معرفی بهترین و قویترین قرص نعوظ
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

اختلالات جنسی چه در مردها چه در زن‌ها، همیشه تهدیدی برای کاهش کیفیت روابط زناشویی و ایجاد سردی در ارتباط تلقی می‌شود. همانطور که کم بودن میل جنسی در خانم‌ها روابط جنسی را به شدت تحت الشعاع قرار می‌دهد، اختلال نعوظ در مردان نیز تاثیر منفی بر این روابط دارد. از آنجا که امروزه بسیاری از مردان چه میانسال و چه جوان با این مشکل درگیر هستند، این مطلب از مجله سلامت مفید طب را به معرفی راه‌های درمان اختلال نعوظ اختصاص دادیم و در ادامه نیز بهترین و قویترین قرص نعوظ را به شما معرفی خواهیم کرد، پس تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

اختلال نعوظ چیست و چرا اتفاق می‌افتد؟

در مردان به حالتی که در آن بافت اسفنجی آلت پر از خون شده و اندام جنسی مرد به حالت سفت شده در می‌آید، نعوظ می‌گویند. تداوم نعوظ برای ایجاد رابطه جنسی و رسیدن به انزال بسیار مهم است. برای ایجاد نعوظ طبیعی و تداوم آن در مردان بخش‌های مختلف بدن باید با هم هماهنگ شوند، بخش‌هایی از جمله مغز، دستگاه اعصاب مرکزی و محیطی، هورمون‌های خونی و عروق و شریان‌ها.

اگر هماهنگی یا تعادل هورمون‌ها در یکی از این بخش‌ها از بین برود، مشکلاتی برای پایداری نعوظ ایجاد می‌شود که به آن اختلال نعوظ (ED) می‌گویند. در نتیجه این اختلال آلت یا اصلا سفت نمی‌شود یا مدت زمان کمی در این حالت باقی می‌ماند که ایجاد ناتوانی جنسی در مردان می‌شود. 

روش‌های طبیعی درمان اختلال نعوظ در مردان

حال که با اختلال نعوظ آشنا شدید، بعد از مراجعه به پزشک و با آگاهی بیشتری می‌توانید راه درمان مناسب خود را انتخاب کنید. در ادامه چند روش‌ طبیعی برای درمان اختلالات نعوظ معرفی می‌کنیم. گاهی اوقات تنها یکی از این راهکارها برای درمان پاسخگو است، اما گاهی به چند روش به طور همزمان نیاز است تا این مشکل به طور کامل از بین برود.

اصلاح سبک زندگی

اصلاح سبک زندگی به معنی ترک عادت‌های غلطی است که باعث به وجود آمدن مشکلات جنسی می‌شود. ترک عادت‌های غلطی نظیر تغذیه نامناسب، نداشتن تحرک بدنی و ورزش نکردن، مصرف سیگار و مواد مخدر الگوی خواب نامنظم گاهی اوقات موجب رفع شدن مشکل جنسی شما می‌شود.

روان درمانی

به صورت کلی مشاوره گرفتن از یک روان درمان، سکس تراپیست و یا متخصصان روج تراپی برای درمان اختلالات جنسی در مردان و زنان بسیار موثر و ضروری است.

هورمون تراپی

اگر برای حل مشکل نعوظ (ED) خود به پزشک متخصص مراجعه کنید و کمبود سطح هورمون‌های جنسی مانند تستوسترون در شما تشخیص داده شود، هورمون تراپی می‌تواند راه خوبی برای رفع مشکل جنسی شما باشد.

معرفی بهترین قرص‌های نعوظ خارجی

امروزه شرکت‌های داروسازی، محصولات فراوانی را با عناوین تبلیغاتی چون قرص نعوظ قوی به خریداران خود عرضه می‌کنند. میل جنسی یکی از تمایلات طبیعی وجود انسان است که او را وادار به برقراری ارتباط می‌کند.

معرفی قرص های تقویت نعوظ خارجی
بهتر است قبل از انتخاب قرص تقویت نعوظ با عوارض و پیامدهای احتمالی آنها آشنا شویم

اما اگر این شرایط فراهم نباشد، فرد به دنبال ریشه‌یابی مشکل و درمان آن می‌رود. برخی از مردان برای درمان نعوظ شروع به مصرف انواع داروها و قرص‌های اختلال نعوظ می‌کنند. اما نکته مهم این است که باید قبل از مصرف قرص اختلال نعوظ با بهترین و قویترین قرص نعوظ، عوارض و پیامدهای احتمالی آن آگاه شوید. 

قرص ویاگرا (Viagra) یا سیلدنافیل

قرص سیلدنافیل که بیشتر با نام تجاری ویاگرا شناخته می‌شود، اغلب گزینه اول برای درمان اختلال نعوظ است. بیماران تمایل دارند ویاگرا را قبل از سایر درمان‌ها امتحان کنند، زیرا مدت زیادی است که در بازار وجود دارد و عوارض جانبی و تداخلات آن به خوبی شناخته شده است. سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرده است که دوز توصیه شده ویاگرا، ۵۰ میلی گرم است که در حالت ایده آل فرد باید حدود ۱ ساعت قبل از فعالیت جنسی این قرص را مصرف کند.

قرد باید از مصرف ویاگرا همراه با مصرف وعده‌های غذایی خودداری کند، زیرا این کار سرعت جذب آن را کاهش می‌دهد و اثر آن را به تاخیر می‌اندازد. افراد همچنین باید از مصرف ویاگرا با الکل خودداری کنند. معمولا ۳۰ تا ۱۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا ویاگرا پس از مصرف آن شروع به کار کند.

قرص لویترا (واردنافیل، استاکسین)

لویترا نام تجاری قرص واردنافیل است. سازمان غذا و دارو آمریکا مصرف ۱۰ میلی گرم را به عنوان دوز اولیه توصیه می‌کند. فرد مصرف کننده باید ۱ ساعت قبل از فعالیت جنسی از این فرص استفاده کند. حداکثر دوز مصرفی ۲۰ میلی گرم و حداقل آن ۵ میلی گرم است. پزشک ممکن است دوز را بسته به تاثیر دارو بر روی فرد تنظیم کند و همچنین مصرف کننده نباید بیش از یک بار در روز، یا بدون غذا، قرص لویترا را مصرف کند. 

سیالیس (تادالافیل)

طبق اطلاعات تجویزی، دوز اولیه سیالیس ۱۰ میلی گرم می‌باشد و فرد می‌تواند آن را در صورت لزوم برای فعالیت جنسی مصرف کند. با توجه به نیاز و میزان تحمل بدن فرد، می‌توان دوز را به حداقل ۵ میلی گرم کاهش داد یا آن را تا حداکثر ۲۰ میلی گرم افزایش داد.

سیالیس کمی متفاوت از سایر داروهای ED اثر می‌کند. به سرعت تجزیه نمی‌شود. بنابراین مدت زمان بیشتری در بدن باقی می‌ماند. پزشک ممکن است سیالیس را با دوز ۵ میلی گرمی برای درمان هیپرپلازی خوش خیم پروستات تجویز کند. بنابراین، گزینه خوبی برای درمان همزمان علائم بزرگی پروستات و ED است. کارشناسان در ۱۶ کارآزمایی سیالیس را با ویاگرا مقایسه کردند، به این نتیجه رسیدند که مردم مصرف سیالیس را ترجیح می‌دهند.

آوانافیل (استندرا)

FDA سه دوز استندرا را تایید کرده است: ۵۰ میلی گرم، ۱۰۰ میلی‌ گرم و ۲۰۰ میلی گرم. بهتر است فرد ۳۰ دقیقه قبل از فعالیت جنسی استندرا را مصرف کند. دوز شروع اغلب ۱۰۰ میلی گرم است، اما فرد می‌تواند بسته به نحوه پاسخ به درمان، آن را تا ۲۰۰ میلی گرم افزایش یا تا ۵۰ میلی گرم کاهش دهد.

آیا مصرف بهترین و قویترین قرص نعوظ شیمیایی بی‌خطر است؟

قبل از مصرف هرگونه قرص برای درمان اختلال نعوظ، با پزشک خود مشورت کنید و تاییدیه او را بگیرید. احتمال اینکه داروهای درمان اختلال نعوظ در موارد و بیماری‌های زیر موثر نبوده یا خطرناک باشند وجود دارد:

  • افرادی که برای درمان درد قفسه سینه (آنژین) دارو مصرف می‌کنند مانند داروهای نیترات مانند نیتروگلیسیرین (نیترو-دور، نیتروستات و…)، ایزوسورباید مونونیترات (مونوکت) و…
  • افراد مبتلا به فشار خون بسیار پایین یا فشار خون بسیار بالا و کنترل نشده
  • کسانی که مبتلا به بیماری‌های حاد کبدی هستند
  • افراد مبتلا به بیماری‌های کلیوی که برای درمان آن، نیاز به انجام دیالیز باشد.

عوارض جانبی قرص شیمیایی درمان اختلال نعوظ

بیشتر داروها علاوه بر تاثیرات مفید خود، می‌توانند عوارض جانبی ناخواسته‌ای ایجاد کنند، اگرچه ممکن است فرد همه آن‌ها را تجربه نکند. در صورت بروز عوارض جانبی احتمال بروز موارد زیر برای فرد وجود دارد:

  • سرخ شدن
  • سردرد
  • سوءهاضمه
  • تغییر در بینایی مانند: حساسیت به نور، آبی شدن دید یا تاری دید
  • آبریزش و یا گرفتگی بینی
  • کمردرد

در موارد نادری ممکن است عوارض جانبی جدی‌تری نیز برای فرد رخ دهد. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

نعوظ آلت و برطرف نشدن خود به خودی آن

به این حالت، نعوظ دائمی آلت مرد می‌گویند، این اختلال نادر بسیار دردناک است و برای جلوگیری از آسیب دیدن آلت، باید هرچه سریع‌تر اقدامات درمانی پزشکی روی آن انجام شود. اگر آلت‌تان بیش‌تر از ۴ ساعت در حالت نعوظ باقی بماند، باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید. 

امکان ناشنوا یا نابینا شدن

برخی از مردانی که یکی از داروهای شیمیایی ذکر شده را مصرف کرده‌اند، ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست داده‌اند. البته مشخص نیست که این عارضه ارتباط مستقیم به مصرف این دارو داشته یا به دلیل بیماری قبلی دیگری اتفاق افتاده است.

اگر یکی از داروهای شیمیایی گفته شده را برای درمان اختلال نعوظ خود مصرف کردید و ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست دادید، خیلی سریع به بیمارستان یا پزشک خود مراجعه کنید. 

بهترین و قویترین قرص نعوظ گیاهی

محصولاتی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بدون نیاز به نسخه پزشک و به آسانی از داروخانه‌ها قابل تهیه هستند، حتی به صورت آنلاین نیز می‌توانید بهترین و قویترین قرص نعوظ گیاهی را از داروخانه آنلاین مفید طب خریداری نمایید.

انتخاب بهترین و قویترین قرص تقویت نعوظ
در ادامه به معرفی چند قرص تقویت نعوظ گیاهی که برای درمان اختلالات نعوظ مناسب هستند می‌پردازیم.

قرص های سنس باریج

قرص های سنس باریج محصولی مناسب برای درمان اختلال نعوظ است. این قرص حاوی مواد موثره‌ای نظیر گیاه خارخاسک، جینسینگ و ال آرژنین می‌باشد. علم طب سنتی سالیان زیادی است که گیاه خارخاسک را برای تقویت قوای جنسی توصیه می‌کنند. گیاه جینسینگ می‌تواند انرژی بدن را افزایش دهد و باعث بهبود کیفیت رابطه جنسی شود. ال آرژنین موجود در قرص های سنس باریج به افزایش جریان خون در اندام تناسلی کمک می‌کند و همین امر نقش موثری در بهبود نعوظ در مردان دارد. همچنین این اسید آمینه ضروری برای بدن موجب باز و گشاد شدن رگ‌های بدن و در نتیجه کاهش فشار خون در فرد می‌شود. دوره مصرف این قرص ۳ ماهه می‌باشد.

خرید قرص های سنس باریج

قرص آفرودیت

قرص آفرودیت یک فراورده گیاهی برای کمک به درمان انواع اختلالات جنسی چون مشکل نعوظ (شایع‌ترین نوع اختلال جنسی)، انزال زودرس و کاهش تمایلات جنسی در زنان و مردان است. از دیگر فواید مصرف قرص آفرودیت درمان انزال زودرس می‌باشد، به همین دلیل است که برخی این قرص را با نام قرص تاخیری آفرودیت می‌شناسند. قرص گیاهی آفرودیت با افزایش تستوسترون و هورمون LH تمایلات جنسی در بانوان و آقایان را افزایش داده و به ایجاد یک رابطه جنسی رضایت بخش کمک می‌کند. طبق بررسی‌های انجام شده مصرف طولانی مدت این قرص برای افزایش میزان اسپرم در آقایان نیز بسیار موثر می‌باشد. قرص آفرودیت یک محصول ایرانی ساخت شرکت داروسازی معتبر گل دارو است که اثرات مشابه با فرآورده‌های خارجی دارد، اما در مقایسه با این محصولات خارجی قیمت آن بسیار مناسب است. بهترین زمان مصرف قرص آفرودیت طبق دستور پزشک و با معده خالی می‌باشد.

بهترین قرص گیاهی نعوظ

قرص ویگورمن

شرکت داروسازی سیمرغ برای رفع مشکل نعوظ قرص ویگورمن ۶۰ عددی و ۳۰ عددی سیمرغ را تهیه کرده است، این دارو برای کمک به ناتوانی جنسی مردان، افزایش تولید عادی تستوسترون، افزایش تولید اسپرم و درمان اختلال نعوظ و زیاد شدن میل جنسی و کمک به رفع خستگی و بی‌حالی جسمی و ذهنی در آقایان است. قرص ویگورمن حاوی مواد گیاهی نظیر آل آرژنین، جینسینگ و ترکیبات مختلفی می‌باشد که هر کدام خاصیت‌ بسیار مفیدی دارند.

خرید قرص ویگورمن

قرص ایکس اید

قرص ایکس اید به عنوان یک مکمل تقویت جنسی در مردان تهیه شده است. این مکمل حاوی عصاره‌های گیاهی بسیار موثر از جمله جینسینگ آسیایی، جینسینگ سیبری، خارخاسک و اپیمدیوم می‌باشد. این عصاره‌ها حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد التهاب قوی از جمله ساپونین‌ها، آلکالوئیدها و اگنین هستند که خون رسانی به اندام جنسی را بهبود بخشیده و استرس را کاهش می‌دهند.

خرید قرص ایکس اید

خارخاسک و جینسینگ باعث اتساع رگ‌های خونی آلت تناسلی مردان شده و جریان خون را در آن افزایش می‌دهد. همچنین ماده موثره موجود در خارخاسک با ورود به بدن و در طی تغییراتی به تستوسترون تبدیل شده و میل جنسی، تعداد و کیفیت اسپرم‌ها و توانایی باروری مردان را افزایش می‌دهد. همچنین ویتامین‌های B3، B2 و B6 همگی در افزایش سطح انرژی، کاهش استرس، افزایش تولید هورمون‌های جنسی و هورمون‌های انرژی زایی از جمله سروتونین و دوپامین موثر هستند. در کنار این‌ گیاهان، زینک و ویتامین E نیز با تاثیر بر عملکرد قلب و اکسیژن رسانی به اندام‌های جنسی و تاثیر بر غده پروستات برای تولید اسپرم و تحریک تولید تستوسترون، به افزایش میل جنسی و بهبود قوای جنسی مردان کمک می‌کنند. 

جمع بندی

ما در این مقاله با بهترین و قویترین قرص نعوظ شیمیایی و گیاهی آشنا شدیم و به معرفی هر یک از این محصولات پرداختیم. شما می‌توانید برای خرید انواع قرص‌های رفع مشکلات نعوظ در داروخانه آنلاین مفید طب به صفحه زیر مراجعه نمایید.  

خرید قرص افرایش میل مردان در داروخانه

هر سوال دیگری در مورد قرص و مکمل‌های جنسی داشتید، می‌توانید در صفحه آن در داروخانه آنلاین مفیدطب ثبت کنید، متخصصین داروساز ما به سوالات شما پاسخ خواهند داد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

10 دیدگاه دربارهٔ «بهترین و قویترین قرص نعوظ»

  1. سلام
    جلیلی هستم ۵۵ ساله از ارومیه مشکل دیابت یک و نیم سال دارم مشکل نعوذ دارم شدیدا که از قرص ویزارسین ۵۰ استفاده میکنم لطفا قرص گیاهی بجای آن برای اینجانب معرفی فرمائید . خارجی اکه هم باشه مشکلی ندارم که بهتر و قویتر از ویزارسین باشد

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام در بین محصولات گیاهی محصولی که در تقویت نعوظ قوی تر از ویزارسین عمل کند، وجود ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          محصولاتی که در این مقاله معرفی شده همگی گیاهی هستند اما “ویزارسین” نیستند! ویزارسین نام تجاری سیلدنافیل است که یک داروی غیر گیاهی می باشد.
          ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

    2. سیدمحمدعلی شریفی

      سلام خوبین بزرگوار، من مشکل عدم نعوظ دارم و قرص زیپمت استفاده میکنم بهترین دارو برای درمان بنده کدوم هست،تشکر میکنم

      1. دکتر مهلا دهقانپور

        باسلام، محتمل است مشکلات نعوظ پیش امده برای شما به علت بیماری دیابت در شماست.کنترل و تنظیم نگه داشتن قند خون در این جهت بسیار به شما کمک می نماید.
        با احترام دکتر داروساز

  2. سلام بنده ۴۵ساله هستم ومشکل اساسی نعوظ دارم انواع داروهای ایرانی وهندی را امتحان کرده ام موثر نبوده چه کنم

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز محصولات تقویت نعوظ همگی ترکیبات گیاهی مشابهی دارند اگر از این محصولات نتیجه نگرفته اید، بهتر است به روانپزشک مراجعه کنید تا داروی غیر گیاهی مناسب برای شما تجویز شود.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیاد دیگری نیز به همراه دارد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره