برای مثال عدم آلودگی هوا) مساعد باشد و عوامل درونی خاصی به وجود نیاید (مانند اختلالات هورمونی) سلامت موها نیز تأمین می‌گردد. قرص المان برای حل مشکل ریزش مو موثر است چرا که تمام ویتامین‌ها و مینرال‌های ضروری بدن را برای حل این مشکل فراهم می‌نماید. در ادامه بررسی می‌کنیم قرص المان چگونه باعث زیبایی پوست، مو و ناخن می‌شود.

قرص الما برای سلامت مو
قرص المان برای ریزش مو موثر است چرا که تمام ویتامین‌ها و مینرال‌های ضروری بدن را برای حل این مشکل فراهم می‌نماید.

بررسی ارزش غذایی قرص المان برای ریزش مو

در این بخش می‌خواهیم به بررسی ارزش غذایی هر عدد قرص المان بپردازیم. با آگاهی از ریزمغذی‌های موجود در این محصول، متوجه می‌شوید چرا قرص المان برای زیبایی و سلامت مو موثر است. برای اینکه بدانید کمبود چه ویتامین‌هایی باعث ریزش مو می‌شود به ویژگی ریزمغذی‌ها در این بخش توجه کنید.

ویتامین ‌‌B1

ویتامین B1 با نام تیامین هم شناخته می‌شود و در حفظ آرامش ذهنی مؤثر است. از آنجایی که استرس می‌تواند عامل مهمی برای ایجاد اختلالات در بدن (از جمله ریزش مو) باشد، حذف این عامل مخرب اهمیت دارد. ویتامین B1 در ترکیبات قرص المان موجود است و تا میزان زیادی باعث حذف استرس می‌گردد. البته در صورتی که با فشار روحی زیادی مواجه هستید، علاوه بر مکمل‌های غذایی مناسب به روان‌درمانی نیاز دارید.

ویتامین B2

ویتامین B2 برای بهبود گردش خون، حفظ کلاژن، کمک به جذب بیشتر زینک، کاهش التهاب و خشکی پوست و… مؤثر است. ویتامین ‌B2 در ترکیبات قرص المان گنجانده شده و به واسطه فواید متعددی که نام بردیم، برای درمان ریزش مو به کار می‌رود.

ویتامین B3

ویتامین B3 در حفظ رطوبت پوست و کاهش ترشحات چربی از منافذ پوست نقش دارد. قرص المان برای ریزش مو مفید واقع می‌شود چرا که ویتامین B3 موجود در آن، از ترشح چربی در اسکالپ (پوست سر)جلوگیری می‌کند و رطوبت آن را تأمین می‌نماید.

ویتامین B5

ویتامین B5 برای حفظ رطوبت و حالت ارتجاعی پوست مفید است. قطعا پوست مرطوب، مقاومت و سلامت بیشتری دارد. ویتامین B5 با تامین رطوبت اسکالپ (پوست سر) از ریزش موها جلوگیری می‌کند. قرص المان برای ریزش مو موثر است چرا که مقادیر از ویتامین B5 در ترکیبات آن گنجانده شده است.

ویتامین ب ۵ برای سلامت مو
ویتامین B5 با تامین رطوبت اسکالپ (پوست سر)، از ریزش موها جلوگیری می‌کند.

ویتامین B6

ویتامین B6 فواید متعددی برای سلامت بدن دارد اما یکی از مهم‌ترین مزایای مصرف آن، هضم و جذب پروتئین و اسید آمینه های ضروری است. بنابراین قرص المان برای درمان ریزش مو مفید واقع می‌شود چرا که به واسطه ویتامین B6، می‌تواند به تقویت فولیکول مو کمک کند.

ویتامین B9 (فولیک اسید)

ویتامین B9 یا فولیک اسید به رشد و حفظ سلامت سلول‌ها کمک می‌کند. همچنین ویتامین B9 نوعی آنتی اکسیدان است و با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد در درمان ریزش مو موثر خواهد بود. فولیک اسید در لیست ترکیبات قرص المان وجود دارد.

ویتامین B12

ویتامین B12 برای تقسیم سلولی ضروری بوده و از التهابات پوستی جلوگیری می‌کند. وجود این ویتامین در رژیم غذایی برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن مفید است. قرص المان حاوی مقادیری از ویتامین B12 بوده و به همین دلیل می‌تواند برای درمان ریزش مو موثر باشد.

ویتامین E و ویتامین C

ویتامین E و ویتامین C دارای خواص آنتی اکسیدان هستند و می‌توانند رادیکال‌های آزاد را در بدن خنثی کنند. همچنین ویتامین C به جذب بیشتر آهن کمک می‌کند. تمام موارد مذکور در نهایت باعث سلامت و رشد سریع‌تر موها می‌شوند. این ۲ ویتامین در ترکیبات قرص المان وجود دارند.

کلسیم

کلسیم از جمله مهم‌ترین مینرال‌ها در بدن انسان است. تحقیقات ثابت کرده‌اند که کمبود این مینرال در بدن می‌تواند اختلالات متعددی به وجود بیاورد. کاهش رشد مو‌ها و ایجاد حالت شکنندگی در ساقه آن ها، از جمله نشانه‌های کمبود کلسیم است. مقادیری از کلسیم در قرص المان گنجانده شده تا کمبود این مینرال را در بدن جبران کند و سلامت موها تأمین گردد.

زینک

ماده معدنی مهم دیگری که برای سلامت انسان ضروری تلقی می‌شود، زینک یا همان عنصر روی است. زینک در تقسیم سلولی، سنتز پروتئین و کلاژن سازی نقش دارد. مقادیری از این عنصر در قرص المان وجود داشته که برای سلامت موها موثر است.

آهن

کمبود آهن در بدن اختلالات متعددی به وجود می‌آورد. برای مثال، کم خونی ناشی از فقر آهن و ریزش مو تنها دو نمونه از عوارض کمبود این ماده معدنی در بدن هستند. قرص المان مقادیری از آهن دارد که می‌تواند کمبود این مینرال را در بدن تا حدودی جبران کند. اگر با کمبود جدی آهن مواجه هستید باید از پزشک یا داروساز برای تجویز مکمل غذایی مناسب، کمک بگیرید.

سایر ریزمغذی‌های موجود در قرص المان

– سلنیوم
– منیزیم
– متیونین
– ال سیستین
– اینوزیتول
– کولین

نکته: تمام ریزمغذی‌های مذکور به طور مستقیم یا غیر مستقیم به درمان ریزش مو کمک می‌کنند.

عوارض جانبی قرص المان

در بخش‌های قبلی درباره فواید قرص المان و ارزش غذایی این محصول صحبت کردیم. حال می‌خواهیم بدانیم آیا این مکمل غذایی عوارض جانبی خاصی به همراه می‌آورد؟ در دوز مصرفی پیشنهادی قرص المان، هیچ گونه عوارض جانبی گزارش نشده است.

میزان تاثیر قرص المان برای ریزش مو چقدر است؟

قرص المان حاوی ویتامین‌ها، مینرال‌ها و ریزمغذی‌های ضروری برای حفظ سلامت مو است. به طور قطع مصرف این مکمل غذایی، تاثیرات مثبتی بر سلامتی بدن و رشد مجدد موها دارد. میزان تاثیرگذاری قرص المان در رابطه با درمان ریزش مو، به علت ریزش وابسته است. برای مثال اگر ریزش مو به دلایل ژنتیکی باشد، تقریبا هیچ دارو و مکمل غذایی برای حل مشکل، موثر نیستند. همچنین اگر عامل ریزش مو ناشی از اختلالات هورمونی باشد، علاوه بر مکمل غذایی (مانند قرص المان)، به درمان‌های تخصصی توسط پزشک متخصص پوست و مو یا متخصص غدد مترشحه نیاز دارید.

مکمل غذایی برای درمان ریزش مو
میزان تاثیرگذاری قرص المان در رابطه با درمان ریزش مو، به علت عارضه بستگی دارد.

در آخر

در مطلب پیش رو به نقد و بررسی قرص المان پرداختیم. همان‌ طور که متوجه شدید، عوارض جانبی قابل توجهی در رابطه با مصرف این دارو گزارش نشده است. همچنین تمام ریزمغذی‌های ضروری برای حفظ سلامت موها در ترکیبات قرص المان وجود دارند. توصیه می‌کنیم برای انتخاب بهترین مکمل غذایی با داروساز یا پزشک متخصص مشورت کنید.

برای خرید قرص المان یا سایر مکمل‌های غذایی به داروخانه آنلاین مفید طب مراجعه کنید. می‌توانید در بخش نظرات، سؤالات خود را مطرح کنید تا داروسازان مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

خرید قرص المان برای ریزش مو


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره