میگراگل قرص میگرن گیاهی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یکی از محصولات گیاهی موثر در پیشگیری و درمان سردردهای عصبی و میگرن، قرص میگراگل است. این قرص حاوی رازیانه، سنبل الطیب، بادرنجبویه و بید است. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب گفتگوی کوتاهی با دکتر داروساز خانم ضحی مرتضوی درمورد قرص میگراگل خواهیم داشت. تمامی نکات لازم برای مصرف میگراگل و احتیاطات لازم در این مقاله و ویدئو ذکر شده‌اند. اگر قصد مصرف این قرص گیاهی میگرن را دارید، با ما همراه باشید.

قرص میگراگل برای چیست

برای پیشگیری از سردرد می‌­توانید به صورت دو بار در روز از قرص میگراگل استفاده کنید. از میگراگل برای درمان سردردی که با شروع علائم اولیه میگرن اتفاق می‌افتد، نیز استفاده می‌شود.

خرید قرص گیاهی میگرن

نکات مصرف قرص گیاهی میگرن

  • اگر از داروهای اعصاب به خصوص داروهای آرام‌بخش به صورت همزمان استفاده می‌کنید، لازم است بدانید که میگراگل ممکن است اثر آرام‌بخشی و خواب‌‎آوری آن‌ها را تشدید کند.
  • در افرادی که به گیاهان معطر حساسیت دارند، بهتر است که در مصرف این قرص احتیاط کنند.
  • همچنین مهم است که در ابتدای بروز علائم سردرد میگرنی مصرف میگراگل‌ را طبق دستور شروع کنند.
    قرص میگراگل قرص میگرن گیاهی
    از میگراگل برای درمان و پیشگیری از میگرن و سردردهای عصبی استفاده می‌شود که رعایت نکات احتیاطی در هنگام مصرف آن ضروری است.
  • علاوه بر این افراد مبتلا به نارسایی احتقانی قلب، فشارخون بالا، ناراحتی شدید معده، هموفیلی و آسم بهتر است از مصرف این محصول اجتناب کنند.
  • مصرف میگراگل در بارداری ممنوعیت دارد. با این حال در دوران شیردهی محدودیت خاصی ندارد و قابل استفاده است.

عوارض قرص میگراگل

عارضه­ خاصی برای این قرص گزارش نشده ­است، با این حال باید توجه کنید که اگر از داروهای اعصاب و داروهای آرام‌بخش به صورت همزمان استفاده می‌کنید، قرص میگراگل ممکن است اثرات آن‌ها را تشدید کند و با آن‌ها تداخل داشته باشد.

نحوه مصرف قرص گیاهی میگرن

نحوه مصرف میگراگل برای درمان سردرد به این صورت می‌­باشد که به محض شروع سردرد یک یا دو قرص با نصف لیوان آب استفاده ­شود. در صورتی که سردرد شما با این میزان مصرف برطرف نشد هر ۲ ساعت می­‌توانید این دوز را تکرار کنید. توجه داشته باشید حداکثر میزانی که شما می­‌توانید این قرص را مصرف کنید، در یک روز ۶ عدد قرص است.

ویدئو میگراگل

در ویدئوی زیر می‌توانید توضیحات دکتر ضحا مرتضوی درباره قرص گیاهی میگراگل را مشاهده کنید:

جمع بندی

همانطور که در طول متن گفته شد، میگراگل‌ یک قرص گیاهی میگرن است که برای پیشگیری و درمان سردردهای اولیه میگرنی استفاده می‌شود. در ویدئوی بالا دکتر داروساز ما در مورد نحوه مصرف و عوارض جانبی این محصول تمامی نکات مورد نیاز را ذکر کرده‌اند.

هر سوال دیگری در مورد نحوه مصرف میگراگل و سایر محصولات گیاهی دارید، می‌توانید در صفحه مربوط به آن در داروخانه اینترنتی مفیدطب ثبت کنید، متخصصین داروساز ما به آن‌ها پاسخ خواهند داد.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره