قرص شیکوریدین در چند روز شما را چاق میکند؟

قرص شیکوریدین چند روزه چاق میکند
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سوء تغذیه و کاهش اشتها، عوارض زیادی برای بدن دارد، زیرا سبب می‌شود افراد ریز مغذی‌های لازم برای بدن را از غذاها دریافت نکنند و دچار کمبودهای تغذیه‌ای شوند. این کمبودها خیلی زود سبب کاهش سطح انرژی بدن، ضعف ایمنی، ضعف عضلات و تحلیل رفتن پروتئین‌های ضروری بدن می‌شود. قرص شیکوریدین دینه یک قرص اشتها آور گیاهی است که به افراد کم اشتها کمک می‌کند تا دوباره بتوانند از طریق غذا نیازهای بدن خود را  تامین کنند. این قرص، بی‌اشتهایی ناشی از برخی بیماری‌ها، استرس و عمل‌های جراحی سنگین را رفع کرده و سبب بازیابی قوای بدن می‌شود. برای آشنایی بیشتر با قرص شیکوریدین و پاسخ به این سوال که قرص شیکوریدین در چند روز شما را چاق میکند، در ادامه این مطلب از مجله سلامت مفید طب همراه ما باشید. 

قرص شیکوریدین چیست؟

قرص شیکوریدین دینه کاملا گیاهی بوده و علاوه بر اینکه اشتها آور و افزایش دهنده وزن است، به جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن نیز کمک می‌کند. این قرص ضعف عمومی در بدن را از بین برده و در دوران نقاهت افراد بیمار و سالمند جهت بازیابی توان جسمی می‌تواند بسیار موثر واقع شود. قرص شیکوریدین حاوی ترکیباتی است که ترشح صفرا را افزایش می‌دهند و به دفع آن کمک می‌کنند.

خرید قرص شیکوریدین از مفیدطب

اما چه ترکیباتی در این قرص وجود دارد که می‌تواند به طور طبیعی در اشتها تاثیرگذار باشد؟

ترکیبات موجود در قرص شیکوریدین

ترکیبات قرص شیکوریدین که تاثیر بی‌نظیری بر روی اشتهای افراد دارد، شامل گیاهان زیر می‌شود:

ریشه و عصاره کاسنی

کاسنی حاوی مواد قندی، ویتامین‌های گروه B، ویتامین C و ویتامین K و املاح معدنی نظیر کلسیم، پتاسیم، فسفر، سدیم، منیزیم، منگنز و مس است. این گیاه برای تقویت اشتها مفید است. کاسنی همچنین در بهبود التهاب معده موثر بود و از طریق تقویت عملکرد دستگاه گوارش نیز می‌تواند به افزایش اشتها کمک کند.

دانه شنبلیله

دانه گیاه شنبلیله حاوی قندها و ترکیبات فسفره است. دانه این گیاه، غنی از چند ریزمغذی و آنتی اکسیدان مفید بوده و می‌تواند در تنظیم متابولیسم و اشتها موثر باشد.

اسانس رازیانه

اسانس گیاه رازیانه دارای حداقل ۶۰ درصد آنتول بوده و با داشتن انیس آلدئید، دی پنتن، فنکون، فلاندرن و پینن در تقویت عملکرد معده نیز موثر است. رازیانه روی اشتها تاثیر گذاشته و حالت تهوع را نیز برطرف می‌کند. این گیاه رقیق‌کننده خون بوده و از تصلب شرایین پیشگیری می‌کند.

خواص قرص گیاهی اشتها آور شیکوریدین

  • افزایش اشتها و میل به غذا
  • رفع کمبودهای تغذیه‌ای مهم
  • بهبود سوءتغذیه
  • کاهش مشکلات گوارشی از جمله سوء هاضمه
  • تامین املاح معدنی مورد نیاز بدن
  • کمک به دفع بهتر صفرا
  • افزایش سوخت و ساز قندها
خواص گیاهی اشتها اور شیکوریدین
قرص شیکوریدین به عنوان یک مکمل اشتها آور و چاقی می‌تواند در افزایش وزن افرادی که تمایل به تناسب اندام دارند نیز موثر باشد.

قرص شیکوریدین در چند روز شما را چاق میکند؟

قرص شیکوریدین به عنوان یک مکمل چاقی می‌تواند در افزایش وزن افرادی که تمایل دارند با چاق شدن به تناسب اندام برسند، موثر باشد. این محصول سوخت و ساز مواد قندی موجود در بدن را افزایش می‌دهد و برای چاق شدن افراد لاغر بسیار مناسب است.

از دیگر مزایای مصرف قرص شیکوریدین برای افزایش حجم و وزن بدن این است که نیازی به نگرانی برای انباشت چربی در بخشی از بدن نیست. با قرص شیکوریدین می‌توانید بطور متناسب و یکسان افزایش حجم داشته باشید.

بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند که قرص شیکوریدین چند روزه چاق میکند؟ این افراد باید در نظر داشته باشند متابولیسم هر فرد با دیگری متفاوت است. همچنین نوع رژیم غذایی هر شخص نیز متغیر خواهد بود که مجموع این عوامل در روند افزایش وزن و چاقی موثر هستند. بنابراین نمی‌توان زمان دقیقی را برای اثرگذاری قرص اشتها آور شیکوریدین اعلام کرد. با این حال شرکت سازنده طول دوره مصرف دارو را ۴ تا ۸ هفته اعلام کرده است؛ می‌توان انتظار داشت که در این مدت اثر قرص شیکوریدین بر چاقی را مشاهده شود.

نحوه مصرف قرص شیکوریدین

قرص شیکوریدین، یکی از مکمل‌های افزایش وزن است که باعث بالا بردن اشتها می‌شود. بطور معمول، میزان مصرف این قرص، ۳ مرتبه در طول روز می‌باشد و بهتر است نیم ساعت قبل صرف غذا، خورده شود. طول دوره مصرف این دارو بین چهار تا هشت هفته است.

جمع بندی

قرص شیکوریدین یک مکمل غذایی گیاهی است که به طور اختصاصی جهت تحریک اشتها به تولید رسیده است. این قرص در درمان بی‌اشتهایی تاثیر داشته و خستگی و ضعف عمومی بدن را نیز کاهش می‌دهد. می‌توان گفت که قرص شیکوریدین و چاقی ارتباط مستقیم با هم دارند، زیرا ترکیبات موجود در این محصول به افزایش اشتها کمک می‌کند. همچنین در جواب این سوال که قرص شیکوریدین در چند روز شما را چاق میکند؟ باید گفت با توجه به تفاوت متابولیسم متفاوت هر فرد، روند افزایش وزن و چاقی هم متفاوت است و نمی‌توان زمان دقیقی را برای اثرگذاری این قرص اعلام کرد. با این حال طبق اعلام شرکت سازنده، طول دوره مصرف دارو را ۴ تا ۸ هفته است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که در این مدت اثرگذاری قرص شیکوریدین مشاهده شود.

برای خرید قرص شیکوریدین و انواع قرص اشتها آور، به صفحه داروخانه آنلاین مفید طب سربزنید. 

خرید انواع قرص اشتها آور

سوالات متداول

نحوه مصرف قرص شیکوریدین چگونه است؟

سه بار در روز، هر بار یک تا دو قرص، به مدت نیم ساعت قبل از غذا مصرف شود. به مدت ۴ الی ۸ هفته شیکوریدین را استفاده کنید، سپس بتدریج مصرف آن را تا قطع کامل کاهش داده و بعد از چند ماه در صورت نیاز، مجددا به همان صورت مصرف نمایید.

آیا قرص شیکوریدین چاق می‌کند؟

بله، این قرص به طور اختصاصی برای افراد کم اشتها تهیه شده و با افزایش اشتها به افزایش وزن در افراد لاغر کمک می‌کند.

قرص شیکوریدین برای کودکان قابل استفاده است؟

خیر، استفاده از شیکوریدین برای کودکان توصیه نمی‌شود. اما برای افزایش اشتها کودکان می‌توانید از پودر جنرال تونیک دینه استفاده کنید.

قرص شیکوریدین عوارض دارد؟

این قرص در دوز مصرفی پیشنهادی عوارضی ندارد. اما افرادی که به گیاهان موجود در شیکوریدین حساسیت دارند ممکن است دچار واکنش‌های حساسیتی شوند. واکنش‌های حساسیتی در ارتباط با گیاهان به کار رفته در این دارو به ندرت گزارش شده است.

مصرف قرص شیکوریدین در شیردهی و بارداری مجاز است؟

مصرف قرص شیکوریدین در شیردهی و بارداری به طور کلی ممنوع است.

  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

72 دیدگاه دربارهٔ «قرص شیکوریدین در چند روز شما را چاق میکند؟»

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز خوشحالیم که از خدمات مفید طب رضایت دارید. از اینکه نظر خود را به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.
      با احترام دکتر داروساز 

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام شیکوریدین با افزایش اشتها به افزایش وزن کمک می کند.
      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص شیکوریدین با مخمر آبجو تداخلی ندارد.
      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام قرص شیکوریدین در ام اس و رفلاکس منع یا احتیاط مصرف ندارد.
          ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز 

  1. قابل توجه همه کسانی که دنبال قرص شیکوریدن هستند،برادرا،خاهرا به مرگ پدرمادرم این قرص شیکوریدن هیچ و هیچ و هیچ تاثیری روی افزایش وزن و افزایش اشتها نداره،باور کنید دروغه،همش تبلیغ الکی هست،باور کنید هزار بسته شیکوریدن خوردم به مرگ پدرم پنج تا پنج تا خوردم باور کنید نیم کیلو افزایش نداشتم که هیچ الانم چندین ماهه سوزش معده دارم،بابا باور کنید همش الکی هست همش دروغه همش تبلیغه،نخورید جان عزیزانتون نخورید الکیه

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام شیکوریدین محتوی سه گیاه کاسنی، شنبلیله و رازیانه است. در منابع طب سنتی از این سه گیاه به عنوان گیاه های افزایش دهنده اشتها یاد شده است.
      باید توجه داشت افزایش وزن با شیکوریدین منوط به این است که در پاسخ به افزایش اشتهایی که در اثر مصرف این دارو ایجاد می شود، مواد غذایی پرکالری مصرف کنید. بعلاوه، افزایش وزن تابع فاکتورهای متعددی است مثلا گاهی اوقات یک بیماری زمینه ای ممکن است مانع از افزایش وزن شود.
      گذشته از اینها، برای تایید یا رد اثربخش بودن یک محصول، نمی توان به تجربه یک نفر تکیه کرد؛ بلکه فقط می توان با استفاده از مطالعات علمی قضاوت نمود.
      در هر حال، از اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، سپاسگزاریم.
      با احترام دکتر داروساز

  2. عبدالمجید شه بخش

    سلام دکترتشکرازاین حسن نیت وصبوریتون
    اگه محبت کنی چه غذاهای بخوریم که به وزن ایده آل برسیم بازم تشکر میکنم

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      با سپاس از همراه شما
      برای آشنایی با مواد غذایی اشتها آور و چاق کننده، پیشنهاد می‌کنیم دو مقاله زیر رو مطالعه کنید:
      خوراکی‌های چاق کننده و مفید برای افزایش وزن
      بهترین روش‌ها و خوراکی‌های اشتها آور قوی خانگی

      با آرزوی سلامتی برای شما🌺

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      شیکوریدین برای اینکه تاثیر کافی بگذارد باید روزی سه عدد مصرف شود. مصرف روزی دو عدد مشکلی ایجاد نمی کند اما ممکن است تاثیرگذاری کافی نداشته باشد.
      ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

      1. خانم دکتر چرا اونور تبلیغ میکنید افزایش وزن اینور میگید باید وعده غذایی بیشتر بشه و اونایی که مایل به چاقی نیستند جواب نمیده،چرا با دروغ جیب مردم رو خالی میکنید،خب شما همون اولش بگید دیگه،چرا اولش میگید قوی ترین قرص چاقی بعد میگید افزایش اشتها اونم بستگی داره،الله اکبر اینهمه جلال

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام دوست عزیز در این صفحه کلمه “قوی”و “قویتر” را سرچ زدم هیچ نتیجه ای یافت نشد.
          با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص شیکوریدین اشتها را افزایش می دهد و روی سوخت و ساز بدن تاثیری ندارد.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

      1. سلام خانم دکتر من این قرص را الان یکی دو هفته هست استفاده میکنم ولی تعصیر روی عمل کرد اشتها ندارد ععنی هیچ اشتها ندارم چکار کنم ؟

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام بی اشتهایی می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد که بهتر است برای تشخیص و درمان آن به پزشک مراجعه کنید.
          یکی از عناصری که کمبود آن موجب بی اشتهایی می شود، زینک است. شما می توانید با مصرف فرآورده های حاوی زینک مانند قرص یونی زینک، اشتهای خود را افزایش دهید.
          با احترام دکتر داروساز

  3. سلام خسته نباشید اگه این نظرمو دیدین لطفا جواب بدید با تشکر 🙏
    ببخشید من الان ۱۷ سالمه به شدت لاغرم ولی خب یه چیز ژنیتیکه و برادرامم تو سنم اینجوری بودن و بزرگ‌تر شدن خوب شدن پدرمم همینطور ولی من نمیتونم این شرایط و تحمل کن چون آخه خورد و خوراکم واقعا خوبه؛ هر وعده غذایی رو به طور کامل میخورم ولی اصلا ذره ای چاق نمیشم به نظر شما این قرص منو به وزن ایده آل میرسونه ؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      معمولا افرادی که زمینه ژنتیکی افزایش وزن ندارند با داروهای افزایش دهنده اشتها زیاد نتیجه نمی گیرند. با این حال، اگر شیکوریدین را مصرف کنید و در کنار آن از مواد غذایی پرکالری استفاده کنید ممکن است وزن اضافه کنید.
      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

  4. سلام وقت بخیر خانم دکتر
    من الان دو ماه دارم استفاده میکنم قرص شیکوریدین رو ولی اصلا وزن اضاف نکردم روزی سه تا هم میخورم نیم ساعت قبل از غذا

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام لطفا توجه توجه داشته باشید شیکوریدین یک داروی افزایش دهنده اشتهاست، نه وزن. در پاسخ به این افزایش اشتها، شما باید از مواد غذایی پرکالری استفاده کنید تا وزنتان افزایش یابد. در غیر اینصورت افزایش وزن نخواهید داشت.
      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

    2. این قرص فقط یک اسم هست کاری ازش برنمیاد من اینو تضمین میکنم میدونی که بخواهی چاق بشی راهای ساده تر وابتدایی ترهست ک من تجربش جندین بار وچندروش دارم باید دنبال اون ها بگردی نه بخواهی به درودغ خودشون میاین

      1. دکتر نفیسه کیامنش

        با سلام دوست عزیز از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم. البته قرص شیکوریدین بر اساس منابع طب سنتی ایرانی تهیه شده و تاثیر خوبی در افزایش اشتها دارد. در پاسخ به این افزایش اشتها، اگر از مواد غذایی پرکالری استفاده کنید، افزایش وزن مناسبی خواهید داشت، مگر اینکه مشکل زمینه ای داشته باشید.
        با احترام دکتر داروساز 

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام لطفا توجه توجه داشته باشید شیکوریدین یک داروی افزایش دهنده اشتهاست، نه وزن. در پاسخ به این افزایش اشتها، شما باید از مواد غذایی پرکالری استفاده کنید تا وزنتان افزایش یابد. در غیر اینصورت افزایش وزن نخواهید داشت.
      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام شیکوریدین محصولی برای بزرگسالان است و مصرف آن به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود. شما می توانید برای تقویت اشتها از کپسول زینک پلاس استفاده کنید.
      با احترام دکتر داروساز

    2. خودت چی فکر میکنی!!!!؟ عزیز با تصور و تجسم تحرک فیزیکی همه عضلات ملتهب میشن به‌هرحال واسه اشتها سالمند. عالی بود

  5. سلام خانوم دکتر این قرص اسیب به گوارش معده کبد و…نداره یعنی اسید معده رو زیادنمیکنه یا تنبل نمیکنه معدرو؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص شیکوریدین می تواند در افرادی که به شنبلیله، رازیانه، و کاسنی حساسیت دارند ایجاد واکنش های حساسیتی کند. در سایر افراد این قرص هیچ عارضه جانبی ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام تاثیرات مصرف شیکوریدین در دوران شیردهی، بر مادر و شیرخوار، تا به حال به خوبی مطالعه نشده. به همین علت، یعنی به علت اینکه از اثرات آن در این دوران اطلاعاتی در دست نیست، مصرف این محصول در دوران شیردهی مجاز نمی باشد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      قرص شیکوریدین غالبا با افزایش اشتها و رفع نیاز به برخی از ریزمغذیهای لازم برای بدن، به چاق شدن کمک میکند. اما در صورتی که رژیم پر کالری دارید و با این حال وزن اضافه نمیکنید، بهتر است برای تشخیص ریشه این موضوع به پزشک داخلی یا تغذیه مراجعه کنید.
      با آرزوی سلامتی برای شما

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام شیکوریدین قرصی است که اشتها را افزایش می دهد. اینکه شما با این قرص چه میزان افزایش وزن داشته باشید، به میزان کالری دریافتی تان (از غذا)، میزان کالری مصرفی تان (با ورزش و متابولیسم) بستگی دارد و نمی شود آن را پیش بینی کرد.
      قرص فت فست فاقد مجوز از سازمان غذا و دارو است و مصرف آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      قرص شیکوریدین محصولی است که اشتها را افزایش می دهد و از این طریق به افزایش وزن کمک می کند. اینکه با مصرف این محصول چه میزان افزایش وزن و در چه مدت داشته باشید به متابولیسم پایه شما، میزان کالری دریافتی تان و میزان تحرکتان بستگی دارد و قابل پیش بینی نیست.
      با احترام دکتر داروساز

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام دوست عزیز در مورد وزن همه چیز به کالری دریافتی و مصرفی بدن شما بستگی دارد. برای افزایش وزن شما باید کالری دریافتی بدن را افزایش دهید و برای حفظ وزن افزایش یافته، باید این کالری را بالا نگه دارید. قرص شیکوریدین در افزایش کالری دریافتی بدنتان به شما کمک میکند، اما برگشت یا عدم برگشت وزن به وضعیت بالانس کالری دریافتی و مصرفی شما بستگی دارد. به بیان دیگر، شما با هر روشی هم که وزنتان را افزایش دهید، هیچ تضمینی برای عدم برگشت آن وجود ندارد. اگر میخواهید لاغری برنگردد، باید کالری دریافتی را بالا نگه دارید.
          با احترام دکتر داروساز

  6. قرص شیکوردین در واقع همان سیپروهپادین است که باعث اشتها میشود با این تفاوت که شیکوردین گیاهی ست و ضرر آن بسیار کمتر

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      ماهیت شیکوریدین و سیپروهپتادین کاملا متقاوت است. سیپروهپتادین یک ماده خالص از دسته آنتی هیستامین هاست که اشتها را افزایش میدهد ولی عوارضی مانند خواب آلودگی و گیجی ایجاد می کند. اما شیکوردین یک داروی گیاهی حاوی عصاره کاسنی، شنبلیله، رازیانه است و عوارض خواب آلودگی و گیجی را ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام شیکوریدین محصولی برای بزرگسالان است و در سنین ۱۸ سال به بالا قابل استفاده می باشد.
      با احترام دکتر داروساز

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام خوشحالیم که از خدمات مفید طب رضایت دارید و بابت انرژی مثبتی که دادید از شما سپاسگزاریم.
          با احترام دکتر داروساز

      1. سلام خدمت شما من اضافه وزن دارم و تری یود کم کار دارم می خواهم وزن کم کنم آیا قرصی هست که مصرف کنم ممنون از شما

        1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

          با سلام
          برای مشکل شما ابتدا باید تحت نظر متخصص غدد برای تیروئید کم کار خود ، دارو مصرف کنید تا سطح هورومون تیروئیدتان نرمال شود. در این صورت مقدار زیادی از اضافه وزن شما برطرف خواهد شد. تا زمانی که سطح هورمون تیروئیدتان نرمال نباشد شما افزایش وزن را خواهید داشت. در کنار آن فراورده هایی مثل اسلیم لست با کاهش اشتها و کاهش کالری دریافتی در کاهش وزن موثر هستند. قرص لاغری هزال هم از جمله داروهای گیاهی برای کاهش وزن است که میتواند مورد استفاده قرار گیرد و تاثیر سوئی بر بر عملکرد تیروئید ندارد.
          با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مصرف دو عدد قبل از غذا، نسبت به یک عدد قبل از غذا، تاثیرگذاری سریعتر و بیشتری در افزایش اشتها دارد.
      با احترام دکتر داروساز

      1. سلام خانم دکتر خسته نباشی واقعا حوصله داری ب همه جواب میدی جات بودم گوشی میزاشتم تو فرن با دمای ۱۲۰ درجه😅
        خلاصه خواستم بگم من از متادون استفاده میکنم میتونم از این دارو استفاده کنم.بمن نگو ترک کن کارم خیلی سخته مرخصی هم نمیدن..فقط امید وارم زود جوابم بدم

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام شیکوریدین در افرادی که متادون مصرف می کنند منع یا احتیاط مصرف ندارد. بنابراین شما می توانید برای افزایش اشتها از شیکوریدین استفاده کنید.
          با احترام دکتر داروساز

        1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

          سلام دوست عزیز
          شما میتونید قرص شیکوریدین دینه رو از داروخانه آنلاین مفیدطب به صورت اینترنتی تهیه کنید.
          کافیه وارد لینک زیر بشید:
          https://www.mofidteb.com/product/266
          محصول رو به سبد خرید اضافه کنید. بعد از وارد کردن شماره تلفن، آدرس پستی و پرداخت و تکمیل سفارش، محصول با پست براتون ارسال میشه (میتونید رهگیری پست رو انجام بدید)
          اگه در مراحل ثبت سفارش نیاز به راهنمایی داشتید، با شماره ۹۱۰۰۳۱۶۵ – ۰۵۱ تماس بگیرید

          با آرزوی سلامتی برای شما

  7. سلام ببخشید من مشکل کم اشتهایی شدید دارم وقتی سفرغذاروپهن میکنن من حالم گرفته میشه متنفرم ازغذا خوردن یعنی امکان داره چندین سال اعتیاد شدید به هروئین و متادون داشتم آیااین قرص شیکوریدین تأثیر داره یانه ممنون از راهنمایی تون قیمت قرص چنده

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص شیکوریدین تاثیر مناسبی در رفع بی اشتهایی و افزایش اشتها دارد. با توجه به اینکه شدت بی اشتهایی در شما زیاد است، بهتر است قبل از هر وعده غذایی دو عدد از این قرص مصرف نمایید. برای آگاهی از قیمت این قرص به این صفحه (https://www.mofidteb.com/product/266) بروید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام طریقه مصرف شیکوریدین به این صورت است که باید سه بار در روز هر بار یک یا دو قرص نیم ساعت قبل از غذا میل نمایید. مدت مصرف معمولا ۴ الی ۸ هفته می باشد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز شیکوریدین باید سه بار در روز هر بار یک یا دو قرص نیم ساعت قبل از غذا به مدت ۴ الی ۸ هفته مصرف شود. ممکن است هنوز تاثیر شیکوریدین در شما محسوس نشده باشد، بهتر است مصرف را ادامه دهید.
      با احترام دکتر داروساز

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام قرص شیکوریدین تاثیر مناسبی در رفع بی اشتهایی و افزایش اشتها دارد. برای تاثیرگذاری بیشتر و سریعتر، بهتر است قبل از هر وعده غذایی دو عدد از این قرص مصرف نمایید.
          با احترام دکتر داروساز

          1. دکتر نفیسه کیامنش

            با سلام خوشحالیم که از خدمات مفید طب رضایت دارید.
            با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره