شربتی برای چاق شدن کودکان

بهترین شربت برای چاق شدن کودکان
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

وزن گیری کودکان از سن یک سالگی به بعد که کودک در کنار شیر مادر غذای مکمل مصرف می‌کند، به وضوح قابل مشاهده است. اما از آنجا که معمولاً بیشتر کودکان با بی اشتهایی و بی میلی به انواع غذاها وارد این سن می‌شوند، روند وزن گیری یا به اصطلاح چاق شدن آن‌ها ممکن است والدین را کلافه و ناامید کند. به همین دلیل توصیه پزشکان این است که در کنار تغذیه مناسب برای کودک، از شربت‌های اشتها آور نیز استفاده شود. اما همین موضوع، یعنی انتخاب بهترین شربت برای چاق شدن کودک، خود به یک چالش برای برخی از والدین تبدیل شده است.

اگر شما هم جزو والدینی هستید که از کند بودن روند وزن گیری کودکتان کلافه شده‌اید و هنوز شربت اشتها آور مناسب برای کودک خود را پیدا نکرده‌اید، این مطلب برای شماست. در ادامه بهترین شربت اشتها آور کودکان که توسط متخصصان اطفال نیز تجویز می‌شود را به شما معرفی می‌کنیم.

مقاله بهترین شربت چاق کننده سریع کودکان را به صورت صوتی گوش کنید:

 

چه زمانی باید نگران وزن گیری کودک خود باشیم؟

نمودار افزایش وزن کودکان معمولاً از یک سالگی به بعد شیب صعودی‌تری به خود می‌گیرد. به همین دلیل هم نگرانی‌های والدین برای رشد طبیعی کودک از یک یا دو سالگی آغاز می‌شود. اما چه زمان واقعاً باید نگران وزن گیری کودک باشید؟ چه زمانی باید به دنبال شربتی برای چاق شدن کودکان باشید؟

شربت اشتها آور برای کودکان

طبق جدول قد و وزن کودک، نوزاد دختر یک ساله باید حدود ۸ کیلو و ۲۵۰ گرم تا ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم، و نوزاد پسر باید حدود ۸ کیلو و ۹۵۰ گرم تا ۱۰ کیلو و ۳۸۰ گرم وزن داشته باشد. در حدود یک سال بعد، یعنی در دو سالگی، کودکان (هم دختر و هم پسر) باید حدود ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تا ۳ کیلوگرم افزایش وزن داشته باشند.

اگر پس از این مدت، افزایش وزن مطلوب در کودک مشاهده نشد، یعنی روند وزن گیری کند شده و باید علت آن بررسی شود. اگر کند بودن روند وزن گیری به دلیل بی اشتهایی و بد غذایی باشد، کودک شما نیاز به یک شربت اشتها آور دارد.

یک شربت اشتها آور گیاهی که عوارضی برای کودک نداشته باشد، به راحتی می‌تواند به رشد طبیعی و چاق شدن کودک شما کمک کند و نگرانی شما را از بین ببرد.

شربت اشتها آور کودکان باریج

شربت انار باریج؛ بهترین شربت اشتها آور برای کودکان

شربت انار باریج که بیشتر به شربت اشتها آور باریج برای کودکان مشهور است، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افزایش اشتهای کودکان است. این شربت برای کودکان بالای دو سال تهیه شده است و شما می‌توانید با خیال راحت از آن برای رفع بدغذایی فرزند خود استفاده کنید.

طعم دلپذیر و طبیعی این شربت اشتها آور گیاهی، مقاومت کودکان در برابر دارو را از بین می‌برد و خیلی زود هم میل و اشتیاق برای غذا خوردن در آن‌ها بیدار می‌شود. همین موضوع هم باعث شده والدینی که به دنبال شربت چاق کننده سریع کودکان هستند، به سراغ شربت اشتها آور انار باریج بروند.

شربت اشتها آور کودک باریج از چه موادی تشکیل شده است؟

شرکت داروسازی باریج اسانس با ترکیب عصاره انار، نعناع و عسل یک شربت کاملاً طبیعی و گیاهی تولید کرده تا بد غذایی و بی اشتهایی در فرزند دلبند شما از بین برود. این شربت فقط حاوی عصاره‌های طبیعی است و فاقد هرگونه مواد شیمیایی می باشد. به همین دلیل هم به بهترین شربت برای چاق شدن کودکان تبدیل شده است.

تاثیر شربت اشتها آور انار باریج

تأثیر شربت اشتها آور کودک باریج در بدن

حال که تا حدودی با شربت اشتها آور کودک باریج آشنا شدید، بهتر است از تاثیرات آن در بدن نیز بگوییم. زیرا والدین هشیار، حواسشان به تأثیر دارو در بدن کودک هم هست و نگران تاثیرات منفی داروها و عوارض آن‌ها برای کودک خود هستند. اگر شما هم مثل این والدین فکر می‌کنید، توضیحات ما در ادامه این مطلب نگرانی شما را تسکین می‌دهد.

عصاره انار اصلی‌ترین ترکیب شربت اشتها آور باریج است که کار افزایش اشتها را در کودک انجام می‌دهد. این عصاره طبیعی، حاوی مواد موثری همچون ویتامین C و کاتچین است. این دو ماده که آنتی اکسیدان های بسیار قوی هستند، به همراه آنتوسیانین ها روی آنزیم‌های گوارشی و اسید معده تأثیر گذاشته و به افزایش اشتها کمک می‌کنند.

از آنجا که معمولاً کودکان در سنین ابتدایی زندگی مشکلات گوارشی متعددی از جمله اسپاسم روده، نفخ و دل دردهای پیاپی را تجربه می‌کنند، عصاره نعناع در این شربت قرار داده شده تا در کنار عسل این مشکلات را از بین ببرد. ترکیب نعناع و عسل، که سرشار از ضد التهاب‌ها و آنتی اکسیدان ها است، در تنظیم آنزیم‌های گوارشی، کاهش حالت تهوع و اسهال در کودک و تقویت عملکرد روده و معده بسیار مؤثر است.

در کنار انتخاب شربتی برای چاق شدن کودکان، تغذیه مناسب را فراموش نکنید

انتخاب یک شربت اشتها آور طبیعی و بدون عوارض برای افزایش میل کودک به غذا بسیار مهم است. به همین دلیل ما در این مطلب سعی کردیم یکی از بهترین شربت‌های اشتها آور گیاهی برای کودکان را با جزئیات به شما معرفی کنیم. اما فراموش نکنید که هدف از افزایش اشتهای کودک، وزن گیری با تغذیه‌ای سالم است. بهتر است اشتهای کودک خود را با میان وعده‌های خانگی و آبمیوه‌های طبیعی پر کنید تا به خوبی رشد کند.

برای خرید شربت اشتها آور کودک باریج، بهترین شربت چاق کننده کودکان، یا سایر شربت‌های اشتها آور گیاهی مخصوص کودکان، کافی است به اپلیکیشن یا وبسایت داروخانه آنلاین مفیدطب سری بزنید. اینجا می‌توانید از بین محصولات معتبر و مورد تائید، بهترین را برای کودک خود انتخاب کنید.

خرید شربت اشتها آور کودک باریج

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع